Och ja, dus slaat de titel op de verhuizing van ons lief Hoolinnetje uit Frieslandquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:11 schreef Bluezz het volgende:
Hokken, dat is toch het retro-woord voor samenwonen?
Je doet er wel erg luchtig over.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:14 schreef RayMania het volgende:
Leuk, zwavelzuur morsen op je kleding. Kom ik erachter dat ik gaten in m'n T-shirt heb.
zo dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:13 schreef Memento-Mori het volgende:ik hok met niemand in mn spacebox
Oja eend staat op mn douchegordijn
Staafjes voor in je oren te peuteren.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:14 schreef clauwheee het volgende:
Watte???
koekjesquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
koekjes
chcoclad chip koekies van de Aldialle koekproducten van Peijnenburg
![]()
Jij moest toch afvallen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
koekjes
chcoclad chip koekies van de Aldi
van wie?quote:
Dus wat?quote:
Bier!quote:
Bokkenpootjesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:56 schreef rubbereend het volgende:
merpijpjes vind ik dan weer niet zo, liever bokkenpootjes
Groningen en Delft. Waar ga je dan stappen, Apeldoorn?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:58 schreef clauwheee het volgende:
Jewel, lekker man. Heb die dingen altijd in huis.
Ik denk dat ik ga pitten. Hoe verstandig. Morgen lekker stappen met mn vriendinnetje uit Delft
ga je gangquote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:19 schreef clauwheee het volgende:
Grulezzzzzzzzzzz, gaat u morgenavond de stad nog onveilig maken?
Ok nog honkbal gekeken tijdens mijn verblijf in de USA (subteam van de Boston Red Sox).quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:55 schreef Bluezz het volgende:
Wij gaan morgen naar het bluezzehonkbalkind kijken in Haarlem, waar hij toevallig moet spelen![]()
Zo, wat een reclame bordenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:06 schreef Grulez het volgende:
Ok nog honkbal gekeken tijdens mijn verblijf in de USA (subteam van de Boston Red Sox).
[afbeelding]
En ook nog geen beker.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:21 schreef pascalheister het volgende:
jalala en van gaal die heeft geen schaal
Zeker. Zo ziet het er niet echt denderend uit, maar de 6000 toeschouwers zitten dan ook allemaal naast mijquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo, wat een reclame borden
Sfeertje zeker he
Ja, daar leeft het nou eenmaal wat meer dan bij ons.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:26 schreef Grulez het volgende:
Zeker. Zo ziet het er niet echt denderend uit, maar de 6000 toeschouwers zitten dan ook allemaal naast mij![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Het was wel tegen de nr 2 hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, daar leeft het nou eenmaal wat meer dan bij ons.
Hier niet denkbaar, zoveel toeschouwers bij zo'n onbelangrijk wedstrijdje.
Oja jij hebt u heeft de oorlog natuurlijk nog van dichtbij meegemaakt.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:02 schreef golfer het volgende:
Ik ben nog even in mijn jaarlijkse afkickbui van overdosis WO-2 gedoe, dus er gaat nog even een whiskietje doorheen hier.
Zeg maar jij hoor, en ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:04 schreef Grulez het volgende:
Oja jij hebt u heeft de oorlog natuurlijk nog van dichtbij meegemaakt.
Zeg je ook 'u is'?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
Oja jij hebt u heeft de oorlog natuurlijk nog van dichtbij meegemaakt.
Gelukkig niet.quote:
Moet je maar geen u heeft gebruikenquote:
Aldus een regelmatige VBL-posterquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:13 schreef WeebI het volgende:
[..]
Het is wel elk jaar, niet eens in je leven.
En ik hou sowieso niet van dat geforceerde gedoe. 'Het is weer vier mei, iedereen z'n bek houden'
Als mensen het echt zo belangrijk vinden hoeft dat niet eens per jaar om een bepaalde datum, maar dan kun je dat doen wanneer je dat zelf wilt. Dan stoor je mensen die er geen waarde aan hechten ook niet en krijg je ook niet dit soort gezeur.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:22 schreef -Vaduz- het volgende:
De zon schijnt volop, wordt een heet middagje hoor.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:20 schreef RayMania het volgende:
Goeeeeeeeedemorgen.
Hele week mooi weer, is het weekend, houdt de zon ermee op.
.
Nederland, Almere-Stadquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]welk land woon jij ?? hier schijnt de zon volop
Kijk dat verklaart dan wel weer een hoopquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nederland, Almere-Stad.
Ik zie nu wel een straaltje zon trouwens.
Krezipquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen.
Straks maar even naar Krezip koekeloeren.
Die tekst... is echt onwijs dubbel zinnigquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Krezip, blijf het maar niet leuk vinden.
Dat nieuwen ummer is ook zo irritant.
Tot volgend jaar dan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:21 schreef Bos81 het volgende:
Morgen zowat de hele dag in Wageningen, kijken wat daar allemaal te doen valt. Wel een mooi en vol gevarieerd programma wat ik vernomen heb.
Je bent niet de enige....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Krezip is tof!
Ik lijk wel structureel dingen anders te zien Ray, op deze morgen.
Ja snel verbeteren hequote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die tekst... is echt onwijs dubbel zinnig
Plug it in, and turn me on (ofzoiets)
Dat zou je moeten doen, zit zoveel goeds bij.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik volg de Nederlandse muziek niet echt meer.
Dennis - Today vind ik een heerlijk nummerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat zou je moeten doen, zit zoveel goeds bij.
En ongeveer 10x meer slechts.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat zou je moeten doen, zit zoveel goeds bij.
Mooi hoor MM!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:24 schreef methodmich het volgende:
Goeiemorgen!
Rondje op kosten van Wim Jansen!
http://frontpage.fok.nl/column/5548/1
Zeker blof, als ik jou ken.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:34 schreef methodmich het volgende:
Zijn genoeg leuke Nederlandse bands inderdaad.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Krezip is tof!
Moke staat vandaag in Haarlemquote:
Ook jaquote:
Die begrijp ik nooit.quote:
Op Coparck, Johan en Spinvis na ken ik niemand.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die begrijp ik nooit.
Maar ik noem een at the close of everydat, Benjamin B., Bettie Serveert, Brown Feather Sparrow, Caesar, Coparck, Daryll-Ann, Denvis, Do-The-Undo, Duffhües, Dyzack, Pien Feith, The Gasoline Brothers, Ghost Trucker, Gitbox!, Gloricz Jim, Hallo Venray, The Ik Jan Cremers, Jimmy Barock, Johan, Julia P, King Me, Merry Pierce, Moss, Paulusma, Remmelt, Muus & Femke, Seedling, Seasaw, The Serenes, The Skidmarks, Spinvis, Meindert Talma, Vladimir, Walker Diver, The Yearlings, Zea en Zoppo.
#$^%*&$*@@!quote:
Ken je Piet Paulusma nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Op Coparck, Johan en Spinvis na ken ik niemand.![]()
Valt wel mee hoor, luister maar eens wat nummers.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, bij jou moet het alternatief zijn wil het goed zijn.
Van 'Het regent zonnestralen'?quote:
Jullie in Friesland nog niet he?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:46 schreef SCH het volgende:
Zijn jullie bevrijd?
Nee, van 'Wish It Would Rain Down'quote:
Joh, maak je niet druk.. Wat is nou 358 dagen in een mensenleven, dat is zo voorbij..quote:
Hequote:
Ik had al gevoel van leegtequote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
2 dagen niet online geweest vanwege het mooie weer en het werk![]()
Ze heeft een oostblokhoofd, helpt dat?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:07 schreef SCH het volgende:
Ik weet vraag 21 niet, de rest wel - help me
De Enige Echte Officiële FOK! Songfestival Quiz!
Hier plaatsen?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze heeft een oostblokhoofd, helpt dat?
Hoe staat het met je eigen fotoow?![]()
Zeikerd, je lijkt wel een Nederlander.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:08 schreef RayMania het volgende:
Effe rustig in de tuin zitten is er ook niet meer bij tegenwoordig.
Keiharde muziek, kinderen, en het waait ook nog, brrrrrr.
Met trots.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeikerd, je lijkt wel een Nederlander.
Die Jan heeft een gigantische villa laten bouwen in Volendam, dus dat zou zo maar eens kunnenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:52 schreef DeTolk het volgende:
He goedemiddag
Was net inLoods 5 , meubel annex snuisterijen winkel hier in Zaandam, liepen daar Jan & Yolanthe. Zullen ze hun huis gaan inrichten?
Wat valt die Yolanthe trouwens tegen in het echt. nog wel lekker btw.
quote:Nieuw ziekenhuisschandaal in Italië
In een ziekenhuis in Taranto in het zuiden van Italië is een vrouw van 73
omgekomen doordat ze lachgas in plaats van zuurstof kreeg toegediend.
Mogelijk zijn ook zeven andere sterfgevallen op de hartafdeling van het ziekenhuis
te wijten aan verwisselde leidingen.
De nieuwe hartafdeling was op 20 april geopend en sindsdien zijn acht mensen overleden.
Nu wordt onderzocht of zij zijn omgekomen door dezelfde fout.
In februari was er een schandaal rond een ziekenhuis in Florence.
Patiënten kregen er organen van een hiv-patiënt
geïmplanteerd.Verder zijn er berichten over vieze ziekenhuizen met ratten.
omgquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:36 schreef pascalheister het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/14303/03cef671/index.html geniaal
http://www.download.com/3000-2140-10222219.htmlquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:42 schreef FrankyMcG het volgende:
Avond...
Leo![]()
Heb ik net alle Thunderdomes gekocht (inclusief voorkanten, achterkanten, binnenkanten boekjes, en de CD print), zijn de liedjes .OGG bestanden. Schijn je met Winamp gewoon te kunnen spelen, maar ik wil ze als MP3 voor in de auto. Iemand een bestandje om ze om te zetten???
Doe ik. Toch is het smerig.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:48 schreef borisz het volgende:
[..]
niet opeten, gelijk doorspoelen met water![]()
Gracias!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
http://www.download.com/3000-2140-10222219.html
M'n zoveelste voor vandaag alquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:49 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Gracias!
Biertje voor Messenga op mijn kosten!
oiquote:
eindexamencursus enzo, morgen nog een proefexamen maken, ben gelukkig wel op tijd thuis voor de beker finalequote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oi
Nog spannende dingen op het programma??
Waarom zit je daaraan, dan?quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:53 schreef FrankyMcG het volgende:
Messenga, heb je toevallig ook nog de "inlogcode" zodat je meer dan 10 bestanden kunt converteren in totaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb sinds woensdag 1 verstandskies minder.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Waarom zit je daaraan, dan?
Watje...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb sinds woensdag 1 verstandskies minder.
Noh, ik schreeuw niet snel, maar op de behandeltafel had ik het gevoel dat ie mn kaak eruit scheurdequote:
Jawel, maar die gast drukte wel erg hard.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Geen verdoving ofzo?
Ben ik ff blij dat ik geen last ervan had.
THNX again!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:57 schreef Messenga het volgende:
Dat was ook de waarschuwing van de arts.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Verstandskiezen eruit kan verschrikkelijk zijn, weet ik uit ervaring. (ga niet die avond gelijk voetballen, tipje)
ja zie een pagina terugquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:18 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Het lachen zal de Italiaanse artsen wel vergaan.Kwamen er pas bij de 8ste dode achter dat ze lachgas gebruikten ipv zuurstof.
Zag het later bij het teruglezenquote:
trek een budweiser open, al is dat geen bier te noemen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:17 schreef Grulez het volgende:
Oei wat heb ik zin in bier...
hahah mooi. In de VS dronk iedereen Bud Light omdat dat zo goedkoop was. Meest smaakloze bier (letterlijk; er zat gewoon geen smaak aanquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:18 schreef borisz het volgende:
[..]
trek een budweiser open, al is dat geen bier te noemen
Die Robbie Muntz is irritantquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:18 schreef borisz het volgende:
[..]
trek een budweiser open, al is dat geen bier te noemen.
Manuela Kemp![]()
Light bier doet het goed daar schijntquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
hahah mooi. In de VS dronk iedereen Bud Light omdat dat zo goedkoop was. Meest smaakloze bier (letterlijk; er zat gewoon geen smaak aan) dat ik ooit heb gedronken...
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:15 schreef pascalheister het volgende:
is Clauwsel er ook, Ron Jans zo bij DWHN
Wake up Tong!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben ik weer te laat. Had deze post echt niet gezien
monopoly heb je ook op de pc hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:35 schreef appelsientje het volgende:
En Command and Conquer uit gespeelt... vrouwtje is er niet![]()
Ja hij was leukquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:07 schreef golfer het volgende:
Ron Jans was in ieder geval leuker dan Kluun bij DWHN.
Je was onderuit gegaan dus, was antwoord A. Ome Fons.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:04 schreef tong80 het volgende:
En ik weet het antwoord.
Bert Haanstra.
Voor Glas
Ja mooie strikvraag.Het ws Fanfare. Glas won een Oscar maar fanfare had de eerste nominatie. Ik as alles kwijt geweest.lMooi dat ie stopte en met 125.000 euro naar huis gaat.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je was onderuit gegaan dus, was antwoord A. Ome Fons.
Dat missen PSV-supporters toch al jaren?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:27 schreef appelsientje het volgende:
Moet wel zeggen dat ik nu al het voetbal mis...
Klopt, want wij zitten nooit in de play-offsquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat missen PSV-supporters toch al jaren?
Dat bedoel ik nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Klopt, want wij zitten nooit in de play-offs
Die vent is ook nooit in het nieuws.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:38 schreef Messenga het volgende:
Niet weten wat voor ministerdepartement Eurlings heeft
volgende week kan het echt alle kanten op....zij moeten scoren, dus kunnen we op de counter spelen.quote:
tja, die vergat ik inderdaad even te noemen !quote:
dat zou slecht nieuws zijn voor de VBL-meetquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:58 schreef golfer het volgende:
Mooi Bjoro!
Volgende week gewoon ze wegcounteren.
Dan kom je gewoon weer binnen zoals je een vorige keer binnenkwam, naar ik me heb laten vertellen.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat zou slecht nieuws zijn voor de VBL-meet
Daar kwam ik toch al niet, dus ga ik je ook niet missen.quote:
nee totaal niet...technische jonge, snelle mannetjes !quote:Op zondag 6 mei 2007 00:05 schreef Eilanden het volgende:
Had ik nog gelijk Bjoro? Was het een stevige wedstrijd? Vroeger tegen Cobu Boys waren het meestal harde wedstrijden
Je bent gewoon slecht.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:08 schreef RayMania het volgende:
Ik voel me slecht, ben aan World of Warcraft begonnen.
En bedankt!quote:
Ja maar, ja maar. Die serie kun je in het rijtje Prison Break en Lost scharenquote:Op zondag 6 mei 2007 00:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet, we hebben het al druk zat met kijken en opnemen van programma's
Vertel in het kort eens waar het ong. over gaat dan?quote:Op zondag 6 mei 2007 00:23 schreef RayMania het volgende:
Ja maar, ja maar. Die serie kun je in het rijtje Prison Break en Lost scharen.
Kijken!
Gaat over allerlei mensen die een gave hebben, bijvoorbeeld iemand die in de tijd kan reizen, iemand die de toekomst schildert, iemand die onsterfelijk is. Ze komen erachter dat zij de wereld moeten redden.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vertel in het kort eens waar het ong. over gaat dan?
Hij heeft zijn borsthaar geschorenquote:Op zondag 6 mei 2007 00:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je een nieuwe vlam?
Mmmmm.... ik ga eens mininovaajenquote:Op zondag 6 mei 2007 00:28 schreef RayMania het volgende:
Gaat over allerlei mensen die een gave hebben, bijvoorbeeld iemand die in de tijd kan reizen, iemand die de toekomst schildert, iemand die onsterfelijk is. Ze komen erachter dat zij de wereld moeten redden.
Ik was al na twee afleveringen om.
Ik heb S01 EP 1 t/m 18 gevondenquote:Op zondag 6 mei 2007 00:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gaat over allerlei mensen die een gave hebben, bijvoorbeeld iemand die in de tijd kan reizen, iemand die de toekomst schildert, iemand die onsterfelijk is. Ze komen erachter dat zij de wereld moeten redden.
Ik was al na twee afleveringen om.
Die heb ik ook gedownloadquote:
Owkee, we hebben dus binnenkort weer elke avond iets te zien?quote:
Nerd!quote:Op zondag 6 mei 2007 00:08 schreef RayMania het volgende:
Ik voel me slecht, ben aan World of Warcraft begonnen.
Ken ik ook al, wel prima film: Au revoir les enfants.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:32 schreef pascalheister het volgende:
hoi
zo nog een goede film op ned 2 zie ik, natuurlijk heb ik die al op dvd![]()
No thanx, ben geen homo.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:36 schreef tong80 het volgende:
Golfert BBC is geweldig al; een uurlang Eurosongfestival
Dat weet je toch?quote:
Heeft ie dat ooit ontkend, dan?quote:
wie vrees je het meest?quote:Op zondag 6 mei 2007 02:21 schreef golfer het volgende:
Straks bezoek van MamaBluezz en haar Bluezzezus hier.
*ril*
quote:
ik heb een vermoedenquote:
quote:
Ongeregeld leven, ik heb het ong. 20 jaar gedaan.quote:Op zondag 6 mei 2007 02:36 schreef VoreG het volgende:
2 weken lang met moeite een ritme opgebouwd van 8.30 klaarwakker en je nest uit. 24.00 moe en naar je nest.
Moet ik weer werken, dat valt even tegen.
Als ik toe zou geven aan m'n moeheid zou ik hier een kamer opzoeken en gaan tukkenquote:Op zondag 6 mei 2007 02:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ongeregeld leven, ik heb het ong. 20 jaar gedaan.
Niks op willen bouwen, niks dwingen, geef toe aan moeheid, en muggezift niet over uurtjes die 'normaal' zouden zijn, dat is echt de beste manier.
Je leeft gewoon een jetlagleven nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |