Zelfde probleem hierquote:Op maandag 7 mei 2007 20:12 schreef Soury het volgende:
Ik kan niet kiezen tussen de streams. Tja het regent of het giet![]()
Amanda heeft Lieke terug gepakt (die gemeen over haar heeft gesproken) door Huub te zoenen..quote:Op maandag 7 mei 2007 20:13 schreef Charmian het volgende:
Ik kan het allemaal niet meer volgen *zucht*.
Maar waarom kijkt ze nu zo sip dan? Heeft ze spijt? En ik dacht dat Natasia en Brian ook zo achter die actie stonden.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:14 schreef getl0st het volgende:
[..]
Amanda heeft Lieke terug gepakt (die gemeen over haar heeft gesproken) door Huub te zoenen..
Lieke over de zeik.. Amanda legt verslag af bij Brian..
In zijn vieze natte dreams misschien, de rat.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:14 schreef Frosting het volgende:
Lieke zou vanavond wel wat willen doen met Brian als Payback zegt Brian
Zo!quote:Op maandag 7 mei 2007 20:15 schreef Disana het volgende:
Je loopt nou als een geile hoer kankerbrian achterna, weet je, roept Huub een boze Lieke na.
en is de dwerg te goed voor alle vrouwen in die KOOI! hahahahaquote:Op maandag 7 mei 2007 20:16 schreef Copycat het volgende:
Loop maar als een geile hoer die kankerbrian achteraan.
Nounou, Huub.
Jaap: Dumpen en wegstemmen!
Voor het eerst dat ik het met Jaap eens ben. Mevroi Lieke vindt zichzelf iets te goed naar mijn zin.
Waarom voor Brian.. Amanda was hier het meesterbreinquote:Op maandag 7 mei 2007 20:16 schreef mrSPLIFFY het volgende:
1-3455534564 voor brian
Ze is toch binnen (ut huis) denk dat ze daar op zit te wachten Huub dumpen . Huub was maar een opstapje (Tja ben maar een simpele streamer maar ik vertrouw haar nog steeds nietquote:Op maandag 7 mei 2007 20:15 schreef beequeen het volgende:
Lieke , geef Huub een trap , pleaseeeeeeeeeeee
Doe jezelf geen pijn tijdens het terug betrekken.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:17 schreef solara4 het volgende:
ik betrek me ook terug
Dat zou fijn zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 20:17 schreef Peter6000 het volgende:
Hoor ik nu goed dat Jaaps weblog niet meer mag/ dreigt niet meer te mogen.![]()
![]()
is nog steed eerlijk geweest kan ik van die dwerg niet zeggen meer!quote:Op maandag 7 mei 2007 20:17 schreef Disana het volgende:
Wat leuk, we maken kennis met de intense uit zelfoverschatting geboren domheid van Lieke.
Weet je dat ik precies hetzelfde dacht...quote:Op maandag 7 mei 2007 20:16 schreef Copycat het volgende:
Loop maar als een geile hoer die kankerbrian achteraan.
Nounou, Huub.
Jaap: Dumpen en wegstemmen!
Voor het eerst dat ik het met Jaap eens ben. Mevroi Lieke vindt zichzelf iets te goed naar mijn zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |