Jawel, maar die gast drukte wel erg hard.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Geen verdoving ofzo?
Ben ik ff blij dat ik geen last ervan had.
THNX again!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:57 schreef Messenga het volgende:
Dat was ook de waarschuwing van de arts.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Verstandskiezen eruit kan verschrikkelijk zijn, weet ik uit ervaring. (ga niet die avond gelijk voetballen, tipje)
ja zie een pagina terugquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:18 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Het lachen zal de Italiaanse artsen wel vergaan.Kwamen er pas bij de 8ste dode achter dat ze lachgas gebruikten ipv zuurstof.
Zag het later bij het teruglezenquote:
trek een budweiser open, al is dat geen bier te noemen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:17 schreef Grulez het volgende:
Oei wat heb ik zin in bier...
hahah mooi. In de VS dronk iedereen Bud Light omdat dat zo goedkoop was. Meest smaakloze bier (letterlijk; er zat gewoon geen smaak aanquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:18 schreef borisz het volgende:
[..]
trek een budweiser open, al is dat geen bier te noemen
Die Robbie Muntz is irritantquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:18 schreef borisz het volgende:
[..]
trek een budweiser open, al is dat geen bier te noemen.
Manuela Kemp![]()
Light bier doet het goed daar schijntquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
hahah mooi. In de VS dronk iedereen Bud Light omdat dat zo goedkoop was. Meest smaakloze bier (letterlijk; er zat gewoon geen smaak aan) dat ik ooit heb gedronken...
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:15 schreef pascalheister het volgende:
is Clauwsel er ook, Ron Jans zo bij DWHN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |