Ik doelde op 'ik heb een date in Juni'.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik? eh gewoon wat zou kunnen
maar als een jongen 17 is en toch wel leuk ja dan moet het maar![]()
ik vind t ook moeilijk om te zeggen hangt van de persoon afquote:Op maandag 7 mei 2007 21:29 schreef Undergod het volgende:
[..]
18-24 denk ik,hangt behoorlijk van haar af natuurlijk.
nee dan heb ik weer dates nu heb ik het te drukquote:Op maandag 7 mei 2007 21:31 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik doelde op 'ik heb een date in Juni'.
Serieus, meen je dit? Komt je uitgehuwelijkte bruidegom aangevlogen vanuit de andere kant van de wereld?![]()
![]()
!!!! (PWEND
)
Voor wat?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:25 schreef DonJames het volgende:
Goed, vraagje aan iedereen: Wat is jouw ondergrens en bovengrens wat leeftijd betreft?
Mjah, ik weet het, da's nog het ergstequote:Op maandag 7 mei 2007 21:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik snap je punt en toch hè? Opa vertelt![]()
my god, wat een vraag opeens!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:25 schreef DonJames het volgende:
Goed, vraagje aan iedereen: Wat is jouw ondergrens en bovengrens wat leeftijd betreft?
Ik snap je frustratie wel maar om dan mijn woorden om te draaien en doen alsof ik zo benquote:Op maandag 7 mei 2007 21:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mjah, ik weet het, da's nog het ergste
Maar ik heb er zó'n gruwelijke schofterige grafhekel aan gewoon
Wie het kleine niet eert enzo...
Scholieren en druk?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
nee dan heb ik weer dates nu heb ik het te druk
hahaha volgens mij zit iedereen wel rond de >18 - <30quote:Op maandag 7 mei 2007 21:35 schreef winterapfel het volgende:
[..]
my god, wat een vraag opeens!
even denken hoor.. dat ligt echt aan de ontwikkeling van iemand. Een meid van 18 kan verstandiger zijn van een van 27, dus: vanaf 18, zolang ze geestelijk maar volwassen is! En dan tot 28 a 30, rammelende eierstokken hoeft nog even niet![]()
ik moet nu leren leren lerenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:37 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Scholieren en druk?
Studenten en druk?
Werkloos en druk?
Praatjes voor een amateuristische dater.
Examens en druk?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik moet nu leren leren leren
examens
Als ik enigszins interesse heb in een vrouw en ze gaat jumpen is die interesse direct verdwenen en ikzelf ook uit haar omgeving.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:39 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Wie van de singles kan al jumpen? Ik ben even tutorials aan het bekijken nu.
Nee, daar trek je lekkere leuke gozahs meequote:Op maandag 7 mei 2007 21:39 schreef Whoopsydaisy het volgende:
ja lang verhaalquote:Op maandag 7 mei 2007 21:39 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Examens en druk?
Maar dat valt natuurlijk onder 'Scholieren en druk?'
een vrouw van rond de 30 zonder rammelende eierstokken. Succesquote:Op maandag 7 mei 2007 21:35 schreef winterapfel het volgende:
[..]
my god, wat een vraag opeens!
even denken hoor.. dat ligt echt aan de ontwikkeling van iemand. Een meid van 18 kan verstandiger zijn van een van 27, dus: vanaf 18, zolang ze geestelijk maar volwassen is! En dan tot 28 a 30, rammelende eierstokken hoeft nog even niet![]()
Mijn god....quote:Op maandag 7 mei 2007 21:39 schreef Whoopsydaisy het volgende:
hahahaha jaquote:Op maandag 7 mei 2007 21:41 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als ik enigszins interesse heb in een vrouw en ze gaat jumpen is die interesse direct verdwenen en ikzelf ook uit haar omgeving.
Zo kom je over met een opmerking in de categorie van 'ik wil een vent met centen want ik heb ze zelf niet'.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik snap je frustratie wel maar om dan mijn woorden om te draaien en doen alsof ik zo ben![]()
Monica Bellucci is al in de veertig, maar toch zeker een van de mooiste in de wereld?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:40 schreef Q. het volgende:
Sommige oudere vrouwen kunnen ook best mooi zijn, ik heb een collega van in de 40 en die ziet er echt mooi uit nog!
Je hebt nog 5 jaar voordat jij gaat rammelen.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
een vrouw van rond de 30 zonder rammelende eierstokken. Succes.
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:39 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Gewoon hard genoeg schudden en alles rammelt wel een keer.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt nog 5 jaar voordat jij gaat rammelen.
Ik kan het! Als ik klompen aandoe is het alleen net klompendansenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:39 schreef Whoopsydaisy het volgende:
ik heb het daarna toch uitgelegd?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zo kom je over met een opmerking in de categorie van 'ik wil een vent met centen want ik heb ze zelf niet'.
Als de werkelijkheid anders ligt, en wie ben ik om je niet te geloven, zeg dan ook niet zulke onhandige dingen
vandaar ook die (arbitraire) grens.. en ik ken er wel een paar, dus nog maar even het voordeel van de twijfelquote:Op maandag 7 mei 2007 21:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
een vrouw van rond de 30 zonder rammelende eierstokken. Succes.
Oudere vrouwen kunnen zeker mooi zijn, maar een relatie hoef ik er niet meer mee.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:42 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Monica Bellucci is al in de veertig, maar toch zeker een van de mooiste in de wereld?
Heerlijk, boerinnetjesquote:Op maandag 7 mei 2007 21:43 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ik kan het! Als ik klompen aandoe is het alleen net klompendansen![]()
!
Iemand op fok is je al voor hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 21:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Heerlijk, boerinnetjes
Moet je niet meedoen aan iets als boerinnetje zoekt vent? Wel ff zeggen waar ik me dan als kandidaat kan opgeven hoor
Ok, hij's wel een beetje boel flauw
ja logisch toch als je examens hebtquote:Op maandag 7 mei 2007 21:46 schreef OldJeller het volgende:
Je bent een scholier, princes falafel.
Scholier != Student.
EINSZ!!!!!!!1![]()
![]()
![]()
![]()
;d:D:D
!!11!!11!!!!:D
;D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:D;D
!! 11!!!!!11!!!!!1111
Waarom begint iedereen direct over relaties als het over mooie vrouwen gaat of daten.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:45 schreef DonJames het volgende:
[..]
Oudere vrouwen kunnen zeker mooi zijn, maar een relatie hoef ik er niet meer mee.
Het is net een boom, schud hard genoeg en alles flikkert er wel uit.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon hard genoeg schudden en alles rammelt wel een keer.
Oh ja! Welke Fok!ker heeft deze schone deerne weten te schaken? voor een date dan hè Maakt uzelf bekend!quote:
Dit ging dus niet over jezelf?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
gewoon type student maar niet zo 1 die altijd beschimmeld brood eet maar ook nog leuke dingen kan doen
Hey hey hey, ik heb nog niet toegestemd!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:49 schreef DonJames het volgende:
[..]
Oh ja! Welke Fok!ker heeft deze schone deerne weten te schaken? voor een dat dan hè Maakt uzelf bekend!
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is net een boom, schud hard genoeg en alles flikkert er wel uit.
uhmm, 1 + 1 = 11quote:Op maandag 7 mei 2007 21:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
omdat hier 11 soorten mensen zijn
mensen die wel een relatie willen en die dat niet willen
Beetje mijn prooi kapen, kan ie welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |