Dat snap ik dan weer niet. Gewoon zeggen, waar gaat het over? Zoenen met Amanda, iedereen zoent met Amanda.quote:
Hij wilde het wel zeggen maar Amanda niet, dus ze hebben afgesproken dat ze het zouden ontkennenquote:
Begrijp het spelletje nou schat, dit is om Brainless weer parra te maken.quote:
Ah okay, dat heb ik niet meegekregen.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hij wilde het wel zeggen maar Amanda niet, dus ze hebben afgesproken dat ze het zouden ontkennen
Beetje nare streek van Amanda tov Hupert
idd laten we dat duidelijk even naar voren brengen!!!!quote:Op maandag 7 mei 2007 20:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij wilde het wel zeggen maar Amanda niet, dus ze hebben afgesproken dat ze het zouden ontkennen
Beetje nare streek van Amanda tov Hupert
Ik ga het niet geloven.. Amanda gaat het zeggenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Begrijp het spelletje nou schat, dit is om Brainless weer parra te maken.
Zou Amanda daar ook een dubbelrol in spelen?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:03 schreef beequeen het volgende:
Begrijp het spelletje nou schat, dit is om Brainless weer parra te maken.
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:03 schreef scanman01 het volgende:
Amanda zegt ook dat ze niet hebben gezoend
Nee hoor.. Amanda speelt het spel voor Brian..quote:Op maandag 7 mei 2007 20:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou Amanda daar ook een dubbelrol in spelen?
Als ik ze had zou ik ze juist nu aanslingeren.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:04 schreef scanman01 het volgende:
Het gaat nu beginnen denk ik. Ik zet de streams even uit.
Struisvogelpolitiekquote:Op maandag 7 mei 2007 20:04 schreef scanman01 het volgende:
ik heb ze al uit.... kan hier niet zo goed tegen...... ik lees alleen de cossen en kijk het later terug via VOLquote:Op maandag 7 mei 2007 20:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik zei het al, het plan backfiredquote:Op maandag 7 mei 2007 20:05 schreef Copycat het volgende:
Daar viel het plan van Brian in 100.000 duigen.
Op z'n Amanda's dus? Helemaal verkeerd?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:04 schreef getl0st het volgende:
Nee hoor.. Amanda speelt het spel voor Brian..
Speakers op volquote:
Graag gedaan, daar doe ik het voorquote:Op maandag 7 mei 2007 20:04 schreef Ecila111 het volgende:
Marrije, bedankt voor de update..... weet ik waar ik naar zit te kijken.
Dat zou pas echt leuk zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 20:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou Amanda daar ook een dubbelrol in spelen?
Nu gewoon volhouden dat er niets is gebeurd en Brian helemaal paraquote:
Mr. Sukkelquote:
Hij heeft haar 10 min geleden nog zooo duidelijk gezegd dat ze daar zeer concreet over moest zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 20:07 schreef getl0st het volgende:
Brian is wel pissed dat Amanda niet gewoon ja zegt
Niet doen Scan, kijk wat er gebeurt en reageer daarop. Blijf ooggetuige.Streams uit is kop in het zand.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:04 schreef scanman01 het volgende:
Breenless had alleen maar met Amanda moeten afspreken dat hij het kussen wel had gezien...Wat zijn het ook een stel dom oortjes van godquote:Op maandag 7 mei 2007 20:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu gewoon volhouden dat er niets is gebeurd en Brian helemaal para.
Buitengewoon heerlijkquote:Op maandag 7 mei 2007 20:08 schreef jinca het volgende:
en ik vind Nicolaas nog steeds heerlijk......
Daar was het wachten op natuurlijk.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:09 schreef noekje het volgende:
Brian boos op Amanda. Loser!!
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:09 schreef Marrije het volgende:
Brian he-le-maal over de zeik, whahahaha!!!
Aan wie buiten Brian?quote:
Ik dacht eerst dat ik het verkeerd zag, maar volgens mij is Huub wel degelijk echt kwaad hoor, en Lieke ook.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:09 schreef jinca het volgende:
Huub doet nog steeds zijn ding...het werkt nog steeds..goed is tie..Brian overde zeik...missie geslaagd!!!!
Jammer dat ze niet op haar bek ging.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:11 schreef Peter6000 het volgende:
Liekes hakschoen schoot bijna uit, tijdens haar mediabewuste loop over het grasveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |