Dat wel, maar in het dagelijks leven ben ik heel rustig en nuchter hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 22:39 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee, jij wil toch nog gaan reizen en zo?![]()
O, maar dat is ook niet erg. Ik breng nou ook niet bepaald elk weekend coke-snuivend door op jumpstyle-parties. Maar het stationwagen-maxicosy-rijtjeshuis-labrador-verhaal is toch iets andersquote:Op maandag 7 mei 2007 22:41 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Dat wel, maar in het dagelijks leven ben ik heel rustig en nuchter hoor![]()
Mij zul je dan ook niet snel in een rijtjeshuis kunnen proppenquote:Op maandag 7 mei 2007 22:43 schreef DonJames het volgende:
[..]
O, maar dat is ook niet erg. Ik breng nou ook niet bepaald elk weekend coke-snuivend door op jumpstyle-parties. Maar het stationwagen-maxicosy-rijtjeshuis-labrador-verhaal is toch iets anders![]()
Ik hoef zeker nog niet te trouwen, maar ik heb het niet op korte-termijn relaties. Dan maar single, wat overigens best OK is hoor!quote:Op maandag 7 mei 2007 22:50 schreef OldJeller het volgende:
Jullie kijken allemaal teveel naar de toekomst en denken aan die ene persoon waarmee je gaat trouwen en hopen dat hij/zij zo snel mogelijk voor je deur staat.
Waarom niet NU genieten, van alles en iedereen dat langskomt? Je hoeft niet direct een relatie voor het leven aan te gaan, kort en hevig is ook leuk. Flings.
Of heeft menigeen hier de leeftijd bereikt dat hij/zij vindt dat 'ie z.s.m. moet trouwen of anders roemloos ten onder gaan voor altijd?
Sprekend voor mezelf: omdat ik nogal zwart-wit ben, dus ik vind iemand OF aantrekkelijk OF niet en zo niet, dan hoef ik ook geen flings. En degenen die ik wel leuk vind vind ik dan ook wel zo leuk dat dat wat mij betreft niet na drie weken weer afgelopen hoeft te zijn.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:50 schreef OldJeller het volgende:
Waarom niet NU genieten, van alles en iedereen dat langskomt? Je hoeft niet direct een relatie voor het leven aan te gaan, kort en hevig is ook leuk. Flings.
Of heeft menigeen hier de leeftijd bereikt dat hij/zij vindt dat 'ie z.s.m. moet trouwen of anders roemloos ten onder gaan voor altijd?
akkoord, ik kan ook niet begrijpen dat als je verliefde of passionele gevoelens hebt voor iemand, je enkel een "flirt" wilt met die persoon.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:58 schreef thaleia het volgende:
Sprekend voor mezelf: omdat ik nogal zwart-wit ben, dus ik vind iemand OF aantrekkelijk OF niet en zo niet, dan hoef ik ook geen flings. En degenen die ik wel leuk vind vind ik dan ook wel zo leuk dat dat wat mij betreft niet na drie weken weer afgelopen hoeft te zijn.
Ik ben trouwens 32, maar ik heb dat altijd zo gehad ook toen ik nog jonger was. Je bent een type voor gescharrel of je bent het niet.
Heb je dan geen lusten? Of heb je voor die gelegenheden een vertrouwde, trillende vriend in je la liggen?quote:Op maandag 7 mei 2007 22:58 schreef thaleia het volgende:
[..]
Sprekend voor mezelf: omdat ik nogal zwart-wit ben, dus ik vind iemand OF aantrekkelijk OF niet en zo niet, dan hoef ik ook geen flings. En degenen die ik wel leuk vind vind ik dan ook wel zo leuk dat dat wat mij betreft niet na drie weken weer afgelopen hoeft te zijn.
Ik ben trouwens 32, maar ik heb dat altijd zo gehad ook toen ik nog jonger was. Je bent een type voor gescharrel of je bent het niet.
Zo zie ik het ook. Ik kan ook geen scheiding maken tussen liefde en lust, althans de lust bestaat bij mij niet zonder liefde.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:03 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
akkoord, ik kan ook niet begrijpen dat als je verliefde of passionele gevoelens hebt voor iemand, je enkel een "flirt" wilt met die persoon.
alsof er A-verliefdheidsgevoelens zijn, die goed zijn voor een relatie
en B-verliefdheidsgevoelens, die volstaan voor een flirt
als ik een man zie zitten, wil ik er bij wijze van spreken mee trouwen. Als je je tot iemand aangetrokken voelt, wil je toch een relatie, en geen flirt ?
lust zonder verliefdheid ken ik niet (en als ik verliefd ben, wil ik een relatie en geen flirt.)quote:Op maandag 7 mei 2007 23:05 schreef OldJeller het volgende:
Heb je dan geen lusten? Of heb je voor die gelegenheden een vertrouwde, trillende vriend in je la liggen?
Heb het idee dat vrouwen er meer waarde aan hechten als ze sex met iemand hebben en het speciaal moet zijn, dus met hun vriend/man.
Daar gaat lust niet om, gaat om dat moment en daarna geef je het geen aandacht meer.
Dat is toch helemaal niet gek? Ik wil echt geen sex met iemand waarop ik niet verliefd ben! Het idee.....quote:Op maandag 7 mei 2007 23:09 schreef OldJeller het volgende:
Vreemd, lust is een emotie. Misschien moet je eens naar de dokter aangezien ze niet onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn..
Nee hoor, naar de dokter ga ik als ik ergens last van heb. Lust is inderdaad niet helemaal onlosmakelijk verbonden met liefde, de manier waarop je de lusten botviert wel. omslachtige manier om te zeggen dat ik het dan liever zelf doequote:Op maandag 7 mei 2007 23:09 schreef OldJeller het volgende:
Vreemd, lust is een emotie. Misschien moet je eens naar de dokter aangezien ze niet onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn..
Zoiets is toch te leren lijkt mequote:Op maandag 7 mei 2007 23:16 schreef Fleurezeur het volgende:
Oeh een serieuze vraag. Zouden jullie het volhouden in een relatie waarbij de partner echt heel slecht is in ,, de liefde bedrijven" ?
Als ze het wil leren "ja", als ze bijna nooit wil en er bovendien dan als een vleesgeworden zoutzak bij ligt niet. Het initiatief moet er wel inzitten.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:16 schreef Fleurezeur het volgende:
Oeh een serieuze vraag. Zouden jullie het volhouden in een relatie waarbij de partner echt heel slecht is in ,, de liefde bedrijven" ?
hehe, even een uur zitten bellen, en ben niet eens vrouw, maar ik val net op een goed punt binnen zie ikquote:Op maandag 7 mei 2007 23:28 schreef DonJames het volgende:
[..]
Als ze het wil leren "ja", als ze bijna nooit wil en er bovendien dan als een vleesgeworden zoutzak bij ligt niet. Het initiatief moet er wel inzitten.![]()
Het is net zoiets als met iemand zoenen op een avond dat je uitgaat. Het betekent dan ook niet meteen dat je van die persoon houdt en er een relatie mee wilt, je hebt er op dat moment gewoon zin in.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:10 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet gek? Ik wil echt geen sex met iemand waarop ik niet verliefd ben! Het idee.....![]()
Stop eens met zwart-wit te zijn, het is te formeel en wordt saai.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:13 schreef thaleia het volgende:
Ik kan het wel, maar daar ben ik dan ook heel zwart-wit in. Ik heb een paar jaar iets gehad met iemand waarbij het maar om 1 ding ging. Maar daar waren we dan ook volledig duidelijk in en we zagen of spraken elkaar verder ook niet en het was dus absoluut geen scharrel of een 'halve' relatie. Dat kan ik niet. Ik haat vaag gedoe.
Sex hebben met je vriendin uit liefde is totaal anders dan met iemand waar je niet van houdt en ook sex mee hebt. Het laatste is lust en de manier waarop heeft dus ook niet te maken met liefde, want die liefde is er gewoonweg dan niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:14 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee hoor, naar de dokter ga ik als ik ergens last van heb. Lust is inderdaad niet helemaal onlosmakelijk verbonden met liefde, de manier waarop je de lusten botviert wel. omslachtige manier om te zeggen dat ik het dan liever zelf doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |