Dat snap ik dan weer niet. Gewoon zeggen, waar gaat het over? Zoenen met Amanda, iedereen zoent met Amanda.quote:
Hij wilde het wel zeggen maar Amanda niet, dus ze hebben afgesproken dat ze het zouden ontkennenquote:
Begrijp het spelletje nou schat, dit is om Brainless weer parra te maken.quote:
Ah okay, dat heb ik niet meegekregen.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hij wilde het wel zeggen maar Amanda niet, dus ze hebben afgesproken dat ze het zouden ontkennen
Beetje nare streek van Amanda tov Hupert
idd laten we dat duidelijk even naar voren brengen!!!!quote:Op maandag 7 mei 2007 20:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij wilde het wel zeggen maar Amanda niet, dus ze hebben afgesproken dat ze het zouden ontkennen
Beetje nare streek van Amanda tov Hupert
Ik ga het niet geloven.. Amanda gaat het zeggenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Begrijp het spelletje nou schat, dit is om Brainless weer parra te maken.
Zou Amanda daar ook een dubbelrol in spelen?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:03 schreef beequeen het volgende:
Begrijp het spelletje nou schat, dit is om Brainless weer parra te maken.
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:03 schreef scanman01 het volgende:
Amanda zegt ook dat ze niet hebben gezoend
Nee hoor.. Amanda speelt het spel voor Brian..quote:Op maandag 7 mei 2007 20:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou Amanda daar ook een dubbelrol in spelen?
Als ik ze had zou ik ze juist nu aanslingeren.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:04 schreef scanman01 het volgende:
Het gaat nu beginnen denk ik. Ik zet de streams even uit.
Struisvogelpolitiekquote:Op maandag 7 mei 2007 20:04 schreef scanman01 het volgende:
ik heb ze al uit.... kan hier niet zo goed tegen...... ik lees alleen de cossen en kijk het later terug via VOLquote:Op maandag 7 mei 2007 20:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik zei het al, het plan backfiredquote:Op maandag 7 mei 2007 20:05 schreef Copycat het volgende:
Daar viel het plan van Brian in 100.000 duigen.
Op z'n Amanda's dus? Helemaal verkeerd?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:04 schreef getl0st het volgende:
Nee hoor.. Amanda speelt het spel voor Brian..
Speakers op volquote:
Graag gedaan, daar doe ik het voorquote:Op maandag 7 mei 2007 20:04 schreef Ecila111 het volgende:
Marrije, bedankt voor de update..... weet ik waar ik naar zit te kijken.
Dat zou pas echt leuk zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 20:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou Amanda daar ook een dubbelrol in spelen?
Nu gewoon volhouden dat er niets is gebeurd en Brian helemaal paraquote:
Mr. Sukkelquote:
Hij heeft haar 10 min geleden nog zooo duidelijk gezegd dat ze daar zeer concreet over moest zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 20:07 schreef getl0st het volgende:
Brian is wel pissed dat Amanda niet gewoon ja zegt
Niet doen Scan, kijk wat er gebeurt en reageer daarop. Blijf ooggetuige.Streams uit is kop in het zand.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:04 schreef scanman01 het volgende:
Breenless had alleen maar met Amanda moeten afspreken dat hij het kussen wel had gezien...Wat zijn het ook een stel dom oortjes van godquote:Op maandag 7 mei 2007 20:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu gewoon volhouden dat er niets is gebeurd en Brian helemaal para.
Buitengewoon heerlijkquote:Op maandag 7 mei 2007 20:08 schreef jinca het volgende:
en ik vind Nicolaas nog steeds heerlijk......
Daar was het wachten op natuurlijk.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:09 schreef noekje het volgende:
Brian boos op Amanda. Loser!!
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:09 schreef Marrije het volgende:
Brian he-le-maal over de zeik, whahahaha!!!
Aan wie buiten Brian?quote:
Ik dacht eerst dat ik het verkeerd zag, maar volgens mij is Huub wel degelijk echt kwaad hoor, en Lieke ook.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:09 schreef jinca het volgende:
Huub doet nog steeds zijn ding...het werkt nog steeds..goed is tie..Brian overde zeik...missie geslaagd!!!!
Jammer dat ze niet op haar bek ging.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:11 schreef Peter6000 het volgende:
Liekes hakschoen schoot bijna uit, tijdens haar mediabewuste loop over het grasveld.
Zelfde probleem hierquote:Op maandag 7 mei 2007 20:12 schreef Soury het volgende:
Ik kan niet kiezen tussen de streams. Tja het regent of het giet![]()
Amanda heeft Lieke terug gepakt (die gemeen over haar heeft gesproken) door Huub te zoenen..quote:Op maandag 7 mei 2007 20:13 schreef Charmian het volgende:
Ik kan het allemaal niet meer volgen *zucht*.
Maar waarom kijkt ze nu zo sip dan? Heeft ze spijt? En ik dacht dat Natasia en Brian ook zo achter die actie stonden.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:14 schreef getl0st het volgende:
[..]
Amanda heeft Lieke terug gepakt (die gemeen over haar heeft gesproken) door Huub te zoenen..
Lieke over de zeik.. Amanda legt verslag af bij Brian..
In zijn vieze natte dreams misschien, de rat.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:14 schreef Frosting het volgende:
Lieke zou vanavond wel wat willen doen met Brian als Payback zegt Brian
Zo!quote:Op maandag 7 mei 2007 20:15 schreef Disana het volgende:
Je loopt nou als een geile hoer kankerbrian achterna, weet je, roept Huub een boze Lieke na.
en is de dwerg te goed voor alle vrouwen in die KOOI! hahahahaquote:Op maandag 7 mei 2007 20:16 schreef Copycat het volgende:
Loop maar als een geile hoer die kankerbrian achteraan.
Nounou, Huub.
Jaap: Dumpen en wegstemmen!
Voor het eerst dat ik het met Jaap eens ben. Mevroi Lieke vindt zichzelf iets te goed naar mijn zin.
Waarom voor Brian.. Amanda was hier het meesterbreinquote:Op maandag 7 mei 2007 20:16 schreef mrSPLIFFY het volgende:
1-3455534564 voor brian
Ze is toch binnen (ut huis) denk dat ze daar op zit te wachten Huub dumpen . Huub was maar een opstapje (Tja ben maar een simpele streamer maar ik vertrouw haar nog steeds nietquote:Op maandag 7 mei 2007 20:15 schreef beequeen het volgende:
Lieke , geef Huub een trap , pleaseeeeeeeeeeee
Doe jezelf geen pijn tijdens het terug betrekken.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:17 schreef solara4 het volgende:
ik betrek me ook terug
Dat zou fijn zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 20:17 schreef Peter6000 het volgende:
Hoor ik nu goed dat Jaaps weblog niet meer mag/ dreigt niet meer te mogen.![]()
![]()
is nog steed eerlijk geweest kan ik van die dwerg niet zeggen meer!quote:Op maandag 7 mei 2007 20:17 schreef Disana het volgende:
Wat leuk, we maken kennis met de intense uit zelfoverschatting geboren domheid van Lieke.
Weet je dat ik precies hetzelfde dacht...quote:Op maandag 7 mei 2007 20:16 schreef Copycat het volgende:
Loop maar als een geile hoer die kankerbrian achteraan.
Nounou, Huub.
Jaap: Dumpen en wegstemmen!
Voor het eerst dat ik het met Jaap eens ben. Mevroi Lieke vindt zichzelf iets te goed naar mijn zin.
Van Syl gekregen misschien?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En dan een boekje lezen over chakra's![]()
![]()
![]()
En wij vrouwen voelden dat nou al die tijd alquote:Op maandag 7 mei 2007 20:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[mevroi Lieke]
Weet je dat ik precies hetzelfde dacht...![]()
Eric en Huub faken die onderlinge ruzie's.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:18 schreef getl0st het volgende:
Eric neemt het zowaar op voor Huub een keer
LOL!!!! meesterbrein en amanda in een zin ;')quote:Op maandag 7 mei 2007 20:17 schreef getl0st het volgende:
[..]
Waarom voor Brian.. Amanda was hier het meesterbrein
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Lieke zit in het spel maar ze wil niet dat er met haar spelletjes worden gespeeld.![]()
Vrouwelijke intuitiequote:Op maandag 7 mei 2007 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
En wij vrouwen voelden dat nou al die tijd al![]()
Ze voelt zich the lady of the house. Denkt dat zij boven alles zal staan omdat Huub haar vriendje is. Ze is écht zo dom. Of dit is weer gescript.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Lieke zit in het spel maar ze wil niet dat er met haar spelletjes worden gespeeld.![]()
Waar is je Lieke fanatisme ???quote:Op maandag 7 mei 2007 20:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Weet je dat ik precies hetzelfde dacht...![]()
Ik zat er zelf ook naar te kijken.. maar dat geldt hetzelfde voor Brianquote:Op maandag 7 mei 2007 20:20 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
LOL!!!! meesterbrein en amanda in een zin ;')
Waarquote:Op maandag 7 mei 2007 20:20 schreef SiRojK het volgende:
Voor het eerst dat Eric iets slims zegt.. Respect voor Eric, ik heb hem veels te laag ingeschat, hij is slimmer dan hij lijkt.. Duimpje voor Eric
En waarom denk je.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:17 schreef Peter6000 het volgende:
Hoor ik nu goed dat Jaaps weblog niet meer mag/ dreigt niet meer te mogen.![]()
![]()
Hehe het is mooi dat te kunnen zeggen zekerquote:Op maandag 7 mei 2007 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
oh wacht, dat zullen natuurlijk de omstandigheden worden als Lieke en rat samen gaan NEUKENquote:Op maandag 7 mei 2007 20:20 schreef Lipsch het volgende:
hmm, veel gemist zie ik, maar.. dit alles had toch wel een stuk mooier gespeeld kunnen worden? een moment in de nacht met alcoholgebruik en iets meer dan alleen zoenen?zwakte, redactie
precies!!quote:Op maandag 7 mei 2007 20:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze voelt zich the lady of the house. Denkt dat zij boven alles zal staan omdat Huub haar vriendje is. Ze is écht zo dom. Of dit is weer gescript.
Ik had het niet verwacht (was tot gisteravond een fan van haar) maar ik denk nu echt dat ze zo dom is.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze voelt zich the lady of the house. Denkt dat zij boven alles zal staan omdat Huub haar vriendje is. Ze is écht zo dom. Of dit is weer gescript.
Die zijn op vakantie, helaasquote:Op maandag 7 mei 2007 20:22 schreef Brulkip het volgende:
Gatver de gatver!
Kan dat arrogante 'kinderen voor kinderen kutje'alsjeblieft tussen pappie en mammie gaan slapen vanavond!
Walgelijk megoggel is het!
Bléh!
De rest ook, maar die proberen het uit te melken door verder op te juttenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:22 schreef getl0st het volgende:
Ik snap dat Lieke nu pissed is.. Maar Eric zegt HEEL wijs dat dit allemaal spel is.. hij is de enige die het ziet volgens mij..
spel, script, scene - jammer dat dit niet wat grootser is uitgewerktquote:Op maandag 7 mei 2007 20:22 schreef getl0st het volgende:
Ik snap dat Lieke nu pissed is.. Maar Eric zegt HEEL wijs dat dit allemaal spel is.. hij is de enige die het ziet volgens mij..
IK vind ook dat hij het goed brengt, door te zeggen, waarom moet dit besproken met het hele huis erbij en niet tussen jou en Huub.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:22 schreef getl0st het volgende:
Als je slim bent, laat je je niet als zo'n dom blondje neerzetten, dus ik ben er ook bang voor.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik had het niet verwacht (was tot gisteravond een fan van haar) maar ik denk nu echt dat ze zo dom is.
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:24 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga mezelf niet te kijk zetten
Hoeveel camara's hangen daar?
Sterk hoor Liekequote:Op maandag 7 mei 2007 20:23 schreef Disana het volgende:
'Ik ga mezelf niet te kijk zetten'.
Ik denk dat Amanda dat nog wel tegen Lieke zal zeggenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:22 schreef mootie het volgende:
Al met al is dus nog helemaal niet ter sprake gekomen waarom Amanda Lieke wilde pakken .......![]()
Amen!quote:Op maandag 7 mei 2007 20:24 schreef Maanvis het volgende:
Lieke is zoooo zwak!!! Gvd, echt als een klein kind van 16 de frigide tosti uithangen. Breek je hartje nog maar lekker vaak, tijd dat er wat eelt op komt!
tja hoe krom, is ze vergeten hoeveel camera's er zijn??quote:Op maandag 7 mei 2007 20:23 schreef Kaleddis het volgende:
Ze wil zichzelf niet te kijk zetten. Maar gaat wel openlijk liggen neuken met Huub![]()
weet ik wel zeker!quote:Op maandag 7 mei 2007 20:25 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk dat Amanda dat nog wel tegen Lieke zal zeggen
Dat hebben we nog tegoedquote:Op maandag 7 mei 2007 20:25 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk dat Amanda dat nog wel tegen Lieke zal zeggen
Zit je herhalingen te kijken?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:25 schreef Peter6000 het volgende:
Dido blijft maar ff alleen, om eea te verwerken.
Lijkt me moeilijk de samenzweerderigheid en adviezen van Brian en Natasia de hele middag er helemaal uit te houden.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:26 schreef beequeen het volgende:
Weer leuk voor de TV-uitzending. Huub voor de zoveelste keer zwart maken. FEBO, briljant.![]()
Staat 'er goed, een beetje emotie op dat altijd strakke smoeltje van haar.quote:
Jij kijkt zeker nooit?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Lijkt me moeilijk de samenzweerderigheid en adviezen van Brian en Natasia de hele middag er helemaal uit te houden.
Jemig hoe is het ign mogelijkquote:Op maandag 7 mei 2007 20:26 schreef schatje het volgende:
Amanda is wat dat betreft stukken slimmer.
Knippen en plakken, easy peasy.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Lijkt me moeilijk de samenzweerderigheid en adviezen van Brian en Natasia de hele middag er helemaal uit te houden.
Ze knippen alles eruit hoorquote:
Zoals iemand anders al zei, Huub parkeert zijn pik waar ie maar kan. Nisk meer en niks minder.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:27 schreef scanman01 het volgende:
Huub heeft echt geen idee wat hij aan het doen is volgens mij.
Hij praat alleen maar zijn eigen acties goed.
Datte dus.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:29 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ze knippen alles eruit hoorHuub is de enige die compleet zwart wordt gemaakt tijdens de uitzendingen
Ja, dat laatste was de laatste drie afleveringen zonneklaar. Maar of ze alles hieruit kunnen knippen om nog een coherent verhaal te krijgen? Ik hoop in elk geval van niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:29 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ze knippen alles eruit hoorHuub is de enige die compleet zwart wordt gemaakt tijdens de uitzendingen
Een kat in het nauw maakt soms rare sprongen? Was dat hem nou?quote:
Het is toch echt zoquote:Op maandag 7 mei 2007 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat laatste was de laatste drie afleveringen zonneklaar. Maar of ze alles hieruit kunnen knippen om nog een coherent verhaal te krijgen? Ik hoop in elk geval van niet.
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:31 schreef getl0st het volgende:
[..]
Een kat in het nauw maakt soms rare sprongen? Was dat hem nou?
Zeg dat dan meteen!quote:Op maandag 7 mei 2007 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dido is netjes getrouwd met haar loverquote:Op maandag 7 mei 2007 20:32 schreef Brulkip het volgende:
Ach...die Lieke moet gewoon eens gepakt worden van achteren met 10 man.
Dan leert ze dit domme gedrag wel af!
De vergelijking met Dido werd al gemaakt...daar had ik ook de schurft aan!
Bléh!
Misselijke meiden!
Viel je dat nog niet op?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:33 schreef Wopper1 het volgende:
Waarom laten ze dit achter allemaal maar gaan?
Hier is een jongen (Brian) bezig met loverboy praktijken.. Is nu alles geoorloofd voor de kijkcijfers?
Wat een zooitje is het toch ook.
Met dat geloens is niets wat het lijkt.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
Het gaat er niet om waar je naar kijkt, maar wat je ziet. Lieke haalt haar wijsheden uit het shakraboek.....toppie.
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:32 schreef Brulkip het volgende:
Ach...die Lieke moet gewoon eens gepakt worden van achteren met 10 man.
Dan leert ze dit domme gedrag wel af!
De vergelijking met Dido werd al gemaakt...daar had ik ook de schurft aan!
Bléh!
Misselijke meiden!
Dat komt, omdat Lieke 's lijfspreuk is: Je moet je eerst bewijzen.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
Dat "ik heb jou niks te bewijzen" is niet zo heel erg taktisch van Huub.
zo is het, dag dwergje wie ben JIJ dan wel hubbertje!quote:Op maandag 7 mei 2007 20:33 schreef SiRojK het volgende:
Gelukkig trekt ze daar haar eigen conclusies OP
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:34 schreef Brulkip het volgende:
Vuile vieze bitch.....
Ik ga iets anders doen...ik erger me kapot!
Die zoen was tactischquote:Op maandag 7 mei 2007 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
Dat "ik heb jou niks te bewijzen" is niet zo heel erg taktisch van Huub.
Bij Lieke moet je je een leven lang tien keer per dag bewijzen. Niks voor Huub dus.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat komt, omdat Lieke 's lijfspreuk is: Je moet je eerst bewijzen.
Hoera, nog zo'n zweefteef ala sylvia.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
Het gaat er niet om waar je naar kijkt, maar wat je ziet. Lieke haalt haar wijsheden uit het shakraboek.....toppie.
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:35 schreef Copycat het volgende:
Ik ga Eemnes' Next Misplaced Attitude even verlaten voor Hollands Next Top Model.
Mannen lullen wel vaker zomaar wat....quote:Op maandag 7 mei 2007 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar maar... jij begon over verlegen bloemetjes en zo![]()
Maar de overeenkomst is er: "Ik wil wel , ik wil niet, ikwil wel, ik wil niet.........quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:36 schreef jinca het volgende:
Ik zoen...hij zoent...wij zoenen......hoe oud zijn we allemaal.....
Maar vanaf nu kunnen we in volle eendracht lullen over Liekequote:Op maandag 7 mei 2007 20:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Mannen lullen wel vaker zomaar wat....![]()
Straks volgen: Halma, Mens erger je niet, Pim Pam Pet etc.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:35 schreef getl0st het volgende:
En de rest Eric en Amanda gaat rustig Monopoly spelen
Eindelijk ziet nog iemand dat het Amanda der ding was.. en niet van Brianquote:Op maandag 7 mei 2007 20:37 schreef Marrije het volgende:
Amanda haar opzet is geslaagd: Lieke is jaloers.
Spelbrekerquote:Op maandag 7 mei 2007 20:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar de overeenkomst is er: "Ik wil wel , ik wil niet, ikwil wel, ik wil niet.........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |