abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48861354
Hoi

Zit met twijfels...

Normaal ben ik diegene die meisjes verleid. Ik hou van het spel, dat eeuwige geduw en getrek , maar helaas, verder dan kussen ben ik nog niet geweest. Nu ben ik op een feestje geweest waar ik een meisje tegenkwam en ik wist niet wat me overkwam: zij nam al het initiatief! Al na ongeveer 50 seconden zaten we te dansen en nog geen 2 minuten later al gekus. en ben ik met ze uitgeweest (waarbij niets gebeurde, enkel praten)

Alle initiatief kwam van haar af, en dat vind ik gek. Nu begin ik te twijfelen wat haar motieven zijn. Ik zit te gissen of ze me nu echt wil, of dat ik een speelbal ben van haar sterke karakter. Een vrouw wil nu eenmaal niet als een slet bevonden worden, dus snelheid is meestal een slecht teken.

Who helps me out?
pi_48861378
welcome to my world..
oneindig...?
dan is dus alle fictie werkelijkheid, en wel op dit moment
pi_48861382
ps:
oneindig...?
dan is dus alle fictie werkelijkheid, en wel op dit moment
  maandag 30 april 2007 @ 12:20:32 #4
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_48861387
doe niet zo moeilijk...gewoon niet te veel verwachten en zien wat er gebeurt...waar maak je je druk over? alleen omdat zij het initiatief neemt?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 30 april 2007 @ 12:22:24 #5
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_48861428
Nieuwsflits: óók vrouwen nemen wel eens het initiatief. Niets om van te schrikken
Wie weet is het even onwennig, maar als je haar leuk vind, dan zou ik 'r niet laten glippen.
(Un)masking for the greater good.
pi_48861479
quote:
Op maandag 30 april 2007 12:22 schreef Natalie het volgende:
Nieuwsflits: óók vrouwen nemen wel eens het initiatief. Niets om van te schrikken
Wie weet is het even onwennig, maar als je haar leuk vind, dan zou ik 'r niet laten glippen.
Thanks!

Ik twijfel voornamelijk omdat we tijdens onze date 2 dagen later niets heeft laten merken dat ze me leuk vond: geen aanrakingen, niet lachen om mijn (stomme) moppen, enz... Ik heb dus geen idee wat ze van me vindt
  maandag 30 april 2007 @ 12:28:32 #7
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_48861554
quote:
Op maandag 30 april 2007 12:25 schreef katerwater het volgende:

[..]

Thanks!

Ik twijfel voornamelijk omdat we tijdens onze date 2 dagen later niets heeft laten merken dat ze me leuk vond: geen aanrakingen, niet lachen om mijn (stomme) moppen, enz... Ik heb dus geen idee wat ze van me vindt
je zou het natuurlijk aan haar kunnen vragen...in theorie
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 30 april 2007 @ 12:31:50 #8
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_48861625
quote:
Op maandag 30 april 2007 12:28 schreef Abbadon het volgende:

[..]

je zou het natuurlijk aan haar kunnen vragen...in theorie
Ja idd.
Beetje polsen. Je hoeft het niet rechtstreeks te vragen natuurlijk.
(Un)masking for the greater good.
pi_48861626
In theorie, ja

Ik durf het niet
Misschien trekt ze zich terug omdat het te snel ging.
Maar ik vind ze idd erg leuk, net omdat ze anders is dan de andere meisjes. Hier geen eenzijdige date, waarbij ik alles uit het meisje moet sleuren. Deze antwoord wel
  maandag 30 april 2007 @ 12:34:02 #10
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_48861672
quote:
Op maandag 30 april 2007 12:31 schreef katerwater het volgende:
In theorie, ja

Ik durf het niet
Misschien trekt ze zich terug omdat het te snel ging.
Maar ik vind ze idd erg leuk, net omdat ze anders is dan de andere meisjes. Hier geen eenzijdige date, waarbij ik alles uit het meisje moet sleuren. Deze antwoord wel
nou dan! niet te veel nadenken, maar gewoon genieten!

...en nogmaals; niet te veel verwachten...
pi_48861734
Gek...
Ik vraag me af wie bij het verleiden nu controle heeft: de verleider of diegene die verleid wordt?

Zou zij ook met twijfels zitten? Ze komt me erg zelfzeker over!
pi_48862010
Grappig dat dit je zo aan het twijfelen maakt.
Ik ben zelf ook een meisje dat vaak initiatief neem, omdat ik niet van afwachten hou. Ik ben ook een ongeduldig typje en heel nieuwsgierig. Dan denk ik; nou, eropaf, want ik ga echt niet wachten tot hij mij aanspreekt.. daarnaast haalt de nieuwsgierigheid me ook over.

Niks om van te schrikken hoor.
pi_48862095
quote:
Op maandag 30 april 2007 12:52 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Grappig dat dit je zo aan het twijfelen maakt.
Ik ben zelf ook een meisje dat vaak initiatief neem, omdat ik niet van afwachten hou. Ik ben ook een ongeduldig typje en heel nieuwsgierig. Dan denk ik; nou, eropaf, want ik ga echt niet wachten tot hij mij aanspreekt.. daarnaast haalt de nieuwsgierigheid me ook over.

Niks om van te schrikken hoor.
Nieuwsflits: ook mannen twijfelen wel eens. Niets om van te schrikken
Wie weet is het voor jou vreemd, maar ja, ik vind dr echt leuk. En als ze echt leuk is, dan staat er iets op het spel...

Kut, nog wachten tot donderdag voor de volgende date
pi_48862155
quote:
Op maandag 30 april 2007 12:57 schreef katerwater het volgende:

[..]

Nieuwsflits: ook mannen twijfelen wel eens. Niets om van te schrikken
Wie weet is het voor jou vreemd, maar ja, ik vind dr echt leuk. En als ze echt leuk is, dan staat er iets op het spel...

Kut, nog wachten tot donderdag voor de volgende date
En dat is nou precies mijn bedoeling met het hef in handen nemen. Die plagen... lekker laten twijfelen! Want immers, als de ander twijfelt moet hij veel aan je denken en dat wil je natuurlijk... want als je niet in die jongen z'n gedachte bent, dan zal hij ook nooit gek van je kunnen worden, en is het risico om geplayed te worden groter..
Of zit ik er nou helemaal naast?
pi_48862211
quote:
Op maandag 30 april 2007 12:31 schreef katerwater het volgende:
Ik durf het niet
Als je het niet zo op de man af wilt vragen kun toch ook gewoon een smsje sturen en DE vraag wat indirecter formuleren?
If the facts dont fit the theory, change the facts ~ Albert Einstein.
pi_48862250
Nou, dat vind ik nou zo onaantrekkelijk als een jongen me dat vraagt. Dan is toch het hele spel weg. Dan valt er niks meer te versieren. Saai...

Ik zou zeggen: handel naar je gevoel, en als het moment je goed lijkt probeer haar te zoenen of subtiel je hand op haar schouder of whatever te leggen. Dat is leuk. Brutaal. Dat is zij ook.
pi_48862307
Je hebt volledig gelijk VrouwelijkICE Ik hou er ook van een meisje helemaal gek te maken, op voorwaarde dat ik ze daarna wel mee uitneem. Anders ben je een klootzak.
quote:
Op maandag 30 april 2007 13:01 schreef VrouwelijkICE het volgende:
want als je niet in die jongen z'n gedachte bent, dan zal hij ook nooit gek van je kunnen worden, en is het risico om geplayed te worden groter..
Eerlijk: ik voel me nu net een speelbal van haar
Is er iets mis mee om geplayed te worden? Wil je iedereen de baas zijn VrouwelijkICE?
Ik vind het eigenlijk best boeiend, maar ik twijfel me wel kaput...
pi_48862325
quote:
Op maandag 30 april 2007 13:05 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Nou, dat vind ik nou zo onaantrekkelijk als een jongen me dat vraagt. Dan is toch het hele spel weg. Dan valt er niks meer te versieren. Saai...
Precies, dat zeg ik .. niet op de man af vragen. Maar beetje spelende, teachende, grappendewijs subtiel een reactie uitlokken is toch niets mis mee?
pi_48862382
Misschien is ze een lovergirl.
pi_48862384
quote:
Ik zou zeggen: handel naar je gevoel, en als het moment je goed lijkt probeer haar te zoenen of subtiel je hand op haar schouder of whatever te leggen. Dat is leuk. Brutaal. Dat is zij ook.
Ah, eindelijk een praktische tip!
Dan doe ik gewoon wat ik het beste vind? Zonder rekening te houden met het resultaat?
duuuude, dat wordt moeilijk...
pi_48862431
quote:
Op maandag 30 april 2007 13:12 schreef katerwater het volgende:

[..]

Dan doe ik gewoon wat ik het beste vind? Zonder rekening te houden met het resultaat?
Jij denkt echt complex ... lijkt wel een wijf
pi_48862502
quote:
Op maandag 30 april 2007 13:14 schreef wizZa het volgende:

[..]

Jij denkt echt complex ... lijkt wel een wijf
Normaal doe ik nooit zo!
Misschien ben ik vliefd aant worden
pi_48862766
quote:
Op maandag 30 april 2007 13:08 schreef katerwater het volgende:
Je hebt volledig gelijk VrouwelijkICE Ik hou er ook van een meisje helemaal gek te maken, op voorwaarde dat ik ze daarna wel mee uitneem. Anders ben je een klootzak.
[..]

Eerlijk: ik voel me nu net een speelbal van haar
Is er iets mis mee om geplayed te worden? Wil je iedereen de baas zijn VrouwelijkICE?
Ik vind het eigenlijk best boeiend, maar ik twijfel me wel kaput...
Ja, ik hou wel graag het hef in handen. Niet alles hoeft zo te lopen als ik wil, maar ik vind het wel leuk als ik het naar m'n hand kan zetten...
Uhm, tsja, is er iets mis mee om geplayed te worden? Ik vind mezelf meer waard dan alleen seks, dus als een jongen dat niet ziet dan voel ik me een beetje eh... beledigd.
En soms wil ik ook wel alleen seks hoor, alleen dat is tegenwoordig niet meer geaccepteerd, want ja dan ben je weer de slet en ik wil ook weer geen slechte naam.

Oh kut, nu praat ik zelf ook als een wijf

Maargoed, ze heeft je precies waar ze wilt
Ikzelf vind het ook wel aantrekkelijk als een jongen laat blijken ook nog een leven náást haar te hebben. Door haar niet constant te smsen, of dingen te zeggen als 'ik heb de hele dag aan je gedacht'. Ook niet dingen zeggen op msn als 'zeggen we niks meer tegenwoordig?'. Nee, laat zien dat je leuke dingen doet met je vrienden, je ook bezighoudt met andere meisjes, je lekker sport, uitgaat... Dan heeft zij weer iets om te jagen.
pi_48862822
quote:
Op maandag 30 april 2007 13:09 schreef wizZa het volgende:

[..]

Precies, dat zeg ik .. niet op de man af vragen. Maar beetje spelende, teachende, grappendewijs subtiel een reactie uitlokken is toch niets mis mee?
Nee dat kan wel
pi_48862832
quote:
Op maandag 30 april 2007 13:12 schreef katerwater het volgende:

[..]

Alsof je überhaupt het resultaat kan bepalen. Zijn hier toch 2 mensen in het spel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')