Thanks!quote:Op maandag 30 april 2007 12:22 schreef Natalie het volgende:
Nieuwsflits: óók vrouwen nemen wel eens het initiatief. Niets om van te schrikken
Wie weet is het even onwennig, maar als je haar leuk vind, dan zou ik 'r niet laten glippen.
je zou het natuurlijk aan haar kunnen vragen...in theoriequote:Op maandag 30 april 2007 12:25 schreef katerwater het volgende:
[..]
Thanks!
Ik twijfel voornamelijk omdat we tijdens onze date 2 dagen later niets heeft laten merken dat ze me leuk vond: geen aanrakingen, niet lachen om mijn (stomme) moppen, enz... Ik heb dus geen idee wat ze van me vindt
Ja idd.quote:Op maandag 30 april 2007 12:28 schreef Abbadon het volgende:
[..]
je zou het natuurlijk aan haar kunnen vragen...in theorie
nou dan! niet te veel nadenken, maar gewoon genieten!quote:Op maandag 30 april 2007 12:31 schreef katerwater het volgende:
In theorie, ja
Ik durf het niet![]()
Misschien trekt ze zich terug omdat het te snel ging.
Maar ik vind ze idd erg leuk, net omdat ze anders is dan de andere meisjes. Hier geen eenzijdige date, waarbij ik alles uit het meisje moet sleuren. Deze antwoord wel![]()
Nieuwsflits: ook mannen twijfelen wel eens. Niets om van te schrikkenquote:Op maandag 30 april 2007 12:52 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Grappig dat dit je zo aan het twijfelen maakt.
Ik ben zelf ook een meisje dat vaak initiatief neem, omdat ik niet van afwachten hou. Ik ben ook een ongeduldig typje en heel nieuwsgierig. Dan denk ik; nou, eropaf, want ik ga echt niet wachten tot hij mij aanspreekt.. daarnaast haalt de nieuwsgierigheid me ook over.
Niks om van te schrikken hoor.
En dat is nou precies mijn bedoeling met het hef in handen nemen. Die plagen... lekker laten twijfelen! Want immers, als de ander twijfelt moet hij veel aan je denken en dat wil je natuurlijk... want als je niet in die jongen z'n gedachte bent, dan zal hij ook nooit gek van je kunnen worden, en is het risico om geplayed te worden groter..quote:Op maandag 30 april 2007 12:57 schreef katerwater het volgende:
[..]
Nieuwsflits: ook mannen twijfelen wel eens. Niets om van te schrikken![]()
Wie weet is het voor jou vreemd, maar ja, ik vind dr echt leuk. En als ze echt leuk is, dan staat er iets op het spel...
Kut, nog wachten tot donderdag voor de volgende date
Als je het niet zo op de man af wilt vragen kun toch ook gewoon een smsje sturen en DE vraag wat indirecter formuleren?quote:
Eerlijk: ik voel me nu net een speelbal van haarquote:Op maandag 30 april 2007 13:01 schreef VrouwelijkICE het volgende:
want als je niet in die jongen z'n gedachte bent, dan zal hij ook nooit gek van je kunnen worden, en is het risico om geplayed te worden groter..
Precies, dat zeg ik .. niet op de man af vragen. Maar beetje spelende, teachende, grappendewijs subtiel een reactie uitlokken is toch niets mis mee?quote:Op maandag 30 april 2007 13:05 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Nou, dat vind ik nou zo onaantrekkelijk als een jongen me dat vraagt. Dan is toch het hele spel weg. Dan valt er niks meer te versieren. Saai...
Ah, eindelijk een praktische tip!quote:Ik zou zeggen: handel naar je gevoel, en als het moment je goed lijkt probeer haar te zoenen of subtiel je hand op haar schouder of whatever te leggen. Dat is leuk. Brutaal. Dat is zij ook.
Jij denkt echt complex ... lijkt wel een wijfquote:Op maandag 30 april 2007 13:12 schreef katerwater het volgende:
[..]
Ah, eindelijk een praktische tip!
Dan doe ik gewoon wat ik het beste vind? Zonder rekening te houden met het resultaat?
duuuude, dat wordt moeilijk...
Normaal doe ik nooit zo!quote:Op maandag 30 april 2007 13:14 schreef wizZa het volgende:
[..]
Jij denkt echt complex ... lijkt wel een wijf![]()
![]()
Ja, ik hou wel graag het hef in handen. Niet alles hoeft zo te lopen als ik wil, maar ik vind het wel leuk als ik het naar m'n hand kan zetten...quote:Op maandag 30 april 2007 13:08 schreef katerwater het volgende:
Je hebt volledig gelijk VrouwelijkICEIk hou er ook van een meisje helemaal gek te maken, op voorwaarde dat ik ze daarna wel mee uitneem. Anders ben je een klootzak.
[..]
Eerlijk: ik voel me nu net een speelbal van haar![]()
Is er iets mis mee om geplayed te worden? Wil je iedereen de baas zijn VrouwelijkICE?
Ik vind het eigenlijk best boeiend, maar ik twijfel me wel kaput...
Nee dat kan welquote:Op maandag 30 april 2007 13:09 schreef wizZa het volgende:
[..]
Precies, dat zeg ik .. niet op de man af vragen. Maar beetje spelende, teachende, grappendewijs subtiel een reactie uitlokken is toch niets mis mee?
Alsof je überhaupt het resultaat kan bepalen. Zijn hier toch 2 mensen in het spel.quote:Op maandag 30 april 2007 13:12 schreef katerwater het volgende:
[..]
Ah, eindelijk een praktische tip!
Dan doe ik gewoon wat ik het beste vind? Zonder rekening te houden met het resultaat?
duuuude, dat wordt moeilijk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |