Ik ben nooit begonnen...quote:
jah, dan kun je niet meer met muckies ouwehoerenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:45 schreef OA het volgende:
Ik lag er trouwens vrij abrupt af....![]()
M'n vriendin besloot dat ze tegen me aan moest zitten op de bank![]()
en meteen meekijken met wat ik aan het doen ben....![]()
Maar als ik ergens een hekel aan heb, is het wel iemand die meekijkt met wat ik aan het doen ben...![]()
Zeker als je dan net leest dat er weer een zekere update is uitgevoerd...![]()
Zo'n 128-update zeker?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:45 schreef OA het volgende:
Ik lag er trouwens vrij abrupt af....![]()
M'n vriendin besloot dat ze tegen me aan moest zitten op de bank![]()
en meteen meekijken met wat ik aan het doen ben....![]()
Maar als ik ergens een hekel aan heb, is het wel iemand die meekijkt met wat ik aan het doen ben...![]()
Zeker als je dan net leest dat er weer een zekere update is uitgevoerd...![]()
dat wel jaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:47 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben nooit begonnen...![]()
Maar het is gewoon een leuke smilie!![]()
Ja, dat was lang geleden...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:43 schreef OA het volgende:
[..]
O, jij ook!![]()
Ik heb niet teruggelezen, dus ik ging er gemakshalve al van uit dat jij weer eens een van de aanstichters was...![]()
Je hebt trouwens wel het topic geopend...
Een lotgenoot!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:47 schreef Muck het volgende:
[..]
jah, dan kun je niet meer met muckies ouwehoeren
ik haat het ook als lars mee leest hoor
en ook als mijn broer mee leest, ook al zit die zelf ook op fok
Ws ben ik vannacht dan weer de enige dag-KSC'er...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat was lang geleden...
Maar op pagina 1 geloof ik ben ik exit gegaan...
't was wel erg druk nog om half 1 met ksc-ers die overdag ook komen
nee, ik heb niks te verbergen, volgens mij weet lars zelfs mijn wachtwoord, dus als ie wil kan ie gewoon inloggen en kijken wat ik allemaal uitvreetquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:51 schreef OA het volgende:
[..]
Een lotgenoot!![]()
En het is niet eens dat er iets te verbergen valt... maar het is idd gewoon heel erg irritant![]()
ja duh, dan moet er bier gedronken wordenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:53 schreef OA het volgende:
[..]
Ws ben ik vannacht dan weer de enige dag-KSC'er...![]()
Op vrijdagavond/nacht is het hier doorgaans uitgestorven...![]()
Het gaat niet zozeer alleen om het meelezen, maar gewoon in het algemeen meekijken met wat de ander doet...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:52 schreef Pheno het volgende:
Wow, jullie irriteren je aan het feit dat mensen meelezen? Mijn vrouw kan meelezen, ik kan er echt niet mee zitten
Tja, mensen met een levenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:53 schreef OA het volgende:
[..]
Ws ben ik vannacht dan weer de enige dag-KSC'er...![]()
Op vrijdagavond/nacht is het hier doorgaans uitgestorven...![]()
Ik kan inloggen met haar nick, zij met de mijne, ze kan mijn mail lezen als het moet. Het boeit me echt niet. Mijn broer kan het ook, als ie zou willen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:55 schreef OA het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer alleen om het meelezen, maar gewoon in het algemeen meekijken met wat de ander doet...![]()
Volgens mij verdient dit soort post eigenlijk een schopje R&P..![]()
Bier...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja duh, dan moet er bier gedronken worden
Ja..quote:
ik ben een werknemer van mijn vriend, dus we kunnen elkaars mail ook lezenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan inloggen met haar nick, zij met de mijne, ze kan mijn mail lezen als het moet. Het boeit me echt niet. Mijn broer kan het ook, als ie zou willen.
oeh, ranjaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:58 schreef OA het volgende:
[..]
Bier...![]()
doe mij maar ranja met een rietje...![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:59 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben een werknemer van mijn vriend, dus we kunnen elkaars mail ook lezen
Heerlijk dat er toch altijd iemand is die het met mij eensch is!quote:
ranja, oldskoolquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:58 schreef OA het volgende:
[..]
Bier...![]()
doe mij maar ranja met een rietje...![]()
het gaat hier maandag regenenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:01 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, de boodschappen zijn gedaan en het voelt alsof het gaat regenen.
volgens mij zijn wij het altijd eensquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:00 schreef OA het volgende:
[..]
Heerlijk dat er toch altijd iemand is die het met mij eensch is!![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:03 schreef indahnesia.com het volgende:
die van mij spreekt nog niet voldoende Nederlands om mee te lezen, alleen als er staat
meisje, vrouw, borsten, kont, neuken dan kan ze het ineens wel ... geen idee hoe dat komt
Kuuk...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:48 schreef JeRa het volgende:* KSC Dagcijfers * van donderdag 03 mei 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 426 Kuukske
003. 283 Pheno
006. 206 eer-ik
012. 154 MPG
022. 135 OA
023. 132 Muck
030. 122 Papierversnipperaar
038. 111 juon_jacket1
042. 103 Sebasser
077. 068 indahnesia.com
Wel voor het eerst sinds 22 maart volgens de krant!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
voor het eerst dit seizoen of niet
Hey Indyquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:01 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, de boodschappen zijn gedaan en het voelt alsof het gaat regenen.
Eensch!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:03 schreef Muck het volgende:
[..]
volgens mij zijn wij het altijd eens
en mja, lars heeft een internetbedrijfje en daar werk ik sinds kort ook voor, zodoende
whehe.. het seizoen is toch de 21e maart begonnen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:06 schreef OA het volgende:
[..]
Wel voor het eerst sinds 22 maart volgens de krant!![]()
Ik geloof het wel jaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
voor het eerst dit seizoen of niet
hahaha, das waarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:08 schreef OA het volgende:
[..]
Eensch!![]()
Maar das niet eerlijk.. hij is dus een computernerddeskundige...Dan is het voor hem geen kunst om jouw mail te lezen..
![]()
Zeker!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. het seizoen is toch de 21e maart begonnen?
hoi.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hoi
haha.. dat is leuk zeg.. ben dan wel benieuwd of de opdruk ook in het Indonesisch is. Zou me ook niets verbazen dat het geimporteerd is die zooiquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hey Indy![]()
![]()
Ik kreeg gisteren van iemand een tip dat jou instant ijskoffie hier in de Xenos te koop is.Ik ga dit weekend ff checken!
![]()
halloquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hoi
Coolquote:
echt altijd wat te klagenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:09 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker!
en de eerste 2 dagen heeft het dus geregend... ik weet nog wel dat iedereen toen liep te klagen dat het wel herfst leek rond die tijd...![]()
't is ook nooit goed hequote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:09 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker!
en de eerste 2 dagen heeft het dus geregend... ik weet nog wel dat iedereen toen liep te klagen dat het wel herfst leek rond die tijd...![]()
Ik ook niet hoor!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:09 schreef Muck het volgende:
[..]
hahaha, das waar
naja, ik heb niks te verbergen hoor
miscshien vind ie de mailtjes die ik van de pabo krijg wel spannend
Ik praat toch niet stiekem wel eens tegen haar he?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:11 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor!![]()
Ik had de afgelopen dagen wat mensen op msn toegevoegd van hier, dus daar kreeg ik meteen vragen over...Kennelijk weet zij exact wie er in mijn lijst staat...
![]()
Nou ja, dan vertel ik dat die van hier zijn en dan krijg ik alleen een vreemde blik...![]()
quote:
neequote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:11 schreef eer-ik het volgende:
Zo zijn wij Nederlands over het algemeen...![]()
Het enige nadeel aan regen na een langere droge periode, is de stank die dan van de straat opstijgt..![]()
[..]
't is ook nooit goed he
Goed spulquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
oeh oeh daar heb ik ook zulks cd van
klinkt bekend -_O-quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:11 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor!![]()
Ik had de afgelopen dagen wat mensen op msn toegevoegd van hier, dus daar kreeg ik meteen vragen over...Kennelijk weet zij exact wie er in mijn lijst staat...
![]()
Nou ja, dan vertel ik dat die van hier zijn en dan krijg ik alleen een vreemde blik...![]()
pff en mij niet eens hequote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:11 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor!![]()
![]()
Als ik nu aangemeld ben en je nu tegen mij praat, dan wel...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik praat toch niet stiekem wel eens tegen haar he?
da's me echt teveel werkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:13 schreef Muck het volgende:
[..]
klinkt bekend -_O-
daarom heb ik mijn contactpersonen tegenwoordig heel mooi ingedeeld, zo is er ook een kopje "fok"
das lekker overzichtelijk
is ze nu vrij dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:14 schreef OA het volgende:
[..]
Als ik nu aangemeld ben en je nu tegen mij praat, dan wel...![]()
pm je adres maar, dan ben je vanavond toegevoegd!quote:
Ja, altijd op vrijdag... de mazzelaar!quote:
msn groeperen..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:13 schreef Muck het volgende:
[..]
klinkt bekend -_O-
daarom heb ik mijn contactpersonen tegenwoordig heel mooi ingedeeld, zo is er ook een kopje "fok"
das lekker overzichtelijk
huh?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
zeker zeker maar die staat niet op mijn cdheb de oude..
staat heel verleidelijk in profiel maar tot nu toe heeft nog niemand er wat mee gedaanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:15 schreef OA het volgende:
[..]
pm je adres maar, dan ben je vanavond toegevoegd!![]()
ach, ze kunnen er hier ook wat van, klagen over het weer. Of wij hebben het hier geleerd, of hier hebben ze het van ons geleerd.. precies hetzelfde geklaag.quote:
msnquote:
ik heb deesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
huh?
welke dan...
ik heb (dacht ik) de oudste van hun, en die heet zelfs ego war..
.
[afbeelding] deze is het
Ik ben ook niet zo heel erg pro msn.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
msn
Oh wacht, dat heb ik wel. Soms dan. Met 3 personen in het lijstje
Waarvan 1 mijn vrouw, dus niet heel erg nuttig
Goed zo!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
eindelijk weer een keer normaal geslapen, ruim 9 uur. Terug naar het oude ritme!
whehequote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Eerik![]()
![]()
[afbeelding]
http://fi.wikipedia.org/wiki/Eerik_XIV
Ik vind het best handig om snel wat af te spreken, nooit zin om iedereen af te bellen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo heel erg pro msn.
Het staat de hele dag aan, maar ik doe er niet bijster veel mee.
Ik ben ook van mening dat je jezelf niet goed kunt uiten via msn
mogguhquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed zo!![]()
Goeiemorgen overigens![]()
![]()
Hey snipperaartjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed zo!![]()
Goeiemorgen overigens![]()
![]()
Daarom hebben wij een soort van bel systeemquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het best handig om snel wat af te spreken, nooit zin om iedereen af te bellen.
Profiel gecheckt!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
staat heel verleidelijk in profiel maar tot nu toe heeft nog niemand er wat mee gedaan
ben ik dan zo stom?![]()
ja, je bent altijd afwezigquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo heel erg pro msn.
Het staat de hele dag aan, maar ik doe er niet bijster veel mee.
Ik ben ook van mening dat je jezelf niet goed kunt uiten via msn
Die vriend die vorige week is getrouwd, is er heen op huwelijksreis...quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Prinses Madeleine van zweden![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Gewoon niets afspreken, dat is veel makkelijkerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daarom hebben wij een soort van bel systeem
Iemand belt mij, ik bel weer iemand anders, en die belt ook weer iemand.
Lekker makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |