abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:17:46 #201
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_49218303
Waar precies eik ikiskoel? (als je het wil vertellen hoor)
pi_49218966
Thanks allemaal!!

Stiekem baal ik ook wel dat we afgelopen weekend voor niks hebben staan klussen, hoor. Maar ja, het nieuwe huis is echt veel mooier! In Gouda hebben we alles gewit, lampen opgehangen, trap opnieuw gedaan, bomen gesnoeid, véél schoongemaakt. Ach....

Jojo, ons huis staat schuintegenover Hoogvliet, ken je dat?

Rewimo: een K&W topic? Wellicht zal ik dat wel gaan doen, haha. Eerst morgen maar eens foto's maken. Morgen gaat mn vriend tekenen. Ik ben nu nog bij mn ouders, heb zorgverlof opgenomen zodat ik het huishouden bij mn ouders een beetje draaiende te houden (mn pa moet nog 7 tot 11 weken in het ziekenhuis blijven).
It is your friends who make your world!
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:55:00 #203
4177 Jojogirl
pi_49219539
In het rijtje van de Christine le Duc, aan de kant van de sportprijzenzaak of aan de Hooigracht kant? Of is het in het steegje tegenover de parkeergarage ingang?
Sowieso echt middenin het centrum dus. Echt gaaf.
pi_49219576
Vanavond om 20:30 op Nederland 3:
quote:
Anno 2007 gaan er wereldwijd meer mensen dood door overgewicht dan door ondervoeding (1 miljard zwaarlijvigen versus 820 miljoen ondervoeden). Wat is het toch dat we het niet kunnen laten ons dood te eten, koste wat kost? Dit wrange gegeven vormt voor makers Britta Hosman en Jorien van Nes het startpunt van een speurtocht naar de relatie tussen onze vetzucht en hun honger. Met welke simpele ingrepen kunnen we onze eetgewoonten voor hen en onszelf minder schadelijk maken? Want mensen met onder- en overgewicht hebben te kampen met hetzelfde tekort: een gebrek aan vitaminen en mineralen, dit alles als gevolg van onze voedselproductie.

Is deze grootschaligheid de reden dat we niet meer nadenken bij wat we eigenlijk eten? Hoe kan het dat er nog steeds honger is, terwijl er wereldwijd per dag bijna drieduizend calorieën per persoon worden geproduceerd? Waarom zijn steeds meer mensen te dik? Wat weten we eigenlijk van de herkomst van ons voedsel? Veroorzaakt onze manier van produceren elders honger? Kunnen we iets aan slechte productiemethodes veranderen en tegelijkertijd meer mensen voeden dan nu het geval is?

Aan de hand van interviews, animaties, archiefmateriaal, YouTube-filmpjes wordt het onmodieuze probleem van honger gekoppeld aan het modieuze probleem van vetzucht. In de associatieve zoektocht naar de oorzaken van honger en vetzucht en de pogingen dit probleem op te lossen, komen verschillende mensen aan bod, zoals voormalig Unilever-man Hans Eenhoorn, betrokken bij de hungertaskforce van de VN, Eelco Fortuyn van Fairfood, Louise Fresco, freegans (mensen, die met eten uit prullenbakken koken), Marc Janssen van CBL en Vindi Banda van Unilever.
pi_49219952
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:55 schreef Jojogirl het volgende:
In het rijtje van de Christine le Duc, aan de kant van de sportprijzenzaak of aan de Hooigracht kant? Of is het in het steegje tegenover de parkeergarage ingang?
Sowieso echt middenin het centrum dus. Echt gaaf.
Ehm.... ik moet even goed nadenken... De straat heet de Oranjeboomstraat, wellicht dat dat je meer zegt
It is your friends who make your world!
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:57:40 #206
4177 Jojogirl
pi_49221686
Straatnamen zeggen me niks, maar routenet doet wonderen Leuke huisjes heb je daar idd. Ik kom er trouwens regelmatig langs met de auto dus als ik dit weekend iemand zie verhuizen zwaai ik wel even
pi_49221836
wat leuk Ikiskoel

mijn vriend gaat trouwens 1 juni beginnen bij een bedrijfje aan de fruitweg in Leiden (dichtbij de Lammeschansweg)
pi_49223884
Ik heb niets gelezen, reageer helemaal nergens op ( ), maar mijn gemiddelde bloeddruk was 134/81.
Gewoon goed dus.
Ik snap er niets van.

Moet wel afvallen trouwens van mijn huisarts! Zal ik me dan maar aanmelden voor de dieetclub?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 mei 2007 @ 13:54:17 #209
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_49224042
Niks mis met jouw bloeddruk dus. Merkwaardig dan die eerdere metingen. Nou ja, des te beter
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_49224058
lekker dat je bloeddruk gedaald is
pi_49224315
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 13:50 schreef Liejannuh het volgende:
Moet wel afvallen trouwens van mijn huisarts! Zal ik me dan maar aanmelden voor de dieetclub?
Weet waar je aan begint met al die chagrijnige vrouwen (en mannen, maar die zijn meestal niet zo humeurig) op dieet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_49225065
Liejannuh, jij hebt toch niet zo veel overgewicht?

Als ik met jouw postuur bij de dokter had gehoord dat ik moest afvallen, dan zou ik hem/haar wurgen.
  donderdag 10 mei 2007 @ 14:18:22 #213
1762 YPPY
Yppiaans
pi_49225071
Leiden centrum is leuk.

Wilde hij zelf een andere baan octopussy? Gefeliciteerd iig daarmee.

Dat is hoog Liejannuh, heb ik tijdens mijn zwangerschap niet eens gehaald geloof ik. Meld je maar niet aan, het is veel te ongezellig. Moest ik jou nog terugmailen eik? Er staat me iets bij van wel, maar ik kan het niet vinden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2007 @ 14:19:53 #214
43556 miss_dynastie
pi_49225140
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 14:18 schreef octopussy het volgende:
Liejannuh, jij hebt toch niet zo veel overgewicht?

Als ik met jouw postuur bij de dokter had gehoord dat ik moest afvallen, dan zou ik hem/haar wurgen.
Dat zat ik me nou ook al te bedenken...
  donderdag 10 mei 2007 @ 14:22:09 #215
35189 Troel
scherp en bot
pi_49225275
Rare arts hoor Liejannuh
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49228051
Hoi
Liejannuh: toffe bloeddruk Ben jaloers!

Ik heb zonet een cranberry-citroen kwartaart gemaakt Helemaal zelluf!
En de was gedaan en opgehangen, de vorige was opgevouwen, boodschappen gedaan, de kamer opgeruimd en de afwas gedaan.
Nog op het lijstje voor vandaag:
De wc poetsen, inclusief tegeltjes
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2007 @ 15:22:30 #217
43556 miss_dynastie
pi_49228089
Herken ik SOG freecell?
pi_49228167
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:21 schreef freecell het volgende:
De wc poetsen, inclusief tegeltjes
nee!!

Kan ik morgen bij je eten trouwens? Of stond er een bepaalde tijd in het mailtje
* Isabeau mompelt iets over 'ik en e-mail'
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_49228710
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

nee!!

Kan ik morgen bij je eten trouwens? Of stond er een bepaalde tijd in het mailtje
* Isabeau mompelt iets over 'ik en e-mail'
Jawel
Het staat nu echt bomvol, alle tegeltjes zijn vol. Morgen mooi fris begin
(het is natuurlijk niet de bedoeling dat de tegeltjes schoon blijven! )

In het mailtje stond wel een bepaalde tijd slinger je MSN eens aan
  donderdag 10 mei 2007 @ 15:35:19 #220
35189 Troel
scherp en bot
pi_49228752
heb je op de tegeltjes zitten tekenen ofzo?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49229739
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:35 schreef Troel het volgende:
heb je op de tegeltjes zitten tekenen ofzo?
Ik niet
Ik had een whiteboard in de wc hangen, daar zóu je op kunnen tekenen.
Al mijn bezoek is er echter voor om dat op de tegeltjes te doen En op de spiegel.
Prima, hartstikke leuk, maar nu is het vol, dus het moet er weer af
pi_49232070
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:58 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik niet
Ik had een whiteboard in de wc hangen, daar zóu je op kunnen tekenen.
Al mijn bezoek is er echter voor om dat op de tegeltjes te doen En op de spiegel.
Prima, hartstikke leuk, maar nu is het vol, dus het moet er weer af
Hmm, gelukkig beperken ze zich bij mij thuis nog wel tot het whiteboard
pi_49232824
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:51 schreef omearos het volgende:

[..]

Hmm, gelukkig beperken ze zich bij mij thuis nog wel tot het whiteboard
Nóg wel!
Als één persoon een poppetje op de tegels tekent, voelt iedereen zich volledig vrij om daar op te gaan kalken is mijn ervaring
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 mei 2007 @ 17:19:59 #224
13151 crew  Rewimo
pi_49233259
*noteert: geen whiteboard op de wc in het nieuwe huis*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_49233354
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:19 schreef Rewimo het volgende:
*noteert: geen whiteboard op de wc in het nieuwe huis*
Ik ben nu een FAQ aan het maken voor op de deur
pi_49233422
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:22 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik ben nu een FAQ aan het maken voor op de deur
Die wil ik dan wel zien
pi_49233454
Hm, wanneer mag ik weer tegeltje komen beschrijven?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_49233543
een faq op een wc deur...
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 mei 2007 @ 17:38:42 #229
13151 crew  Rewimo
pi_49233895
Vanaf onze nieuwe wc kom je echt niet met je armen bij de deur

pi_49234029
Onze FAQ:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VGV (Veel Gestelde Vragen)

- Waarom hangen hier twee stiften aan de deur?
- Om op de tegels en de spiegels te tekenen en te schrijven natuurlijk!

- Ok, leuk! Maar wat moet ik dan op de muur zetten?
- Nou, een tekeningetje, of een toffe tekst, of gewoon de groeten

- Ok, en zijn er dan nog regels ofzo?
- We hebben liever niet dat je op de voegen tekent, maar verder niet echt. Als we het irritant vinden, poetsen we het er wel weer af.

- Ik had een leuke tekening gemaakt, maar er is iets mislukt
- Probeer het eens weg te poetsen met WC papier!

- Als ik iets op die muur van jullie zet, hoe lang blijft het dan staan?
- Dat ligt eraan, af en toe maken we de tegels natuurlijk wel schoon, maar meestal blijft het er wel een tijdje op staan. Hoe leger de muur nog is, (net weer schoongemaakt) hoe langer het blijft staan.

Waarschijnlijk was dit wel genoeg informatie, zo niet, dan kan je het ons altijd nog vragen natuurlijk!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Iemand nog aanvullingen? Of aanmerkingen?
pi_49234073
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:38 schreef Rewimo het volgende:
Vanaf onze nieuwe wc kom je echt niet met je armen bij de deur

[afbeelding]
Ik zie wel tegeltjes waar je met je armen makkelijk bij kan
Bij ons schrijft er ook nooit iemand op de deur. ( Dat is maar goed ook trouwens, daar wil het niet meer af)
pi_49234164
Hij is leuk!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_49234234
- Ok, en zijn er dan nog regels ofzo?
- We hebben liever niet dat je op de voegen tekent, of op de deur, daar krijgen we het niet meer vanaf.
Verder niet echt regels. Als we het irritant vinden, poetsen we het er wel weer af.

(aangepast)
pi_49234259
Leuke FAQ, misschien ook maar eens maken als mensen toch besluiten op de tegels te tekenen
pi_49234531
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:26 schreef teigan het volgende:
Hm, wanneer mag ik weer tegeltje komen beschrijven?
Wanneer je maar wilt
Alleen wel eerst ff bellen of msnnen
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 mei 2007 @ 18:27:09 #236
13151 crew  Rewimo
pi_49235402
Ik hang maar gewoon geen stiften in de badkamer
pi_49235614
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 18:27 schreef Rewimo het volgende:
Saai
pi_49236145
ik zal eens kijken wanneer ik tijd/zin heb..
pi_49236203
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 18:27 schreef Rewimo het volgende:
Dan nemen we die zelf wel mee
pi_49236281
http://www.onemorelevel.com/games.php?game=438

Tof testje.
Ik heb hem in één keer gehaald, maar moest er bij de laatste wel een liedje van maken voor ik het kon onthouden
pi_49236512
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 18:53 schreef freecell het volgende:
http://www.onemorelevel.com/games.php?game=438

Tof testje.
Ik heb hem in één keer gehaald
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_49236850
Deze is veel moeilijker.
http://www.onemorelevel.com/games.php?game=474
Heb er verdorie 4 keer over moeten doen en zat echt te kraken.
pi_49238279
Ik heb van een leerling van mij de documentaire Super size me gekregen..

Ben benieuwd, ik ga hem nu eens kijken...
pi_49238729
Wel even eten voor je gaat kijken, je wilt niet bij de Mac eindigen
pi_49238820
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Wel even eten voor je gaat kijken, je wilt niet bij de Mac eindigen
Zie mijn vorige reactie op jou
pi_49239038
Ah
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2007 @ 20:15:59 #247
43556 miss_dynastie
pi_49239272
Oooooh jongens, songfestival vanavond
pi_49240030
Ik kijk nu naar dat programma over overgewicht op Nederland 3.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 mei 2007 @ 20:32:50 #249
13151 crew  Rewimo
pi_49240117
Ik wil het net hier neerzetten, Isa. Het gaat erover dat er wereldwijd meer mensen sterven aan overgewicht dan aan honger
  donderdag 10 mei 2007 @ 20:32:58 #250
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_49240127
en ik vond marshmellows achter in de kast....

hmm lijkt een beetje ongepast zo, maar dat bedoelde ik niet...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')