Nu gewoon volhouden dat er niets is gebeurd en Brian helemaal paraquote:
Mr. Sukkelquote:
Hij heeft haar 10 min geleden nog zooo duidelijk gezegd dat ze daar zeer concreet over moest zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 20:07 schreef getl0st het volgende:
Brian is wel pissed dat Amanda niet gewoon ja zegt
Niet doen Scan, kijk wat er gebeurt en reageer daarop. Blijf ooggetuige.Streams uit is kop in het zand.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:04 schreef scanman01 het volgende:
Het gaat nu beginnen denk ik. Ik zet de streams even uit.
Breenless had alleen maar met Amanda moeten afspreken dat hij het kussen wel had gezien...Wat zijn het ook een stel dom oortjes van godquote:Op maandag 7 mei 2007 20:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu gewoon volhouden dat er niets is gebeurd en Brian helemaal para.
Buitengewoon heerlijkquote:Op maandag 7 mei 2007 20:08 schreef jinca het volgende:
en ik vind Nicolaas nog steeds heerlijk......
Daar was het wachten op natuurlijk.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:09 schreef noekje het volgende:
Brian boos op Amanda. Loser!!
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:09 schreef Marrije het volgende:
Brian he-le-maal over de zeik, whahahaha!!!
Aan wie buiten Brian?quote:
Ik dacht eerst dat ik het verkeerd zag, maar volgens mij is Huub wel degelijk echt kwaad hoor, en Lieke ook.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:09 schreef jinca het volgende:
Huub doet nog steeds zijn ding...het werkt nog steeds..goed is tie..Brian overde zeik...missie geslaagd!!!!
Jammer dat ze niet op haar bek ging.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:11 schreef Peter6000 het volgende:
Liekes hakschoen schoot bijna uit, tijdens haar mediabewuste loop over het grasveld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |