Van Syl gekregen misschien?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En dan een boekje lezen over chakra's![]()
![]()
![]()
En wij vrouwen voelden dat nou al die tijd alquote:Op maandag 7 mei 2007 20:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[mevroi Lieke]
Weet je dat ik precies hetzelfde dacht...![]()
Eric en Huub faken die onderlinge ruzie's.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:18 schreef getl0st het volgende:
Eric neemt het zowaar op voor Huub een keer
LOL!!!! meesterbrein en amanda in een zin ;')quote:Op maandag 7 mei 2007 20:17 schreef getl0st het volgende:
[..]
Waarom voor Brian.. Amanda was hier het meesterbrein
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Lieke zit in het spel maar ze wil niet dat er met haar spelletjes worden gespeeld.![]()
Vrouwelijke intuitiequote:Op maandag 7 mei 2007 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
En wij vrouwen voelden dat nou al die tijd al![]()
Ze voelt zich the lady of the house. Denkt dat zij boven alles zal staan omdat Huub haar vriendje is. Ze is écht zo dom. Of dit is weer gescript.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Lieke zit in het spel maar ze wil niet dat er met haar spelletjes worden gespeeld.![]()
Waar is je Lieke fanatisme ???quote:Op maandag 7 mei 2007 20:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Weet je dat ik precies hetzelfde dacht...![]()
Ik zat er zelf ook naar te kijken.. maar dat geldt hetzelfde voor Brianquote:Op maandag 7 mei 2007 20:20 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
LOL!!!! meesterbrein en amanda in een zin ;')
Waarquote:Op maandag 7 mei 2007 20:20 schreef SiRojK het volgende:
Voor het eerst dat Eric iets slims zegt.. Respect voor Eric, ik heb hem veels te laag ingeschat, hij is slimmer dan hij lijkt.. Duimpje voor Eric
En waarom denk je.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:17 schreef Peter6000 het volgende:
Hoor ik nu goed dat Jaaps weblog niet meer mag/ dreigt niet meer te mogen.![]()
![]()
Hehe het is mooi dat te kunnen zeggen zekerquote:Op maandag 7 mei 2007 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
En wij vrouwen voelden dat nou al die tijd al![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |