quote:Op maandag 7 mei 2007 12:48 schreef Polonium-120 het volgende:
is het je toch nog gelukt... ik wilde net een sc openen...
ik voel mij inderdaad stukken ouder...nuquote:Op maandag 7 mei 2007 12:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
ik denk al, wat duurt het lang....![]()
combinatie van bewoners, verhaallijnen, dat er weinig interessante activiteiten zijn, verzadiging bij de streamers en de 3,95 per maand...quote:Op maandag 7 mei 2007 12:56 schreef Ionesco het volgende:
Lijkt het alleen maar zo, of gaan de cossen nogal langzaam vergeleken met de gratis streams die er waren?
Polonium vergeet er bij te vermelden dat de SC veuuuuul gezelliger is.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:56 schreef Ionesco het volgende:
Lijkt het alleen maar zo, of gaan de cossen nogal langzaam vergeleken met de gratis streams die er waren?
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Polonium vergeet er bij te vermelden dat de SC veuuuuul gezelliger is.![]()
en de avatars zien er ook beter uit...quote:Op maandag 7 mei 2007 13:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Polonium vergeet er bij te vermelden dat de SC veuuuuul gezelliger is.![]()
* aai over bol geeftquote:Op maandag 7 mei 2007 13:16 schreef milk-shake het volgende:
alkmaar (jaja van AZ snik) bewolkt niet koud....af en toe een bui....weinig tot geen wind...stemming dus bedrukt..........na gisteravond vooral
je hebt er ook een goed gebit voor...quote:Op maandag 7 mei 2007 13:36 schreef Veulen het volgende:
Ik hou wel van een lekker regenbuitje. Het gras smaakt dan zoveel lekkerder.
eeeeeeeeeeeej, das omgeving ikkusquote:Op maandag 7 mei 2007 13:16 schreef milk-shake het volgende:
alkmaar (jaja van AZ snik) bewolkt niet koud....af en toe een bui....weinig tot geen wind...stemming dus bedrukt..........na gisteravond vooral
Heequote:Op maandag 7 mei 2007 13:45 schreef Polonium-120 het volgende:
je hebt er ook een goed gebit voor...
zo groen als gras...quote:Op maandag 7 mei 2007 14:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hee![]()
Dat zeg je toch niet... Jij gifkikker.
Jaquote:Op maandag 7 mei 2007 14:11 schreef Polonium-120 het volgende:
zo groen als gras...
... laat ik je maar wat langer in spanning laten... weldra komt er nieuwe dag waarin alles anders zal zijn...quote:Op maandag 7 mei 2007 14:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja ploon, wanneer ga jij eens gezellig in de make-over?![]()
dan spuug je groen?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:43 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... laat ik je maar wat langer in spanning laten... weldra komt er nieuwe dag waarin alles anders zal zijn...
kijk nog eens op de klokquote:Op maandag 7 mei 2007 14:46 schreef Leandra het volgende:
Môgguh
wat is dat voor een school?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:53 schreef Leandra het volgende:
Ik was tot vannacht heel laat wakker hè..
Moest de kid naar school brengen om 04.30 uur.
ben je dan Bob of Dinie ?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:56 schreef Polonium-120 het volgende:
heee.... ik sta weer ergens op het internet zonder mijn toestemming...
Hij had afgelopen week vakantie en om iets over 5 vertrok zijn bus naar de Mont Blanc....quote:Op maandag 7 mei 2007 14:56 schreef 2live het volgende:
[..]
wat is dat voor een school?
Hier is vandaag de vakantie begonnen, dat is beter, ook voor mij.![]()
vertel mij wat, hier gaan ze binnen 5 weken naar Parijs en daarna Rome,quote:Op maandag 7 mei 2007 15:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij had afgelopen week vakantie en om iets over 5 vertrok zijn bus naar de Mont Blanc....
Wij gingen vroeger een weekje naar Texel op kamp, na het eindexamen![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 15:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gewoon deze:
[afbeelding]
Ze mochten op zijn school een Top-3 maken uit de keuze tussen een stuk of 20 reisjes...quote:Op maandag 7 mei 2007 15:03 schreef 2live het volgende:
[..]
vertel mij wat, hier gaan ze binnen 5 weken naar Parijs en daarna Rome,
Wij kregen een rondleiding door Amsterdam![]()
Dat vond ik ook al.... daarbij zit er verder op die foto's maar 1 lekker ding en dat zal hij wel niet zijn, en als ik gok dat het een van de anderen zou zijn dan doe ik gewoon erg lullig want die zien er niet uit.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:05 schreef 2live het volgende:
[..]
die ziet er wel uit of hij straks gaat spugen.
mijn vriendinnetje zit links van mij (foto van links naar rechts)...quote:Op maandag 7 mei 2007 14:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan weten we alleen nog niet wie jij bent op al die foto's
en jij hebt zwart haar en een ruitjes blouse?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:10 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
mijn vriendinnetje zit links van mij (foto van links naar rechts)...
Dan hoop ik dat je deze bentquote:Op maandag 7 mei 2007 15:10 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
mijn vriendinnetje zit links van mij (foto van links naar rechts)...
is het ook niet, van de zomer nog geweest, koud!quote:Op maandag 7 mei 2007 15:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze mochten op zijn school een Top-3 maken uit de keuze tussen een stuk of 20 reisjes...
Rome, Parijs, Barcelona, Dublin, Londen, Zwitserland hike, Mont Blanc en god weet ik het wat er nog meer aan keuze was.
Helaas voor zoonlief was hij niet bij keuze 1 (Zwitserland hike) of 2 (Dublin) ingeloot maar hij vindt de Mont Blanc ook niet echt een straf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |