abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49106409
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. R&P heeft al een SC, die elders in de topiclijst te vinden is. Blijf dus ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto's van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen.

Linkje naar vorige deel: [SINGLES] #9 van god los
pi_49106472
m'n laatste post vorige topic:

Ik luister nooit goed naar wat de ander te zeggen heeft als ik een gesprek heb met iemand die ik net ken/net heb leren kennen als ik uitga. Het is al verwonderlijk als ik nog iets van het gesprek de volgende dag weet.
Maakt niet uit of ze nou leuk/lekker/interessant waren.

Vandaar dat 'je krijgt een redelijke indruk op dat moment' zelden voor mij opgaat en ik toch nog eens wat moet afspreken.
pi_49106652
Je weet wat ze zeggen he..

You never get a second chance for a first impression
pi_49106993
Ik ga m'n leven beteren wat de liefde betreft trouwens. Had het er vandaag met een vriendin over. Ik weet dat ik wel degelijk in staat ben tot een fijne relatie want dat heb ik al eens bewezen, drie jaar lang maarliefst, halleluja. Maar daarna ben ik in een cirkel terechtgekomen van steeds dezelfde fout maken en dat moet nu echt maar eens ophouden.

Ik vind het niet erg als ik daardoor nog een tijdlang vrijgezel blijf, want ik red me prima. Als dat niet zo was had ik inmiddels al wel een relatie met iemand waar ik niet zoveel voor voel

Als het er maar voor zorgt dat ALS ik er weer een tegenkom, dat het dan niet weer zo superkut gaat zoals het hier de laatste jaren altijd ging. Je kunt het niet altijd voorkomen natuurlijk, maar er zijn wel wat 'tekenen aan de wand' die ik steevast negeerde en daar hou ik nu maar eens mee op. Je moet eerst ophouden met keer op keer dezelfde fout maken voordat je het goed kunt gaan doen, denk ik.

Kortom: ik hoor hier nog wel een tijdje thuis
pi_49107082
Helloooooooo
Ik doe niet meer aan een signature
pi_49107234
Ik heb trouwens wel nog het mooie nieuws dat die vriend van me, met die telefoonfiguur, nog steeds erg veel aan het bellen is en de gesprekken worden alsmaar langer en leuker
pi_49107245
Waarom willen veel mensen (vooral vrouwen naar mijn idee) vaak een relatie en dan ook nog zo langdurig mogelijk. Is het niet juist leuk om meerdere relaties te hebben gehad ipv één voor een aanzienlijke tijd? (one night stands reken ik niet tot relaties)
Tuurlijk, soms kom je die persoon tegen waarmee het helemaal klikt en helemaal leuk mee is en dan wil het nog weleens gebeuren ( ) dat je een lange relatie hebt, maar om het bij voorbaat al te willen....
Carpé Diem voordat je gaat trouwen.
  maandag 7 mei 2007 @ 17:16:25 #8
174893 HC_trevor
rotterdams, capels terreur:P
pi_49107290
Ik ben nu wel single maarja, ik vind wel een meid heel leuk enzo. Maar die heeft een vriendje dus ik kan niks beginnen. Die meid weet ook wel dat ik haar leuk vind en alles, en ze vind mij ook wel leuk. Maar ze gaat niet weg bij haar vriendje omdat, ze bang is dat diegene zichzelf iets aandoet.
Tips zijn altijd welkom
pi_49107295
volgens mij moet dit nummer 11 zijn, de vorige was verkeerd genummerd .

Zo, uitgemierenneukt .
Tap tap tap
pi_49107327
Ik ga helemaal geen bij voorbaat korte relaties aan met mensen met wie het niet helemaal klikt. Misschien zwart-wit hoor, maar het is OF alleen maar lichamelijk, OF het is ook echt wat.
  maandag 7 mei 2007 @ 17:17:36 #11
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_49107340
Single zijn heeft voordelen en nadelen.
Voordeel: je kan meerdere mensen neuqen.
Nadeel: je kent steeds meer mensen die slecht zijn in bed.
Thinking about thinking of you.
  maandag 7 mei 2007 @ 17:17:54 #12
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49107361
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:15 schreef OldJeller het volgende:
Waarom willen veel mensen (vooral vrouwen naar mijn idee) vaak een relatie en dan ook nog zo langdurig mogelijk. Is het niet juist leuk om meerdere relaties te hebben gehad ipv één voor een aanzienlijke tijd? (one night stands reken ik niet tot relaties)
Tuurlijk, soms kom je die persoon tegen waarmee het helemaal klikt en helemaal leuk mee is en dan wil het nog weleens gebeuren ( ) dat je een lange relatie hebt, maar om het bij voorbaat al te willen....
Omdat je met één lange relatie veel meer bereiken kan dan allemaal korte relaties? Neem nou iets heel aards als geld, samen heb je meer, en kun je een leuk huis kopen, op tropische vakanties gaan etc.
My boobs are ok ! :D
pi_49107385
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:16 schreef HC_trevor het volgende:
en ze vind mij ook wel leuk. Maar ze gaat niet weg bij haar vriendje omdat, ze bang is dat diegene zichzelf iets aandoet.
Dat houdt ze toch niet tot in de eeuwigheid vol, dus je moet haar er maar van overtuigen dat er vroeg of laat toch een moment komt dat ze ermee kapt en dat dat moment dan maar beter nu kan zijn
  maandag 7 mei 2007 @ 17:18:33 #14
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_49107389
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:17 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Omdat je met één lange relatie veel meer bereiken kan dan allemaal korte relaties? Neem nou iets heel aards als geld, samen heb je meer, en kun je een leuk huis kopen, op tropische vakanties gaan etc.
Is dan ook niet alles dubbel zo duur?
  maandag 7 mei 2007 @ 17:22:21 #15
174893 HC_trevor
pi_49107522
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:18 schreef thaleia het volgende:

[..]

Dat houdt ze toch niet tot in de eeuwigheid vol, dus je moet haar er maar van overtuigen dat er vroeg of laat toch een moment komt dat ze ermee kapt en dat dat moment dan maar beter nu kan zijn
Ik overtuig haar er ook wel van dat het verkeerd is als ze zo'n relatie heeft, want die gozer waarmee ze heeft, verpest haar eigelijk (mijn mening dan)
pi_49107535
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:09 schreef thaleia het volgende:
Ik ga m'n leven beteren wat de liefde betreft trouwens. Had het er vandaag met een vriendin over. Ik weet dat ik wel degelijk in staat ben tot een fijne relatie want dat heb ik al eens bewezen, drie jaar lang maarliefst, halleluja. Maar daarna ben ik in een cirkel terechtgekomen van steeds dezelfde fout maken en dat moet nu echt maar eens ophouden.

Ik vind het niet erg als ik daardoor nog een tijdlang vrijgezel blijf, want ik red me prima. Als dat niet zo was had ik inmiddels al wel een relatie met iemand waar ik niet zoveel voor voel

Als het er maar voor zorgt dat ALS ik er weer een tegenkom, dat het dan niet weer zo superkut gaat zoals het hier de laatste jaren altijd ging. Je kunt het niet altijd voorkomen natuurlijk, maar er zijn wel wat 'tekenen aan de wand' die ik steevast negeerde en daar hou ik nu maar eens mee op. Je moet eerst ophouden met keer op keer dezelfde fout maken voordat je het goed kunt gaan doen, denk ik.

Kortom: ik hoor hier nog wel een tijdje thuis
Ik lees hier veel terug dat je het over "fouten" hebt.. maar wie zegt dat het ook fouten zijn? Jij geeft jouzelf per definitie de schuld voor het mislukken van een relatie.. Hebben jouw partners niet allemaal die eigenschap gehad waardoor deze "fouten" bij jou optraden?
  maandag 7 mei 2007 @ 17:23:59 #17
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49107584
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:18 schreef shifto het volgende:

[..]

Is dan ook niet alles dubbel zo duur?
In een hotel betaal je tegenwoordig gewoon meer voor een 1 persoonskamer, schandalig gewoon En qua huis, tenzij je een huis hebt met 1 stoel, een klein tafeltje met 1 eetkamerstoel etc, kosth het niet dubbel zoveel
pi_49107646
*meldtt
  maandag 7 mei 2007 @ 17:26:44 #19
141482 Q.
JurassiQ
pi_49107697
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:23 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

In een hotel betaal je tegenwoordig gewoon meer voor een 1 persoonskamer, schandalig gewoon En qua huis, tenzij je een huis hebt met 1 stoel, een klein tafeltje met 1 eetkamerstoel etc, kosth het niet dubbel zoveel
Check. Ik hou geen cent over voor leuke dingen terwijl al mn stelletjes-vrienden, die toch echt niet meer verdienen dan ik, dat wel kunnen.
For great justice!
  maandag 7 mei 2007 @ 17:27:57 #20
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_49107743
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:26 schreef Q. het volgende:

[..]

Check. Ik hou geen cent over voor leuke dingen terwijl al mn stelletjes-vrienden, die toch echt niet meer verdienen dan ik, dat wel kunnen.
Dat vind je zeker niet zo tof?
pi_49107775
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:17 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Geboortedatum: 19-01-1988
Ja.. of je kan gewoon onafhankelijk zijn, werk zoeken en zelf gaan wanneer ze zin hebt met wie je zin hebt.
Als ik een lange relatie heb ga ik niet direct een huis kopen met die persoon, alstublieft zeg.
Qua vakanties betaal ieder voor zich toch? Dus dat maakt weinig uit.. of wacht je op een sugardaddy?
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:22 schreef HC_trevor het volgende:

[..]

Ik overtuig haar er ook wel van dat het verkeerd is als ze zo'n relatie heeft, want die gozer waarmee ze heeft, verpest haar eigelijk (mijn mening dan)
Terwijl jij weet dat ze jou wil en jij haar gaat hij nog steeds over haar heen, dan zou ik ook van mening zijn dat hij haar verpest.
pi_49107828
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
*meldtt
Princess.Falafel?!?!!?!!?!
pi_49107888
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:26 schreef Q. het volgende:

[..]

Misschien kan een beetje money management geen kwaad
pi_49108017
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Ik lees hier veel terug dat je het over "fouten" hebt.. maar wie zegt dat het ook fouten zijn? Jij geeft jouzelf per definitie de schuld voor het mislukken van een relatie.. Hebben jouw partners niet allemaal die eigenschap gehad waardoor deze "fouten" bij jou optraden?
grin ergens ben ik het wel eens met de schrijfster waar jij op reageert. Jij zegt dat ze daardoor de schuld bij haarzelf legt maar wellicht ligt die daar ook. Als je constant partners kiest die jou niet geven wat je wil of idd eigenschappen naar boven halen die hinderlijk zijn, dan kan het ook aan jouw keuze in parners liggen. Of bv stel je gaat iedere keer na 6 maanden vreemd met de beste vriend van jouw partner ligt ergens de schuld ook wel bij jou. Dan is het misschien handig om naar je eigen gedrag te kijken en uit te zoeken waarom je dat doet.

Ohw btw dat wil verder niet zeggen dat dat je ex partner foutloos maakt ...
pi_49108179
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:29 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Princess.Falafel?!?!!?!!?!
ahaha nee maar dat is ook een leuke naam
ik ga gewoon met een vriendin op vakantie
het is toch niet zo dat je alles alleen MOET doen omdat je single bent
pi_49108214
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Oh, nee, ik leg het zeker niet alleen maar bij mezelf. Zoals ik al schreef: ik weet uit ervaring dat ik best in staat ben tot een fijne relatie, dus dat het met die anderen zo rampzalig verliep zal vast niet alleen maar aan mij hebben gelegen (sterker nog, er waren erbij die het tot nu toe met elke vrouw in een pril beginstadium hebben verprutst, daar kan ik wel stellen dat hun aandeel in de misere relatief groot was

Maar als je doorkrijgt dat het er weer zo een is en je maakt niet direct dat je wegkomt maak je zelf ook wel degelijk een fout he, en daar kan ik wel degelijk iets aan veranderen.

En nu.....de gebakken aardappeltjes
pi_49108267
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:16 schreef HC_trevor het volgende:
Ik ben nu wel single maarja, ik vind wel een meid heel leuk enzo. Maar die heeft een vriendje dus ik kan niks beginnen. Die meid weet ook wel dat ik haar leuk vind en alles, en ze vind mij ook wel leuk. Maar ze gaat niet weg bij haar vriendje omdat, ze bang is dat diegene zichzelf iets aandoet.
Tips zijn altijd welkom
Hopeloos. Net als ik, join the club.
pi_49108282
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ahaha nee maar dat is ook een leuke naam
Jaja, hij's fijn.
Nee, dat stelt toch ook niemand hier?
Samen op jacht gaan en elkaars wingman zijn is altijd oké!
pi_49108300
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Zeker niet, we hebben afgelopen weekend nog plannen gemaakt om weer op pad te gaan met hetzelfde groepje als vorig jaar. Als dat ook maar een fractie oplevert van de dolle pret die we vorig jaar hadden wordt het een topvakantie
pi_49108351
Nee maar Q klonk een beetje zielig daar over
ik voel me niet echt single.. single is meer als je relatie net uit is.
of zo.
pi_49108500
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
of zo.
Zoals ik al in een ander topic van deze reeks had gelezen, vinden sommige mensen zichzelf zielig dus kom je die vast tegen.
Eh ja.. het is maar hoe je het interpreteert. ofzo.
  maandag 7 mei 2007 @ 17:48:42 #32
141482 Q.
JurassiQ
pi_49108584
Ik voel mezelf niet zielig maar het is wel zo dat je gewoon veel minder geld overhoudt dan samenwonende stelletjes. Maar alleen wonen heeft natuurlijk ook weer grote voordelen.
For great justice!
  maandag 7 mei 2007 @ 17:48:52 #33
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_49108592
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:17 schreef shifto het volgende:
Single zijn heeft voordelen en nadelen.
Voordeel: je kan meerdere mensen neuqen.
Nadeel: je kent steeds meer mensen die slecht zijn in bed.
Voordeel: Als je dan toch iemand tegenkomt die goed is in bed, waardeer je het meer!
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_49108642
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:48 schreef Q. het volgende:
Ik voel mezelf niet zielig maar het is wel zo dat je gewoon veel minder geld overhoudt dan samenwonende stelletjes. Maar alleen wonen heeft natuurlijk ook weer grote voordelen.
In je uppie maak je veel minder troep en was en je bepaalt zelf wat er op TV is en wanneer de boel schoongemaakt wordt.
  maandag 7 mei 2007 @ 17:50:54 #35
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_49108657
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:48 schreef webspider het volgende:

[..]

Voordeel: Als je dan toch iemand tegenkomt die goed is in bed, waardeer je het meer!
True! True!
pi_49108790
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:50 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

In je uppie maak je veel minder troep en was en je bepaalt zelf wat er op TV is en wanneer de boel schoongemaakt wordt.
Je dacht terug aan de tijden dat er een man met bier op de bank voor de TV zat en jou orders gaf terwijl je aan het schoonmaken was?
pi_49108816
Oh, je houdt zeker veel minder geld over dan mensen die samenwonen, dat is gewoon een feit. Je hebt als alleenwonende nooit de helft van de woonlasten van een stel, het is altijd veel meer. En voor twee man koken is ook in verhouding goedkoper dan voor een. Gas/water/licht, kabelaansluiting, telefoonabonnement.....deel je allemaal met z'n tweeen.

Je kunt het wel omzeilen natuurlijk, als alleenstaande, door in een woongroep te gaan wonen of een flatje te delen met een vriend.

Maar Q, jij hebt toch gewoon een goedverdienende baan, of in elk geval een waarmee je in Utrecht iets kon kopen? Dat vind ik al heel wat hoor! Ik ken stellen die dat met z'n tweeen nog niet kunnen opbrengen.
  maandag 7 mei 2007 @ 17:57:07 #38
141482 Q.
JurassiQ
pi_49108901
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:54 schreef thaleia het volgende:

Maar Q, jij hebt toch gewoon een goedverdienende baan, of in elk geval een waarmee je in Utrecht iets kon kopen? Dat vind ik al heel wat hoor! Ik ken stellen die dat met z'n tweeen nog niet kunnen opbrengen.
Het scheelde verrekte weinig, ik zou door de strengere regels nu mijn eigen huis niet meer kunnen kopen. En ik verdien wel aardig ja.

Maar goed, ik zeur niet, ik geef ook gewoon veel te veel geld uit, juist doordat ik zoveel vrijheid heb.
For great justice!
pi_49108905
Ik maak altijd hetzelfde stramien tegen...

Ik kom een meisje tegen en na enkele dates begin ik ze te boeiend te vinden. Boeiender dat zij mij vindt...
Dan loopt ze weg of wil ze enkel vrienden blijven...
Waarom vinden ze mij nooit leuker dan ik hen????
pi_49108962
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:54 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Je dacht terug aan de tijden dat er een man met bier op de bank voor de TV zat en jou orders gaf terwijl je aan het schoonmaken was?
Nee, ik deed niet veel in het huishouden hoor. Maar ik vind die vrijheid echt heerlijk, niemand die zich druk maakt als ik er een teringzooi van maak.
pi_49108990
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:57 schreef katerwater het volgende:
Ik maak altijd hetzelfde stramien tegen...

Ik kom een meisje tegen en na enkele dates begin ik ze te boeiend te vinden. Boeiender dat zij mij vindt...
Dan loopt ze weg of wil ze enkel vrienden blijven...
Waarom vinden ze mij nooit leuker dan ik hen????
Ze zien dus wel wat in jou verschijning (tenzij ze bij voorbaat met je wat gaan drinken als 'vrienden', maar daar gaan we nu even niet vanuit), maar je verneukt ergens along the way tijdens de gesprekken.
Wat doe je fout..
  maandag 7 mei 2007 @ 18:08:30 #42
62419 CherryLips
chocoholic
pi_49109326
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:50 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ik kan ook best in m'n eentje een takkebende maken hoor .
Tap tap tap
pi_49109391
Wederom blijf ik meelezen. Heerlijk.
pi_49109401
Ik ga vaker in het spitsuur boodschappen doen. Wat lopen er dan veel mooie studentes in de supermarkt .
  maandag 7 mei 2007 @ 18:11:26 #45
174893 HC_trevor
pi_49109426
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Hopeloos. Net als ik, join the club.
nou.. gezellig ik wil graag tips horen maarja zit een beetje te niksen
pi_49109515
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:11 schreef HC_trevor het volgende:

[..]

nou.. gezellig ik wil graag tips horen maarja zit een beetje te niksen
ik ook wel...
helaas zo erg dat ik het huis te vaak mezelf alleen vind
pi_49109531
Ah. Thuis?
pi_49109545
En dan willen jullie tips?
'Ga naar buiten'
pi_49109579
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:15 schreef OldJeller het volgende:
Ben ik het niet mee eens. Ik heb liever een langdurige, intense relatie waarin ik me helemaal geborgen en vertrouwd voel dan allemaal van die losse flodders waarbij er voor mijn gevoel totaal geen gevoel bij komt kijken.

Wat heeft het voor zin om iedere keer iets op te bouwen om het vervolgens meer af te breken? En opnieuw.. en opnieuw.
Nee hoor, doe mij dan maar iets duurzaams.
  maandag 7 mei 2007 @ 18:16:00 #50
174893 HC_trevor
pi_49109588
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:14 schreef OldJeller het volgende:
'Ga naar buiten'
Met dit kolere weer?
pi_49109593
quote:
'Ga naar buiten'
Zo erg is het ook niet
pi_49109624
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
of zo.
Single is een way of life!

...als je de media moet geloven dan
vlinderprinsesje toch?
  maandag 7 mei 2007 @ 18:17:08 #53
141482 Q.
JurassiQ
pi_49109632
quote:
'Ga naar buiten'
Ik wil niet verzuipen. En ik denk dat ik momenteel verrekte weinig vrouwen zal vinden buiten.
For great justice!
pi_49109720
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:15 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. Ik heb liever een langdurige, intense relatie waarin ik me helemaal geborgen en vertrouwd voel dan allemaal van die losse flodders waarbij er voor mijn gevoel totaal geen gevoel bij komt kijken.

Wat heeft het voor zin om iedere keer iets op te bouwen om het vervolgens meer af te breken? En opnieuw.. en opnieuw.
Nee hoor, doe mij dan maar iets duurzaams.
Wat wil je per sé opbouwen? Je hoeft geen relatie te hebben om liefde te ervaren.
Vraag & aanbod. Opties open houden. Van meerdere walletjes eten. (hetero )
pi_49109734
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:10 schreef Heldopsokken het volgende:
Ik ga vaker in het spitsuur boodschappen doen. Wat lopen er dan veel mooie studentes in de supermarkt .
Oww daar heb je zeker gelijk in. En dan spiek je even wat ze in hun mandje gooien en weet je al gauw dat het bingo is, dat je met een vrijgezel te maken hebt

Der komen inderdaad af en toe exemplaren langs lopen joh.. woeeh .. daar krijg ik het zelfs warm van
pi_49109780
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:16 schreef HC_trevor het volgende:

[..]

Met dit kolere weer?
Kijk en dan bel je iemand op en die geeft dan net zo'n reactie. En dan zeg je: zullen we dan een filmpje kijken? / kom je koken? / samen koken? / zal ik koken? / kom je langs me te vermaken? / bla bla bla
pi_49109810
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:19 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Wat wil je per sé opbouwen? Je hoeft geen relatie te hebben om liefde te ervaren.
Vraag & aanbod. Opties open houden. Van meerdere walletjes eten. (hetero )
Daar ben ik het ook niet mee eens haha. Ik heb genoeg lieve mensen om mij heen waar ik van houd. Maar dat is op een andere manier dan houden van 1 persoon. Dat gevoel vind je niet terug bij 'normale' vrienden.

En de vraag WAT ik dan perse op wil bouwen.. Hmm da's een goeie.
Tis niet dat ik het niet trek in mijn eentje. Heb het prima naar mijn zin zo. Heb alles om me heen wat ik nodig heb.
Ik weet het niet goed. Maar ik denk dat een mens toch op aarde is gekomen om verder te leven met iemand anders.
Ik kan me er neits bij voorstellen dat ik tot mijn 80e alleen blijf .. God laten we het hopen van niet.

Samen met iemand zijn kan zo'n aanvulling zijn op je leven.
pi_49109825
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan ook best in m'n eentje een takkebende maken hoor .
Anders ik wel.

En ik sluit me aan bij Twinkle20 wat betreft fijne diepe relatie versus losse flodders.

En de aardappeltjes zijn bijna klaar
pi_49109866
Op die manier denk ik als ik enigszins zin heb om te trouwen, wat nog wel een tijdje zal duren.
Daarvoor geniet ik en weiger ik zo serieus mbt dat te zijn.
pi_49109904
Gelukkig speelt bij mij op dit moment niet de behoefte van trouwen, kindjes krijgen, huisje kopen en al dat gedoe nog meer. Maja.. ben ook nog jong he.

Wat bij mij wel speelt is dat ik weer open sta voor iemand anders in mijn leven
De tijd zal het leren.
pi_49109968
Ik sta altijd open voor interessante, leuke mensen.
  maandag 7 mei 2007 @ 18:30:22 #62
174893 HC_trevor
pi_49110079
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:21 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Kijk en dan bel je iemand op en die geeft dan net zo'n reactie. En dan zeg je: zullen we dan een filmpje kijken? / kom je koken? / samen koken? / zal ik koken? / kom je langs me te vermaken? / bla bla bla
Had al gevraagd aan een paar vrienden van: even filmpje kijken? maar hadden geen zin om door dit *** weer te rijden maarja.. OT: ik denk dat ik gewoon verder moet kijken dan naar die ene meid, want er zullen er heus wel meer zijn en geniet af en toe wel van mn single-heid
pi_49110142
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:30 schreef HC_trevor het volgende:

[..]

Had al gevraagd aan een paar vrienden van: even filmpje kijken? maar hadden geen zin om door dit *** weer te rijden maarja.. OT: ik denk dat ik gewoon verder moet kijken dan naar die ene meid, want er zullen er heus wel meer zijn en geniet af en toe wel van mn single-heid
Totdat je echt merkt, en dan nog, dat er iets tussen groeit mag je is het beter om je opties open te houden en dus niet al je geld op één paard in te zetten. Dat betekent niet dat je voor tweede/meerdere keus moet gaan, maar er zijn altijd genoeg leuk vrouwen.
pi_49110328
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:16 schreef DonJames het volgende:

[..]

Single is een way of life!

...als je de media moet geloven dan
vlinderprinsesje toch?
yeah
princess butterfly
pi_49110377
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:20 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Oww daar heb je zeker gelijk in. En dan spiek je even wat ze in hun mandje gooien en weet je al gauw dat het bingo is, dat je met een vrijgezel te maken hebt

Der komen inderdaad af en toe exemplaren langs lopen joh.. woeeh .. daar krijg ik het zelfs warm van
Tot nu toe ben ik echter nog niet verder gekomen dan:

Je mag mijn bonuskaart wel lenen hoor ( Erg he dat ik dat tegen sommige andere mensen niet eens zal voorstellen)
pi_49110464
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:59 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Ze zien dus wel wat in jou verschijning (tenzij ze bij voorbaat met je wat gaan drinken als 'vrienden', maar daar gaan we nu even niet vanuit), maar je verneukt ergens along the way tijdens de gesprekken.
Wat doe je fout..
Wist ik het maar...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_49110470
Dan ben je al verder dan mij!

Hmm.. kheb vandaag wel mijn mond opengetrokken toen ik de tandartspraktijk binnen liep samen met een oudere man... 'Tis gedaan met het mooie weer he'...

Maja.. dat was dus een oudere man
pi_49110515
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:41 schreef katerwater het volgende:

[..]

Wist ik het maar...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat let je dan? Totdat je nog zo'n 30 dates verneukt en dan besluit initiatief te tonen?
pi_49110593
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:39 schreef Heldopsokken het volgende:

[..]

Tot nu toe ben ik echter nog niet verder gekomen dan:

Je mag mijn bonuskaart wel lenen hoor ( Erg he dat ik dat tegen sommige andere mensen niet eens zal voorstellen)
Bij mij gaat het ook niet veel verder dan dat. Ik heb er grote moeite mee om vrouwen zo "in het wild" aan te spreken, ben altijd bang dat ze denken dat ik een of andere engerd ben
pi_49110602
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:41 schreef Twinkle20 het volgende:
Dan ben je al verder dan mij!

Hmm.. kheb vandaag wel mijn mond opengetrokken toen ik de tandartspraktijk binnen liep samen met een oudere man... 'Tis gedaan met het mooie weer he'...

Maja.. dat was dus een oudere man
Hij dacht vast dat je hem aantrekkelijk vond
  maandag 7 mei 2007 @ 18:45:06 #71
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_49110606
meer initiatief. Wel een terugkomend advies. Ook wel toepasbaar op mij denk ik

Vanaf 11 juni maar weer eens proberen
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_49110689
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:42 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Wat let je dan? Totdat je nog zo'n 30 dates verneukt en dan besluit initiatief te tonen?
Ja
Nee, ik ben het beu: time for action!

wish me luck
pi_49110703
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:44 schreef DonJames het volgende:

[..]

Bij mij gaat het ook niet veel verder dan dat. Ik heb er grote moeite mee om vrouwen zo "in het wild" aan te spreken, ben altijd bang dat ze denken dat ik een of andere engerd ben
In de trein heb ik af en toe nog wel eens zo'n bui. Na 1 of 2 zinnen merk je wel of degene tegenover je ook in de stemming is. Heel lang geleden heb ik zo nog wel eens een telefoonnummer gescoord.
pi_49110708
Ik heb nooit dates
pi_49110764
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb nooit dates
Hoe komt het? Vragen ze je nooit of zeg je altijd nee?
pi_49110855
Initiatief tonen en bang voor andere dingen m.b.t. avances maken is voor iedereen in meer of mindere mate (ooit) een probleem (geweest).
Je kan óf die kans wagen óf in hetzelfde schuitje blijven, je afvragend of je wel succes had gehad, als je wel die stap zette. Je komt vast wel een keer een meisje tegen die zelf de stap zet, maar om daarop te wachten kan soms lang duren.
pi_49111121
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:50 schreef OldJeller het volgende:
Initiatief tonen en bang voor andere dingen m.b.t. avances maken is voor iedereen in meer of mindere mate (ooit) een probleem (geweest).
Je kan óf die kans wagen óf in hetzelfde schuitje blijven, je afvragend of je wel succes had gehad, als je wel die stap zette. Je komt vast wel een keer een meisje tegen die zelf de stap zet, maar om daarop te wachten kan soms lang duren.
katerwater's vrouweninitiatieftopic
Ik ben een eeuwige twijfelaar
  maandag 7 mei 2007 @ 19:00:38 #78
141482 Q.
JurassiQ
pi_49111277
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:50 schreef OldJeller het volgende:
Ik wacht altijd tot ik iemand tegenkom die de moeite waard is van het zetten van de stap en die kom ik nog zo veel tegen of die zijn er gewoon erg weinig.
For great justice!
pi_49111294
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:57 schreef katerwater het volgende:

[..]

katerwater's vrouweninitiatieftopic
Ik ben een eeuwige twijfelaar
Er zijn geen tips of trucs, dus je kan tig van zulke topics openen, lezen en wat al niet meer.. maar uiteindelijk komt het er toch op neer dat JIJ de stap moet zetten, JIJ initiatief moet nemen.
Dat begrijp je zelf ook wel en hoe langer je ermee wacht hoe meer spijt je ervan krijgt op het moment dat je het wel gaat doen en denkt: 'had ik dit maar eerder gedaan'.

Om maar iemand te quoten: 'May the force be with you' ( )
pi_49111494
quote:
'May the force be with you'
Dan schiet ik bij deze in actie!
Doei!
  maandag 7 mei 2007 @ 19:13:33 #81
174893 HC_trevor
pi_49111860
Ik ga denk ik gewoon verder zoeken dan mijn neus lang is Is ook wel nodig anders word ik gek dat ik 1 meid niet krijg terwijl er zeker meer zijn dan haar. wens me geluk mensen
pi_49111976
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:13 schreef HC_trevor het volgende:
Ik ga denk ik gewoon verder zoeken dan mijn neus lang is Is ook wel nodig anders word ik gek dat ik 1 meid niet krijg terwijl er zeker meer zijn dan haar. wens me geluk mensen
Veel geluk!!

goeie avond trouwens! Ben ook weer present
  maandag 7 mei 2007 @ 19:21:25 #83
174893 HC_trevor
pi_49112238
Trouwends... ik denk dat ik wel een andere leuke meid heb gevonden zonder enige problemen enzo. Nu nog even slim aanpakken en ben mischien dan niet meer te vinden hierzo
pi_49112493
Ik vind dat mensen zonder fotoboek niet in het Singels-topic mogen posten.
  maandag 7 mei 2007 @ 19:28:46 #85
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49112582
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:27 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
In het eerste berichtje staat toch dat je hier niet om foto's mag vragen? Het is niet gemaakt om liefde te vinden !
pi_49112645
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:28 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Het is niet gemaakt om liefde te vinden !
O. Nou doei. .
pi_49112697
Ik heb een fotoboek met een poema
pi_49112714
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:31 schreef thaleia het volgende:
Poema's, tijgers, whatever.
  maandag 7 mei 2007 @ 19:34:56 #89
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_49112864
Anderhalf uur geleden gepost in het utrecht topic, en nu ik dit hier lees erg toepasselijk.
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:00 schreef Undergod het volgende:
Het regent hard in Utrecht, zo hard dat straten zijn uitgestorven.
Utrecht lijkt leeg vanaf mijn kamer, ik krijg zin om naar plekken in Utrecht te gaan waar ik nog nooit geweest ben. Plekken waar nu misschien ook niemand is, maar ik heb het gevoel weg te willen.
Maar waarheen...

Naar de plekken waar je mensen soms over hoort, waar ook hier in dit topic over gesproken wordt.
En dan niet naar de neude of de ouwe gracht, maar naar een park waar ik nog nooit geweest ben.
Wilhelmina park wil ik nog heen, hoe ziet Papendorp eruit in de regen, zijn er eigenlijk bankjes in het griftpark?
Niet dat ik er nu wil zitten, of misschien wel, maar niet alleen.
Misschien moet ik wel gaan nu juist waar niemand is. maar niet alleen.

Ik had gewoon zin om te schrijven en dit kwam eruit.
Wie gaat er met mij, een bus en een paraplu Utrecht bekijken in de regen?
oh hai Q.
Noise is all relative to the silence preceding it
  maandag 7 mei 2007 @ 19:35:33 #90
141482 Q.
JurassiQ
pi_49112898
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:34 schreef Undergod het volgende:
Anderhalf uur geleden gepost in het utrecht topic, en nu ik dit hier lees erg toepasselijk.
[..]

oh hai Q.
Sorry, je bent mn type niet.
For great justice!
  maandag 7 mei 2007 @ 19:35:52 #91
141482 Q.
JurassiQ
pi_49112914
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:31 schreef thaleia het volgende:
Het lijkt wel een grote kat.
For great justice!
pi_49112928
Zo, genoeg geslowchat weer!
  maandag 7 mei 2007 @ 19:36:07 #93
141482 Q.
JurassiQ
pi_49112933
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:27 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik heb meteen maar even twee foto's toegevoegd.
For great justice!
  maandag 7 mei 2007 @ 19:36:54 #94
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_49112984
Jij bent mijn type ook niet Q.
pi_49113904
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:48 schreef DonJames het volgende:

[..]

Hoe komt het? Vragen ze je nooit of zeg je altijd nee?
Eh ik kom nooit leuke dudes tegen en als ik ze wel tegen kom wonen ze ver weg
  maandag 7 mei 2007 @ 19:57:43 #96
141482 Q.
JurassiQ
pi_49113939
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Eh ik kom nooit leuke dudes tegen en als ik ze wel tegen kom wonen ze ver weg
Misschien woon jij wel gewoon te ver weg.
For great justice!
pi_49113960
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:36 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik heb meteen maar even twee foto's toegevoegd.
Weet je dat zeker?
pi_49114050
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:57 schreef Q. het volgende:

[..]

Misschien woon jij wel gewoon te ver weg.
Ja wie weet
& ik heb mn rijbewijs nog niet gehaald
en de bus is kut en heb geen ov
en ik heb geen baantje want dat is voor arbeiders
pi_49114086
baantje om daar een luxe auto met prive chauffeur van te betalen haha
pi_49114132
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ja wie weet
En Prinsesjes natuurlijk
Maar wat vind jij te ver? En als hij nou gewoon naar jou toe komt?
  maandag 7 mei 2007 @ 20:02:50 #101
101353 mrbox
Miep miep
pi_49114174
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ja wie weet
Mhh mogelijk "probleem" gevonden waarom het niet lukt
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_49114262
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:02 schreef DonJames het volgende:

[..]

En Prinsesjes natuurlijk
Maar wat vind jij te ver? En als hij nou gewoon naar jou toe komt?
uh.. ja meestal willen ze dat ik naar hun toe kom maar
dan denk ik laat maar ze moeten er wat voor over hebben
maar ik wil ook niet dat ze hier heen komen ^^

hmm.. 1 was 100km ben ik nog wel een x heen geweest maar was toch te ver en niet leuk genoeg

andere is halfuurtje met de auto maar 1.5 uur met ov of zo
maar die "ken" ik dus van uitgaan en ik zou weer een x daar uitgaan
om hem te leren kennen oid.
pi_49114394
* PopeOfTheSubspace is geen arbeider. En woont dichtbij.
  maandag 7 mei 2007 @ 20:07:55 #104
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49114404
Dat probleem heb ik nou ook! Ik ben niet vies van een stukje fietsen, maar ik heb dan ook echt alleen maar m'n fiets, dus echte grote afstanden kan ik niet makkelijk afleggen
pi_49114416
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

uh.. ja meestal willen ze dat ik naar hun toe kom maar
dan denk ik laat maar ze moeten er wat voor over hebben
maar ik wil ook niet dat ze hier heen komen ^^
..
Tsja, als je niet naar hen toe wil, en ook niet wil dat ze naar jou komen wordt het lastig denk ik. Maar de oplossing is altijd simpel: halverwege afspreken.
  maandag 7 mei 2007 @ 20:08:45 #106
141482 Q.
JurassiQ
pi_49114435
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:07 schreef Fleurezeur het volgende:
Dat probleem heb ik nou ook! Ik ben niet vies van een stukje fietsen, maar ik heb dan ook echt alleen maar m'n fiets, dus echte grote afstanden kan ik niet makkelijk afleggen
Lang leve midden in Nederland wonen, een auto hebben en op loopafstand van Utrecht Centraal wonen. Niet dat mij dat helpt om een relatie te hebben of te daten.
For great justice!
pi_49114449
Ik heb niet eens gezegd waar ik woon..
waar ik woon wonen vooral sjonnies
ik wil studenten maar dan met geld
  maandag 7 mei 2007 @ 20:09:23 #108
141482 Q.
JurassiQ
pi_49114476
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Waar woon je dan?
For great justice!
pi_49114496
quote:
O. Ik ben geen arbeider, maar ik heb ook geen geld, ik wist niet dat dat een probleem was. Euh... Ik maak leuke tekeningen, misschien kan jij ze voor mij verkopen dan?
pi_49114498
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:08 schreef DonJames het volgende:

[..]

Tsja, als je niet naar hen toe wil, en ook niet wil dat ze naar jou komen wordt het lastig denk ik. Maar de oplossing is altijd simpel: halverwege afspreken.
afspreken op neutraal maar leuk terrein!
pi_49114500
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:08 schreef DonJames het volgende:

[..]

Jaa dat was ook 't plan
maar doordat ik die dude alweer een paar weken niet gezien had was t gevoel weg en toch wel makkelijker
  maandag 7 mei 2007 @ 20:10:07 #112
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49114506
quote:
Jeetje.......als je al met die instelling naar een relatie zoekt....... Plus , maakt geld je echt gelukkig? Een lief vriendje zou mij meer geluk brengen dan wat kille, koude centen.
pi_49114541
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:09 schreef Q. het volgende:

[..]

Waar woon je dan?
ergens waarvan je in een half uurtje in utrecht kunt zijn maar het met de bus/trein 1.5 uur duurt
pi_49114583
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:10 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Jeetje.......als je al met die instelling naar een relatie zoekt....... Plus , maakt geld je echt gelukkig? Een lief vriendje zou mij meer geluk brengen dan wat kille, koude centen.
ik zei met geld omdat een student in principe zonder geld is !
maar dan bedoel ik niet heel veel nullen op de bank
maar ook niet van de grond eten omdat de huur net betaald is
pi_49114590
quote:
student met geld toch niet zo'n bal he?
pi_49114591
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ergens waarvan je in een half uurtje in utrecht kunt zijn maar het met de bus/trein 1.5 uur duurt
! Laat maar!
pi_49114643
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:12 schreef winterapfel het volgende:

[..]

student met geld toch niet zo'n bal he?
hahaha
nee maar dus wel slim
en niet zgegen van
nee ik kan niet uit mn geld is op het is alweer de 12e van de maand
pi_49114663
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:10 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.

Toch jammer, het is een mooi meisje, maar Golddiggers
  maandag 7 mei 2007 @ 20:13:57 #119
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_49114690
ik woon ook op loopafstand van utrecht centraal, bus of fiets is sneller tho
  maandag 7 mei 2007 @ 20:14:38 #120
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49114723
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

hahaha
nee maar dus wel slim
en niet zgegen van
Dan betaal jij toch voor hem? Als je van elkaar houd is dit geen probleem toch ?
  maandag 7 mei 2007 @ 20:15:42 #121
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_49114776
Woon je nog thuis? hoe oud hebben we het over dan?
pi_49114843
quote:

[..]

hahaha
nee maar dus wel slim
en niet zgegen van
O, een deeltijdstudent?

* DonJames ziet overal mogelijkheden vandaag
pi_49114851
quote:

[..]

hahaha
nee maar dus wel slim
en niet zgegen van
de 12de pas t geld op?

eerder rond de eerste van de maand, zo'n huisgenoot heb ik ooit gehad
  maandag 7 mei 2007 @ 20:19:03 #124
101353 mrbox
Miep miep
pi_49114927
quote:

[..]

hahaha
nee maar dus wel slim
en niet zgegen van
wat simpel zeg. Jij denkt te veel over de liefde na
pi_49115497
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:14 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Dan betaal jij toch voor hem? Als je van elkaar houd is dit geen probleem toch ?
ik heb toch geen geld
pi_49115599
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:15 schreef Undergod het volgende:
Woon je nog thuis? hoe oud hebben we het over dan?
ik ben 19 woon thuis
wil zodra ik een kamer heb op kamers
hoop dat papa en mama dat gaan betalen
en ik heb nu geen tijd voor een baantje dus dan kan ik wel zelf dingen kopen
maar voor 2 mensen niet echt en daar heb ik ook helemaal geen zin in
ik hou niet van gezeur over geld en dat is meestal als het er niet is
ook al lijkt het nu even wel zo haha
  maandag 7 mei 2007 @ 20:35:37 #127
141482 Q.
JurassiQ
pi_49115678
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

.
For great justice!
pi_49115856
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ik ben 19 woon thuis
wil zodra ik een kamer heb op kamers
en ik heb nu geen tijd voor een baantje dus dan kan ik wel zelf dingen kopen
maar voor 2 mensen niet echt en daar heb ik ook helemaal geen zin in
ik hou niet van gezeur over geld en dat is meestal als het er niet is
ook al lijkt het nu even wel zo haha
Hoezo geen tijd? Ik werk full-time en studeer in deeltijd net zo snel als een gewone voltijd-student. Dan kan die heus wel een baantje naast de studie doen! Hoe denk je dat de rest van studerend Nederland rondkomt?

Voeg nog maar een afknapper aan mijn lijstje toe: luie vrouwen

Toch jammer. Zo'n leuk meisje, maar met zo'n instelling? Take a hike
pi_49115916
kijk voor de mensen in dit topic als ik zeg
ik zoek iemand met geld denken julie omg wtf ze zoekt en miljoenair O NOES!

maar ik bedoel dan iemand met een bijbaantje die zn kamer kan betalen + eten en dan ook nog wat overhoudt om leuke dingen te doen
in mijn kringen is dat iemand met geld
  maandag 7 mei 2007 @ 20:41:36 #130
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49115931
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:39 schreef DonJames het volgende:

[..]

Hoezo geen tijd? Ik werk full-time en studeer in deeltijd net zo snel als een gewone voltijd-student. Dan kan die heus wel een baantje naast de studie doen! Hoe denk je dat de rest van studerend Nederland rondkomt?

Ik heb anders ook geen baantje hoor, maar ik moet thuis en op de boerderij veel meehelpen Behalve nu dan omdat het vakantie is. Is dat ook lui?
pi_49115946
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:39 schreef DonJames het volgende:

[..]

als ik ga werken krijg ik mn rijbewijs niet en geen geld meer van mn ouders
dus ja.
  maandag 7 mei 2007 @ 20:42:47 #132
141482 Q.
JurassiQ
pi_49115981
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

dus ja.
Dat slaat ook nergens op, dan word je nooit zelfstandig. Erg dom van je ouders.
For great justice!
pi_49116015
Begin eens aan een feauteauboek, princes falafel.
pi_49116036
wat heeft werken voor 4 euro per uur te maken met zelfstandig worden
ik kan beter thuis schoonmaken/koken en dan centjes krijgen dan 10 uur per dag werken en dan jeej 50 euro
pi_49116046
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
kijk voor de mensen in dit topic als ik zeg
ik zoek iemand met geld denken julie omg wtf ze zoekt en miljoenair O NOES!

maar ik bedoel dan iemand met een bijbaantje die zn kamer kan betalen + eten en dan ook nog wat overhoudt om leuke dingen te doen
in mijn kringen is dat iemand met geld
je zoekt iemand die z'n eigen boontjes kan doppen.. niks mis mee!! Maar je wekte een beetje de indruk dat jou boontjes voor je gedopt woorden door je ouders Zolang jij ze zelf dopt, klopt het toch helemaal?
pi_49116068
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:43 schreef OldJeller het volgende:
Begin eens aan een feauteauboek, princes falafel.
nee ik ben anoniempje73732
pi_49116154
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:44 schreef winterapfel het volgende:

[..]

je zoekt iemand die z'n eigen boontjes kan doppen.. niks mis mee!! Maar je wekte een beetje de indruk dat jou boontjes voor je gedopt woorden door je ouders Zolang jij ze zelf dopt, klopt het toch helemaal?
ja hoe je het wil noemen deze zomer heb ik toch niks te doen dus kan ik mn tijd wel verdoen door te werken in een restaurantje en als ik op kamers ga zal ik sowieso wel een baantje nodig hebben want mn ouders willen geloof ik dat ik hier nog 5 jaar blijf
pi_49116173
Anoniempjes zijn voor blaadjes als de Tina.
pi_49116200
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:46 schreef OldJeller het volgende:
Anoniempjes zijn voor blaadjes als de Tina.
ich weiß
pi_49116254
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ich weiß
Hey, doe es leuk. Hoe wil je anders ooit een date krijgen? (retorische vraag)
En nu een foto.
  maandag 7 mei 2007 @ 20:50:02 #141
62419 CherryLips
chocoholic
pi_49116339
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

dus ja.
Logische actie van je ouders .
Tap tap tap
pi_49116405
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:48 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Hey, doe es leuk. Hoe wil je anders ooit een date krijgen? (retorische vraag)
En nu een foto.
ik heb al een mailtje in mn PM via dit topic
PWNT
pi_49116412
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:41 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Ik heb anders ook geen baantje hoor, maar ik moet thuis en op de boerderij veel meehelpen Behalve nu dan omdat het vakantie is. Is dat ook lui?
Een boerinnetje kan ik met de beste wil van de wereld niet lui noemen. En in de vakantie lig ik ook gewoon met mijn derrière aan het water te relaxen, daar is niks mis mee. Maar sommige mensen willen per sé hun snor drukken als het om het uitvoeren van maatschappelijke taken gaat, en daar kan ik slecht tegen.
pi_49116436
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:50 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Logische actie van je ouders .
tijd om te ontsnappen
pi_49116487
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:51 schreef DonJames het volgende:

[..]

Een boerinnetje kan ik met de beste wil van de wereld niet lui noemen. En in de vakantie lig ik ook gewoon met mijn derrière aan het water te relaxen, daar is niks mis mee. Maar sommige mensen willen per sé hun snor drukken als het om het uitvoeren van maatschappelijke taken gaat, en daar kan ik slecht tegen.
ik ben tuinvrouwtje, schoonmaakster en prive kokkin en kapster
dan ben ik toch niet lui
pi_49116513
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

PWNT
Maar die is niet van mij, want ik heb pauper PM niet geactiveerd.
PWNED, EINSZ!!111!1111 ;D:D:9~;D!!111!1!!:D:'(:d:D_O-:d:D:+!!!111!!!!

pi_49116547
quote:

[..]

je zegt het zelf al
  maandag 7 mei 2007 @ 20:54:40 #148
62419 CherryLips
chocoholic
pi_49116597
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

PWNT
. Dit lijkt wel een vleesmarkt, alle meisjes hier krijgen PM's .
Tap tap tap
pi_49116614
jij was toch
ik ben jouw knuffknuff ?
  maandag 7 mei 2007 @ 20:54:59 #150
62419 CherryLips
chocoholic
pi_49116616
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:53 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Maar die is niet van mij, want ik heb pauper PM niet geactiveerd.
PWNED, EINSZ!!111!1111 ;D:D:9~;D!!111!1!!:D:'(:d:D_O-:d:D:+!!!111!!!!

.
Tap tap tap
pi_49116744
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ik ben tuinvrouwtje, schoonmaakster en prive kokkin en kapster
dan ben ik toch niet lui
In dat geval mag je bij mij intrekken

Maar serieus, een baantje is echt goed voor je zelfstandigheid, en dat het nog niet veel verdient klopt. Maar je hebt het wél zelf verdient, zonder steun van wie dan ook.
Trots, dat is dan weer een goeie eigenschap.
pi_49116866
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:54 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dan ben ik te wanhopig
pi_49116872
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
jij was toch
ik ben jouw knuffknuff ?
Ligt eraan of ik die persoon ken en/of ik haar in levende lijve heb ontmoet of meerdere foto's heb gezien.. maar anders: nee.
  maandag 7 mei 2007 @ 20:59:28 #154
141482 Q.
JurassiQ
pi_49116876
quote:

[..]

Jij ook?
For great justice!
pi_49116909
quote:

[..]

Vakantie hebben is niet lui, dat is af en toe gewoon prima. Jij hebt blijkbaar een instelling in de categorie niet lullen maar poetsen. Jij komt over als iemand die van aanpakken weet. En alleen al daarom zou ik er geen moeite mee hebben om jou af en toe financieel wat te ondersteunen, voor zover ik dat als student kan. Die andere meid met die onmogelijk lange nickname echter komt over zo van: ik heb geen geld dus ik wil een vent met centen, is dat probleem ook meteen opgelost. En dát is wél lui.

Overigens, het is ook een kwestie van enige volwassenheid eigenlijk. Waar jij kan bedenken dat je van alleen maar geld heus niet gelukkig wordt (en ik ben dat roerend met je eens, en geloof me, ik kan het weten) wil zij een vent met centen, want gezeur om geld is ook maar niks. Dat ze op die manier júist alleen maar gezeur om geld krijgt, heeft ze blijkbaar nog net ff niet door...
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_49116974
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:57 schreef DonJames het volgende:

[..]

Maar serieus, een baantje is echt goed voor je zelfstandigheid, en dat het nog niet veel verdient klopt. Maar je hebt het wél zelf verdient, zonder steun van wie dan ook.
Dan moet je gaan werken als donateurwerver, verdien je zat!
  maandag 7 mei 2007 @ 21:02:04 #157
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49117009
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:59 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Vakantie hebben is niet lui, dat is af en toe gewoon prima. Jij hebt blijkbaar een instelling in de categorie niet lullen maar poetsen. Jij komt over als iemand die van aanpakken weet. En alleen al daarom zou ik er geen moeite mee hebben om jou af en toe financieel wat te ondersteunen, voor zover ik dat als student kan. Die andere meid met die onmogelijk lange nickname echter komt over zo van: ik heb geen geld dus ik wil een vent met centen, is dat probleem ook meteen opgelost. En dát is wél lui.

Overigens, het is ook een kwestie van enige volwassenheid eigenlijk. Waar jij kan bedenken dat je van alleen maar geld heus niet gelukkig wordt (en ik ben dat roerend met je eens, en geloof me, ik kan het weten) wil zij een vent met centen, want gezeur om geld is ook maar niks. Dat ze op die manier júist alleen maar gezeur om geld krijgt, heeft ze blijkbaar nog net ff niet door...
Jeetje bedankt
Ik weet niet zo goed wat ik moet posten nu
pi_49117020
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:57 schreef DonJames het volgende:

[..]

ehh ik geef niet eigen verdiend geld net zo makkelijk uit hoor
maak je maar geen zorgen

als ik af en toe kook en dat soort dingen en ik krijg maandelijks een geldbedrag op mijn rekening
en krijg ook nog dingen zoals kaartjes op de 1e rij voor guzman, lama's, najib, rayman, amhali, myer enz enz

waarom zou ik dan een uur hard werken voor 4 schrale euro's die ik zonder moeite in tien of twintigfout uitgeef ik vind het echt onzin maar goed
ik zal wel verwend zijn.
pi_49117057
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:59 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Ligt eraan of ik die persoon ken en/of ik haar in levende lijve heb ontmoet of meerdere foto's heb gezien.. maar anders: nee.
nee niet zo
in je sig, ooit
  maandag 7 mei 2007 @ 21:03:36 #160
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49117079
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ehh ik geef niet eigen verdiend geld net zo makkelijk uit hoor
maak je maar geen zorgen

als ik af en toe kook en dat soort dingen en ik krijg maandelijks een geldbedrag op mijn rekening
en krijg ook nog dingen zoals kaartjes op de 1e rij voor guzman, lama's, najib, rayman, amhali, myer enz enz

waarom zou ik dan een uur hard werken voor 4 schrale euro's die ik zonder moeite in tien of twintigfout uitgeef ik vind het echt onzin maar goed
ik zal wel verwend zijn.
Als je gaat werken voor die schrale 4 euro per uur, geef je het ook niet zo snel meer in tien of twintigvoud uit
pi_49117179
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:59 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

okee blaat? voor het gemak lees je er maar overheen dat ik thuis genoeg doe alleen niet voor een werkgever
en dat ik iemand met geld bedoel iemand die financieel goed rond komt (geen schulden geen miljardair)
pi_49117229
quote:

ik krijg maandelijks een geldbedrag op mijn rekening
krijg ook nog dingen zoals kaartjes op de 1e rij voor guzman, lama's, najib, rayman, amhali, myer enz enz

ik zal wel verwend zijn.
zo klinkt het wel jah, alsof je de waarde van geld nog moet ontdekken, en de moeite die nodig is om aan dat geld te komen
  maandag 7 mei 2007 @ 21:06:26 #163
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49117238
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

okee blaat? voor het gemak lees je er maar overheen dat ik thuis genoeg doe alleen niet voor een werkgever
en dat ik iemand met geld bedoel iemand die financieel goed rond komt (geen schulden geen miljardair)
Schat......het gros van de studenten heeft een lening openstaan bij de IB groep
pi_49117248
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:03 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Als je gaat werken voor die schrale 4 euro per uur, geef je het ook niet zo snel meer in tien of twintigvoud uit
het is maar geld en als je dood bent kun je het niet meer uitgeven hoor
  maandag 7 mei 2007 @ 21:07:40 #165
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_49117300
Dat is niet helemaal waar, ook al komt er iets meer binnen dan 4 euro per uur.
Je gaat er wel meer bij na denken, maar het komt voor dat je het dan toch doet.
Het heet: een gat in je hand/lening.
pi_49117313
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:06 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

studieschuld is begrijpelijk en is niet een echte schuld
pi_49117319
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:02 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Jeetje bedankt
Ik weet niet zo goed wat ik moet posten nu
Nja 't is gemeend hoor, da's een voordeel van wanneer een botte lompe achterhoekse boer wat positiefs zegt: je weet zeker dat het geen geslijm is
quote:

[..]

ik zal wel verwend zijn.
Bingo!

Fijn dat je het ook zelf in de gaten hebt

Laat me raden: enig kind?
pi_49117324
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

nee niet zo
in je sig, ooit
Oh, niet?
Long long time ago.

Het was niet echt als uitnodiging bedoeld, maar je mag me best vragen voor een date, mits foto's.
pi_49117353
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:03 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Dat is het hele punt.

Ooit zal je op je eigen benen moeten staan, en dat gaat vies tegenvallen als pa&ma je altijd alles hebben toegestopt.
  maandag 7 mei 2007 @ 21:08:34 #170
141482 Q.
JurassiQ
pi_49117357
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:06 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

26.000 euro schuld daar. .
For great justice!
pi_49117388
nu lijkt het net alsof jullie allemaal baantjes hebben van 4 euro per uur nooit meer dan 10 euro uitgeven aan uitgaan en schoenen van 40 euro zijn o zo duur
geloof je t zelf
pi_49117439
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:08 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Oh, niet?
Long long time ago.

Het was niet echt als uitnodiging bedoeld, maar je mag me best vragen voor een date, mits foto's.
haha nee maar ik vond t gewoon schattig klinken
pi_49117479
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:08 schreef Bartholomeus het volgende:

Laat me raden: enig kind?
eey!!
  maandag 7 mei 2007 @ 21:11:32 #174
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49117523
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nu lijkt het net alsof jullie allemaal baantjes hebben van 4 euro per uur nooit meer dan 10 euro uitgeven aan uitgaan en schoenen van 40 euro zijn o zo duur
geloof je t zelf
Ik durf best toe te geven dat er kledingstukken in mijn kast liggen die zelfgemaakt zijn, dat ik als ik uitga bijna nooit meer dan 15-20 euro uitgeef aan drankjes voor mezelf ( dan ben ik teut), en dat ik het allerliefst op simpele teenslippers loop die ik dan zelf ,,opvrolijk" door bijvoorbeeld een grote neppe bloem erop lijmen
  maandag 7 mei 2007 @ 21:11:53 #175
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_49117543
quote:
geloof je t zelf
nee maar ik snap het punt dat als je er zelf voor werkt, dat je dan keuzes moet maken, en dan is de keuze niet "Zal ik papa nog eens lief aankijken".
pi_49117575
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

haha nee maar ik vond t gewoon schattig klinken
Ah, wat lievvv
pi_49117755
quote:
geloof je t zelf
Toen ik 14 was, jongedame, werd ik door m'n ouders naar de eerste de beste supermarkt geschopt, alwaar ik voor een schamele 2 GULDEN 75, zeg anderhalve euries nu, vakken ging vullen. Sindsdien heb ik altijd moeten werken voor al het geld dat ik uit heb gegeven. Resultaat: ik kan zeggen dat ik met geld om kan gaan, en weet wat werken is. Waar betaal ik anders een volledig nieuw ingerichte studentenkamer van 28 vierkante meter en een alleszins decadente auto van 2002 van? Dat ik, door flink sparen en dus in mijn rijbewijs kunnen investeren, nu parttime vrachtwachtwagenchauffeur ben, maakt ook dat ik in 1 zaterdag meer geld verdien dan de gemiddelde student in een hele week. We hebben het dan over 15 euro's bruto het uur. Voor jouw informatie: ik ben 22, dus maar 3 jaar ouder dan jij.
Luxeprobleem is dan weer dat je naast je stufi niet onbeperkt mag bijverdienen, en ik dus nu al moet oppassen dat ik niet aan het eind van het jaar even gezellig alle stufie mag gaan terugbetalen

Edit: ik kan inderdaad niet zo goed tegen figuren die niet weten wat werken en met geld om kunnen gaan is
pi_49117781
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:11 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Ik durf best toe te geven dat er kledingstukken in mijn kast liggen die zelfgemaakt zijn, dat ik als ik uitga bijna nooit meer dan 15-20 euro uitgeef aan drankjes voor mezelf ( dan ben ik teut), en dat ik het allerliefst op simpele teenslippers loop die ik dan zelf ,,opvrolijk" door bijvoorbeeld een grote neppe bloem erop lijmen
okee maar waar heb ik gezegd dat ik dat niet zou doen

ik zeg alleen
1. zelf werken voor 4 euro is zonde van mn tijd (na 10 uur pas 40 euro)
2. ib groep geeft gratis 100 euro (=25 uur werken)
3. papa mama hebben geld maar geen tijd
4. papa mama hebben schoon huis nodig en mooie tuin
5. ik doe dat omdat ik dat ook wel wil
6. ik krijg geld/ we gaan leuke dingen doen
7. er is dus tijd over voor leuke dingen en ik ben goedkoper dan een schoonmaakster

SNAPPEN JULLIE HET NU
pi_49117787
quote:
geloof je t zelf
Zeker niet. Maar daar heb ik dan ook keihard voor gewerkt, en dat doe ik nog steeds.
pi_49117873
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:15 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Toen ik 14 was, jongedame, werd ik door m'n ouders naar de eerste de beste supermarkt geschopt, alwaar ik voor een schamele 2 GULDEN 75, zeg anderhalve euries nu, vakken ging vullen. Sindsdien heb ik altijd moeten werken voor al het geld dat ik uit heb gegeven. Resultaat: ik kan zeggen dat ik met geld om kan gaan, en weet wat werken is. Waar betaal ik anders een volledig nieuw ingerichte studentenkamer van 28 vierkante meter en een alleszins decadente auto van 2002 van? Dat ik, door flink sparen en dus in mijn rijbewijs kunnen investeren, nu parttime vrachtwachtwagenchauffeur ben, maakt ook dat ik in 1 zaterdag meer geld verdien dan de gemiddelde student in een hele week. We hebben het dan over 15 euro's bruto het uur. Voor jouw informatie: ik ben 22, dus maar 3 jaar ouder dan jij.
Luxeprobleem is dan weer dat je naast je stufi niet onbeperkt mag bijverdienen, en ik dus nu al moet oppassen dat ik niet aan het eind van het jaar even gezellig alle stufie mag gaan terugbetalen
dat is gewoon kindermishandeling dan kunnen ze nog beter onkruid gaan wieden in de tuin
pi_49117898
quote:

[..]

Tip: als ik het me goed herinner kijkt stufie naar de maanden waarover je stufie hebt gekregen en niet naar het hele jaar. Dus als je per november over het maximale bijverdien bedrag heen gaat, dan maar stufie aanvragen t/m oktober, en er is geen probleem! Maar dit natuurlijk alleen als de extra bijverdienste opwegen tegen het verlies aan stufie
pi_49117962
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

okee maar waar heb ik gezegd dat ik dat niet zou doen

ik zeg alleen
1. zelf werken voor 4 euro is zonde van mn tijd (na 10 uur pas 40 euro)
2. ib groep geeft gratis 100 euro (=25 uur werken)
3. papa mama hebben geld maar geen tijd
4. papa mama hebben schoon huis nodig en mooie tuin
5. ik doe dat omdat ik dat ook wel wil
6. ik krijg geld/ we gaan leuke dingen doen
7. er is dus tijd over voor leuke dingen en ik ben goedkoper dan een schoonmaakster

SNAPPEN JULLIE HET NU
misschien is het een idee om een soort uurtarief af te spreken voor jou werk dan??
pi_49117963
dat je hard werkt wil niet zeggen dat je daardoor beter/slimmer bent

- waarom 3-4 uur lang voor 10 gulden werken als je ook auto's van de buren kan wassen voor 10 gulden per auto
pi_49117972
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

dat is gewoon kindermishandeling dan kunnen ze nog beter onkruid gaan wieden in de tuin
Ga jij nou maar gewoon voor die 4 eurie's het uur werken, daar word je mens van. En hopelijk wat volwassener ook
pi_49118003
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:20 schreef winterapfel het volgende:

[..]

misschien is het een idee om een soort uurtarief af te spreken voor jou werk dan??
ja dan zou ik meer geld krijgen
maar dat hoeft niet
pi_49118025
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:20 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ga jij nou maar gewoon voor die 4 eurie's het uur werken, daar word je mens van. En hopelijk wat volwassener ook
En daar wordt je dan weer een stuk aantrekkelijker van. Om het maar weer eens on-topic te krijgen.
pi_49118041
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
dat je hard werkt wil niet zeggen dat je daardoor beter/slimmer bent

- waarom 3-4 uur lang voor 10 gulden werken als je ook auto's van de buren kan wassen voor 10 gulden per auto
Die auto's wassen kun je er gewoon bíj doen, dus niet of/of, maar allebéi. Dus ik ben én de hardere werker, én de slimmere. Immers, die auto's kan je niet op je CV zetten als werkervaring. Dat vakken vullen, hoe triviaal het ook lijkt, wel.

Anders nog iets?
pi_49118072
Dit is geen topic over arbeid.

Hopeloze liefdesleven verbloemen met prietpraat over werk hè, jaaaaaaja.
pi_49118090
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:21 schreef DonJames het volgende:

[..]

En daar wordt je dan weer een stuk aantrekkelijker van. Om het maar weer eens on-topic te krijgen.
Ik zou het bijna vergeten ja, sorry
pi_49118157
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:22 schreef OldJeller het volgende:
Dit is geen topic over arbeid.

Hopeloze liefdesleven verbloemen met prietpraat over werk hè, jaaaaaaja.
we zijn ontdekt
pi_49118202
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:18 schreef winterapfel het volgende:

[..]

Tip: als ik het me goed herinner kijkt stufie naar de maanden waarover je stufie hebt gekregen en niet naar het hele jaar. Dus als je per november over het maximale bijverdien bedrag heen gaat, dan maar stufie aanvragen t/m oktober, en er is geen probleem! Maar dit natuurlijk alleen als de extra bijverdienste opwegen tegen het verlies aan stufie
Als de baas wil dat ik die uren maak, mag ie eventueel de stufie d'r bij doen, wat dacht je daar van
pi_49118253
Goed, vraagje aan iedereen: Wat is jouw ondergrens en bovengrens wat leeftijd betreft?
pi_49118255
ik zie het punt nog steeds niet
ik ben prima volwassen en zelfstandig alleen dan met minder moeite
of moet ik zeggen: ga maar naar afrika dan weet je pas hoe werken voor je eten is !
maar ja hier komen we niet echt uit ><

in juni ga ik weer op date
pi_49118307
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:25 schreef DonJames het volgende:
Goed, vraagje aan iedereen: Wat is jouw ondergrens en bovengrens wat leeftijd betreft?
17-23 of 27 zou ook nog wel gaan
pi_49118320
Zozo, je plant vooruit.

maandag 7 mei 2007 @ 21:27:09 #196
141482 Q.
JurassiQ
pi_49118322
quote:
Pff, jullie zitten veel te vast in allerlei kaders.

10 is te jong he?
For great justice!
pi_49118406
quote:
Ondergrens: mijn eigen leeftijd probably. Bovengrens: hanteer ik niet echt, iemand moet wel jeugdig zijn en zijn of haar levensttijl moet wel passen bij de mijne. Genoeg dertigers die stappen. Kinderen: onoverkomelijk bezwaar in mijn geval.
pi_49118407
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:27 schreef OldJeller het volgende:
Zozo, je plant vooruit.

ik? eh gewoon wat zou kunnen
maar als een jongen 17 is en toch wel leuk ja dan moet het maar
  maandag 7 mei 2007 @ 21:29:02 #199
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_49118427
quote:
18-24 denk ik,hangt behoorlijk van haar af natuurlijk.
pi_49118533
quote:

[..]

Edit: ik kan inderdaad niet zo goed tegen figuren die niet weten wat werken en met geld om kunnen gaan is
Ik snap je punt en toch hè? Opa vertelt
pi_49118536
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ik? eh gewoon wat zou kunnen
maar als een jongen 17 is en toch wel leuk ja dan moet het maar
Ik doelde op 'ik heb een date in Juni'.
Serieus, meen je dit? Komt je uitgehuwelijkte bruidegom aangevlogen vanuit de andere kant van de wereld? !!!! (PWEND )
  maandag 7 mei 2007 @ 21:31:41 #202
141482 Q.
JurassiQ
pi_49118566
Okee, 24 - 30 oid. Redelijke marge, ben zelf 29, vrouwen moeten niet te oud zijn, dan heb je te veel verschil. 5 jaar naar beneden kan prima weet ik uit ervaring.
For great justice!
pi_49118596
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:29 schreef Undergod het volgende:

[..]

18-24 denk ik,hangt behoorlijk van haar af natuurlijk.
ik vind t ook moeilijk om te zeggen hangt van de persoon af
heb trowuens wel gewerkt voor 4 euro per uur 10 uur lang vandaar dat ik er nu op tegen ben
und deze zomer ga ik weer werken maar dan voor de gezelligheid/sociale contacten
pi_49118621
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:31 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Ik doelde op 'ik heb een date in Juni'.
Serieus, meen je dit? Komt je uitgehuwelijkte bruidegom aangevlogen vanuit de andere kant van de wereld? !!!! (PWEND )
nee dan heb ik weer dates nu heb ik het te druk
pi_49118656
quote:
Voor wat?
Voor nachtelijke maakt het me vrij weinig uit, zolang niet boven de 35 (uitgedijd), lelijk of te jong. Conclusie: kan ik op het moment van zien pas zeggen.
pi_49118669
Mijn ondergrens hangt sterk af van de persoon in kwestie. Ik ken meisjes van 18 waar ik het best mee uit zou kunnen houden, jonger is vanzelfsprekend nooit een optie. Zelf ben ik nog niet zo toe aan het huisje, boompje, beestje-verhaal. Mijn tweelingbroer gaat deze zomer trouwen en wordt vader, wel leuk voor hem hoor! van mij mag dat nog wel een jaar of 8 duren. Ik wil nog zoveel doen en zien!
De bovengrens, tsja. Iets ouder heb ik niet zoveel moeite mee, zolang zij het maar eens is met bovenstaand verhaal. Behoorlijk ouder niet, daar ben ik echt klaar mee.
pi_49118746
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ik snap je punt en toch hè? Opa vertelt
Mjah, ik weet het, da's nog het ergste

Maar ik heb er zó'n gruwelijke schofterige grafhekel aan gewoon

Wie het kleine niet eert enzo...

Maar om even op de vraag te antwoorden: een jaar of 17 is mij wel jong zat af, met m'n 22 jaren. Bovengrens? Mwah, hooguit een jaar ouder denk ik. Te meer ook omdat ik van mezelf weet dat ik wat betreft sommige dingen in de ontwikkeling gewoon wat achterloop, en ik me niet kan voorstellen dat een al te groot gat wat dat betreft bevorderlijk is voor een eventuele relatie
pi_49118755
ik hoef trouwens echt geen kerel met een opel en een labrador
gewoon jong is fijn
pi_49118770
quote:
my god, wat een vraag opeens!

even denken hoor.. dat ligt echt aan de ontwikkeling van iemand. Een meid van 18 kan verstandiger zijn van een van 27, dus: vanaf 18, zolang ze geestelijk maar volwassen is! En dan tot 28 a 30, rammelende eierstokken hoeft nog even niet
pi_49118874
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:35 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Mjah, ik weet het, da's nog het ergste

Maar ik heb er zó'n gruwelijke schofterige grafhekel aan gewoon

Wie het kleine niet eert enzo...
Ik snap je frustratie wel maar om dan mijn woorden om te draaien en doen alsof ik zo ben
pi_49118883
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

nee dan heb ik weer dates nu heb ik het te druk
Scholieren en druk?
Studenten en druk?
Werkloos en druk?

Praatjes voor een amateuristische dater.
pi_49118913
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:35 schreef winterapfel het volgende:

[..]

even denken hoor.. dat ligt echt aan de ontwikkeling van iemand. Een meid van 18 kan verstandiger zijn van een van 27, dus: vanaf 18, zolang ze geestelijk maar volwassen is! En dan tot 28 a 30, rammelende eierstokken hoeft nog even niet
hahaha volgens mij zit iedereen wel rond de >18 - <30
pi_49118938
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:37 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Scholieren en druk?
Studenten en druk?
Werkloos en druk?

Praatjes voor een amateuristische dater.
ik moet nu leren leren leren
examens
pi_49118968
Wie van de singles kan al jumpen? Ik ben even tutorials aan het bekijken nu.
pi_49118981
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ik moet nu leren leren leren
examens
Examens en druk?
Maar dat valt natuurlijk onder 'Scholieren en druk?'
  maandag 7 mei 2007 @ 21:40:31 #216
141482 Q.
JurassiQ
pi_49119012
Sommige oudere vrouwen kunnen ook best mooi zijn, ik heb een collega van in de 40 en die ziet er echt mooi uit nog!
For great justice!
pi_49119037
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:39 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Als ik enigszins interesse heb in een vrouw en ze gaat jumpen is die interesse direct verdwenen en ikzelf ook uit haar omgeving.
  maandag 7 mei 2007 @ 21:41:18 #218
62419 CherryLips
chocoholic
pi_49119049
quote:
Nee, daar trek je lekkere leuke gozahs mee .
Tap tap tap
pi_49119057
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:39 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Examens en druk?
Maar dat valt natuurlijk onder 'Scholieren en druk?'
ja lang verhaal
iets met geen basis hebben en nog een lang verhaal
  maandag 7 mei 2007 @ 21:42:08 #220
62419 CherryLips
chocoholic
pi_49119094
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:35 schreef winterapfel het volgende:

[..]

een vrouw van rond de 30 zonder rammelende eierstokken. Succes .
Tap tap tap
  maandag 7 mei 2007 @ 21:42:19 #221
141482 Q.
JurassiQ
pi_49119104
quote:
Mijn god....
For great justice!
pi_49119107
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:41 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Als ik enigszins interesse heb in een vrouw en ze gaat jumpen is die interesse direct verdwenen en ikzelf ook uit haar omgeving.
hahahaha ja
jumpen
ik heb het gelukkig nog ooit mogen aanschouwen
pi_49119115
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik snap je frustratie wel maar om dan mijn woorden om te draaien en doen alsof ik zo ben
Zo kom je over met een opmerking in de categorie van 'ik wil een vent met centen want ik heb ze zelf niet'.

Als de werkelijkheid anders ligt, en wie ben ik om je niet te geloven, zeg dan ook niet zulke onhandige dingen
pi_49119120
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:40 schreef Q. het volgende:
Sommige oudere vrouwen kunnen ook best mooi zijn, ik heb een collega van in de 40 en die ziet er echt mooi uit nog!
Monica Bellucci is al in de veertig, maar toch zeker een van de mooiste in de wereld?
  maandag 7 mei 2007 @ 21:42:54 #225
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49119133
Euhm...mijn ondergrens is denk ik 18, bovengrens....sja......maximaal 30 hoor , anders kan ik het niet meer aan mijn ouders verkopen
  maandag 7 mei 2007 @ 21:42:54 #226
141482 Q.
JurassiQ
pi_49119134
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Je hebt nog 5 jaar voordat jij gaat rammelen.
For great justice!
pi_49119147
quote:
té fout!

Maar helaas, ik beken schuld . Als het moet jump ik vrolijk mee.
  maandag 7 mei 2007 @ 21:43:28 #228
62419 CherryLips
chocoholic
pi_49119166
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:42 schreef Q. het volgende:

[..]

Je hebt nog 5 jaar voordat jij gaat rammelen.
Gewoon hard genoeg schudden en alles rammelt wel een keer.
Tap tap tap
  maandag 7 mei 2007 @ 21:43:40 #229
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49119177
quote:
Ik kan het! Als ik klompen aandoe is het alleen net klompendansen !
pi_49119188
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:42 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Zo kom je over met een opmerking in de categorie van 'ik wil een vent met centen want ik heb ze zelf niet'.

Als de werkelijkheid anders ligt, en wie ben ik om je niet te geloven, zeg dan ook niet zulke onhandige dingen
ik heb het daarna toch uitgelegd?
gewoon type student maar niet zo 1 die altijd beschimmeld brood eet maar ook nog leuke dingen kan doen
pi_49119227
snapt nu waarom whoopsydaisy single is
pi_49119257
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]

vandaar ook die (arbitraire) grens.. en ik ken er wel een paar, dus nog maar even het voordeel van de twijfel
pi_49119266
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:42 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Monica Bellucci is al in de veertig, maar toch zeker een van de mooiste in de wereld?
Oudere vrouwen kunnen zeker mooi zijn, maar een relatie hoef ik er niet meer mee.
pi_49119290
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:43 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Ik kan het! Als ik klompen aandoe is het alleen net klompendansen !
Heerlijk, boerinnetjes

Moet je niet meedoen aan iets als boerinnetje zoekt vent? Wel ff zeggen waar ik me dan als kandidaat kan opgeven hoor

Ok, hij's wel een beetje boel flauw
pi_49119333
Je bent een scholier, princes falafel.
Scholier != Student.

EINSZ!!!!!!!1 ;d:D:D !!11!!11!!!!:D ;D :D;D !! 11!!!!!11!!!!!1111
  maandag 7 mei 2007 @ 21:47:18 #236
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49119370
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:45 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Heerlijk, boerinnetjes

Moet je niet meedoen aan iets als boerinnetje zoekt vent? Wel ff zeggen waar ik me dan als kandidaat kan opgeven hoor

Ok, hij's wel een beetje boel flauw
Iemand op fok is je al voor hoor
pi_49119392
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:46 schreef OldJeller het volgende:
Je bent een scholier, princes falafel.
Scholier != Student.

EINSZ!!!!!!!1 ;d:D:D !!11!!11!!!!:D ;D :D;D !! 11!!!!!11!!!!!1111
ja logisch toch als je examens hebt ?
pi_49119410
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:45 schreef DonJames het volgende:

[..]

Oudere vrouwen kunnen zeker mooi zijn, maar een relatie hoef ik er niet meer mee.
Waarom begint iedereen direct over relaties als het over mooie vrouwen gaat of daten.
Soms moet je gewoon van het moment, de avond & de nacht genieten en die toekomstmuziek maar wat zachter zijn.
  maandag 7 mei 2007 @ 21:48:59 #239
141482 Q.
JurassiQ
pi_49119467
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Gewoon hard genoeg schudden en alles rammelt wel een keer.
Het is net een boom, schud hard genoeg en alles flikkert er wel uit.
For great justice!
pi_49119481
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:47 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Oh ja! Welke Fok!ker heeft deze schone deerne weten te schaken? voor een date dan hè Maakt uzelf bekend!
pi_49119486
omdat hier 11 soorten mensen zijn
mensen die wel een relatie willen en die dat niet willen
pi_49119487
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

gewoon type student maar niet zo 1 die altijd beschimmeld brood eet maar ook nog leuke dingen kan doen
Dit ging dus niet over jezelf?
  maandag 7 mei 2007 @ 21:49:50 #243
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49119510
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:49 schreef DonJames het volgende:

[..]

Oh ja! Welke Fok!ker heeft deze schone deerne weten te schaken? voor een dat dan hè Maakt uzelf bekend!
Hey hey hey, ik heb nog niet toegestemd!
pi_49119546
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:48 schreef Q. het volgende:

[..]

Het is net een boom, schud hard genoeg en alles flikkert er wel uit.
pi_49119555
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:49 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Dit ging dus niet over jezelf?
Nee
ga allemaal weer terug naar begrijpend nederlands les 1
pi_49119595
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
omdat hier 11 soorten mensen zijn
mensen die wel een relatie willen en die dat niet willen
uhmm, 1 + 1 = 11
pi_49119611
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:47 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Beetje mijn prooi kapen, kan ie wel
pi_49119659
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:51 schreef winterapfel het volgende:

[..]

uhmm, 1 + 1 = 11
binair tellen
  maandag 7 mei 2007 @ 21:54:24 #249
101353 mrbox
Miep miep
pi_49119769
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

binair tellen
hehehe uhm
  maandag 7 mei 2007 @ 21:54:59 #250
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_49119807
11 is toch 3 binair? 10 was 2 toch?
pi_49119835
ja dat is zo een oud grapje en ik maakte een variant er op
maar laat maar niemand snapt mij hier geloof ik
pi_49119881
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:54 schreef Undergod het volgende:
11 is toch 3 binair? 10 was 2 toch?
ja klopt
pi_49120055
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

binair tellen
damn, dit topic gaat te snel, had willen reageren met "hap"
pi_49120199
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:59 schreef winterapfel het volgende:

[..]

damn, dit topic gaat te snel, had willen reageren met "hap"
Je wordt oud
pi_49120477
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:02 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Je wordt oud
  maandag 7 mei 2007 @ 22:09:17 #256
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49120528
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:02 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Je wordt oud
Hij is helemaal niet oud ! Je bent zo oud als je je voelt!
pi_49120620
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:47 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Waarom begint iedereen direct over relaties als het over mooie vrouwen gaat of daten.
Soms moet je gewoon van het moment, de avond & de nacht genieten en die toekomstmuziek maar wat zachter zijn.
Ik doe niet aan one night-stands. Echt niet. Voor wat betreft de "oudere" vrouwen: gepasseerd station, been there, done that, got the t-shirt, geef mijn portie maar aan Fikkie.

P.S. Heren en dame, binair tellen doe je maar ergens anders. Hier hebben we het over singles en aanverwante artikelen.
pi_49120674
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:09 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

In dat geval wordt ie traag
pi_49120713
quote:

[..]

zo is het maar net! En vandaag voel ik me als een jonge god
pi_49120802
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:12 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

In dat geval wordt ie traag
gewoon nog andere dingen aan t doen behalve dit draadje
pi_49120809
quote:

[..]

Aha! Nu heb je hem verraden! We wisten het wel!

Goeie stelling verder, je bent zo oud als je je voelt.
Ik voel me geen 28, ik zie er niet uit als 28, ik gedraag me niet veel anders als 6-7-8 jaar geleden. Ik ben gewoon geen 28, ze hebben gewoon een foutje gemaakt bij mijn geboortedatum
pi_49120847
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:14 schreef winterapfel het volgende:

[..]

gewoon nog andere dingen aan t doen behalve dit draadje
smoesjes
pi_49120885
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:14 schreef DonJames het volgende:

[..]

Aha! Nu heb je hem verraden! We wisten het wel!

Goeie stelling verder, je bent zo oud als je je voelt.
Ik voel me geen 28, ik zie er niet uit als 28, ik gedraag me niet veel anders als 6-7-8 jaar geleden. Ik ben gewoon geen 28, ze hebben gewoon een foutje gemaakt bij mijn geboortedatum
Herrrrrrrrrrrrrrkenbaar
pi_49121001
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:15 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

smoesjes

verbazingwekkend wat je voor vage plaatjes tegenkomst op de eerste pagina van afbeeldingen als je zoekt op "singles" bij google bijvoorbeeld!

pi_49121115
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:16 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Herrrrrrrrrrrrrrkenbaar
zou ook niet goed zijn als jij je 28 zou voelen toch?
pi_49121135
quote:

[..]

zo is't maar net
pi_49121285
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:21 schreef winterapfel het volgende:

[..]

Nee, maar het kan wel. Een vriend van me is meteen na de HAVO naar het HBO gegaan, daar zijn vriendin tegengekomen, na het HBO zijn ze gelijk gaan werken, en nu (2 jaar later) zijn ze getrouwd en is er een kleine op komst. Zij is 25, hij 26, met de levensstijl van een 30+er. Zij liever dan ik.
pi_49121502
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:21 schreef winterapfel het volgende:

[..]

Nee, maar ik ben wel ouder dan ik me voel, en dat bedoelde ik meer
pi_49121681
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:25 schreef DonJames het volgende:
Nee, maar het kan wel. Een vriend van me is meteen na de HAVO naar het HBO gegaan, daar zijn vriendin tegengekomen, na het HBO zijn ze gelijk gaan werken, en nu (2 jaar later) zijn ze getrouwd en is er een kleine op komst. Zij is 25, hij 26, met de levensstijl van een 30+er. Zij liever dan ik.
Ja precies, ik heb ook van die vrienden van 25, en tegelijkertijd ook vrienden van 31 die net zijn afgestudeerd en nog wat vrienden van 35 die wel werken maar een erg studentikoze levensstijl hebben. Ik kan daarom niet inschatten welke leeftijd ik me voel omdat ik geen idee heb hoe iemand van mijn leeftijd zich dient te voelen Ik vraag het me eigenlijk ook nooit af, hoe oud ik me voel
pi_49121780
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:25 schreef DonJames het volgende:

[..]

o bah
  maandag 7 mei 2007 @ 22:35:13 #271
141482 Q.
JurassiQ
pi_49121811
Een collega van me is 37 maar die is puberaler dan ik ooit ben geweest, die zal ook nooit aan de vrouw gaan.
For great justice!
pi_49121880
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:32 schreef thaleia het volgende:

[..]

Ja precies, ik heb ook van die vrienden van 25, en tegelijkertijd ook vrienden van 31 die net zijn afgestudeerd en nog wat vrienden van 35 die wel werken maar een erg studentikoze levensstijl hebben. Ik kan daarom niet inschatten welke leeftijd ik me voel omdat ik geen idee heb hoe iemand van mijn leeftijd zich dient te voelen Ik vraag het me eigenlijk ook nooit af, hoe oud ik me voel
Ik vraag het me wel eens af, maar ik heb goed vergelijkingsmateriaal (tweelingbroer) en al mijn vrienden zijn jonger. Ik vraag het me wel eens af, maar echt boeien doet het me niet. ik heb trouwens even gemist hoe oud jouw lichaam is
  maandag 7 mei 2007 @ 22:36:54 #273
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49121909
Ik doe hier wijselijk niet aan mee, aangezien veel mensen vinden dat ik leef als een 30+ er
pi_49122073
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

o bah
Ja, voor mij hoeft het nog niet. In elk geval niet voor mijn 35e.
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:35 schreef Q. het volgende:
Een collega van me is 37 maar die is puberaler dan ik ooit ben geweest, die zal ook nooit aan de vrouw gaan.
Een soort toekomstvisioen van jouwzelf?
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:36 schreef Fleurezeur het volgende:
Ik doe hier wijselijk niet aan mee, aangezien veel mensen vinden dat ik leef als een 30+ er
Nee, jij wil toch nog gaan reizen en zo?
  maandag 7 mei 2007 @ 22:41:03 #275
141482 Q.
JurassiQ
pi_49122150
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:39 schreef DonJames het volgende:

[..]

Een soort toekomstvisioen van jouwzelf?
Een horrorbeeld ja
For great justice!
  maandag 7 mei 2007 @ 22:41:08 #276
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49122159
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:39 schreef DonJames het volgende:

[..]

Nee, jij wil toch nog gaan reizen en zo?
Dat wel, maar in het dagelijks leven ben ik heel rustig en nuchter hoor
pi_49122304
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:41 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Dat wel, maar in het dagelijks leven ben ik heel rustig en nuchter hoor
O, maar dat is ook niet erg. Ik breng nou ook niet bepaald elk weekend coke-snuivend door op jumpstyle-parties. Maar het stationwagen-maxicosy-rijtjeshuis-labrador-verhaal is toch iets anders
  maandag 7 mei 2007 @ 22:50:33 #278
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49122671
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:43 schreef DonJames het volgende:

[..]

O, maar dat is ook niet erg. Ik breng nou ook niet bepaald elk weekend coke-snuivend door op jumpstyle-parties. Maar het stationwagen-maxicosy-rijtjeshuis-labrador-verhaal is toch iets anders
Mij zul je dan ook niet snel in een rijtjeshuis kunnen proppen *ril*
pi_49122689
Jullie kijken allemaal teveel naar de toekomst en denken aan die ene persoon waarmee je gaat trouwen en hopen dat hij/zij zo snel mogelijk voor je deur staat.
Waarom niet NU genieten, van alles en iedereen dat langskomt? Je hoeft niet direct een relatie voor het leven aan te gaan, kort en hevig is ook leuk. Flings.
Of heeft menigeen hier de leeftijd bereikt dat hij/zij vindt dat 'ie z.s.m. moet trouwen of anders roemloos ten onder gaan voor altijd?
  maandag 7 mei 2007 @ 22:52:13 #280
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49122786
Ik hecht me nu eenmaal aan mensen, ik heb het idee dat als ik 1 keer een tijdje een leuk, lief vriendje heb, dat ik er wel voor zal zorgen dat meneer niet zo 1, 2 ,3 van me af is
pi_49122876
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:50 schreef OldJeller het volgende:
Jullie kijken allemaal teveel naar de toekomst en denken aan die ene persoon waarmee je gaat trouwen en hopen dat hij/zij zo snel mogelijk voor je deur staat.
Waarom niet NU genieten, van alles en iedereen dat langskomt? Je hoeft niet direct een relatie voor het leven aan te gaan, kort en hevig is ook leuk. Flings.
Of heeft menigeen hier de leeftijd bereikt dat hij/zij vindt dat 'ie z.s.m. moet trouwen of anders roemloos ten onder gaan voor altijd?
Ik hoef zeker nog niet te trouwen, maar ik heb het niet op korte-termijn relaties. Dan maar single, wat overigens best OK is hoor!
pi_49122993
Korte relatie / single zijn en scharrelen. Hoe je het ook wilt noemen.
Scharrelende single is het beste mijns inziens.
pi_49123187
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:50 schreef OldJeller het volgende:
Sprekend voor mezelf: omdat ik nogal zwart-wit ben, dus ik vind iemand OF aantrekkelijk OF niet en zo niet, dan hoef ik ook geen flings. En degenen die ik wel leuk vind vind ik dan ook wel zo leuk dat dat wat mij betreft niet na drie weken weer afgelopen hoeft te zijn.

Ik ben trouwens 32, maar ik heb dat altijd zo gehad ook toen ik nog jonger was. Je bent een type voor gescharrel of je bent het niet.
pi_49123532
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:58 schreef thaleia het volgende:

Sprekend voor mezelf: omdat ik nogal zwart-wit ben, dus ik vind iemand OF aantrekkelijk OF niet en zo niet, dan hoef ik ook geen flings. En degenen die ik wel leuk vind vind ik dan ook wel zo leuk dat dat wat mij betreft niet na drie weken weer afgelopen hoeft te zijn.

Ik ben trouwens 32, maar ik heb dat altijd zo gehad ook toen ik nog jonger was. Je bent een type voor gescharrel of je bent het niet.
akkoord, ik kan ook niet begrijpen dat als je verliefde of passionele gevoelens hebt voor iemand, je enkel een "flirt" wilt met die persoon.

alsof er A-verliefdheidsgevoelens zijn, die goed zijn voor een relatie
en B-verliefdheidsgevoelens, die volstaan voor een flirt

als ik een man zie zitten, wil ik er bij wijze van spreken mee trouwen. Als je je tot iemand aangetrokken voelt, wil je toch een relatie, en geen flirt ?
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_49123662
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:58 schreef thaleia het volgende:

[..]

Heb je dan geen lusten? Of heb je voor die gelegenheden een vertrouwde, trillende vriend in je la liggen?
Heb het idee dat vrouwen er meer waarde aan hechten als ze sex met iemand hebben en het speciaal moet zijn, dus met hun vriend/man.
Daar gaat lust niet om, gaat om dat moment en daarna geef je het geen aandacht meer.
pi_49123715
Helaas tegen mijn zin in single, ik had liever gezien dat het anders was, maarja, dat krijg je als je gaat rotzooien met een meid die al een relatie heeft, en als klap op de vuurpijl ook nog hopeloos verliefd worden op diegene.
pi_49123776
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:03 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

akkoord, ik kan ook niet begrijpen dat als je verliefde of passionele gevoelens hebt voor iemand, je enkel een "flirt" wilt met die persoon.

alsof er A-verliefdheidsgevoelens zijn, die goed zijn voor een relatie
en B-verliefdheidsgevoelens, die volstaan voor een flirt

als ik een man zie zitten, wil ik er bij wijze van spreken mee trouwen. Als je je tot iemand aangetrokken voelt, wil je toch een relatie, en geen flirt ?
Zo zie ik het ook. Ik kan ook geen scheiding maken tussen liefde en lust, althans de lust bestaat bij mij niet zonder liefde.
pi_49123809
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:05 schreef OldJeller het volgende:

Heb je dan geen lusten? Of heb je voor die gelegenheden een vertrouwde, trillende vriend in je la liggen?
Heb het idee dat vrouwen er meer waarde aan hechten als ze sex met iemand hebben en het speciaal moet zijn, dus met hun vriend/man.
Daar gaat lust niet om, gaat om dat moment en daarna geef je het geen aandacht meer.
lust zonder verliefdheid ken ik niet (en als ik verliefd ben, wil ik een relatie en geen flirt.)
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_49123906
Vreemd, lust is een emotie. Misschien moet je eens naar de dokter aangezien ze niet onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn..
  maandag 7 mei 2007 @ 23:10:53 #290
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49123980
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:09 schreef OldJeller het volgende:
Vreemd, lust is een emotie. Misschien moet je eens naar de dokter aangezien ze niet onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn..
Dat is toch helemaal niet gek? Ik wil echt geen sex met iemand waarop ik niet verliefd ben! Het idee.....
pi_49124143
Ik kan het wel, maar daar ben ik dan ook heel zwart-wit in. Ik heb een paar jaar iets gehad met iemand waarbij het maar om 1 ding ging. Maar daar waren we dan ook volledig duidelijk in en we zagen of spraken elkaar verder ook niet en het was dus absoluut geen scharrel of een 'halve' relatie. Dat kan ik niet. Ik haat vaag gedoe.
pi_49124165
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:09 schreef OldJeller het volgende:
Nee hoor, naar de dokter ga ik als ik ergens last van heb. Lust is inderdaad niet helemaal onlosmakelijk verbonden met liefde, de manier waarop je de lusten botviert wel. omslachtige manier om te zeggen dat ik het dan liever zelf doe
pi_49124246
En echt ideaal vind ik het ook niet trouwens. Ik zie zoiets meer als een noodsprong bij gebrek aan relatie. Binnen een relatie vind ik het veel fijner.
  maandag 7 mei 2007 @ 23:16:54 #294
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49124330
Oeh een serieuze vraag. Zouden jullie het volhouden in een relatie waarbij de partner echt heel slecht is in ,, de liefde bedrijven" ?
pi_49124404
Die kan dan toch bijleren?
pi_49124679
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:16 schreef Fleurezeur het volgende:
Oeh een serieuze vraag. Zouden jullie het volhouden in een relatie waarbij de partner echt heel slecht is in ,, de liefde bedrijven" ?
Zoiets is toch te leren lijkt me
pi_49124978
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:16 schreef Fleurezeur het volgende:
Als ze het wil leren "ja", als ze bijna nooit wil en er bovendien dan als een vleesgeworden zoutzak bij ligt niet. Het initiatief moet er wel inzitten.
pi_49125128
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:28 schreef DonJames het volgende:

[..]

Als ze het wil leren "ja", als ze bijna nooit wil en er bovendien dan als een vleesgeworden zoutzak bij ligt niet. Het initiatief moet er wel inzitten.
hehe, even een uur zitten bellen, en ben niet eens vrouw, maar ik val net op een goed punt binnen zie ik je slaat de spijker op z'n kop. Als de wil er niet is en niet komt, dan wordt het uiteindelijk wel een erg frusterende situatie ....
pi_49125646
trouwens: bedtijd hier
slaap lekker maar weer
pi_49126715
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:10 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Dat is toch helemaal niet gek? Ik wil echt geen sex met iemand waarop ik niet verliefd ben! Het idee.....
Het is net zoiets als met iemand zoenen op een avond dat je uitgaat. Het betekent dan ook niet meteen dat je van die persoon houdt en er een relatie mee wilt, je hebt er op dat moment gewoon zin in.
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:13 schreef thaleia het volgende:
Ik kan het wel, maar daar ben ik dan ook heel zwart-wit in. Ik heb een paar jaar iets gehad met iemand waarbij het maar om 1 ding ging. Maar daar waren we dan ook volledig duidelijk in en we zagen of spraken elkaar verder ook niet en het was dus absoluut geen scharrel of een 'halve' relatie. Dat kan ik niet. Ik haat vaag gedoe.
Stop eens met zwart-wit te zijn, het is te formeel en wordt saai.
Je krijgt dan dus verwachtingen.
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:14 schreef DonJames het volgende:

[..]

Nee hoor, naar de dokter ga ik als ik ergens last van heb. Lust is inderdaad niet helemaal onlosmakelijk verbonden met liefde, de manier waarop je de lusten botviert wel. omslachtige manier om te zeggen dat ik het dan liever zelf doe
Sex hebben met je vriendin uit liefde is totaal anders dan met iemand waar je niet van houdt en ook sex mee hebt. Het laatste is lust en de manier waarop heeft dus ook niet te maken met liefde, want die liefde is er gewoonweg dan niet.
Je kan het zien als sporten; het geeft voldoening.. dat is alles, niets meer en niets minder.
pi_49127165
quote:

[..]

]Ik niet jij wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')