Die Jan heeft een gigantische villa laten bouwen in Volendam, dus dat zou zo maar eens kunnenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:52 schreef DeTolk het volgende:
He goedemiddag
Was net inLoods 5 , meubel annex snuisterijen winkel hier in Zaandam, liepen daar Jan & Yolanthe. Zullen ze hun huis gaan inrichten?
Wat valt die Yolanthe trouwens tegen in het echt. nog wel lekker btw.
quote:Nieuw ziekenhuisschandaal in Italië
In een ziekenhuis in Taranto in het zuiden van Italië is een vrouw van 73
omgekomen doordat ze lachgas in plaats van zuurstof kreeg toegediend.
Mogelijk zijn ook zeven andere sterfgevallen op de hartafdeling van het ziekenhuis
te wijten aan verwisselde leidingen.
De nieuwe hartafdeling was op 20 april geopend en sindsdien zijn acht mensen overleden.
Nu wordt onderzocht of zij zijn omgekomen door dezelfde fout.
In februari was er een schandaal rond een ziekenhuis in Florence.
Patiënten kregen er organen van een hiv-patiënt
geïmplanteerd.Verder zijn er berichten over vieze ziekenhuizen met ratten.
omgquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:36 schreef pascalheister het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/14303/03cef671/index.html geniaal
http://www.download.com/3000-2140-10222219.htmlquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:42 schreef FrankyMcG het volgende:
Avond...
Leo![]()
Heb ik net alle Thunderdomes gekocht (inclusief voorkanten, achterkanten, binnenkanten boekjes, en de CD print), zijn de liedjes .OGG bestanden. Schijn je met Winamp gewoon te kunnen spelen, maar ik wil ze als MP3 voor in de auto. Iemand een bestandje om ze om te zetten???
Doe ik. Toch is het smerig.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:48 schreef borisz het volgende:
[..]
niet opeten, gelijk doorspoelen met water![]()
Gracias!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
http://www.download.com/3000-2140-10222219.html
M'n zoveelste voor vandaag alquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:49 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Gracias!
Biertje voor Messenga op mijn kosten!
oiquote:
eindexamencursus enzo, morgen nog een proefexamen maken, ben gelukkig wel op tijd thuis voor de beker finalequote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oi
Nog spannende dingen op het programma??
Waarom zit je daaraan, dan?quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:53 schreef FrankyMcG het volgende:
Messenga, heb je toevallig ook nog de "inlogcode" zodat je meer dan 10 bestanden kunt converteren in totaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb sinds woensdag 1 verstandskies minder.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Waarom zit je daaraan, dan?
Watje...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb sinds woensdag 1 verstandskies minder.
Noh, ik schreeuw niet snel, maar op de behandeltafel had ik het gevoel dat ie mn kaak eruit scheurdequote:
Jawel, maar die gast drukte wel erg hard.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Geen verdoving ofzo?
Ben ik ff blij dat ik geen last ervan had.
THNX again!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:57 schreef Messenga het volgende:
Dat was ook de waarschuwing van de arts.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Verstandskiezen eruit kan verschrikkelijk zijn, weet ik uit ervaring. (ga niet die avond gelijk voetballen, tipje)
ja zie een pagina terugquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:18 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Het lachen zal de Italiaanse artsen wel vergaan.Kwamen er pas bij de 8ste dode achter dat ze lachgas gebruikten ipv zuurstof.
Zag het later bij het teruglezenquote:
trek een budweiser open, al is dat geen bier te noemen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:17 schreef Grulez het volgende:
Oei wat heb ik zin in bier...
hahah mooi. In de VS dronk iedereen Bud Light omdat dat zo goedkoop was. Meest smaakloze bier (letterlijk; er zat gewoon geen smaak aanquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:18 schreef borisz het volgende:
[..]
trek een budweiser open, al is dat geen bier te noemen
Die Robbie Muntz is irritantquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:18 schreef borisz het volgende:
[..]
trek een budweiser open, al is dat geen bier te noemen.
Manuela Kemp![]()
Light bier doet het goed daar schijntquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
hahah mooi. In de VS dronk iedereen Bud Light omdat dat zo goedkoop was. Meest smaakloze bier (letterlijk; er zat gewoon geen smaak aan) dat ik ooit heb gedronken...
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:15 schreef pascalheister het volgende:
is Clauwsel er ook, Ron Jans zo bij DWHN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |