quote:Op maandag 7 mei 2007 20:31 schreef getl0st het volgende:
[..]
Een kat in het nauw maakt soms rare sprongen? Was dat hem nou?
Zeg dat dan meteen!quote:Op maandag 7 mei 2007 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
En wij vrouwen voelden dat nou al die tijd al![]()
Dido is netjes getrouwd met haar loverquote:Op maandag 7 mei 2007 20:32 schreef Brulkip het volgende:
Ach...die Lieke moet gewoon eens gepakt worden van achteren met 10 man.
Dan leert ze dit domme gedrag wel af!
De vergelijking met Dido werd al gemaakt...daar had ik ook de schurft aan!
Bléh!
Misselijke meiden!
Viel je dat nog niet op?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:33 schreef Wopper1 het volgende:
Waarom laten ze dit achter allemaal maar gaan?
Hier is een jongen (Brian) bezig met loverboy praktijken.. Is nu alles geoorloofd voor de kijkcijfers?
Wat een zooitje is het toch ook.
Met dat geloens is niets wat het lijkt.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
Het gaat er niet om waar je naar kijkt, maar wat je ziet. Lieke haalt haar wijsheden uit het shakraboek.....toppie.
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:32 schreef Brulkip het volgende:
Ach...die Lieke moet gewoon eens gepakt worden van achteren met 10 man.
Dan leert ze dit domme gedrag wel af!
De vergelijking met Dido werd al gemaakt...daar had ik ook de schurft aan!
Bléh!
Misselijke meiden!
Dat komt, omdat Lieke 's lijfspreuk is: Je moet je eerst bewijzen.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
Dat "ik heb jou niks te bewijzen" is niet zo heel erg taktisch van Huub.
zo is het, dag dwergje wie ben JIJ dan wel hubbertje!quote:Op maandag 7 mei 2007 20:33 schreef SiRojK het volgende:
Gelukkig trekt ze daar haar eigen conclusies OP
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:34 schreef Brulkip het volgende:
Vuile vieze bitch.....
Ik ga iets anders doen...ik erger me kapot!
Die zoen was tactischquote:Op maandag 7 mei 2007 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
Dat "ik heb jou niks te bewijzen" is niet zo heel erg taktisch van Huub.
Bij Lieke moet je je een leven lang tien keer per dag bewijzen. Niks voor Huub dus.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat komt, omdat Lieke 's lijfspreuk is: Je moet je eerst bewijzen.
Hoera, nog zo'n zweefteef ala sylvia.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
Het gaat er niet om waar je naar kijkt, maar wat je ziet. Lieke haalt haar wijsheden uit het shakraboek.....toppie.
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:35 schreef Copycat het volgende:
Ik ga Eemnes' Next Misplaced Attitude even verlaten voor Hollands Next Top Model.
Mannen lullen wel vaker zomaar wat....quote:Op maandag 7 mei 2007 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar maar... jij begon over verlegen bloemetjes en zo![]()
Maar de overeenkomst is er: "Ik wil wel , ik wil niet, ikwil wel, ik wil niet.........quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:36 schreef jinca het volgende:
Ik zoen...hij zoent...wij zoenen......hoe oud zijn we allemaal.....
Maar vanaf nu kunnen we in volle eendracht lullen over Liekequote:Op maandag 7 mei 2007 20:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Mannen lullen wel vaker zomaar wat....![]()
Straks volgen: Halma, Mens erger je niet, Pim Pam Pet etc.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:35 schreef getl0st het volgende:
En de rest Eric en Amanda gaat rustig Monopoly spelen
Eindelijk ziet nog iemand dat het Amanda der ding was.. en niet van Brianquote:Op maandag 7 mei 2007 20:37 schreef Marrije het volgende:
Amanda haar opzet is geslaagd: Lieke is jaloers.
Spelbrekerquote:Op maandag 7 mei 2007 20:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar de overeenkomst is er: "Ik wil wel , ik wil niet, ikwil wel, ik wil niet.........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |