Als die vrouwen teveel voor je zijn mag je ze wel doorsturenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja wat doe je d'r aan.
Ik heb het de laatste weken echt zo druk.. álles komt ineens op me af, met m'n bands, school, werk, vrouwen.![]()
I'll keep it in mindquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Als die vrouwen teveel voor je zijn mag je ze wel doorsturen
Whehehquote:
Uh. Ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heerlijk! Bob Marley and The Wailers - No Woman, No Cry met een lekker bakkie koffie!!
Could life get any better then this???
Van het zelfdequote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:39 schreef BrandX het volgende:ik zwaai voorlopig even af, ik ga met een vriendin lunchen hier in de stad!
Smakelijk jullie alvast, en laterzzz!!!![]()
ciao!
Ja. Nog een lekkere Jamaicaanse bij je op schoot.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heerlijk! Bob Marley and The Wailers - No Woman, No Cry met een lekker bakkie koffie!!
Could life get any better then this???
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heerlijk! NOFX - The Decline met een lekker bakkie koffie!!
Dank. Ik mocht mijn standaard OP niet doenquote:
Oneerlijk. Die is namelijk erg omvattend met betrekking tot de inhoud van dit topic.quote:
En inzetbaar in alle andere SC'squote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oneerlijk. Die is namelijk erg omvattend met betrekking tot de inhoud van dit topic.
Wel realistisch blijven hequote:
Precies.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:44 schreef Pheno het volgende:
En inzetbaar in alle andere SC's
Ik noem: fatsoenlijke muziek, bier, pizza, ijs en weekend.quote:
.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oneerlijk. Die is namelijk erg omvattend met betrekking tot de inhoud van dit topic.
Weltrusten alvast!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:45 schreef crossover het volgende:
Ik ga werken!
Tot vanavond allen! Ik kom rond half 9 nog ff langs en dan ga ik vroeg naar bed.![]()
![]()
He, ik heb copyright op die OP!quote:
Samequote:
Jaja me tooquote:
Je ballon loopt leegquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:00 schreef eer-ik het volgende:
pff.
juistemquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Indah verstuurt alles in bruine dozen, kunnen we het goed volgen ^^![]()
Het is zo'n mooi weer dat ik niet naar buiten durf te kijken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:00 schreef eer-ik het volgende:
pff.
Ik zit buiten, maar dan nogquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is zo'n mooi weer dat ik niet naar buiten durf te kijken.![]()
met 'n dikke kontquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja. Nog een lekkere Jamaicaanse bij je op schoot.![]()
Whatever fits best in your lap headquote:
ze hebben m'n bezwaarschrift wel binnen, maar omdat er een ander dossiernummer bij vermeld stond (naast het dossiernummer wat het betrof) hebben ze voor het gemak maar aangenomen dat het er niks mee te maken heeft, dus ik moest een nieuw bezwaarschrift schrijven.quote:
Ok. Boodschap zequote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ze hebben m'n bezwaarschrift wel binnen, maar omdat er een ander dossiernummer bij vermeld stond (naast het dossiernummer wat het betrof) hebben ze voor het gemak maar aangenomen dat het er niks mee te maken heeft, dus ik moest een nieuw bezwaarschrift schrijven.
Wat ik net dus gedaan heb.
En nu moet ik boodschappen doen
En daarna moet ik maar in de zon gaan zitten en chillen, anders komt het er nooit meer van![]()
Och arme...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ze hebben m'n bezwaarschrift wel binnen, maar omdat er een ander dossiernummer bij vermeld stond (naast het dossiernummer wat het betrof) hebben ze voor het gemak maar aangenomen dat het er niks mee te maken heeft, dus ik moest een nieuw bezwaarschrift schrijven.
En daarna moet ik maar in de zon gaan zitten en chillen, anders komt het er nooit meer van![]()
Hoe laat gaat dat chillen van start dan? Dan is er op zich wel tijd voor zo'n magnifieke ijscoffee van jou!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat recept is overigens zwaar goedgekeurd!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hoe laat gaat dat chillen van start dan? Dan is er op zich wel tijd voor zo'n magnifieke ijscoffee van jou!
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:25 schreef vdvorst het volgende:
Zo, weer tijd voor middageten (ontbijt bedoel ik) en een bakje koffie erbij!
Tim jongen, waar was je toch al die tijd?!quote:
dat recept wat ik een keer gepost heb?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat recept is overigens zwaar goedgekeurd!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |