Het was wel tegen de nr 2 hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, daar leeft het nou eenmaal wat meer dan bij ons.
Hier niet denkbaar, zoveel toeschouwers bij zo'n onbelangrijk wedstrijdje.
Oja jij hebt u heeft de oorlog natuurlijk nog van dichtbij meegemaakt.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:02 schreef golfer het volgende:
Ik ben nog even in mijn jaarlijkse afkickbui van overdosis WO-2 gedoe, dus er gaat nog even een whiskietje doorheen hier.
Zeg maar jij hoor, en ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:04 schreef Grulez het volgende:
Oja jij hebt u heeft de oorlog natuurlijk nog van dichtbij meegemaakt.
Zeg je ook 'u is'?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
Oja jij hebt u heeft de oorlog natuurlijk nog van dichtbij meegemaakt.
Gelukkig niet.quote:
Moet je maar geen u heeft gebruikenquote:
Aldus een regelmatige VBL-posterquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:13 schreef WeebI het volgende:
[..]
Het is wel elk jaar, niet eens in je leven.
En ik hou sowieso niet van dat geforceerde gedoe. 'Het is weer vier mei, iedereen z'n bek houden'
Als mensen het echt zo belangrijk vinden hoeft dat niet eens per jaar om een bepaalde datum, maar dan kun je dat doen wanneer je dat zelf wilt. Dan stoor je mensen die er geen waarde aan hechten ook niet en krijg je ook niet dit soort gezeur.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:22 schreef -Vaduz- het volgende:
De zon schijnt volop, wordt een heet middagje hoor.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:20 schreef RayMania het volgende:
Goeeeeeeeedemorgen.
Hele week mooi weer, is het weekend, houdt de zon ermee op.
.
Nederland, Almere-Stadquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]welk land woon jij ?? hier schijnt de zon volop
Kijk dat verklaart dan wel weer een hoopquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nederland, Almere-Stad.
Ik zie nu wel een straaltje zon trouwens.
Krezipquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen.
Straks maar even naar Krezip koekeloeren.
Die tekst... is echt onwijs dubbel zinnigquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Krezip, blijf het maar niet leuk vinden.
Dat nieuwen ummer is ook zo irritant.
Tot volgend jaar dan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:21 schreef Bos81 het volgende:
Morgen zowat de hele dag in Wageningen, kijken wat daar allemaal te doen valt. Wel een mooi en vol gevarieerd programma wat ik vernomen heb.
Je bent niet de enige....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Krezip is tof!
Ik lijk wel structureel dingen anders te zien Ray, op deze morgen.
Ja snel verbeteren hequote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die tekst... is echt onwijs dubbel zinnig
Plug it in, and turn me on (ofzoiets)
Dat zou je moeten doen, zit zoveel goeds bij.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik volg de Nederlandse muziek niet echt meer.
Dennis - Today vind ik een heerlijk nummerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat zou je moeten doen, zit zoveel goeds bij.
En ongeveer 10x meer slechts.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat zou je moeten doen, zit zoveel goeds bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |