abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49109968
Ik sta altijd open voor interessante, leuke mensen.
  maandag 7 mei 2007 @ 18:30:22 #62
174893 HC_trevor
rotterdams, capels terreur:P
pi_49110079
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:21 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Kijk en dan bel je iemand op en die geeft dan net zo'n reactie. En dan zeg je: zullen we dan een filmpje kijken? / kom je koken? / samen koken? / zal ik koken? / kom je langs me te vermaken? / bla bla bla
Had al gevraagd aan een paar vrienden van: even filmpje kijken? maar hadden geen zin om door dit *** weer te rijden maarja.. OT: ik denk dat ik gewoon verder moet kijken dan naar die ene meid, want er zullen er heus wel meer zijn en geniet af en toe wel van mn single-heid
pi_49110142
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:30 schreef HC_trevor het volgende:

[..]

Had al gevraagd aan een paar vrienden van: even filmpje kijken? maar hadden geen zin om door dit *** weer te rijden maarja.. OT: ik denk dat ik gewoon verder moet kijken dan naar die ene meid, want er zullen er heus wel meer zijn en geniet af en toe wel van mn single-heid
Totdat je echt merkt, en dan nog, dat er iets tussen groeit mag je is het beter om je opties open te houden en dus niet al je geld op één paard in te zetten. Dat betekent niet dat je voor tweede/meerdere keus moet gaan, maar er zijn altijd genoeg leuk vrouwen.
pi_49110328
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:16 schreef DonJames het volgende:

[..]

Single is een way of life!

...als je de media moet geloven dan
vlinderprinsesje toch?
yeah
princess butterfly
pi_49110377
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:20 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Oww daar heb je zeker gelijk in. En dan spiek je even wat ze in hun mandje gooien en weet je al gauw dat het bingo is, dat je met een vrijgezel te maken hebt

Der komen inderdaad af en toe exemplaren langs lopen joh.. woeeh .. daar krijg ik het zelfs warm van
Tot nu toe ben ik echter nog niet verder gekomen dan:

Je mag mijn bonuskaart wel lenen hoor ( Erg he dat ik dat tegen sommige andere mensen niet eens zal voorstellen)
pi_49110464
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:59 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Ze zien dus wel wat in jou verschijning (tenzij ze bij voorbaat met je wat gaan drinken als 'vrienden', maar daar gaan we nu even niet vanuit), maar je verneukt ergens along the way tijdens de gesprekken.
Wat doe je fout..
Wist ik het maar...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_49110470
Dan ben je al verder dan mij!

Hmm.. kheb vandaag wel mijn mond opengetrokken toen ik de tandartspraktijk binnen liep samen met een oudere man... 'Tis gedaan met het mooie weer he'...

Maja.. dat was dus een oudere man
pi_49110515
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:41 schreef katerwater het volgende:

[..]

Wist ik het maar...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat let je dan? Totdat je nog zo'n 30 dates verneukt en dan besluit initiatief te tonen?
pi_49110593
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:39 schreef Heldopsokken het volgende:

[..]

Tot nu toe ben ik echter nog niet verder gekomen dan:

Je mag mijn bonuskaart wel lenen hoor ( Erg he dat ik dat tegen sommige andere mensen niet eens zal voorstellen)
Bij mij gaat het ook niet veel verder dan dat. Ik heb er grote moeite mee om vrouwen zo "in het wild" aan te spreken, ben altijd bang dat ze denken dat ik een of andere engerd ben
pi_49110602
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:41 schreef Twinkle20 het volgende:
Dan ben je al verder dan mij!

Hmm.. kheb vandaag wel mijn mond opengetrokken toen ik de tandartspraktijk binnen liep samen met een oudere man... 'Tis gedaan met het mooie weer he'...

Maja.. dat was dus een oudere man
Hij dacht vast dat je hem aantrekkelijk vond
  maandag 7 mei 2007 @ 18:45:06 #71
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_49110606
meer initiatief. Wel een terugkomend advies. Ook wel toepasbaar op mij denk ik

Vanaf 11 juni maar weer eens proberen
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_49110689
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:42 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Wat let je dan? Totdat je nog zo'n 30 dates verneukt en dan besluit initiatief te tonen?
Ja
Nee, ik ben het beu: time for action!

wish me luck
pi_49110703
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:44 schreef DonJames het volgende:

[..]

Bij mij gaat het ook niet veel verder dan dat. Ik heb er grote moeite mee om vrouwen zo "in het wild" aan te spreken, ben altijd bang dat ze denken dat ik een of andere engerd ben
In de trein heb ik af en toe nog wel eens zo'n bui. Na 1 of 2 zinnen merk je wel of degene tegenover je ook in de stemming is. Heel lang geleden heb ik zo nog wel eens een telefoonnummer gescoord.
pi_49110708
Ik heb nooit dates
pi_49110764
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb nooit dates
Hoe komt het? Vragen ze je nooit of zeg je altijd nee?
pi_49110855
Initiatief tonen en bang voor andere dingen m.b.t. avances maken is voor iedereen in meer of mindere mate (ooit) een probleem (geweest).
Je kan óf die kans wagen óf in hetzelfde schuitje blijven, je afvragend of je wel succes had gehad, als je wel die stap zette. Je komt vast wel een keer een meisje tegen die zelf de stap zet, maar om daarop te wachten kan soms lang duren.
pi_49111121
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:50 schreef OldJeller het volgende:
Initiatief tonen en bang voor andere dingen m.b.t. avances maken is voor iedereen in meer of mindere mate (ooit) een probleem (geweest).
Je kan óf die kans wagen óf in hetzelfde schuitje blijven, je afvragend of je wel succes had gehad, als je wel die stap zette. Je komt vast wel een keer een meisje tegen die zelf de stap zet, maar om daarop te wachten kan soms lang duren.
katerwater's vrouweninitiatieftopic
Ik ben een eeuwige twijfelaar
  maandag 7 mei 2007 @ 19:00:38 #78
141482 Q.
JurassiQ
pi_49111277
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:50 schreef OldJeller het volgende:
Ik wacht altijd tot ik iemand tegenkom die de moeite waard is van het zetten van de stap en die kom ik nog zo veel tegen of die zijn er gewoon erg weinig.
For great justice!
pi_49111294
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:57 schreef katerwater het volgende:

[..]

katerwater's vrouweninitiatieftopic
Ik ben een eeuwige twijfelaar
Er zijn geen tips of trucs, dus je kan tig van zulke topics openen, lezen en wat al niet meer.. maar uiteindelijk komt het er toch op neer dat JIJ de stap moet zetten, JIJ initiatief moet nemen.
Dat begrijp je zelf ook wel en hoe langer je ermee wacht hoe meer spijt je ervan krijgt op het moment dat je het wel gaat doen en denkt: 'had ik dit maar eerder gedaan'.

Om maar iemand te quoten: 'May the force be with you' ( )
pi_49111494
quote:
'May the force be with you'
Dan schiet ik bij deze in actie!
Doei!
  maandag 7 mei 2007 @ 19:13:33 #81
174893 HC_trevor
pi_49111860
Ik ga denk ik gewoon verder zoeken dan mijn neus lang is Is ook wel nodig anders word ik gek dat ik 1 meid niet krijg terwijl er zeker meer zijn dan haar. wens me geluk mensen
pi_49111976
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:13 schreef HC_trevor het volgende:
Ik ga denk ik gewoon verder zoeken dan mijn neus lang is Is ook wel nodig anders word ik gek dat ik 1 meid niet krijg terwijl er zeker meer zijn dan haar. wens me geluk mensen
Veel geluk!!

goeie avond trouwens! Ben ook weer present
  maandag 7 mei 2007 @ 19:21:25 #83
174893 HC_trevor
pi_49112238
Trouwends... ik denk dat ik wel een andere leuke meid heb gevonden zonder enige problemen enzo. Nu nog even slim aanpakken en ben mischien dan niet meer te vinden hierzo
pi_49112493
Ik vind dat mensen zonder fotoboek niet in het Singels-topic mogen posten.
  maandag 7 mei 2007 @ 19:28:46 #85
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49112582
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:27 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik vind dat mensen zonder fotoboek niet in het Singels-topic mogen posten.
In het eerste berichtje staat toch dat je hier niet om foto's mag vragen? Het is niet gemaakt om liefde te vinden !
My boobs are ok ! :D
pi_49112645
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:28 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Het is niet gemaakt om liefde te vinden !
O. Nou doei. .
pi_49112697
Ik heb een fotoboek met een poema
pi_49112714
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:31 schreef thaleia het volgende:
Ik heb een fotoboek met een poema
Poema's, tijgers, whatever.
  maandag 7 mei 2007 @ 19:34:56 #89
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_49112864
Anderhalf uur geleden gepost in het utrecht topic, en nu ik dit hier lees erg toepasselijk.
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:00 schreef Undergod het volgende:
Het regent hard in Utrecht, zo hard dat straten zijn uitgestorven.
Utrecht lijkt leeg vanaf mijn kamer, ik krijg zin om naar plekken in Utrecht te gaan waar ik nog nooit geweest ben. Plekken waar nu misschien ook niemand is, maar ik heb het gevoel weg te willen.
Maar waarheen...

Naar de plekken waar je mensen soms over hoort, waar ook hier in dit topic over gesproken wordt.
En dan niet naar de neude of de ouwe gracht, maar naar een park waar ik nog nooit geweest ben.
Wilhelmina park wil ik nog heen, hoe ziet Papendorp eruit in de regen, zijn er eigenlijk bankjes in het griftpark?
Niet dat ik er nu wil zitten, of misschien wel, maar niet alleen.
Misschien moet ik wel gaan nu juist waar niemand is. maar niet alleen.

Ik had gewoon zin om te schrijven en dit kwam eruit.
Wie gaat er met mij, een bus en een paraplu Utrecht bekijken in de regen?
oh hai Q.
Noise is all relative to the silence preceding it
  maandag 7 mei 2007 @ 19:35:33 #90
141482 Q.
JurassiQ
pi_49112898
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:34 schreef Undergod het volgende:
Anderhalf uur geleden gepost in het utrecht topic, en nu ik dit hier lees erg toepasselijk.
[..]

oh hai Q.
Sorry, je bent mn type niet.
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')