Wake up Tong!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben ik weer te laat. Had deze post echt niet gezien
monopoly heb je ook op de pc hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:35 schreef appelsientje het volgende:
En Command and Conquer uit gespeelt... vrouwtje is er niet![]()
Ja hij was leukquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:07 schreef golfer het volgende:
Ron Jans was in ieder geval leuker dan Kluun bij DWHN.
Je was onderuit gegaan dus, was antwoord A. Ome Fons.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:04 schreef tong80 het volgende:
En ik weet het antwoord.
Bert Haanstra.
Voor Glas
Ja mooie strikvraag.Het ws Fanfare. Glas won een Oscar maar fanfare had de eerste nominatie. Ik as alles kwijt geweest.lMooi dat ie stopte en met 125.000 euro naar huis gaat.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je was onderuit gegaan dus, was antwoord A. Ome Fons.
Dat missen PSV-supporters toch al jaren?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:27 schreef appelsientje het volgende:
Moet wel zeggen dat ik nu al het voetbal mis...
Klopt, want wij zitten nooit in de play-offsquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat missen PSV-supporters toch al jaren?
Dat bedoel ik nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Klopt, want wij zitten nooit in de play-offs
Die vent is ook nooit in het nieuws.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:38 schreef Messenga het volgende:
Niet weten wat voor ministerdepartement Eurlings heeft
volgende week kan het echt alle kanten op....zij moeten scoren, dus kunnen we op de counter spelen.quote:
tja, die vergat ik inderdaad even te noemen !quote:
dat zou slecht nieuws zijn voor de VBL-meetquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:58 schreef golfer het volgende:
Mooi Bjoro!
Volgende week gewoon ze wegcounteren.
Dan kom je gewoon weer binnen zoals je een vorige keer binnenkwam, naar ik me heb laten vertellen.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat zou slecht nieuws zijn voor de VBL-meet
Daar kwam ik toch al niet, dus ga ik je ook niet missen.quote:
nee totaal niet...technische jonge, snelle mannetjes !quote:Op zondag 6 mei 2007 00:05 schreef Eilanden het volgende:
Had ik nog gelijk Bjoro? Was het een stevige wedstrijd? Vroeger tegen Cobu Boys waren het meestal harde wedstrijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |