katerwater's vrouweninitiatieftopicquote:Op maandag 7 mei 2007 18:50 schreef OldJeller het volgende:
Initiatief tonen en bang voor andere dingen m.b.t. avances maken is voor iedereen in meer of mindere mate (ooit) een probleem (geweest).
Je kan óf die kans wagen óf in hetzelfde schuitje blijven, je afvragend of je wel succes had gehad, als je wel die stap zette. Je komt vast wel een keer een meisje tegen die zelf de stap zet, maar om daarop te wachten kan soms lang duren.
Ik wacht altijd tot ik iemand tegenkom die de moeite waard is van het zetten van de stap en die kom ik nog zo veel tegen of die zijn er gewoon erg weinig.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:50 schreef OldJeller het volgende:
Initiatief tonen en bang voor andere dingen m.b.t. avances maken is voor iedereen in meer of mindere mate (ooit) een probleem (geweest).
Je kan óf die kans wagen óf in hetzelfde schuitje blijven, je afvragend of je wel succes had gehad, als je wel die stap zette. Je komt vast wel een keer een meisje tegen die zelf de stap zet, maar om daarop te wachten kan soms lang duren.
Er zijn geen tips of trucs, dus je kan tig van zulke topics openen, lezen en wat al niet meer.. maar uiteindelijk komt het er toch op neer dat JIJ de stap moet zetten, JIJ initiatief moet nemen.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:57 schreef katerwater het volgende:
[..]
katerwater's vrouweninitiatieftopic
Ik ben een eeuwige twijfelaar![]()
Veel geluk!!quote:Op maandag 7 mei 2007 19:13 schreef HC_trevor het volgende:
Ik ga denk ik gewoon verder zoeken dan mijn neus lang isIs ook wel nodig anders word ik gek dat ik 1 meid niet krijg terwijl er zeker meer zijn dan haar.
wens me geluk mensen
![]()
![]()
In het eerste berichtje staat toch dat je hier niet om foto's mag vragen? Het is niet gemaakt om liefde te vinden !quote:Op maandag 7 mei 2007 19:27 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik vind dat mensen zonder fotoboek niet in het Singels-topic mogen posten.
O. Nou doei.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:28 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Het is niet gemaakt om liefde te vinden !
Poema's, tijgers, whatever.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:31 schreef thaleia het volgende:
Ik heb een fotoboek met een poema
oh hai Q.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:00 schreef Undergod het volgende:
Het regent hard in Utrecht, zo hard dat straten zijn uitgestorven.
Utrecht lijkt leeg vanaf mijn kamer, ik krijg zin om naar plekken in Utrecht te gaan waar ik nog nooit geweest ben. Plekken waar nu misschien ook niemand is, maar ik heb het gevoel weg te willen.
Maar waarheen...
Naar de plekken waar je mensen soms over hoort, waar ook hier in dit topic over gesproken wordt.
En dan niet naar de neude of de ouwe gracht, maar naar een park waar ik nog nooit geweest ben.
Wilhelmina park wil ik nog heen, hoe ziet Papendorp eruit in de regen, zijn er eigenlijk bankjes in het griftpark?
Niet dat ik er nu wil zitten, of misschien wel, maar niet alleen.
Misschien moet ik wel gaan nu juist waar niemand is. maar niet alleen.
Ik had gewoon zin om te schrijven en dit kwam eruit.
Wie gaat er met mij, een bus en een paraplu Utrecht bekijken in de regen?
Sorry, je bent mn type niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:34 schreef Undergod het volgende:
Anderhalf uur geleden gepost in het utrecht topic, en nu ik dit hier lees erg toepasselijk.
[..]
oh hai Q.
Het lijkt wel een grote kat.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:31 schreef thaleia het volgende:
Ik heb een fotoboek met een poema
Ik heb meteen maar even twee foto's toegevoegd.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:27 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik vind dat mensen zonder fotoboek niet in het Singels-topic mogen posten.
Eh ik kom nooit leuke dudes tegen en als ik ze wel tegen kom wonen ze ver wegquote:Op maandag 7 mei 2007 18:48 schreef DonJames het volgende:
[..]
Hoe komt het? Vragen ze je nooit of zeg je altijd nee?
Misschien woon jij wel gewoon te ver weg.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Eh ik kom nooit leuke dudes tegen en als ik ze wel tegen kom wonen ze ver weg
Weet je dat zeker?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb meteen maar even twee foto's toegevoegd.
Ja wie weetquote:
En Prinsesjes natuurlijkquote:Op maandag 7 mei 2007 20:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja wie weet
& ik heb mn rijbewijs nog niet gehaald
en de bus is kut en heb geen ov
en ik heb geen baantje want dat is voor arbeiders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |