Tot zo!quote:
Is dat nieuw beleid bij jullie? Zinvol vergaderen. klinkt hyper modern.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:01 schreef OA het volgende:
Zo, net weer werkoverleg gehad!
Zinvol deze keer.![]()
Eigenlijk de hele week al.![]()
Jaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat nieuw beleid bij jullie? Zinvol vergaderen. klinkt hyper modern.![]()
![]()
Hier kunnen we voor 90% een dictatoriaal "ik mail je je nieuwe opdracht wel" beleid invoeren. Vergaderingen zijn meer koffie moment dan dialoog. Maar in de gezondheidszorg word bijna alles door top-ambtenaren en de ziektenkosten verzekering bepaald, dus wat al die managers hier doen is me sowieso een raadsel.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:05 schreef OA het volgende:
[..]
Ja![]()
het begint er op te lijken...![]()
Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het volgende week weer zinloze tijdsverspilling is...![]()
Papier, is JJ vrij?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
ben er weer en ben ook meteen weer weg....we gaan naar A'dam....![]()
![]()
![]()
![]()
www.thedungeons.com
Nu meteen? Niet eerst werken?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
www.thedungeons.com
The Dungeons.. daar ben ik weleens geweest in Edinburgh!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
www.thedungeons.com
yes....was rustig en vroeg of ik dan maandag de hele dag mocht werken en vandaag vrij ivm vakantie van de kids....quote:
hey lieverd.....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nu meteen? Niet eerst werken?![]()
(Hi JJ)
Ah, we zien je dus nog een half uurquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
www.thedungeons.com
Nietus, je reageert hier nog opquote:
Veel plezier daarquote:
Gelukkig heb ik een redelijke vrijheid in wat ik doe.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hier kunnen we voor 90% een dictatoriaal "ik mail je je nieuwe opdracht wel" beleid invoeren. Vergaderingen zijn meer koffie moment dan dialoog. Maar in de gezondheidszorg word bijna alles door top-ambtenaren en de ziektenkosten verzekering bepaald, dus wat al die managers hier doen is me sowieso een raadsel.![]()
Hee eer!quote:
Leuk voor jequote:
moge OAquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:21 schreef OA het volgende:
[..]
Hee eer!
als niemand je gedag zegt, zal ik het wel doen!![]()
Mquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
moge OA
fijn dat het iig nog iemand opvalt idd
vice versaquote:
Maar zo te zien betekent dat effectief niets voor je internettoegang!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:34 schreef Kuukske het volgende:
Bah, ben op een andere plek neergezet op m'n werk.
Jawel. Dit is onprettig internetten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:35 schreef OA het volgende:
Maar zo te zien betekent dat effectief niets voor je internettoegang!![]()
Wa zijn jullie hard gegaan vannacht zeg...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
moge OA
fijn dat het iig nog iemand opvalt idd
Je hebt meekijkers op het scherm?quote:
Ja.quote:
Zodat de directeur kan zien wat je aan het doen bent?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:34 schreef Kuukske het volgende:
Bah, ben op een andere plek neergezet op m'n werk.
Minders enzo...quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:36 schreef OA het volgende:
[..]
Wa zijn jullie hard gegaan vannacht zeg...![]()
Ik heb gewoon een topic gemist..![]()
O, jij ook!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ook
Ik lag er netjes op tijd af gister
Gquote:
Heb je niet toevallig last van heel veel zon of lamplicht op je beeldscherm waardoor je hem moet draaien?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |