Jahaa, maar ik kan hier niet ff uitgebreid koffie taarten gaan zitten makenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je hebt al die gegevens op je werk toch?
iets te laat
Ckeck... ontvangen!quote:
M P G !quote:
Ik mag nog even. Ben wel ontzettend toe aan weekend thoo.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:22 schreef Frutsel het volgende:
Aangezien niemand het lijkt te weten, geef ik het maar op... en ga zo richting huis
Hey dudequote:
Jij ook nog hoiquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik mag nog even. Ben wel ontzettend toe aan weekend thoo.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:30 schreef Kuukske het volgende:
Hee CrossJij hebt zeker ook al weekend enzo?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Life's not fair
Dalijk werken van 12 tot 8, morgenvroeg van 8 tot 12 naar bavaria (cursus) en daarna weer werken tot 17
Dan heb ik het ook nog druk met school en met andere dingen
Conclusie, tijd voor koffie en een peuk.
Oh, ja sorry. Actief Fok!ken is er niet bij op deze werkplek.quote:
vond het wel een lekker windje zo bij deze warmtequote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:32 schreef Kuukske het volgende:
Ok, genoeg gezwaaid enzo:')ik waai hier bijna van m'n stoel.
morgen lekker stadten,'s-avonds jureren, overmorgen ook stadten!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:32 schreef Kuukske het volgende:
Wat zijn de weekendplannen?:)
Ja wat doe je d'r aan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, ja sorry. Actief Fok!ken is er niet bij op deze werkplek.
154quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:25 schreef OA het volgende:
* verwijst MPG naar [KOFFIE SC # 139] Een Koffie-SC vol liefde en smilies...!!!!
iets met bier, iets met zwemmen en iets met werkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:32 schreef Kuukske het volgende:
Ok, genoeg gezwaaid enzoik waai hier bijna van m'n stoel.
Wat zijn de weekendplannen?
Als die vrouwen teveel voor je zijn mag je ze wel doorsturenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja wat doe je d'r aan.
Ik heb het de laatste weken echt zo druk.. álles komt ineens op me af, met m'n bands, school, werk, vrouwen.![]()
I'll keep it in mindquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Als die vrouwen teveel voor je zijn mag je ze wel doorsturen
Whehehquote:
Uh. Ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heerlijk! Bob Marley and The Wailers - No Woman, No Cry met een lekker bakkie koffie!!
Could life get any better then this???
Van het zelfdequote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:39 schreef BrandX het volgende:ik zwaai voorlopig even af, ik ga met een vriendin lunchen hier in de stad!
Smakelijk jullie alvast, en laterzzz!!!![]()
ciao!
Ja. Nog een lekkere Jamaicaanse bij je op schoot.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heerlijk! Bob Marley and The Wailers - No Woman, No Cry met een lekker bakkie koffie!!
Could life get any better then this???
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heerlijk! NOFX - The Decline met een lekker bakkie koffie!!
Dank. Ik mocht mijn standaard OP niet doenquote:
Oneerlijk. Die is namelijk erg omvattend met betrekking tot de inhoud van dit topic.quote:
En inzetbaar in alle andere SC'squote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oneerlijk. Die is namelijk erg omvattend met betrekking tot de inhoud van dit topic.
Wel realistisch blijven hequote:
Precies.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:44 schreef Pheno het volgende:
En inzetbaar in alle andere SC's
Ik noem: fatsoenlijke muziek, bier, pizza, ijs en weekend.quote:
.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oneerlijk. Die is namelijk erg omvattend met betrekking tot de inhoud van dit topic.
Weltrusten alvast!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:45 schreef crossover het volgende:
Ik ga werken!
Tot vanavond allen! Ik kom rond half 9 nog ff langs en dan ga ik vroeg naar bed.![]()
![]()
He, ik heb copyright op die OP!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |