Mhh mogelijk "probleem" gevonden waarom het niet luktquote:Op maandag 7 mei 2007 20:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja wie weet
& ik heb mn rijbewijs nog niet gehaald
en de bus is kut en heb geen ov
en ik heb geen baantje want dat is voor arbeiders
uh.. ja meestal willen ze dat ik naar hun toe kom maarquote:Op maandag 7 mei 2007 20:02 schreef DonJames het volgende:
[..]
En Prinsesjes natuurlijk![]()
Maar wat vind jij te ver? En als hij nou gewoon naar jou toe komt?
Tsja, als je niet naar hen toe wil, en ook niet wil dat ze naar jou komen wordt het lastig denk ik. Maar de oplossing is altijd simpel: halverwege afspreken.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
uh.. ja meestal willen ze dat ik naar hun toe kom maar
dan denk ik laat maar ze moeten er wat voor over hebben
maar ik wil ook niet dat ze hier heen komen ^^
..
Lang leve midden in Nederland wonen, een auto hebben en op loopafstand van Utrecht Centraal wonen. Niet dat mij dat helpt om een relatie te hebben of te daten.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:07 schreef Fleurezeur het volgende:
Dat probleem heb ik nou ook! Ik ben niet vies van een stukje fietsen, maar ik heb dan ook echt alleen maar m'n fiets, dus echte grote afstanden kan ik niet makkelijk afleggen![]()
Waar woon je dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb niet eens gezegd waar ik woon..
waar ik woon wonen vooral sjonnies
ik wil studenten maar dan met geld
O. Ik ben geen arbeider, maar ik heb ook geen geld, ik wist niet dat dat een probleem was. Euh... Ik maak leuke tekeningen, misschien kan jij ze voor mij verkopen dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:08 schreef DonJames het volgende:
[..]
Tsja, als je niet naar hen toe wil, en ook niet wil dat ze naar jou komen wordt het lastig denk ik. Maar de oplossing is altijd simpel: halverwege afspreken.![]()
Jaa dat was ook 't planquote:Op maandag 7 mei 2007 20:08 schreef DonJames het volgende:
[..]
Tsja, als je niet naar hen toe wil, en ook niet wil dat ze naar jou komen wordt het lastig denk ik. Maar de oplossing is altijd simpel: halverwege afspreken.![]()
Jeetje.......als je al met die instelling naar een relatie zoekt....... Plus , maakt geld je echt gelukkig? Een lief vriendje zou mij meer geluk brengen dan wat kille, koude centen.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ergens waarvan je in een half uurtje in utrecht kunt zijn maar het met de bus/trein 1.5 uur duurtquote:
ik zei met geld omdat een student in principe zonder geld isquote:Op maandag 7 mei 2007 20:10 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Jeetje.......als je al met die instelling naar een relatie zoekt....... Plus , maakt geld je echt gelukkig? Een lief vriendje zou mij meer geluk brengen dan wat kille, koude centen.
student met geldquote:Op maandag 7 mei 2007 20:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ergens waarvan je in een half uurtje in utrecht kunt zijn maar het met de bus/trein 1.5 uur duurt
hahahaquote:Op maandag 7 mei 2007 20:12 schreef winterapfel het volgende:
[..]
student met geldtoch niet zo'n bal he?
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:10 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Jeetje.......als je al met die instelling naar een relatie zoekt....... Plus , maakt geld je echt gelukkig? Een lief vriendje zou mij meer geluk brengen dan wat kille, koude centen.
Dan betaal jij toch voor hem? Als je van elkaar houd is dit geen probleem toch ?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
hahaha
nee maar dus wel slim
en niet zgegen van
nee ik kan niet uit mn geld is op het is alweer de 12e van de maand
O, een deeltijdstudent?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
hahaha
nee maar dus wel slim
en niet zgegen van
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
hahaha
nee maar dus wel slim
en niet zgegen van
wat simpel zeg. Jij denkt te veel over de liefde naquote:Op maandag 7 mei 2007 20:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
hahaha
nee maar dus wel slim
en niet zgegen van
ik heb toch geen geldquote:Op maandag 7 mei 2007 20:14 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Dan betaal jij toch voor hem? Als je van elkaar houd is dit geen probleem toch ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |