In dat geval mag je bij mij intrekkenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik ben tuinvrouwtje, schoonmaakster en prive kokkin en kapster
dan ben ik toch niet lui![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]. Dit lijkt wel een vleesmarkt, alle meisjes hier krijgen PM's
.
Ligt eraan of ik die persoon ken en/of ik haar in levende lijve heb ontmoet of meerdere foto's heb gezien.. maar anders: nee.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
jij was toch
ik ben jouw knuffknuff?
Jij ook?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]. Dit lijkt wel een vleesmarkt, alle meisjes hier krijgen PM's
.
Vakantie hebben is niet lui, dat is af en toe gewoon prima. Jij hebt blijkbaar een instelling in de categorie niet lullen maar poetsen. Jij komt over als iemand die van aanpakken weet. En alleen al daarom zou ik er geen moeite mee hebben om jou af en toe financieel wat te ondersteunen, voor zover ik dat als student kan. Die andere meid met die onmogelijk lange nickname echter komt over zo van: ik heb geen geld dus ik wil een vent met centen, is dat probleem ook meteen opgelost. En dát is wél lui.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:41 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ik heb anders ook geen baantje hoor, maar ik moet thuis en op de boerderij veel meehelpenBehalve nu dan omdat het vakantie is. Is dat ook lui?
Dan moet je gaan werken als donateurwerver, verdien je zat!quote:Op maandag 7 mei 2007 20:57 schreef DonJames het volgende:
[..]
In dat geval mag je bij mij intrekken![]()
Maar serieus, een baantje is echt goed voor je zelfstandigheid, en dat het nog niet veel verdient klopt. Maar je hebt het wél zelf verdient, zonder steun van wie dan ook.
Trots, dat is dan weer een goeie eigenschap.![]()
Jeetje bedanktquote:Op maandag 7 mei 2007 20:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vakantie hebben is niet lui, dat is af en toe gewoon prima. Jij hebt blijkbaar een instelling in de categorie niet lullen maar poetsen. Jij komt over als iemand die van aanpakken weet. En alleen al daarom zou ik er geen moeite mee hebben om jou af en toe financieel wat te ondersteunen, voor zover ik dat als student kan. Die andere meid met die onmogelijk lange nickname echter komt over zo van: ik heb geen geld dus ik wil een vent met centen, is dat probleem ook meteen opgelost. En dát is wél lui.
Overigens, het is ook een kwestie van enige volwassenheid eigenlijk. Waar jij kan bedenken dat je van alleen maar geld heus niet gelukkig wordt (en ik ben dat roerend met je eens, en geloof me, ik kan het weten) wil zij een vent met centen, want gezeur om geld is ook maar niks. Dat ze op die manier júist alleen maar gezeur om geld krijgt, heeft ze blijkbaar nog net ff niet door...
ehh ik geef niet eigen verdiend geld net zo makkelijk uit hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 20:57 schreef DonJames het volgende:
[..]
In dat geval mag je bij mij intrekken![]()
Maar serieus, een baantje is echt goed voor je zelfstandigheid, en dat het nog niet veel verdient klopt. Maar je hebt het wél zelf verdient, zonder steun van wie dan ook.
Trots, dat is dan weer een goeie eigenschap.![]()
nee niet zoquote:Op maandag 7 mei 2007 20:59 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ligt eraan of ik die persoon ken en/of ik haar in levende lijve heb ontmoet of meerdere foto's heb gezien.. maar anders: nee.
Als je gaat werken voor die schrale 4 euro per uur, geef je het ook niet zo snel meer in tien of twintigvoud uitquote:Op maandag 7 mei 2007 21:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ehh ik geef niet eigen verdiend geld net zo makkelijk uit hoor
maak je maar geen zorgen
als ik af en toe kook en dat soort dingen en ik krijg maandelijks een geldbedrag op mijn rekening
en krijg ook nog dingen zoals kaartjes op de 1e rij voor guzman, lama's, najib, rayman, amhali, myer enz enz
waarom zou ik dan een uur hard werken voor 4 schrale euro's die ik zonder moeite in tien of twintigfout uitgeefik vind het echt onzin maar goed
ik zal wel verwend zijn.
okee blaat? voor het gemak lees je er maar overheen dat ik thuis genoeg doe alleen niet voor een werkgeverquote:Op maandag 7 mei 2007 20:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vakantie hebben is niet lui, dat is af en toe gewoon prima. Jij hebt blijkbaar een instelling in de categorie niet lullen maar poetsen. Jij komt over als iemand die van aanpakken weet. En alleen al daarom zou ik er geen moeite mee hebben om jou af en toe financieel wat te ondersteunen, voor zover ik dat als student kan. Die andere meid met die onmogelijk lange nickname echter komt over zo van: ik heb geen geld dus ik wil een vent met centen, is dat probleem ook meteen opgelost. En dát is wél lui.
Overigens, het is ook een kwestie van enige volwassenheid eigenlijk. Waar jij kan bedenken dat je van alleen maar geld heus niet gelukkig wordt (en ik ben dat roerend met je eens, en geloof me, ik kan het weten) wil zij een vent met centen, want gezeur om geld is ook maar niks. Dat ze op die manier júist alleen maar gezeur om geld krijgt, heeft ze blijkbaar nog net ff niet door...
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik krijg maandelijks een geldbedrag op mijn rekening
krijg ook nog dingen zoals kaartjes op de 1e rij voor guzman, lama's, najib, rayman, amhali, myer enz enz
waarom zou ik dan een uur hard werken voor 4 schrale euro's die ik zonder moeite in tien of twintigfout uitgeefik vind het echt onzin maar goed
ik zal wel verwend zijn.
Schat......het gros van de studenten heeft een lening openstaan bij de IB groepquote:Op maandag 7 mei 2007 21:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
okee blaat? voor het gemak lees je er maar overheen dat ik thuis genoeg doe alleen niet voor een werkgever
en dat ik iemand met geld bedoel iemand die financieel goed rond komt (geen schulden geen miljardair)
het is maar geld en als je dood bent kun je het niet meer uitgeven hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 21:03 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Als je gaat werken voor die schrale 4 euro per uur, geef je het ook niet zo snel meer in tien of twintigvoud uit![]()
studieschuld is begrijpelijk en is niet een echte schuldquote:Op maandag 7 mei 2007 21:06 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Schat......het gros van de studenten heeft een lening openstaan bij de IB groep![]()
Nja 't is gemeend hoor, da's een voordeel van wanneer een botte lompe achterhoekse boer wat positiefs zegt: je weet zeker dat het geen geslijm isquote:Op maandag 7 mei 2007 21:02 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Jeetje bedankt![]()
Ik weet niet zo goed wat ik moet posten nu![]()
![]()
![]()
Bingo!quote:
Oh, niet?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
nee niet zo
in je sig, ooit
Dat is het hele punt.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:03 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Als je gaat werken voor die schrale 4 euro per uur, geef je het ook niet zo snel meer in tien of twintigvoud uit![]()
26.000 euro schuld daar.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:06 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Schat......het gros van de studenten heeft een lening openstaan bij de IB groep![]()
haha nee maar ik vond t gewoon schattig klinkenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:08 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Oh, niet?
Long long time ago.
Het was niet echt als uitnodiging bedoeld, maar je mag me best vragen voor een date, mits foto's.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik durf best toe te geven dat er kledingstukken in mijn kast liggen die zelfgemaakt zijn, dat ik als ik uitga bijna nooit meer dan 15-20 euro uitgeef aan drankjes voor mezelf ( dan ben ik teut), en dat ik het allerliefst op simpele teenslippers loop die ik dan zelf ,,opvrolijk" door bijvoorbeeld een grote neppe bloem erop lijmenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nu lijkt het net alsof jullie allemaal baantjes hebben van 4 euro per uur nooit meer dan 10 euro uitgeven aan uitgaan en schoenen van 40 euro zijn o zo duur
geloof je t zelf
nee maar ik snap het punt dat als je er zelf voor werkt, dat je dan keuzes moet maken, en dan is de keuze niet "Zal ik papa nog eens lief aankijken".quote:Op maandag 7 mei 2007 21:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nu lijkt het net alsof jullie allemaal baantjes hebben van 4 euro per uur nooit meer dan 10 euro uitgeven aan uitgaan en schoenen van 40 euro zijn o zo duur
geloof je t zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |