Cool.. snapt ze dat dan nogquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Cool!![]()
Kan ik aan mn oma uitleggen dat ik de ene internetvriend die ik nog nooit ontmoet heb, IRL door een internetkennis die ik nooit ontmoet heb de groeten laat doen
Ik ga op de koffie bij een damequote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:48 schreef OA het volgende:
[..]
MPG was toch al involved...![]()
ah... volgens mij gooi ik gewoon alles door mekaar![]()
En je moet ook al uitleggen dat je je vriendin hier hebt "ontmoet"quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Cool!![]()
Kan ik aan mn oma uitleggen dat ik de ene internetvriend die ik nog nooit ontmoet heb, IRL door een internetkennis die ik nooit ontmoet heb de groeten laat doen
Oma papier komt hier eerdaags ook op de koffiequote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:53 schreef OA het volgende:
[..]
En je moet ook al uitleggen dat je je vriendin hier hebt "ontmoet"![]()
Ik hoop dat je oma nog een beetje bij de tijd is...![]()
haha, denk dat je oma dat wel tof vind iddquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Cool!![]()
Ze dacht laatst dat er sinds haar jeugd toch niet zo veel veranderd was. Jongens mochten nog steeds 'alles' en als meisjes zich niet in hielden werden ze slet genoemd. Toen moest ik haar (die nog net een tv met afstandsbediening kan aanzetten) uitleggen dat een meisje tegenwoordig pas slet genoemd word bij meer dan 3 'vriendjes' per week en dat dat vriendjes zijn iets verder ging dan een kusje op dr wang.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Oma papier komt hier eerdaags ook op de koffie
Ga jij bij MPG op de pleur?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze dacht laatst dat er sinds haar jeugd toch niet zo veel veranderd was. Jongens mochten nog steeds 'alles' en als meisjes zich niet in hielden werden ze slet genoemd. Toen moest ik haar (die nog net een tv met afstandsbediening kan aanzetten) uitleggen dat een meisje tegenwoordig pas slet genoemd word bij meer dan 3 'vriendjes' per week en dat dat vriendjes zijn iets verder ging dan een kusje op dr wang.![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze dacht laatst dat er sinds haar jeugd toch niet zo veel veranderd was. Jongens mochten nog steeds 'alles' en als meisjes zich niet in hielden werden ze slet genoemd. Toen moest ik haar (die nog net een tv met afstandsbediening kan aanzetten) uitleggen dat een meisje tegenwoordig pas slet genoemd word bij meer dan 3 'vriendjes' per week en dat dat vriendjes zijn iets verder ging dan een kusje op dr wang.![]()
LE-ZENquote:
Hoe is ze er onder?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze vind het al ingewikkeld om per telefoon met iemand iets af te spreken, dus hoe ik mijn JJ gastvrouw ben tegengekomen heb ik maar even in het midden gelaten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:53 schreef OA het volgende:
[..]
En je moet ook al uitleggen dat je je vriendin hier hebt "ontmoet"![]()
Ik hoop dat je oma nog een beetje bij de tijd is...![]()
Hooooooooooooiquote:
Ik denk dat JJ je vriendin/gastvrouw dat met alle liefde aan haar wil uitleggen...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze vind het al ingewikkeld om per telefoon met iemand iets af te spreken, dus hoe ik mijn JJ gastvrouw ben tegengekomen heb ik maar even in het midden gelaten.![]()
![]()
OAquote:
MUCKELETTIquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:07 schreef Muck het volgende:
[..]
OA![]()
![]()
tuurlijk ben ik weer terug
ik ga alleen over een half uurtje weer weg, dan moet ik namelijk werken
Ze heeft er niet veel commentaar op maar het zit haar niet helemaal lekker geloof ik. Een tijd geleden toen mijn overgrootmoeder nog leefde ging ik met mn moeder (ouders net gescheiden) bij oud-oma langs. Oma was er ook. Nat het bezoek gingen we met mn vader naar het strand, en mn oma (zelf gescheiden) vond dat toch echt niet kunnen. Werd ze door oud-oma terecht gewezen!quote:
Na kantooruren "werken" bij je vriend...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:07 schreef Muck het volgende:
[..]
OA![]()
![]()
tuurlijk ben ik weer terug
ik ga alleen over een half uurtje weer weg, dan moet ik namelijk werken
Goed dat je het zegt... zomestrax Bierquote:
Oud-oma rouleert dusch!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze heeft er niet veel commentaar op maar het zit haar niet helemaal lekker geloof ik. Een tijd geleden toen mijn overgrootmoeder nog leefde ging ik met mn moeder (ouders net gescheiden) bij oud-oma langs. Oma was er ook. Nat het bezoek gingen we met mn vader naar het strand, en mn oma (zelf gescheiden) vond dat toch echt niet kunnen. Werd ze door oud-oma terecht gewezen!Ze moest niet zo ouderwetsch doen.
![]()
![]()
![]()
P0wnd![]()
OAquote:
nee schat, bij de sns bankquote:
Jeweets!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
OA
Gedraag je....
Waar het hart van vol is.....
Oh, oké!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:10 schreef Muck het volgende:
nee schat, bij de sns bank
mijn vriend komt daarna pas hierheen
haha, nee hoor, gegevens controleren van mensen die een hypotheek hebbenquote:
Dacht dat je dat met eer-ik zn geld ging doen, als die eenmaal miljonair isquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:14 schreef Muck het volgende:
[..]
haha, nee hoor, gegevens controleren van mensen die een hypotheek hebben
daarna mijn vriendje zijn geld wegsluizen![]()
oh ja, das waarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Dacht dat je dat met eer-ik zn geld ging doen, als die eenmaal miljonair is
Ja lekker danquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Dacht dat je dat met eer-ik zn geld ging doen, als die eenmaal miljonair is
Gelukkig waren de hypotheken bij de sns bank te duur vond ik, dus die van mij kom je niet tegen!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:14 schreef Muck het volgende:
[..]
haha, nee hoor, gegevens controleren van mensen die een hypotheek hebben
daarna mijn vriendje zijn geld wegsluizen![]()
quote:
Later!quote:
whehehequote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:21 schreef OA het volgende:
[..]
Gelukkig waren de hypotheken bij de sns bank te duur vond ik, dus die van mij kom je niet tegen!![]()
Heel veel laterzzz dude!quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:23 schreef eer-ik het volgende:
tering, ik hoor net dat frits gister in nijmegen was
Oh wat ergquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:23 schreef eer-ik het volgende:
tering, ik hoor net dat frits gister in nijmegen was
Ik vroeg dat, maar hij 'wist niet dat ze daar woonde'quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:26 schreef OA het volgende:
[..]
toch zeker bij JJ nou Papiertje de hele week niet komt...
![]()
![]()
Dat zou ik ook zeggen als papier meeleest...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vroeg dat, maar hij 'wist niet dat ze daar woonde'
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:28 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als papier meeleest...![]()
Wie weet er nou niet dat JJ in Nijmegen woontquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:28 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als papier meeleest...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |