oh wacht, dat zullen natuurlijk de omstandigheden worden als Lieke en rat samen gaan NEUKENquote:Op maandag 7 mei 2007 20:20 schreef Lipsch het volgende:
hmm, veel gemist zie ik, maar.. dit alles had toch wel een stuk mooier gespeeld kunnen worden? een moment in de nacht met alcoholgebruik en iets meer dan alleen zoenen?zwakte, redactie
precies!!quote:Op maandag 7 mei 2007 20:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze voelt zich the lady of the house. Denkt dat zij boven alles zal staan omdat Huub haar vriendje is. Ze is écht zo dom. Of dit is weer gescript.
Ik had het niet verwacht (was tot gisteravond een fan van haar) maar ik denk nu echt dat ze zo dom is.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze voelt zich the lady of the house. Denkt dat zij boven alles zal staan omdat Huub haar vriendje is. Ze is écht zo dom. Of dit is weer gescript.
Die zijn op vakantie, helaasquote:Op maandag 7 mei 2007 20:22 schreef Brulkip het volgende:
Gatver de gatver!
Kan dat arrogante 'kinderen voor kinderen kutje'alsjeblieft tussen pappie en mammie gaan slapen vanavond!
Walgelijk megoggel is het!
Bléh!
De rest ook, maar die proberen het uit te melken door verder op te juttenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:22 schreef getl0st het volgende:
Ik snap dat Lieke nu pissed is.. Maar Eric zegt HEEL wijs dat dit allemaal spel is.. hij is de enige die het ziet volgens mij..
spel, script, scene - jammer dat dit niet wat grootser is uitgewerktquote:Op maandag 7 mei 2007 20:22 schreef getl0st het volgende:
Ik snap dat Lieke nu pissed is.. Maar Eric zegt HEEL wijs dat dit allemaal spel is.. hij is de enige die het ziet volgens mij..
IK vind ook dat hij het goed brengt, door te zeggen, waarom moet dit besproken met het hele huis erbij en niet tussen jou en Huub.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:22 schreef getl0st het volgende:
Als je slim bent, laat je je niet als zo'n dom blondje neerzetten, dus ik ben er ook bang voor.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik had het niet verwacht (was tot gisteravond een fan van haar) maar ik denk nu echt dat ze zo dom is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |