quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:22 schreef -Vaduz- het volgende:
De zon schijnt volop, wordt een heet middagje hoor.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:20 schreef RayMania het volgende:
Goeeeeeeeedemorgen.
Hele week mooi weer, is het weekend, houdt de zon ermee op.
.
Nederland, Almere-Stadquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]welk land woon jij ?? hier schijnt de zon volop
Kijk dat verklaart dan wel weer een hoopquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nederland, Almere-Stad.
Ik zie nu wel een straaltje zon trouwens.
Krezipquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen.
Straks maar even naar Krezip koekeloeren.
Die tekst... is echt onwijs dubbel zinnigquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Krezip, blijf het maar niet leuk vinden.
Dat nieuwen ummer is ook zo irritant.
Tot volgend jaar dan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:21 schreef Bos81 het volgende:
Morgen zowat de hele dag in Wageningen, kijken wat daar allemaal te doen valt. Wel een mooi en vol gevarieerd programma wat ik vernomen heb.
Je bent niet de enige....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Krezip is tof!
Ik lijk wel structureel dingen anders te zien Ray, op deze morgen.
Ja snel verbeteren hequote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die tekst... is echt onwijs dubbel zinnig
Plug it in, and turn me on (ofzoiets)
Dat zou je moeten doen, zit zoveel goeds bij.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik volg de Nederlandse muziek niet echt meer.
Dennis - Today vind ik een heerlijk nummerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat zou je moeten doen, zit zoveel goeds bij.
En ongeveer 10x meer slechts.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat zou je moeten doen, zit zoveel goeds bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |