quote:Op maandag 7 mei 2007 20:24 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga mezelf niet te kijk zetten
Hoeveel camara's hangen daar?
Sterk hoor Liekequote:Op maandag 7 mei 2007 20:23 schreef Disana het volgende:
'Ik ga mezelf niet te kijk zetten'.
Ik denk dat Amanda dat nog wel tegen Lieke zal zeggenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:22 schreef mootie het volgende:
Al met al is dus nog helemaal niet ter sprake gekomen waarom Amanda Lieke wilde pakken .......![]()
Amen!quote:Op maandag 7 mei 2007 20:24 schreef Maanvis het volgende:
Lieke is zoooo zwak!!! Gvd, echt als een klein kind van 16 de frigide tosti uithangen. Breek je hartje nog maar lekker vaak, tijd dat er wat eelt op komt!
tja hoe krom, is ze vergeten hoeveel camera's er zijn??quote:Op maandag 7 mei 2007 20:23 schreef Kaleddis het volgende:
Ze wil zichzelf niet te kijk zetten. Maar gaat wel openlijk liggen neuken met Huub![]()
weet ik wel zeker!quote:Op maandag 7 mei 2007 20:25 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk dat Amanda dat nog wel tegen Lieke zal zeggen
Dat hebben we nog tegoedquote:Op maandag 7 mei 2007 20:25 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk dat Amanda dat nog wel tegen Lieke zal zeggen
Zit je herhalingen te kijken?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:25 schreef Peter6000 het volgende:
Dido blijft maar ff alleen, om eea te verwerken.
Lijkt me moeilijk de samenzweerderigheid en adviezen van Brian en Natasia de hele middag er helemaal uit te houden.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:26 schreef beequeen het volgende:
Weer leuk voor de TV-uitzending. Huub voor de zoveelste keer zwart maken. FEBO, briljant.![]()
Staat 'er goed, een beetje emotie op dat altijd strakke smoeltje van haar.quote:
Jij kijkt zeker nooit?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Lijkt me moeilijk de samenzweerderigheid en adviezen van Brian en Natasia de hele middag er helemaal uit te houden.
Jemig hoe is het ign mogelijkquote:Op maandag 7 mei 2007 20:26 schreef schatje het volgende:
Amanda is wat dat betreft stukken slimmer.
Knippen en plakken, easy peasy.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Lijkt me moeilijk de samenzweerderigheid en adviezen van Brian en Natasia de hele middag er helemaal uit te houden.
Ze knippen alles eruit hoorquote:
Zoals iemand anders al zei, Huub parkeert zijn pik waar ie maar kan. Nisk meer en niks minder.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:27 schreef scanman01 het volgende:
Huub heeft echt geen idee wat hij aan het doen is volgens mij.
Hij praat alleen maar zijn eigen acties goed.
Datte dus.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:29 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ze knippen alles eruit hoorHuub is de enige die compleet zwart wordt gemaakt tijdens de uitzendingen
Ja, dat laatste was de laatste drie afleveringen zonneklaar. Maar of ze alles hieruit kunnen knippen om nog een coherent verhaal te krijgen? Ik hoop in elk geval van niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:29 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ze knippen alles eruit hoorHuub is de enige die compleet zwart wordt gemaakt tijdens de uitzendingen
Een kat in het nauw maakt soms rare sprongen? Was dat hem nou?quote:
Het is toch echt zoquote:Op maandag 7 mei 2007 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat laatste was de laatste drie afleveringen zonneklaar. Maar of ze alles hieruit kunnen knippen om nog een coherent verhaal te krijgen? Ik hoop in elk geval van niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |