Check!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:23 schreef Muck het volgende:
mijne staat volgens mij ook gewoon in mijn profiel....
I'm on itquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:26 schreef Pheno het volgende:
Kan een modje het topic naar #140 editten? Ik ga eens in de wiki aankloten
Ah, je hebt een TR gezet? Of kijken we Frutsel lief aan?quote:
Laten we Frutsel maar lief aankijken, hij is hier toch alquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je hebt een TR gezet? Of kijken we Frutsel lief aan?
picsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
D'r lopen d'r hier vast meer rond in aantal
Opgelostquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:26 schreef Pheno het volgende:
Kan een modje het topic naar #140 editten? Ik ga eens in de wiki aankloten
Neehoor..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jij hebt straks heel fok in je msnlijst staan
Heeft Indonesië ook een vrouwenoverschot?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
D'r lopen d'r hier vast meer rond in aantal
Post dan wat minderquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:32 schreef Pheno het volgende:
Verdomme, ik heb 2 van de 4 scs vandaag al dichtgegooid
Straks kan ik geen TT's meer verzinnen
Mijn timing laat te wensen overquote:
gebakquote:
quote:
Moest er meer aangepast worden dan, behalve het nr?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Laten we Frutsel maar lief aankijken, hij is hier toch al
Ik heb cross, JJ, kuuk, muck en jou erin staan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:31 schreef OA het volgende:
[..]
Neehoor..![]()
alleen jij, MPG, JJ, Kuuk tot nu toe...
BRANDXquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:35 schreef BrandX het volgende:140 down, 60 to go! Het gaat snel!
Oh, en goedemorgentrouwens!
Ik heb net de koffiemeet gecancelled, dus die kan uit de OP......
Nee, dat was allesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Moest er meer aangepast worden dan, behalve het nr?![]()
geen idee, er zijn er in ieder geval meer dan voldoende ...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heeft Indonesië ook een vrouwenoverschot?![]()
BrandXquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:35 schreef BrandX het volgende:140 down, 60 to go! Het gaat snel!
ik heb volgens mij in totaal 30 mensen in MSN... en waarvan er 4 fokkers zijn ofzo..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb cross, JJ, kuuk, muck en jou erin staan.
en nog iemand uit dig, maar daar praat ik ook nooit tegen eigenlijk.
Heeft iemand nog wel eens iets van boem de-la dikkie vernomen trouwens?
ik kom Boem regelmatig tegen in andere topics, maar hier heb ik hem al een tijdje neit gezien nee. (N)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb cross, JJ, kuuk, muck en jou erin staan.
en nog iemand uit dig, maar daar praat ik ook nooit tegen eigenlijk.
Heeft iemand nog wel eens iets van boem de-la dikkie vernomen trouwens?
Mjah... heb wel eens enorm mooie halfbloedjes op school gehad...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen idee, er zijn er in ieder geval meer dan voldoende ...
Nee, een paar van u KSC-ers zijn voornemens om naar mijn bokspartij te komen, maar dat is allemaal nog verre van definitief zeg maarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
BrandX:W
is er al een andere datum voor zover je weet?
da's kut als je wel moet....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:38 schreef crossover het volgende:
Morguh. Ik wil niet werken;(
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah... heb wel eens enorm mooie halfbloedjes op school gehad...
Dus lijkt me wel... stuur maar eens wat op in een bruine doos:{
ik wil nie dat ik zie dat jij ook klapjes krijgtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee, een paar van u KSC-ers zijn voornemens om naar mijn bokspartij te komen, maar dat is allemaal nog verre van definitief zeg maarErgo: we moeten eigenlijk gewoon een nieuwe meet plannen.!
Okeequote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:35 schreef BrandX het volgende:140 down, 60 to go! Het gaat snel!
dat komt omdat een mod (frutselquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:42 schreef Pheno het volgende:
Raar, ik mag de op niet meer bewerken. Ik wilde die meet er uit gooien. Nou ja, volgende topic dan maar
Indah verstuurt alles in bruine dozen, kunnen we het goed volgen ^^quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
!
maarreh, waarom moet die doos bruin zijn?![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Okee^O^
Gaan we instead lekker girl-fights kijken*O*
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat komt omdat een mod (frutsel) er iets aan heeft gedaan.
Dat van die meet moet trouwens op de wiki er uit gehaald worden....
Ah! Nu snap ik het! nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Indah verstuurt alles in bruine dozen, kunnen we het goed volgen ^^8-)
Nou niet het hele stuk, maar wel de tekst.... Je zou er in kunnen zetten dat een paar KSC-ers een tussen-meet hebben bij bokswedstrijden die waarschijnlijk 19 of 20 mei gehouden wordenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Moet de koffiemeet eruit? Dat hele stuk?
ohw.... die heb ik gemist dan. Ben de afgelopen week te weinig aanwezig geweestquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Er liep ergens een topic over zijn bruine verhuisdoos van Nederland naar Indonesië:)
Dies al van vorig jaar volgens mijquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw.... die heb ik gemist dan. Ben de afgelopen week te weinig aanwezig geweest![]()
Volgepakt met etenswaren... dus die zullen inmiddels wel bedorven zijn...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Er liep ergens een topic over zijn bruine verhuisdoos van Nederland naar Indonesië![]()
Life's not fairquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Life's not fair:'(
Dalijk werken van 12 tot 8, morgenvroeg van 8 tot 12 naar bavaria (cursus) en daarna weer werken tot 17:{
Dan heb ik het ook nog druk met school en met andere dingen:(
Conclusie, tijd voor koffie en een peuk.
Lukt nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nou niet het hele stuk, maar wel de tekst.... Je zou er in kunnen zetten dat een paar KSC-ers een tussen-meet hebben bij bokswedstrijden die waarschijnlijk 19 of 20 mei gehouden worden![]()
Terwijl het forum wel gewoon werktquote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:query:Kon geen verbinding maken met MySQL.)
Thanksquote:
laturquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
geen zin in, ga weer verder pitten, ltr
Ja, goed. Maar ik heb het druk druk drukquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:55 schreef eer-ik het volgende:
zeg papier, nu het toch over de OP gaat, ik sloop dadelijk even alles eruit wat eruit mag, maar hoe zit het met de officiele eindstand![]()
Ik heb net slagroomtaart opquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:02 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Ja, goed. Maar ik heb het druk druk druk(thuis dan). Het kan nog ff duren voor ik een mooie slagroomtaartdiagram kan laten zien.
![]()
Heeft iemand anders tijd over+ inspiratie?
Dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lukt niet![]()
Elke keer als ik de tekst wijzig of verander krijg ik een melding
[..]
Terwijl het forum wel gewoon werkt
"Als je het echt druk hebt zeg je dat geen drie keer"quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, goed. Maar ik heb het druk druk druk(thuis dan). Het kan nog ff duren voor ik een mooie slagroomtaartdiagram kan laten zien.
![]()
Mail de hele boel maar, dan kijk ik er vanavond naar!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Ik zei toch ook thuisquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:05 schreef crossover het volgende:
[..]
"Als je het echt druk hebt zeg je dat geen drie keer"
Was ik maar thuis. Het is te mooi weer om binnen te hangenquote:
Hij is onderweg naar je KSC-live mail!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:06 schreef OA het volgende:
[..]
Mail de hele boel maar, dan kijk ik er vanavond naar!![]()
Je hebt al die gegevens op je werk toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Oké, ff een kijkje nemen daar!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij is onderweg naar je KSC-live mail!
Thnx![]()
Jahaa, maar ik kan hier niet ff uitgebreid koffie taarten gaan zitten makenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je hebt al die gegevens op je werk toch?
iets te laat
Ckeck... ontvangen!quote:
M P G !quote:
Ik mag nog even. Ben wel ontzettend toe aan weekend thoo.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:22 schreef Frutsel het volgende:
Aangezien niemand het lijkt te weten, geef ik het maar op... en ga zo richting huis
Hey dudequote:
Jij ook nog hoiquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik mag nog even. Ben wel ontzettend toe aan weekend thoo.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:30 schreef Kuukske het volgende:
Hee CrossJij hebt zeker ook al weekend enzo?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Life's not fair
Dalijk werken van 12 tot 8, morgenvroeg van 8 tot 12 naar bavaria (cursus) en daarna weer werken tot 17
Dan heb ik het ook nog druk met school en met andere dingen
Conclusie, tijd voor koffie en een peuk.
Oh, ja sorry. Actief Fok!ken is er niet bij op deze werkplek.quote:
vond het wel een lekker windje zo bij deze warmtequote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:32 schreef Kuukske het volgende:
Ok, genoeg gezwaaid enzo:')ik waai hier bijna van m'n stoel.
morgen lekker stadten,'s-avonds jureren, overmorgen ook stadten!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:32 schreef Kuukske het volgende:
Wat zijn de weekendplannen?:)
Ja wat doe je d'r aan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, ja sorry. Actief Fok!ken is er niet bij op deze werkplek.
154quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:25 schreef OA het volgende:
* verwijst MPG naar [KOFFIE SC # 139] Een Koffie-SC vol liefde en smilies...!!!!
iets met bier, iets met zwemmen en iets met werkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:32 schreef Kuukske het volgende:
Ok, genoeg gezwaaid enzoik waai hier bijna van m'n stoel.
Wat zijn de weekendplannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |