quote:Op maandag 7 mei 2007 12:48 schreef Polonium-120 het volgende:
is het je toch nog gelukt... ik wilde net een sc openen...
ik voel mij inderdaad stukken ouder...nuquote:Op maandag 7 mei 2007 12:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
ik denk al, wat duurt het lang....![]()
combinatie van bewoners, verhaallijnen, dat er weinig interessante activiteiten zijn, verzadiging bij de streamers en de 3,95 per maand...quote:Op maandag 7 mei 2007 12:56 schreef Ionesco het volgende:
Lijkt het alleen maar zo, of gaan de cossen nogal langzaam vergeleken met de gratis streams die er waren?
Polonium vergeet er bij te vermelden dat de SC veuuuuul gezelliger is.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:56 schreef Ionesco het volgende:
Lijkt het alleen maar zo, of gaan de cossen nogal langzaam vergeleken met de gratis streams die er waren?
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Polonium vergeet er bij te vermelden dat de SC veuuuuul gezelliger is.![]()
en de avatars zien er ook beter uit...quote:Op maandag 7 mei 2007 13:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Polonium vergeet er bij te vermelden dat de SC veuuuuul gezelliger is.![]()
* aai over bol geeftquote:Op maandag 7 mei 2007 13:16 schreef milk-shake het volgende:
alkmaar (jaja van AZ snik) bewolkt niet koud....af en toe een bui....weinig tot geen wind...stemming dus bedrukt..........na gisteravond vooral
je hebt er ook een goed gebit voor...quote:Op maandag 7 mei 2007 13:36 schreef Veulen het volgende:
Ik hou wel van een lekker regenbuitje. Het gras smaakt dan zoveel lekkerder.
eeeeeeeeeeeej, das omgeving ikkusquote:Op maandag 7 mei 2007 13:16 schreef milk-shake het volgende:
alkmaar (jaja van AZ snik) bewolkt niet koud....af en toe een bui....weinig tot geen wind...stemming dus bedrukt..........na gisteravond vooral
Heequote:Op maandag 7 mei 2007 13:45 schreef Polonium-120 het volgende:
je hebt er ook een goed gebit voor...
zo groen als gras...quote:Op maandag 7 mei 2007 14:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hee![]()
Dat zeg je toch niet... Jij gifkikker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |