ja kloptquote:Op maandag 7 mei 2007 21:54 schreef Undergod het volgende:
11 is toch 3 binair? 10 was 2 toch?
damn, dit topic gaat te snel, had willen reageren met "hap"quote:Op maandag 7 mei 2007 21:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
binair tellenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je wordt oudquote:Op maandag 7 mei 2007 21:59 schreef winterapfel het volgende:
[..]
damn, dit topic gaat te snel, had willen reageren met "hap"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je wordt oudom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij is helemaal niet oud ! Je bent zo oud als je je voelt!quote:Op maandag 7 mei 2007 22:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je wordt oudom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik doe niet aan one night-stands. Echt niet. Voor wat betreft de "oudere" vrouwen: gepasseerd station, been there, done that, got the t-shirt, geef mijn portie maar aan Fikkie.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:47 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waarom begint iedereen direct over relaties als het over mooie vrouwen gaat of daten.
Soms moet je gewoon van het moment, de avond & de nacht genieten en die toekomstmuziek maar wat zachter zijn.
In dat geval wordt ie traagquote:Op maandag 7 mei 2007 22:09 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet oud ! Je bent zo oud als je je voelt!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:09 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet oud ! Je bent zo oud als je je voelt!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
gewoon nog andere dingen aan t doen behalve dit draadjequote:Op maandag 7 mei 2007 22:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In dat geval wordt ie traagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Aha! Nu heb je hem verraden! We wisten het wel!quote:Op maandag 7 mei 2007 22:09 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
smoesjesquote:Op maandag 7 mei 2007 22:14 schreef winterapfel het volgende:
[..]
gewoon nog andere dingen aan t doen behalve dit draadjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Herrrrrrrrrrrrrrkenbaarquote:Op maandag 7 mei 2007 22:14 schreef DonJames het volgende:
[..]
Aha! Nu heb je hem verraden! We wisten het wel!
Goeie stelling verder, je bent zo oud als je je voelt.
Ik voel me geen 28, ik zie er niet uit als 28, ik gedraag me niet veel anders als 6-7-8 jaar geleden. Ik ben gewoon geen 28, ze hebben gewoon een foutje gemaakt bij mijn geboortedatumom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
smoesjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zou ook niet goed zijn als jij je 28 zou voelen toch?quote:Op maandag 7 mei 2007 22:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Herrrrrrrrrrrrrrkenbaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:09 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Nee, maar het kan wel. Een vriend van me is meteen na de HAVO naar het HBO gegaan, daar zijn vriendin tegengekomen, na het HBO zijn ze gelijk gaan werken, en nu (2 jaar later) zijn ze getrouwd en is er een kleine op komst. Zij is 25, hij 26, met de levensstijl van een 30+er. Zij liever dan ik.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:21 schreef winterapfel het volgende:
[..]
zou ook niet goed zijn als jij je 28 zou voelen toch?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, maar ik ben wel ouder dan ik me voel, en dat bedoelde ik meerquote:Op maandag 7 mei 2007 22:21 schreef winterapfel het volgende:
[..]
zou ook niet goed zijn als jij je 28 zou voelen toch?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja precies, ik heb ook van die vrienden van 25, en tegelijkertijd ook vrienden van 31 die net zijn afgestudeerd en nog wat vrienden van 35 die wel werken maar een erg studentikoze levensstijl hebben. Ik kan daarom niet inschatten welke leeftijd ik me voel omdat ik geen idee heb hoe iemand van mijn leeftijd zich dient te voelenquote:Op maandag 7 mei 2007 22:25 schreef DonJames het volgende:
Nee, maar het kan wel. Een vriend van me is meteen na de HAVO naar het HBO gegaan, daar zijn vriendin tegengekomen, na het HBO zijn ze gelijk gaan werken, en nu (2 jaar later) zijn ze getrouwd en is er een kleine op komst. Zij is 25, hij 26, met de levensstijl van een 30+er. Zij liever dan ik.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
o bahquote:Op maandag 7 mei 2007 22:25 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee, maar het kan wel. Een vriend van me is meteen na de HAVO naar het HBO gegaan, daar zijn vriendin tegengekomen, na het HBO zijn ze gelijk gaan werken, en nu (2 jaar later) zijn ze getrouwd en is er een kleine op komst. Zij is 25, hij 26, met de levensstijl van een 30+er. Zij liever dan ik.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vraag het me wel eens af, maar ik heb goed vergelijkingsmateriaal (tweelingbroer) en al mijn vrienden zijn jonger. Ik vraag het me wel eens af, maar echt boeien doet het me niet. ik heb trouwens even gemist hoe oud jouw lichaam isquote:Op maandag 7 mei 2007 22:32 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ja precies, ik heb ook van die vrienden van 25, en tegelijkertijd ook vrienden van 31 die net zijn afgestudeerd en nog wat vrienden van 35 die wel werken maar een erg studentikoze levensstijl hebben. Ik kan daarom niet inschatten welke leeftijd ik me voel omdat ik geen idee heb hoe iemand van mijn leeftijd zich dient te voelenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik vraag het me eigenlijk ook nooit af, hoe oud ik me voelJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, voor mij hoeft het nog niet. In elk geval niet voor mijn 35e.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
o bahom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een soort toekomstvisioen van jouwzelf?quote:Op maandag 7 mei 2007 22:35 schreef Q. het volgende:
Een collega van me is 37 maar die is puberaler dan ik ooit ben geweest, die zal ook nooit aan de vrouw gaan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, jij wil toch nog gaan reizen en zo?quote:Op maandag 7 mei 2007 22:36 schreef Fleurezeur het volgende:
Ik doe hier wijselijk niet aan mee, aangezien veel mensen vinden dat ik leef als een 30+ erom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een horrorbeeld jaquote:Op maandag 7 mei 2007 22:39 schreef DonJames het volgende:
[..]
Een soort toekomstvisioen van jouwzelf?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop