Je bent gewoon slecht.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:08 schreef RayMania het volgende:
Ik voel me slecht, ben aan World of Warcraft begonnen.
En bedankt!quote:
Ja maar, ja maar. Die serie kun je in het rijtje Prison Break en Lost scharenquote:Op zondag 6 mei 2007 00:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet, we hebben het al druk zat met kijken en opnemen van programma's
Vertel in het kort eens waar het ong. over gaat dan?quote:Op zondag 6 mei 2007 00:23 schreef RayMania het volgende:
Ja maar, ja maar. Die serie kun je in het rijtje Prison Break en Lost scharen.
Kijken!
Gaat over allerlei mensen die een gave hebben, bijvoorbeeld iemand die in de tijd kan reizen, iemand die de toekomst schildert, iemand die onsterfelijk is. Ze komen erachter dat zij de wereld moeten redden.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vertel in het kort eens waar het ong. over gaat dan?
Hij heeft zijn borsthaar geschorenquote:Op zondag 6 mei 2007 00:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je een nieuwe vlam?
Mmmmm.... ik ga eens mininovaajenquote:Op zondag 6 mei 2007 00:28 schreef RayMania het volgende:
Gaat over allerlei mensen die een gave hebben, bijvoorbeeld iemand die in de tijd kan reizen, iemand die de toekomst schildert, iemand die onsterfelijk is. Ze komen erachter dat zij de wereld moeten redden.
Ik was al na twee afleveringen om.
Ik heb S01 EP 1 t/m 18 gevondenquote:Op zondag 6 mei 2007 00:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gaat over allerlei mensen die een gave hebben, bijvoorbeeld iemand die in de tijd kan reizen, iemand die de toekomst schildert, iemand die onsterfelijk is. Ze komen erachter dat zij de wereld moeten redden.
Ik was al na twee afleveringen om.
Die heb ik ook gedownloadquote:
Owkee, we hebben dus binnenkort weer elke avond iets te zien?quote:
Nerd!quote:Op zondag 6 mei 2007 00:08 schreef RayMania het volgende:
Ik voel me slecht, ben aan World of Warcraft begonnen.
Ken ik ook al, wel prima film: Au revoir les enfants.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:32 schreef pascalheister het volgende:
hoi
zo nog een goede film op ned 2 zie ik, natuurlijk heb ik die al op dvd![]()
No thanx, ben geen homo.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:36 schreef tong80 het volgende:
Golfert BBC is geweldig al; een uurlang Eurosongfestival
Dat weet je toch?quote:
Heeft ie dat ooit ontkend, dan?quote:
wie vrees je het meest?quote:Op zondag 6 mei 2007 02:21 schreef golfer het volgende:
Straks bezoek van MamaBluezz en haar Bluezzezus hier.
*ril*
quote:
ik heb een vermoedenquote:
quote:
Ongeregeld leven, ik heb het ong. 20 jaar gedaan.quote:Op zondag 6 mei 2007 02:36 schreef VoreG het volgende:
2 weken lang met moeite een ritme opgebouwd van 8.30 klaarwakker en je nest uit. 24.00 moe en naar je nest.
Moet ik weer werken, dat valt even tegen.
Als ik toe zou geven aan m'n moeheid zou ik hier een kamer opzoeken en gaan tukkenquote:Op zondag 6 mei 2007 02:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ongeregeld leven, ik heb het ong. 20 jaar gedaan.
Niks op willen bouwen, niks dwingen, geef toe aan moeheid, en muggezift niet over uurtjes die 'normaal' zouden zijn, dat is echt de beste manier.
Je leeft gewoon een jetlagleven nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |