Check!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:23 schreef Muck het volgende:
mijne staat volgens mij ook gewoon in mijn profiel....
I'm on itquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:26 schreef Pheno het volgende:
Kan een modje het topic naar #140 editten? Ik ga eens in de wiki aankloten
Ah, je hebt een TR gezet? Of kijken we Frutsel lief aan?quote:
Laten we Frutsel maar lief aankijken, hij is hier toch alquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je hebt een TR gezet? Of kijken we Frutsel lief aan?
picsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
D'r lopen d'r hier vast meer rond in aantal
Opgelostquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:26 schreef Pheno het volgende:
Kan een modje het topic naar #140 editten? Ik ga eens in de wiki aankloten
Neehoor..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jij hebt straks heel fok in je msnlijst staan
Heeft Indonesië ook een vrouwenoverschot?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
D'r lopen d'r hier vast meer rond in aantal
Post dan wat minderquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:32 schreef Pheno het volgende:
Verdomme, ik heb 2 van de 4 scs vandaag al dichtgegooid
Straks kan ik geen TT's meer verzinnen
Mijn timing laat te wensen overquote:
gebakquote:
quote:
Moest er meer aangepast worden dan, behalve het nr?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Laten we Frutsel maar lief aankijken, hij is hier toch al
Ik heb cross, JJ, kuuk, muck en jou erin staan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:31 schreef OA het volgende:
[..]
Neehoor..![]()
alleen jij, MPG, JJ, Kuuk tot nu toe...
BRANDXquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:35 schreef BrandX het volgende:140 down, 60 to go! Het gaat snel!
Oh, en goedemorgentrouwens!
Ik heb net de koffiemeet gecancelled, dus die kan uit de OP......
Nee, dat was allesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Moest er meer aangepast worden dan, behalve het nr?![]()
geen idee, er zijn er in ieder geval meer dan voldoende ...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heeft Indonesië ook een vrouwenoverschot?![]()
BrandXquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:35 schreef BrandX het volgende:140 down, 60 to go! Het gaat snel!
ik heb volgens mij in totaal 30 mensen in MSN... en waarvan er 4 fokkers zijn ofzo..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb cross, JJ, kuuk, muck en jou erin staan.
en nog iemand uit dig, maar daar praat ik ook nooit tegen eigenlijk.
Heeft iemand nog wel eens iets van boem de-la dikkie vernomen trouwens?
ik kom Boem regelmatig tegen in andere topics, maar hier heb ik hem al een tijdje neit gezien nee. (N)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb cross, JJ, kuuk, muck en jou erin staan.
en nog iemand uit dig, maar daar praat ik ook nooit tegen eigenlijk.
Heeft iemand nog wel eens iets van boem de-la dikkie vernomen trouwens?
Mjah... heb wel eens enorm mooie halfbloedjes op school gehad...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen idee, er zijn er in ieder geval meer dan voldoende ...
Nee, een paar van u KSC-ers zijn voornemens om naar mijn bokspartij te komen, maar dat is allemaal nog verre van definitief zeg maarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
BrandX:W
is er al een andere datum voor zover je weet?
da's kut als je wel moet....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:38 schreef crossover het volgende:
Morguh. Ik wil niet werken;(
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah... heb wel eens enorm mooie halfbloedjes op school gehad...
Dus lijkt me wel... stuur maar eens wat op in een bruine doos:{
ik wil nie dat ik zie dat jij ook klapjes krijgtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee, een paar van u KSC-ers zijn voornemens om naar mijn bokspartij te komen, maar dat is allemaal nog verre van definitief zeg maarErgo: we moeten eigenlijk gewoon een nieuwe meet plannen.!
Okeequote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:35 schreef BrandX het volgende:140 down, 60 to go! Het gaat snel!
dat komt omdat een mod (frutselquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:42 schreef Pheno het volgende:
Raar, ik mag de op niet meer bewerken. Ik wilde die meet er uit gooien. Nou ja, volgende topic dan maar
Indah verstuurt alles in bruine dozen, kunnen we het goed volgen ^^quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
!
maarreh, waarom moet die doos bruin zijn?![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Okee^O^
Gaan we instead lekker girl-fights kijken*O*
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat komt omdat een mod (frutsel) er iets aan heeft gedaan.
Dat van die meet moet trouwens op de wiki er uit gehaald worden....
Ah! Nu snap ik het! nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Indah verstuurt alles in bruine dozen, kunnen we het goed volgen ^^8-)
Nou niet het hele stuk, maar wel de tekst.... Je zou er in kunnen zetten dat een paar KSC-ers een tussen-meet hebben bij bokswedstrijden die waarschijnlijk 19 of 20 mei gehouden wordenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Moet de koffiemeet eruit? Dat hele stuk?
ohw.... die heb ik gemist dan. Ben de afgelopen week te weinig aanwezig geweestquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Er liep ergens een topic over zijn bruine verhuisdoos van Nederland naar Indonesië:)
Dies al van vorig jaar volgens mijquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw.... die heb ik gemist dan. Ben de afgelopen week te weinig aanwezig geweest![]()
Volgepakt met etenswaren... dus die zullen inmiddels wel bedorven zijn...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Er liep ergens een topic over zijn bruine verhuisdoos van Nederland naar Indonesië![]()
Life's not fairquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Life's not fair:'(
Dalijk werken van 12 tot 8, morgenvroeg van 8 tot 12 naar bavaria (cursus) en daarna weer werken tot 17:{
Dan heb ik het ook nog druk met school en met andere dingen:(
Conclusie, tijd voor koffie en een peuk.
Lukt nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nou niet het hele stuk, maar wel de tekst.... Je zou er in kunnen zetten dat een paar KSC-ers een tussen-meet hebben bij bokswedstrijden die waarschijnlijk 19 of 20 mei gehouden worden![]()
Terwijl het forum wel gewoon werktquote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:query:Kon geen verbinding maken met MySQL.)
Thanksquote:
laturquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
geen zin in, ga weer verder pitten, ltr
Ja, goed. Maar ik heb het druk druk drukquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:55 schreef eer-ik het volgende:
zeg papier, nu het toch over de OP gaat, ik sloop dadelijk even alles eruit wat eruit mag, maar hoe zit het met de officiele eindstand![]()
Ik heb net slagroomtaart opquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:02 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Ja, goed. Maar ik heb het druk druk druk(thuis dan). Het kan nog ff duren voor ik een mooie slagroomtaartdiagram kan laten zien.
![]()
Heeft iemand anders tijd over+ inspiratie?
Dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lukt niet![]()
Elke keer als ik de tekst wijzig of verander krijg ik een melding
[..]
Terwijl het forum wel gewoon werkt
"Als je het echt druk hebt zeg je dat geen drie keer"quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, goed. Maar ik heb het druk druk druk(thuis dan). Het kan nog ff duren voor ik een mooie slagroomtaartdiagram kan laten zien.
![]()
Mail de hele boel maar, dan kijk ik er vanavond naar!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Ik zei toch ook thuisquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:05 schreef crossover het volgende:
[..]
"Als je het echt druk hebt zeg je dat geen drie keer"
Was ik maar thuis. Het is te mooi weer om binnen te hangenquote:
Hij is onderweg naar je KSC-live mail!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:06 schreef OA het volgende:
[..]
Mail de hele boel maar, dan kijk ik er vanavond naar!![]()
Je hebt al die gegevens op je werk toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Oké, ff een kijkje nemen daar!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij is onderweg naar je KSC-live mail!
Thnx![]()
Jahaa, maar ik kan hier niet ff uitgebreid koffie taarten gaan zitten makenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je hebt al die gegevens op je werk toch?
iets te laat
Ckeck... ontvangen!quote:
M P G !quote:
Ik mag nog even. Ben wel ontzettend toe aan weekend thoo.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:22 schreef Frutsel het volgende:
Aangezien niemand het lijkt te weten, geef ik het maar op... en ga zo richting huis
Hey dudequote:
Jij ook nog hoiquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik mag nog even. Ben wel ontzettend toe aan weekend thoo.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:30 schreef Kuukske het volgende:
Hee CrossJij hebt zeker ook al weekend enzo?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Life's not fair
Dalijk werken van 12 tot 8, morgenvroeg van 8 tot 12 naar bavaria (cursus) en daarna weer werken tot 17
Dan heb ik het ook nog druk met school en met andere dingen
Conclusie, tijd voor koffie en een peuk.
Oh, ja sorry. Actief Fok!ken is er niet bij op deze werkplek.quote:
vond het wel een lekker windje zo bij deze warmtequote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:32 schreef Kuukske het volgende:
Ok, genoeg gezwaaid enzo:')ik waai hier bijna van m'n stoel.
morgen lekker stadten,'s-avonds jureren, overmorgen ook stadten!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:32 schreef Kuukske het volgende:
Wat zijn de weekendplannen?:)
Ja wat doe je d'r aan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, ja sorry. Actief Fok!ken is er niet bij op deze werkplek.
154quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:25 schreef OA het volgende:
* verwijst MPG naar [KOFFIE SC # 139] Een Koffie-SC vol liefde en smilies...!!!!
iets met bier, iets met zwemmen en iets met werkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:32 schreef Kuukske het volgende:
Ok, genoeg gezwaaid enzoik waai hier bijna van m'n stoel.
Wat zijn de weekendplannen?
Als die vrouwen teveel voor je zijn mag je ze wel doorsturenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja wat doe je d'r aan.
Ik heb het de laatste weken echt zo druk.. álles komt ineens op me af, met m'n bands, school, werk, vrouwen.![]()
I'll keep it in mindquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Als die vrouwen teveel voor je zijn mag je ze wel doorsturen
Whehehquote:
Uh. Ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heerlijk! Bob Marley and The Wailers - No Woman, No Cry met een lekker bakkie koffie!!
Could life get any better then this???
Van het zelfdequote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:39 schreef BrandX het volgende:ik zwaai voorlopig even af, ik ga met een vriendin lunchen hier in de stad!
Smakelijk jullie alvast, en laterzzz!!!![]()
ciao!
Ja. Nog een lekkere Jamaicaanse bij je op schoot.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heerlijk! Bob Marley and The Wailers - No Woman, No Cry met een lekker bakkie koffie!!
Could life get any better then this???
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heerlijk! NOFX - The Decline met een lekker bakkie koffie!!
Dank. Ik mocht mijn standaard OP niet doenquote:
Oneerlijk. Die is namelijk erg omvattend met betrekking tot de inhoud van dit topic.quote:
En inzetbaar in alle andere SC'squote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oneerlijk. Die is namelijk erg omvattend met betrekking tot de inhoud van dit topic.
Wel realistisch blijven hequote:
Precies.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:44 schreef Pheno het volgende:
En inzetbaar in alle andere SC's
Ik noem: fatsoenlijke muziek, bier, pizza, ijs en weekend.quote:
.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oneerlijk. Die is namelijk erg omvattend met betrekking tot de inhoud van dit topic.
Weltrusten alvast!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:45 schreef crossover het volgende:
Ik ga werken!
Tot vanavond allen! Ik kom rond half 9 nog ff langs en dan ga ik vroeg naar bed.![]()
![]()
He, ik heb copyright op die OP!quote:
Samequote:
Jaja me tooquote:
Je ballon loopt leegquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:00 schreef eer-ik het volgende:
pff.
juistemquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Indah verstuurt alles in bruine dozen, kunnen we het goed volgen ^^![]()
Het is zo'n mooi weer dat ik niet naar buiten durf te kijken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:00 schreef eer-ik het volgende:
pff.
Ik zit buiten, maar dan nogquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is zo'n mooi weer dat ik niet naar buiten durf te kijken.![]()
met 'n dikke kontquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja. Nog een lekkere Jamaicaanse bij je op schoot.![]()
Whatever fits best in your lap headquote:
ze hebben m'n bezwaarschrift wel binnen, maar omdat er een ander dossiernummer bij vermeld stond (naast het dossiernummer wat het betrof) hebben ze voor het gemak maar aangenomen dat het er niks mee te maken heeft, dus ik moest een nieuw bezwaarschrift schrijven.quote:
Ok. Boodschap zequote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ze hebben m'n bezwaarschrift wel binnen, maar omdat er een ander dossiernummer bij vermeld stond (naast het dossiernummer wat het betrof) hebben ze voor het gemak maar aangenomen dat het er niks mee te maken heeft, dus ik moest een nieuw bezwaarschrift schrijven.
Wat ik net dus gedaan heb.
En nu moet ik boodschappen doen
En daarna moet ik maar in de zon gaan zitten en chillen, anders komt het er nooit meer van![]()
Och arme...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ze hebben m'n bezwaarschrift wel binnen, maar omdat er een ander dossiernummer bij vermeld stond (naast het dossiernummer wat het betrof) hebben ze voor het gemak maar aangenomen dat het er niks mee te maken heeft, dus ik moest een nieuw bezwaarschrift schrijven.
En daarna moet ik maar in de zon gaan zitten en chillen, anders komt het er nooit meer van![]()
Hoe laat gaat dat chillen van start dan? Dan is er op zich wel tijd voor zo'n magnifieke ijscoffee van jou!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat recept is overigens zwaar goedgekeurd!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hoe laat gaat dat chillen van start dan? Dan is er op zich wel tijd voor zo'n magnifieke ijscoffee van jou!
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:25 schreef vdvorst het volgende:
Zo, weer tijd voor middageten (ontbijt bedoel ik) en een bakje koffie erbij!
Tim jongen, waar was je toch al die tijd?!quote:
dat recept wat ik een keer gepost heb?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat recept is overigens zwaar goedgekeurd!![]()
![]()
![]()
Spelbreker...quote:
haha.. moet deze week en volgende week werk overnemen van een collega. Dat zorgde voor wat minder SC tijdquote:
Haha, het zit mij wel altijd erg mee he...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:19 schreef OA het volgende:
[..]
Och arme...![]()
Altijd weer dat eeuwige bureaucratische geneuzel![]()
Die lui daar hebben echt het verstand van een goudvis...![]()
Ik kreeg gisteren een brief van jouw grote vrienden van T-mobile, dat ik al 3 maanden achterloop met betalen...![]()
Ik dacht eerst dat dat niet waar was,maar ik kon geen enkele betaling vinden, dus het was wel waar...
![]()
Alsnog maar even het geld overgemaakt...anders gaat men over tot afsluiten...
![]()
Ik ben bang dat ik die straks wel weer even moet maken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hoe laat gaat dat chillen van start dan? Dan is er op zich wel tijd voor zo'n magnifieke ijscoffee van jou!
postenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Spelbreker?
Waarom dat?
Ik heb het recept trouwens nog iets verbeterd
Hoef je toch niet bang voor te zijn vriend! Ik vind het wel een goede reden om weer eens ff langs te komen!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, het zit mij wel altijd erg mee he...
[..]
Ik ben bang dat ik die straks wel weer even moet maken.
niet binnen nu en een uurquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hoef je toch niet bang voor te zijn vriend! Ik vind het wel een goede reden om weer eens ff langs te komen!
Dat verbeterde recpet moet ik natuurlijk wel even proeven he dat snap je wel!
Hoe laat wil je dat ik arriveer??
Ik zat net te verkondigen dat het zo enorm stil was hier...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Spelbreker?
Waarom dat?
Ik heb het recept trouwens nog iets verbeterd
het is eigenlijk hetzelfde als het origineel, alleen moet je het aantal ijsklonten met een factor 10 vermenigvuldigen. Als je dat doet, is ie veeeeeel beterquote:
oh, sorry, nou ik hou m'n bek wel weerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:03 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zat net te verkondigen dat het zo enorm stil was hier...![]()
Kom jij er weer tusschendoor...![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
het is eigenlijk hetzelfde als het origineel, alleen moet je het aantal ijsklonten met een factor 10 vermenigvuldigen. Als je dat doet, is ie veeeeeel beter
en verder kloot ik elke keer wat aan met de ingredienten, beetje cacaopoeder erdoorheen ofzo, beetje zulks een variaties, komen lekkere resultaten uit voort
mmmm, jammer dat ik gewoon aan het werk ben...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
het is eigenlijk hetzelfde als het origineel, alleen moet je het aantal ijsklonten met een factor 10 vermenigvuldigen. Als je dat doet, is ie veeeeeel beter
en verder kloot ik elke keer wat aan met de ingredienten, beetje cacaopoeder erdoorheen ofzo, beetje zulks een variaties, komen lekkere resultaten uit voort
quote:
vrijdagmiddag vrij nemenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:05 schreef OA het volgende:
[..]
mmmm, jammer dat ik gewoon aan het werk ben...![]()
Anders was ik ff langsgekomen voor zoeen drankje!![]()
Puick idee!quote:
Aerdamquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
![]()
Waar woonde jij ook al weer es?
*gaat ff googlenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Aerdam
Van mij mag iedereen langskomen hoor
Das wel royaal uit de buurtquote:
Google ook ff voor mij aubquote:
zeker royaal uit de buurt...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Das wel royaal uit de buurt
En er is vast geen makkelijkeV verbinding heen
Je regelt maar ff ijsklonten, ik kan ze niet voor je meenemenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
niet binnen nu en een uur
Verder kijk je maar effe, ik ga eerst wel even kijken of ik wel ijsklonten heb...
3 uur geloof ik graag... ik denk dat ik maar een andere keer kom, als ik fysiek wat dichter in de buurt van mijn auto benquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zeker royaal uit de buurt...
Er rijdt 2 keer 't uur een bus van leiden naar ter aar...
Weet niet of je makkelijk in leiden kan komen...
Ik zie je over een uur of 3 wel denk
Ik gok dat je er ongeveer zoiets over doet met hetV
oh, het heet officieel ter aar geloof ik
lijkt me een goeie iddquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
3 uur geloof ik graag... ik denk dat ik maar een andere keer kom, als ik fysiek wat dichter in de buurt van mijn auto ben
Studie zequote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:23 schreef MPG het volgende:
Batterij leeg en collegetijd
misschien tot later
Je kan het, Pheno, je kan het!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:34 schreef Pheno het volgende:
Lunch is gedaan. Nog een paar uur volhouden
Een paar uur fokken moet lukkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:35 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Je kan het, Pheno, je kan het!![]()
Hit and run.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:36 schreef Diovarus het volgende:
Hoi
Achterstand van gisteren moet werken
Daag
Het sociale tvp.
Zeg dat wel. Ik dacht dat de dodenherdenking pas om 20.00uur wasquote:
ohja, shit, dat is ook weer vandaag.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Ik dacht dat de dodenherdenking pas om 20.00uur was![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:03 schreef OA het volgende:
1400 uur geweest, dus ik mag m'n tvp ook weer plaatsen!![]()
Je hebt jezelf op rantsoen gezet?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:03 schreef OA het volgende:
1400 uur geweest, dus ik mag m'n tvp ook weer plaatsen!![]()
quote:
Ongekende drukte hier voor op de vrijdagmiddag...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt jezelf op rantsoen gezet?![]()
ik heb vast een lading water in de vriezer gelegenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zeer rustig hier! Ik ga zo eer-ik een bezoekje brengen en hopen dat hij een lekkere ice-coffee gaat maken
Doe hem de groeten van mequote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zeer rustig hier! Ik ga zo eer-ik een bezoekje brengen en hopen dat hij een lekkere ice-coffee gaat maken
Das heel mooi, ik komp er bekant an!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb vast een lading water in de vriezer gelegen
op z'n mooi aardams
Inderdaadquote:
Ik zal 2 minuten lang geen monsters neerslaan/schoppen/toveren in Diablo 2.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, shit, dat is ook weer vandaag.
Moet k effe niet vergeten
Goed dat je het zegt
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal 2 minuten lang geen monsters neerslaan/schoppen/toveren in Diablo 2.
Kunnen we geen gezamelijke meet organiseren met DIG?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Spellen![]()
just kiddin'
Zeg pheno, als we die meet nou een keer bij jou houden, kan ik effe kijken of zo'n wii nou wat voor mij is
Ik weiger namelijk om zo'n ding te kopen zonder dat ik weet hoe het is
Ik houd ik liever gewoon bij koffie!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kunnen we geen gezamelijke meet organiseren met DIG?Alle koffie en game-junks verzameld. Geen PC-console discriminatie, maar gewoon alles door elkaar? Kunnen we elkaars shit testen!
![]()
Ik speel juist graag spelletjes!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:45 schreef OA het volgende:
[..]
Ik houd ik liever gewoon bij koffie!![]()
Ik ben altijd in no-time uitgekeken op spelletjes...![]()
Gewoon niet luisterenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:48 schreef TIM-846 het volgende:
Starlight wordt ook wel errug vaak gedraaid.
Zulke spelletjes kan ik doorgaans wel waarderen...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik speel juist graag spelletjes!
met een bepaalde mevrouw JJ
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:49 schreef OA het volgende:
[..]
Zulke spelletjes kan ik doorgaans wel waarderen...![]()
BRAINFREEZE!!!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kunnen we geen gezamelijke meet organiseren met DIG?Alle koffie en game-junks verzameld. Geen PC-console discriminatie, maar gewoon alles door elkaar? Kunnen we elkaars shit testen!
![]()
Niets mis meequote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:48 schreef TIM-846 het volgende:
Starlight wordt ook wel errug vaak gedraaid.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:59 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
hahah.. ik zat even in het verkeerde topic![]()
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:59 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
hahah.. ik zat even in het verkeerde topic![]()
n00bquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:55 schreef vdvorst het volgende:
Zo, muziek staat op mijn gsm,
en de toetsen op het toetsenbord reageren eindelijk op winamp
tijd voor een bakkie koffie![]()
![]()
Wie noem je dan n00bquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:02 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
n00b
Ik heb thuis een netwerk met twee pjoeters (en helaas 1 beeldscherm). Op 1 (zonder beelscherm) staat muziek. Op 2 (aangesloten op stereo) draait winamp. En hij reageert standaard op toetsen (kwam ik tot de ontdekking toen ik mijn ene beelscherm ff op de andere pjoeter had aangesloten en ik met het verkeerde toetsenbord iets ging doen, de buren kunnen die dag ook nog goed herinneren)![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
n00b
Ik heb thuis een netwerk met twee pjoeters (en helaas 1 beeldscherm). Op 1 (zonder beelscherm) staat muziek. Op 2 (aangesloten op stereo) draait winamp. En hij reageert standaard op toetsen (kwam ik tot de ontdekking toen ik mijn ene beelscherm ff op de andere pjoeter had aangesloten en ik met het verkeerde toetsenbord iets ging doen, de buren kunnen die dag ook nog goed herinneren)![]()
![]()
Neeee (mijn 28k8 vbd duurt pr0n me echt te langquote:
kijk je 't op werk dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Neeee (mijn 28k8 vbd duurt pr0n me echt te lang)
Nope, ik maak het zelf welquote:
Muse.quote:
goeie shitquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nope, ik maak het zelf wel![]()
Ik heb een goede data recorder in mijn hoofd. Kan daar zeer snel hoge kwaliteits 'films' mee opnemen en editen. Incl. gevoelsbeleving. Brains are tha bomb, dude!![]()
![]()
Je bent de enige Ter Aarde...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Loopt als een trein
Ik denk dat ik de enige ter aarder ben op fok
Nooit ruzie in dat topic iigquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Loopt als een trein
En Tim Frits dan??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Loopt als een trein
Hier toch ook nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nooit ruzie in dat topic iig![]()
Nou moe? En dan niet op het Ter Aar topic zitten?quote:
Jij hebt al een vriendin...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:49 schreef OA het volgende:
[..]
Zulke spelletjes kan ik doorgaans wel waarderen...![]()
Hey teruglezertquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij hebt al een vriendin...daar heb je JJ Papier zn gastvrouw niet voor nodig
Hey papierknippertquote:
Wel goed geloof ik. Ze had The Dungeon overleeft.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Hey papierknippertAlles goed? En met de vrouw?
Primaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wel goed geloof ik. Ze had The Dungeon overleeft.![]()
Ik doelde ook op dergelijke spelletjes met m'n eigen vriendin natuurlijk!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij hebt al een vriendin...daar heb je JJ Papier zn gastvrouw niet voor nodig
Laatûûr en weekèèndquote:
nee joh, die wônt in bossepquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:28 schreef OA het volgende:
[..]
En Tim Frits dan??
Die woont daar toch ook?![]()
Joh, das toch zo'n beetje hetzelfdequote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee joh, die wônt in bossep
Ligt hier een ketiertje vedaan...
Daar is niets op tegen uiteraardquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:43 schreef OA het volgende:
[..]
Ik doelde ook op dergelijke spelletjes met m'n eigen vriendin natuurlijk!![]()
NL = Nur Linksquote:
Een bos verder schat ikquote:
MPG was toch al involved...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar is niets op tegen uiteraard
Hmmm... MPG maar eens op zoek naar een vriendin gaat
Cool!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
He, ik heb de groeten van tim Frits ontvangen heur
Cool.. snapt ze dat dan nogquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Cool!![]()
Kan ik aan mn oma uitleggen dat ik de ene internetvriend die ik nog nooit ontmoet heb, IRL door een internetkennis die ik nooit ontmoet heb de groeten laat doen
Ik ga op de koffie bij een damequote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:48 schreef OA het volgende:
[..]
MPG was toch al involved...![]()
ah... volgens mij gooi ik gewoon alles door mekaar![]()
En je moet ook al uitleggen dat je je vriendin hier hebt "ontmoet"quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Cool!![]()
Kan ik aan mn oma uitleggen dat ik de ene internetvriend die ik nog nooit ontmoet heb, IRL door een internetkennis die ik nooit ontmoet heb de groeten laat doen
Oma papier komt hier eerdaags ook op de koffiequote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:53 schreef OA het volgende:
[..]
En je moet ook al uitleggen dat je je vriendin hier hebt "ontmoet"![]()
Ik hoop dat je oma nog een beetje bij de tijd is...![]()
haha, denk dat je oma dat wel tof vind iddquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Cool!![]()
Ze dacht laatst dat er sinds haar jeugd toch niet zo veel veranderd was. Jongens mochten nog steeds 'alles' en als meisjes zich niet in hielden werden ze slet genoemd. Toen moest ik haar (die nog net een tv met afstandsbediening kan aanzetten) uitleggen dat een meisje tegenwoordig pas slet genoemd word bij meer dan 3 'vriendjes' per week en dat dat vriendjes zijn iets verder ging dan een kusje op dr wang.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Oma papier komt hier eerdaags ook op de koffie
Ga jij bij MPG op de pleur?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze dacht laatst dat er sinds haar jeugd toch niet zo veel veranderd was. Jongens mochten nog steeds 'alles' en als meisjes zich niet in hielden werden ze slet genoemd. Toen moest ik haar (die nog net een tv met afstandsbediening kan aanzetten) uitleggen dat een meisje tegenwoordig pas slet genoemd word bij meer dan 3 'vriendjes' per week en dat dat vriendjes zijn iets verder ging dan een kusje op dr wang.![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze dacht laatst dat er sinds haar jeugd toch niet zo veel veranderd was. Jongens mochten nog steeds 'alles' en als meisjes zich niet in hielden werden ze slet genoemd. Toen moest ik haar (die nog net een tv met afstandsbediening kan aanzetten) uitleggen dat een meisje tegenwoordig pas slet genoemd word bij meer dan 3 'vriendjes' per week en dat dat vriendjes zijn iets verder ging dan een kusje op dr wang.![]()
LE-ZENquote:
Hoe is ze er onder?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze vind het al ingewikkeld om per telefoon met iemand iets af te spreken, dus hoe ik mijn JJ gastvrouw ben tegengekomen heb ik maar even in het midden gelaten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:53 schreef OA het volgende:
[..]
En je moet ook al uitleggen dat je je vriendin hier hebt "ontmoet"![]()
Ik hoop dat je oma nog een beetje bij de tijd is...![]()
Hooooooooooooiquote:
Ik denk dat JJ je vriendin/gastvrouw dat met alle liefde aan haar wil uitleggen...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze vind het al ingewikkeld om per telefoon met iemand iets af te spreken, dus hoe ik mijn JJ gastvrouw ben tegengekomen heb ik maar even in het midden gelaten.![]()
![]()
OAquote:
MUCKELETTIquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:07 schreef Muck het volgende:
[..]
OA![]()
![]()
tuurlijk ben ik weer terug
ik ga alleen over een half uurtje weer weg, dan moet ik namelijk werken
Ze heeft er niet veel commentaar op maar het zit haar niet helemaal lekker geloof ik. Een tijd geleden toen mijn overgrootmoeder nog leefde ging ik met mn moeder (ouders net gescheiden) bij oud-oma langs. Oma was er ook. Nat het bezoek gingen we met mn vader naar het strand, en mn oma (zelf gescheiden) vond dat toch echt niet kunnen. Werd ze door oud-oma terecht gewezen!quote:
Na kantooruren "werken" bij je vriend...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:07 schreef Muck het volgende:
[..]
OA![]()
![]()
tuurlijk ben ik weer terug
ik ga alleen over een half uurtje weer weg, dan moet ik namelijk werken
Goed dat je het zegt... zomestrax Bierquote:
Oud-oma rouleert dusch!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze heeft er niet veel commentaar op maar het zit haar niet helemaal lekker geloof ik. Een tijd geleden toen mijn overgrootmoeder nog leefde ging ik met mn moeder (ouders net gescheiden) bij oud-oma langs. Oma was er ook. Nat het bezoek gingen we met mn vader naar het strand, en mn oma (zelf gescheiden) vond dat toch echt niet kunnen. Werd ze door oud-oma terecht gewezen!Ze moest niet zo ouderwetsch doen.
![]()
![]()
![]()
P0wnd![]()
OAquote:
nee schat, bij de sns bankquote:
Jeweets!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
OA
Gedraag je....
Waar het hart van vol is.....
Oh, oké!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:10 schreef Muck het volgende:
nee schat, bij de sns bank
mijn vriend komt daarna pas hierheen
haha, nee hoor, gegevens controleren van mensen die een hypotheek hebbenquote:
Dacht dat je dat met eer-ik zn geld ging doen, als die eenmaal miljonair isquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:14 schreef Muck het volgende:
[..]
haha, nee hoor, gegevens controleren van mensen die een hypotheek hebben
daarna mijn vriendje zijn geld wegsluizen![]()
oh ja, das waarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Dacht dat je dat met eer-ik zn geld ging doen, als die eenmaal miljonair is
Ja lekker danquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Dacht dat je dat met eer-ik zn geld ging doen, als die eenmaal miljonair is
Gelukkig waren de hypotheken bij de sns bank te duur vond ik, dus die van mij kom je niet tegen!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:14 schreef Muck het volgende:
[..]
haha, nee hoor, gegevens controleren van mensen die een hypotheek hebben
daarna mijn vriendje zijn geld wegsluizen![]()
quote:
Later!quote:
whehehequote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:21 schreef OA het volgende:
[..]
Gelukkig waren de hypotheken bij de sns bank te duur vond ik, dus die van mij kom je niet tegen!![]()
Heel veel laterzzz dude!quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:23 schreef eer-ik het volgende:
tering, ik hoor net dat frits gister in nijmegen was
Oh wat ergquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:23 schreef eer-ik het volgende:
tering, ik hoor net dat frits gister in nijmegen was
Ik vroeg dat, maar hij 'wist niet dat ze daar woonde'quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:26 schreef OA het volgende:
[..]
toch zeker bij JJ nou Papiertje de hele week niet komt...
![]()
![]()
Dat zou ik ook zeggen als papier meeleest...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vroeg dat, maar hij 'wist niet dat ze daar woonde'
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:28 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als papier meeleest...![]()
Wie weet er nou niet dat JJ in Nijmegen woontquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:28 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als papier meeleest...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |