Mooi hoor MM!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:24 schreef methodmich het volgende:
Goeiemorgen!
Rondje op kosten van Wim Jansen!
http://frontpage.fok.nl/column/5548/1
Zeker blof, als ik jou ken.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:34 schreef methodmich het volgende:
Zijn genoeg leuke Nederlandse bands inderdaad.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Krezip is tof!
Moke staat vandaag in Haarlemquote:
Ook jaquote:
Die begrijp ik nooit.quote:
Op Coparck, Johan en Spinvis na ken ik niemand.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die begrijp ik nooit.
Maar ik noem een at the close of everydat, Benjamin B., Bettie Serveert, Brown Feather Sparrow, Caesar, Coparck, Daryll-Ann, Denvis, Do-The-Undo, Duffhües, Dyzack, Pien Feith, The Gasoline Brothers, Ghost Trucker, Gitbox!, Gloricz Jim, Hallo Venray, The Ik Jan Cremers, Jimmy Barock, Johan, Julia P, King Me, Merry Pierce, Moss, Paulusma, Remmelt, Muus & Femke, Seedling, Seasaw, The Serenes, The Skidmarks, Spinvis, Meindert Talma, Vladimir, Walker Diver, The Yearlings, Zea en Zoppo.
#$^%*&$*@@!quote:
Ken je Piet Paulusma nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Op Coparck, Johan en Spinvis na ken ik niemand.![]()
Valt wel mee hoor, luister maar eens wat nummers.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, bij jou moet het alternatief zijn wil het goed zijn.
Van 'Het regent zonnestralen'?quote:
Jullie in Friesland nog niet he?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:46 schreef SCH het volgende:
Zijn jullie bevrijd?
Nee, van 'Wish It Would Rain Down'quote:
Joh, maak je niet druk.. Wat is nou 358 dagen in een mensenleven, dat is zo voorbij..quote:
Hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |