Omdat je met één lange relatie veel meer bereiken kan dan allemaal korte relaties?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:15 schreef OldJeller het volgende:
Waarom willen veel mensen (vooral vrouwen naar mijn idee) vaak een relatie en dan ook nog zo langdurig mogelijk. Is het niet juist leuk om meerdere relaties te hebben gehad ipv één voor een aanzienlijke tijd? (one night stands reken ik niet tot relaties)
Tuurlijk, soms kom je die persoon tegen waarmee het helemaal klikt en helemaal leuk mee is en dan wil het nog weleens gebeuren () dat je een lange relatie hebt, maar om het bij voorbaat al te willen....
Carpé Diem voordat je gaat trouwen.
Dat houdt ze toch niet tot in de eeuwigheid vol, dus je moet haar er maar van overtuigen dat er vroeg of laat toch een moment komt dat ze ermee kapt en dat dat moment dan maar beter nu kan zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 17:16 schreef HC_trevor het volgende:
en ze vind mij ook wel leuk. Maar ze gaat niet weg bij haar vriendje omdat, ze bang is dat diegene zichzelf iets aandoet.
Is dan ook niet alles dubbel zo duur?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:17 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Omdat je met één lange relatie veel meer bereiken kan dan allemaal korte relaties?Neem nou iets heel aards als geld, samen heb je meer, en kun je een leuk huis kopen, op tropische vakanties gaan etc.
Ik overtuig haar er ook wel van dat het verkeerd is als ze zo'n relatie heeft, want die gozer waarmee ze heeft, verpest haar eigelijk (mijn mening dan)quote:Op maandag 7 mei 2007 17:18 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat houdt ze toch niet tot in de eeuwigheid vol, dus je moet haar er maar van overtuigen dat er vroeg of laat toch een moment komt dat ze ermee kapt en dat dat moment dan maar beter nu kan zijn![]()
Ik lees hier veel terug dat je het over "fouten" hebt.. maar wie zegt dat het ook fouten zijn? Jij geeft jouzelf per definitie de schuld voor het mislukken van een relatie.. Hebben jouw partners niet allemaal die eigenschap gehad waardoor deze "fouten" bij jou optraden?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:09 schreef thaleia het volgende:
Ik ga m'n leven beteren wat de liefde betreft trouwens. Had het er vandaag met een vriendin over. Ik weet dat ik wel degelijk in staat ben tot een fijne relatie want dat heb ik al eens bewezen, drie jaar lang maarliefst, halleluja. Maar daarna ben ik in een cirkel terechtgekomen van steeds dezelfde fout maken en dat moet nu echt maar eens ophouden.
Ik vind het niet erg als ik daardoor nog een tijdlang vrijgezel blijf, want ik red me prima. Als dat niet zo was had ik inmiddels al wel een relatie met iemand waar ik niet zoveel voor voel![]()
Als het er maar voor zorgt dat ALS ik er weer een tegenkom, dat het dan niet weer zo superkut gaat zoals het hier de laatste jaren altijd ging. Je kunt het niet altijd voorkomen natuurlijk, maar er zijn wel wat 'tekenen aan de wand' die ik steevast negeerde en daar hou ik nu maar eens mee op. Je moet eerst ophouden met keer op keer dezelfde fout maken voordat je het goed kunt gaan doen, denk ik.
Kortom: ik hoor hier nog wel een tijdje thuis![]()
In een hotel betaal je tegenwoordig gewoon meer voor een 1 persoonskamer, schandalig gewoonquote:
Check. Ik hou geen cent over voor leuke dingen terwijl al mn stelletjes-vrienden, die toch echt niet meer verdienen dan ik, dat wel kunnen.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:23 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
In een hotel betaal je tegenwoordig gewoon meer voor een 1 persoonskamer, schandalig gewoonEn qua huis, tenzij je een huis hebt met 1 stoel, een klein tafeltje met 1 eetkamerstoel etc, kosth het niet dubbel zoveel
Dat vind je zeker niet zo tof?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Check. Ik hou geen cent over voor leuke dingen terwijl al mn stelletjes-vrienden, die toch echt niet meer verdienen dan ik, dat wel kunnen.
Geboortedatum: 19-01-1988quote:Op maandag 7 mei 2007 17:17 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Omdat je met één lange relatie veel meer bereiken kan dan allemaal korte relaties?Neem nou iets heel aards als geld, samen heb je meer, en kun je een leuk huis kopen, op tropische vakanties gaan etc.
Terwijl jij weet dat ze jou wil en jij haar gaat hij nog steeds over haar heen, dan zou ik ook van mening zijn dat hij haar verpest.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:22 schreef HC_trevor het volgende:
[..]
Ik overtuig haar er ook wel van dat het verkeerd is als ze zo'n relatie heeft, want die gozer waarmee ze heeft, verpest haar eigelijk (mijn mening dan)
Princess.Falafel?!?!!?!!?!quote:Op maandag 7 mei 2007 17:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
*meldtt
Misschien kan een beetje money management geen kwaadquote:Op maandag 7 mei 2007 17:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Check. Ik hou geen cent over voor leuke dingen terwijl al mn stelletjes-vrienden, die toch echt niet meer verdienen dan ik, dat wel kunnen.
grin ergens ben ik het wel eens met de schrijfster waar jij op reageert. Jij zegt dat ze daardoor de schuld bij haarzelf legt maar wellicht ligt die daar ook. Als je constant partners kiest die jou niet geven wat je wil of idd eigenschappen naar boven halen die hinderlijk zijn, dan kan het ook aan jouw keuze in parners liggen. Of bv stel je gaat iedere keer na 6 maanden vreemd met de beste vriend van jouw partner ligt ergens de schuld ook wel bij jou. Dan is het misschien handig om naar je eigen gedrag te kijken en uit te zoeken waarom je dat doet.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik lees hier veel terug dat je het over "fouten" hebt.. maar wie zegt dat het ook fouten zijn? Jij geeft jouzelf per definitie de schuld voor het mislukken van een relatie.. Hebben jouw partners niet allemaal die eigenschap gehad waardoor deze "fouten" bij jou optraden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |