ik maakte hem niet vol trouwensquote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:05 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja uiteraard, alweer een pagina naar de klote, waarom doe je dat toch steeds.![]()
Ik was het toch ook niet, controleer het even anders !quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik maakte hem niet vol trouwens
toch?
net gedaan, jij maakte pagina 2 vol.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:09 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik was het toch ook niet, controleer het even anders !
je voelt je misselijk?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:11 schreef Sander170 het volgende:
Nou ik drink voorlopig even geen koffie hoor.![]()
Nee, jij, je hoefde niet te reageren hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
net gedaan, jij maakte pagina 2 vol.
jawel, want nu heb ik eindelijk tijdquote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:18 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee, jij, je hoefde niet te reageren hoor.![]()
teruglezen doe ik niet hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:18 schreef Sander170 het volgende:
Nee, ik voel me prima, zie eerder deze avond.
Ik ga zometeen slapen !
Dat had ik al in de gaten, probeer het eens zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
teruglezen doe ik niet hoor
en slaap ze alvast dan
ja, mijn dag is al begonnen. Ik ben alweer bijna klaar met mijn verplichtingenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:25 schreef Sander170 het volgende:
We hebben de gekheid nu wel achter ons, word nu tijd voor het sereuze werk !
Het is tenslotte alweer begin van de ochtend bij ons, dus het is weer dag.![]()
neuh, daar heb ik vooralsnog geen plannen voor.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:26 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dat had ik al in de gaten, probeer het eens zou ik zeggen.
Gewoon doen, daar is een forum ook voor hé.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh, daar heb ik vooralsnog geen plannen voor.
moet je zeker doen, als ze deze al hebben in Nederland.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:28 schreef Sander170 het volgende:
Bedankt indah, dan zal ik ice coffee binnenkort eens proberen.
moah, ik vind van niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:29 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Gewoon doen, daar is een forum ook voor hé.
ja, slaap zequote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:31 schreef Sander170 het volgende:
Nou dan ga ik nu toch echt, kom je nu elke keer eerder ?
Zou wel leuk zijn, nou nog een fijne dag verder.![]()
Dan ga ik nu slapen, doei...![]()
![]()
![]()
Indahquote:
Weer? 30+ donkerblauwe lucht en een enkel wolkje?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 07:06 schreef OA het volgende:
[..]
Indah
Hoe is het weer daar? En het verdere leven?
Prima weer dus en nu al weekend!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 07:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Weer? 30+ donkerblauwe lucht en een enkel wolkje?
Leven? Prima, ik ga aan mijn weekeinde beginnen, en na de middagdouche zometeen ga ik boodschappen doen
Nu op m'n werk zie ik niets vreemds, maar net thuis was er alleen een vierkantje met een rood kruisje erin...quote:
JJquote:Op vrijdag 4 mei 2007 07:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Oa....![]()
![]()
...hoe vind je de TT....
????
ik ga al..ik ga al...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 07:53 schreef OA het volgende:
Je ging trouwens toch naar je werk??![]()
Hop, sta op en ga in galop...![]()
Hai Kuuk!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:00 schreef Kuukske het volgende:
Hallo
Ons nieuwe dekbed rulesveel te zacht en lekker warm. Opstaan is dan moeilijk.
Just like any other day....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:02 schreef Kuukske het volgende:
OA:W
Mja, komt bij dat ik rond half 2 eindelijk eens sliep en nog 4 keer wakker geworden ben. Met andere woorden: ik voorzie een nutteloze dag.
Tot zo!quote:
Is dat nieuw beleid bij jullie? Zinvol vergaderen. klinkt hyper modern.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:01 schreef OA het volgende:
Zo, net weer werkoverleg gehad!
Zinvol deze keer.![]()
Eigenlijk de hele week al.![]()
Jaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat nieuw beleid bij jullie? Zinvol vergaderen. klinkt hyper modern.![]()
![]()
Hier kunnen we voor 90% een dictatoriaal "ik mail je je nieuwe opdracht wel" beleid invoeren. Vergaderingen zijn meer koffie moment dan dialoog. Maar in de gezondheidszorg word bijna alles door top-ambtenaren en de ziektenkosten verzekering bepaald, dus wat al die managers hier doen is me sowieso een raadsel.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:05 schreef OA het volgende:
[..]
Ja![]()
het begint er op te lijken...![]()
Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het volgende week weer zinloze tijdsverspilling is...![]()
Papier, is JJ vrij?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
ben er weer en ben ook meteen weer weg....we gaan naar A'dam....![]()
![]()
![]()
![]()
www.thedungeons.com
Nu meteen? Niet eerst werken?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
www.thedungeons.com
The Dungeons.. daar ben ik weleens geweest in Edinburgh!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
www.thedungeons.com
yes....was rustig en vroeg of ik dan maandag de hele dag mocht werken en vandaag vrij ivm vakantie van de kids....quote:
hey lieverd.....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nu meteen? Niet eerst werken?![]()
(Hi JJ)
Ah, we zien je dus nog een half uurquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
www.thedungeons.com
Nietus, je reageert hier nog opquote:
Veel plezier daarquote:
Gelukkig heb ik een redelijke vrijheid in wat ik doe.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hier kunnen we voor 90% een dictatoriaal "ik mail je je nieuwe opdracht wel" beleid invoeren. Vergaderingen zijn meer koffie moment dan dialoog. Maar in de gezondheidszorg word bijna alles door top-ambtenaren en de ziektenkosten verzekering bepaald, dus wat al die managers hier doen is me sowieso een raadsel.![]()
Hee eer!quote:
Leuk voor jequote:
moge OAquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:21 schreef OA het volgende:
[..]
Hee eer!
als niemand je gedag zegt, zal ik het wel doen!![]()
Mquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
moge OA
fijn dat het iig nog iemand opvalt idd
vice versaquote:
Maar zo te zien betekent dat effectief niets voor je internettoegang!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:34 schreef Kuukske het volgende:
Bah, ben op een andere plek neergezet op m'n werk.
Jawel. Dit is onprettig internetten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:35 schreef OA het volgende:
Maar zo te zien betekent dat effectief niets voor je internettoegang!![]()
Wa zijn jullie hard gegaan vannacht zeg...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
moge OA
fijn dat het iig nog iemand opvalt idd
Je hebt meekijkers op het scherm?quote:
Ja.quote:
Zodat de directeur kan zien wat je aan het doen bent?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:34 schreef Kuukske het volgende:
Bah, ben op een andere plek neergezet op m'n werk.
Minders enzo...quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:36 schreef OA het volgende:
[..]
Wa zijn jullie hard gegaan vannacht zeg...![]()
Ik heb gewoon een topic gemist..![]()
O, jij ook!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ook
Ik lag er netjes op tijd af gister
Gquote:
Heb je niet toevallig last van heel veel zon of lamplicht op je beeldscherm waardoor je hem moet draaien?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |