Je hebt nog 5 jaar voordat jij gaat rammelen.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
een vrouw van rond de 30 zonder rammelende eierstokken. Succesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:39 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Wie van de singles kan al jumpen? Ik ben even tutorials aan het bekijken nu.
Gewoon hard genoeg schudden en alles rammelt wel een keer.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt nog 5 jaar voordat jij gaat rammelen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kan het! Als ik klompen aandoe is het alleen net klompendansenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:39 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Wie van de singles kan al jumpen? Ik ben even tutorials aan het bekijken nu.
ik heb het daarna toch uitgelegd?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zo kom je over met een opmerking in de categorie van 'ik wil een vent met centen want ik heb ze zelf niet'.
Als de werkelijkheid anders ligt, en wie ben ik om je niet te geloven, zeg dan ook niet zulke onhandige dingenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vandaar ook die (arbitraire) grens.. en ik ken er wel een paar, dus nog maar even het voordeel van de twijfelquote:Op maandag 7 mei 2007 21:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
een vrouw van rond de 30 zonder rammelende eierstokken. Succesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oudere vrouwen kunnen zeker mooi zijn, maar een relatie hoef ik er niet meer mee.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:42 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Monica Bellucci is al in de veertig, maar toch zeker een van de mooiste in de wereld?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heerlijk, boerinnetjesquote:Op maandag 7 mei 2007 21:43 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ik kan het! Als ik klompen aandoe is het alleen net klompendansenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iemand op fok is je al voor hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 21:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Heerlijk, boerinnetjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet je niet meedoen aan iets als boerinnetje zoekt vent? Wel ff zeggen waar ik me dan als kandidaat kan opgeven hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ok, hij's wel een beetje boel flauwom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja logisch toch als je examens hebtquote:Op maandag 7 mei 2007 21:46 schreef OldJeller het volgende:
Je bent een scholier, princes falafel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Scholier != Student.
EINSZ!!!!!!!1om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.;d:D:DJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!!11!!11!!!!:DJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.;DJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.:D;DJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!! 11!!!!!11!!!!!1111Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom begint iedereen direct over relaties als het over mooie vrouwen gaat of daten.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:45 schreef DonJames het volgende:
[..]
Oudere vrouwen kunnen zeker mooi zijn, maar een relatie hoef ik er niet meer mee.
Het is net een boom, schud hard genoeg en alles flikkert er wel uit.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon hard genoeg schudden en alles rammelt wel een keer.
Oh ja! Welke Fok!ker heeft deze schone deerne weten te schaken? voor een date dan hè Maakt uzelf bekend!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:47 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Iemand op fok is je al voor hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit ging dus niet over jezelf?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
gewoon type student maar niet zo 1 die altijd beschimmeld brood eet maar ook nog leuke dingen kan doen
Hey hey hey, ik heb nog niet toegestemd!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:49 schreef DonJames het volgende:
[..]
Oh ja! Welke Fok!ker heeft deze schone deerne weten te schaken? voor een dat dan hè Maakt uzelf bekend!
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is net een boom, schud hard genoeg en alles flikkert er wel uit.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neequote:Op maandag 7 mei 2007 21:49 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dit ging dus niet over jezelf?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
uhmm, 1 + 1 = 11quote:Op maandag 7 mei 2007 21:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
omdat hier 11 soorten mensen zijn
mensen die wel een relatie willen en die dat niet willenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beetje mijn prooi kapen, kan ie welquote:Op maandag 7 mei 2007 21:47 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Iemand op fok is je al voor hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
binair tellenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:51 schreef winterapfel het volgende:
[..]
uhmm, 1 + 1 = 11om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hehehe uhmquote:Op maandag 7 mei 2007 21:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
binair tellenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop