Och ja, dus slaat de titel op de verhuizing van ons lief Hoolinnetje uit Frieslandquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:11 schreef Bluezz het volgende:
Hokken, dat is toch het retro-woord voor samenwonen?
Je doet er wel erg luchtig over.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:14 schreef RayMania het volgende:
Leuk, zwavelzuur morsen op je kleding. Kom ik erachter dat ik gaten in m'n T-shirt heb.
zo dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:13 schreef Memento-Mori het volgende:ik hok met niemand in mn spacebox
Oja eend staat op mn douchegordijn
Staafjes voor in je oren te peuteren.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:14 schreef clauwheee het volgende:
Watte???
koekjesquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
koekjes
chcoclad chip koekies van de Aldialle koekproducten van Peijnenburg
![]()
Jij moest toch afvallen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
koekjes
chcoclad chip koekies van de Aldi
van wie?quote:
Dus wat?quote:
Bier!quote:
Bokkenpootjesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:56 schreef rubbereend het volgende:
merpijpjes vind ik dan weer niet zo, liever bokkenpootjes
Groningen en Delft. Waar ga je dan stappen, Apeldoorn?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:58 schreef clauwheee het volgende:
Jewel, lekker man. Heb die dingen altijd in huis.
Ik denk dat ik ga pitten. Hoe verstandig. Morgen lekker stappen met mn vriendinnetje uit Delft
ga je gangquote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:19 schreef clauwheee het volgende:
Grulezzzzzzzzzzz, gaat u morgenavond de stad nog onveilig maken?
Ok nog honkbal gekeken tijdens mijn verblijf in de USA (subteam van de Boston Red Sox).quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:55 schreef Bluezz het volgende:
Wij gaan morgen naar het bluezzehonkbalkind kijken in Haarlem, waar hij toevallig moet spelen![]()
Zo, wat een reclame bordenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:06 schreef Grulez het volgende:
Ok nog honkbal gekeken tijdens mijn verblijf in de USA (subteam van de Boston Red Sox).
[afbeelding]
En ook nog geen beker.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:21 schreef pascalheister het volgende:
jalala en van gaal die heeft geen schaal
Zeker. Zo ziet het er niet echt denderend uit, maar de 6000 toeschouwers zitten dan ook allemaal naast mijquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo, wat een reclame borden
Sfeertje zeker he
Ja, daar leeft het nou eenmaal wat meer dan bij ons.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:26 schreef Grulez het volgende:
Zeker. Zo ziet het er niet echt denderend uit, maar de 6000 toeschouwers zitten dan ook allemaal naast mij![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |