quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:11 schreef Sanne het volgende:
Hoi!
Kon het niet laten, moest en zou naar huis.
Ik kijk in het geniep. Niemand weet het, behalve mijn eegaquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:15 schreef Sanne het volgende:
Dat is dus trouwens niet uit te leggen op je werk he?
Nee, ik moet naar huis. Want ik ga met 20 andere malloten op internet commentaar leveren op de uitzending.
Jij hierquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:11 schreef Sanne het volgende:
Hoi!
Kon het niet laten, moest en zou naar huis.
Sssssst, als ze dat weten gooien ze er vaker een streamlock inquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:18 schreef Armani XL het volgende:
Vooruit dan maar. Eerste aflevering die ik ga kijken![]()
Je moet die pannekoek over je toetsenbord leggenquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:23 schreef Sanne het volgende:
Roti is niet handig als je wilt typen. Maar ik ga het toch proberen.
Kijk uit voor masala vlekken, die krijg je extreem moeilijk overal uit. Zelfs toetsenborden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:23 schreef Sanne het volgende:
Roti is niet handig als je wilt typen. Maar ik ga het toch proberen.
Knettergek!quote:
Meeloperige flikker, echt een naar manneke!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:34 schreef avonne het volgende:
Eric moet ook weer met zijn neus er tussen...naar ventje
In de Cos riepen we hier in de tuin al om bewakingquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:37 schreef klabbakus het volgende:
Als er een keer echt iets gebeurd , dan zijn ze achter de schermen echt veel te laat met ingrijpen hoor, volgens mij
Creatief knippen noemen ze dat.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:40 schreef elcastel het volgende:
Dat hele spugen was niet te zien ?
Mwoa, het blijft een hysterische grafkut eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:39 schreef Sanne het volgende:
Respect voor Natasia trouwens in dit gebeuren.
Ja die was goed!!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Natasia "Hij lag gewoon Amanda te neuken!!!!!!!"![]()
Nicolaas "Ja nou...?"![]()
Nicolaas
![]()
Van het hele gebeuren met spugen en slaan was amper iets te zien.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:40 schreef elcastel het volgende:
Ik heb ze wel vaker zien knippen, maar dit is wel erg selectief zo. Valt me echt vies tegen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:40 schreef Sanne het volgende:
Creatief knippen noemen ze dat.
tis natuurlijk ook wel heel erg, neuken...quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:41 schreef avonne het volgende:
"neuken" is vervangen door piepjes. Das wel triest, hoor.
Creatief verknipt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:40 schreef Sanne het volgende:
Creatief knippen noemen ze dat.
Ik vond het een leeuwin. Een hysterische grafleeuwin, dat wel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mwoa, het blijft een hysterische grafkut eerlijk gezegd.
Er was veel meer niet te zien... Geen zelfmoordaankondiging van Brian, geen spugen, geen "aaagrwgarwgwragagGRWRWRWRWAAAAA... Ze slaan me in m'n MOTHERFUCKING KUTGEZICHT!!!"quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:40 schreef elcastel het volgende:
eens. Ik ben anti Nat, maar in dit geval is ze slim bezig, en wanneer begrijpt Brian nou dat Amanda gewoon net zo'n sletje is als hijzelf?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:39 schreef Sanne het volgende:
Respect voor Natasia trouwens in dit gebeuren.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De enig juiste reactie.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Natasia "Hij lag gewoon Amanda te neuken!!!!!!!"![]()
Nicolaas "Ja nou...?"![]()
Na deze uitzending: opstellen in rijen van 4 AUB manietheus.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:40 schreef HiDiHo het volgende:
kandidaten ?
Niet onvoorstelbaar. In de lijn der verwachtingen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:41 schreef scanman01 het volgende:
Psycho-Brian is volkomen weggeknipt. Dat hij aan de telefoon zegt dat hij zelfmoord gaat plegen en daarna echt helemaal begint te flippen is helemaal weggelaten. Onvoostelbaar.
Zal nog wel een keer komen, denk ik.quote:
Gelukkig hebben we Youtube nog.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:42 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Er was veel meer niet te zien... Geen zelfmoordaankondiging van Brian, geen spugen, geen "aaagrwgarwgwragagGRWRWRWRWAAAAA... Ze slaan me in m'n MOTHERFUCKING KUTGEZICHT!!!"
En daar zat ik nou net op te wachten![]()
idd naaiersquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:41 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik heb ze wel vaker zien knippen, maar dit is wel erg selectief zo. Valt me echt vies tegen.
Yep...eik maakt zij het erger dan het lijkt door ertussen te gaan staan. Overigens lekker geknipt weer...quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
dat komt toch nog of niet?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:42 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Er was veel meer niet te zien... Geen zelfmoordaankondiging van Brian, geen spugen, geen "aaagrwgarwgwragagGRWRWRWRWAAAAA... Ze slaan me in m'n MOTHERFUCKING KUTGEZICHT!!!"
En daar zat ik nou net op te wachten![]()
Euh dat was wel te zien, met herhaling en alquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van het hele gebeuren met spugen en slaan was amper iets te zien.
Natuurlijk wel van de klap van Huub aan Brian in de private.
Golden Boy Brian moet koste wat het kost beschermd worden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:43 schreef scanman01 het volgende:
Het wordt niet eens duidelijk dat Brian VOLKOMEN gestoord was en eigenlijk een gevaar is voor iedereen in de villa. Onvoorstelbaar hoe ze met dit materiaal omgaan.
Okay.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:42 schreef Sanne het volgende:
Ik vond het een leeuwin. Een hysterische grafleeuwin, dat wel.![]()
Tsja, dat was te verwachten. Binnen no-time wordt er weer een discussie aangezwengeld of het wel een ethisch verwantwoorde formule is, dat DGK..quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:41 schreef scanman01 het volgende:
Psycho-Brian is volkomen weggeknipt. Dat hij aan de telefoon zegt dat hij zelfmoord gaat plegen en daarna echt helemaal begint te flippen is helemaal weggelaten. Onvoostelbaar.
Ja, naar een hotel voor 1 nacht.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:44 schreef Jaytonism het volgende:
Wordt Brian nou nie gewoon verwijderd?
Vanuit een dusdanige hoek dat amper te zien was hoe of wat. Daar zijn veel duidelijkere beelden van.quote:
Misschien hebben ze dat juist geknipt omdat het te duidelijk een schoolvoorbeeld van overacting was ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:41 schreef scanman01 het volgende:
En door de slow motion leek het wel een klap ofzo. Hier in de kamer vroegen ze al of Huub hem in zijn buik sloeg ofzo.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:42 schreef Meganog het volgende:
Het hysterische schreeuwen van Brian en het beuken van de tafel tijdens het bellen is er ook uitgeknipt volgens mij. Wel in slow motion Huub die naar binnenkomt en Brian een duw geeft...
Ik wou net zeggen, ik heb toch een heel ander beeld van hem als je kijkt naar het ongemonteerd materiaal.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:43 schreef scanman01 het volgende:
Het wordt niet eens duidelijk dat Brian VOLKOMEN gestoord was en eigenlijk een gevaar is voor iedereen in de villa. Onvoorstelbaar hoe ze met dit materiaal omgaan.
Echt punten vind ik hem toch niet winnen, hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Golden Boy Brian moet koste wat het kost beschermd worden.
Waarom is een even groot raadsel als wat er in zijn hoofd omgaat.
En juist nu alle kleine meisjes kijken ...quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:43 schreef scanman01 het volgende:
Ga jij nou even roepen dat het geacteerd was??? Dan hebben we hier de oscarwinnaar voor de komende 10 jaar te pakken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Misschien hebben ze dat juist geknipt omdat het te duidelijk een schoolvoorbeeld van overacting was ?![]()
Nee, dan zouden ze hem er helemaal moeten hebben uitgeknipt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
Echt punten vind ik hem toch niet winnen, hoor.
Het is maar wat je duidelijk noemtquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanuit een dusdanige hoek dat amper te zien was hoe of wat. Daar zijn veel duidelijkere beelden van.
viel mij ook al op ja,.. net of ie hem een tik gaf met een tafelpoot ofzo.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En door de slow motion leek het wel een klap ofzo. Hier in de kamer vroegen ze al of Huub hem in zijn buik sloeg ofzo.
Ongelooflijk deze weergave.
Dat pikte ik er wel uit op. Zelfs uit dit gecensureerde stukje blijkt al dat hij voor geen meter spoort,quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:43 schreef scanman01 het volgende:
Het wordt niet eens duidelijk dat Brian VOLKOMEN gestoord was en eigenlijk een gevaar is voor iedereen in de villa.
en een rel?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ga jij nou even roepen dat het geacteerd was??? Dan hebben we hier de oscarwinnaar voor de komende 10 jaar te pakken.
Dat was het wel iddquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Misschien hebben ze dat juist geknipt omdat het te duidelijk een schoolvoorbeeld van overacting was ?![]()
Jaquote:
Dit was 100% geacteerde hysterie en agressie puur om te zorgen dat hij niet echt hoefde te vechten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ga jij nou even roepen dat het geacteerd was??? Dan hebben we hier de oscarwinnaar voor de komende 10 jaar te pakken.
teef eric heeft wel gelijk,maar daar moet je de streams voor volgen....quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:49 schreef Sanne het volgende:
Ow teef Eric moet zich er ook weer even mee bemoeien.
Conjo ?????quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:50 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Nounou beffen PIEP wat een vies woord. Maar wel FUCK uitzenden.. zielig hoor
Amenquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:50 schreef Sanne het volgende:
Brian in hongerstaking.
Woehahahaaa hahahaahaaaa
Vertel!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:50 schreef cindy10 het volgende:
[..]
teef eric heeft wel gelijk,maar daar moet je de streams voor volgen....![]()
iddquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:50 schreef Sanne het volgende:
Huub is de enige die het spelletje snapt.
Tja, hij is toch een soort modern day Mahatma Ghandi, hequote:Op woensdag 2 mei 2007 19:50 schreef Sanne het volgende:
Brian in hongerstaking.
Woehahahaaa hahahaahaaaa
ja dat bedoel ik,ze lagen wel te rotzooien,maar niet te neuken,wat nu beweerd word...quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
Vertel!!
Of bedoel je dat hij haar lag te beffen en niet te neuken?
Toch vraag ik me af waar ze dat condoom dan voor nodig hadden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:53 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik,ze lagen wel te rotzooien,maar niet te neuken,wat nu beweerd word...
neee,huub wilde een condoom pakken,maar amanda zei nee,dus heeft hij dat plan laten varen!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:54 schreef Sanne het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af waar ze dat condoom dan voor nodig hadden.
Het filmpje op Youtube was lang genoeg om én te neuken én te beffen.
Relaxt!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
En Nicolaas rookt zijn peukje. :'0
die naait de paniek nog even verder op,voor het dramatische effect....quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Pff kan die Natasia niet ff haar bakkes houden, gaat door merg en been dat gebler.
quote:
My thoughts exactly... Gajes.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:58 schreef pullup het volgende:
Holy shit stuur ze alsjeblieft allemaal naar huis![]()
Amen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:59 schreef Cungy het volgende:
Hier hebben we al die maanden op gewachten
wat een uitzending...ik heb tranen in de ogen van het lachen
DIT IS TV
duh wat wil je met zo'n aap om je heen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Gaan ze in hun blote bast tegen over elkaar staan. Terug naar de oertijd.![]()
Hummie heeft hem nog eens persoonlijk Valium toegediend. Tenminste dat was Aldrico's versie.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:58 schreef Sanne het volgende:
[..]
Zou Aldrico net zo geflipt zijn?
Volgens mij is daar veel eerder bij ingegrepen!
De emotie aan de telefoon was zeker overdreven, dat kan je ook zien want als huub binnekomt zie je die woede ploteling verdwijnen en is hij opeens rustigquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vergt zeker de nodige zelfbeheersing. Vandaar dat hij ook zo flipt, die kookt al maanden van binnen. Die wilt echt graag winnen, het zou me niet verbazen wanneer hij buiten DGK allang had uitgehaald.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:59 schreef APK het volgende:
Respect voor Brian.![]()
Geweldig hoe hij zich weet te beheersen tegen dat omhoog gevallen dronken boertje.![]()
Hoezo, Brian is origineel toch ook aap ?quote:
Ja, precies... Ik vond het eigenlijk ook vooral much ado about nothing, nu ik de beelden erbij zagquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:00 schreef Suikeroom het volgende:
nu voor het eerst de beelden vanuit het kantoor.. waarom was Natasia zo in paniektoen je alleen het geluid hoorde leek het net of iemand vermoord werd
![]()
Welke creatieve invulling geef jíj hier aan het woord "beheersen"?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:59 schreef APK het volgende:
Respect voor Brian.![]()
Geweldig hoe hij zich weet te beheersen tegen dat omhoog gevallen dronken boertje.![]()
respect voor die hulk die stoer zn shirt uitgooit,maar zich laat bewaken door een vrouw??quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:59 schreef APK het volgende:
Respect voor Brian.![]()
Volgens mij zag je gisteren een heftiger stukje, waarbij huub brian een flinke duw gaf en brian met zijn hoofd tegen de muur kwam zo leek hetquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:00 schreef Suikeroom het volgende:
nu voor het eerst de beelden vanuit het kantoor.. waarom was Natasia zo in paniektoen je alleen het geluid hoorde leek het net of iemand vermoord werd
![]()
Tuurlijk niet, Brian is gewoon eeen ontzettende wuss die zijn 'hou-me-tegen, hou-me-tegen' spelletjes goed afgekeken heeft uit zijn gangsterfilmpjes. Hij zat echt niet te wachten op een vechtpartij daar..quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dat vergt zeker de nodige zelfbeheersing. Vandaar dat hij ook zo flipt, die kookt al maanden van binnen. Die wilt echt graag winnen, het zou me niet verbazen wanneer hij buiten DGK allang had uitgehaald.
Het verdient niet de schoonheidsprijs, maar zijn doel heiligt kennelijk alle middelen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind het trouwens helemaal niks deze acties van HUUB!
Wat hij zegtquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:59 schreef APK het volgende:
Respect voor Brian.![]()
Huub speelde de hele tijd een spel. Brian alles behalve. Die emoties waren heel echt (triest genoeg).quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:59 schreef elcastel het volgende:
Ik vind eigenlijk Huub de rustige van de twee.
Huub leeft nog.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:01 schreef Cynix ® het volgende:
Welke creatieve invulling geef jíj hier aan het woord "beheersen"?
Ja dat bedoelde ik ook.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:03 schreef avonne het volgende:
Volgens mij zaten er gisteren beelden in de preview die we vandaag niet hebben gezien.
Dat Brian 2 keer hard geduwd werd door Huub.
Hij is niet echt bang voor Huub...het is meer een soort faalangst denk ik...hij heeft volgens mij nog nooit gevochten en is als de dood dat anderen dat merken. Tegelijkertijd leeft hij zijn leven in een machocultuur waarbij hij eik vind dat hij in actie zou moeten komen......oe wat een dilemmaquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:56 schreef Sanne het volgende:
Ik lik je.
Jappie heeft gelijk, Brian schijt in zijn broek voor Huub.
Mag ook zeker vermeld worden, helemaal mee eens.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind het trouwens helemaal niks deze acties van HUUB!
Exactement.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij is niet echt bang voor Huub...het is meer een soort faalangst denk ik...hij heeft volgens mij nog nooit gevochten en is als de dood dat anderen dat merken. Tegelijkertijd leeft hij zijn leven in een machocultuur waarbij hij eik vind dat hij in actie zou moeten komen......oe wat een dilemma...gelukkig voor hem zijn er aantal goedgelovige sullen in het huis die dusdanig in de war raken van zijn hysterie dat hij niet echt in actie hoeft te komen.......met als uiteindelijke uitkomst dat hij dus kan claimen dat hij wel wilde knokken maar het voor de andere bewoners en voor het spel achterwege heeft gelaten.
![]()
Je doet toch niet mee om je te diskwalificeren. Zelfbeheersing > kans op winnen van de villa en het geld.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:03 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Brian is gewoon eeen ontzettende wuss die zijn 'hou-me-tegen, hou-me-tegen' spelletjes goed afgekeken heeft uit zijn gangsterfilmpjes. Hij zat echt niet te wachten op een vechtpartij daar..
hehe idd, je weet het werkelijk niet in DGK met zo'n figuur als Brian erin....quote:
Wie begon er?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:05 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Mag ook zeker vermeld worden, helemaal mee eens.
rustig...misschien moet je de beelden nog eens rustig bekijken......quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:59 schreef elcastel het volgende:
Ik vind eigenlijk Huub de rustige van de twee.
Blaffende honden bijten niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij is niet echt bang voor Huub...het is meer een soort faalangst denk ik...hij heeft volgens mij nog nooit gevochten en is als de dood dat anderen dat merken. Tegelijkertijd leeft hij zijn leven in een machocultuur waarbij hij eik vind dat hij in actie zou moeten komen......oe wat een dilemma...gelukkig voor hem zijn er aantal goedgelovige sullen in het huis die dusdanig in de war raken van zijn hysterie dat hij niet echt in actie hoeft te komen.......met als uiteindelijke uitkomst dat hij dus kan claimen dat hij wel wilde knokken maar het voor de andere bewoners en voor het spel achterwege heeft gelaten.
![]()
eensquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:59 schreef APK het volgende:
Respect voor Brian.![]()
Ik denk wel dat ik weet wat je bedoeld, dat soort types met een grote bek die dan beginnen te schreeuwen:HOU ME TEGEN, HOU ME TEGEN.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Huub was zeker okquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:07 schreef klarelucht het volgende:
[..]
rustig...misschien moet je de beelden nog eens rustig bekijken......
als er één zich inhoud........
Wat een belachelijk gedoe dat iemand nog kan zeggen dat Huub okay is in deze aflevering....
Ik heb het meer over het geheel ERNA.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:06 schreef PLAE@ het volgende:
hoezo niks deze actie? Het is wel een wijffie (lichamelijk gezien) dat m een keer mag hebben hoor die Amanda, dus zou neit weten waarom die Huub er niet ff overheen zou mogen.
voice over "in de sloppen van het Gooi"quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:55 schreef kissa het volgende:
En Nicolaas zit ontspannen een peuk te roken
Hoe ging dat spreekwoord ook alweer met die sloot en dat éne schaap?quote:
Mag het dan ook vermeld worden dat Huub eigenlijk in eerste instantie niets gedaan heeft, maar Brian begon? Ik bedoel, Brian heeft zelf te kennen gegeven géén relatie met Amanda te hebben en dat ze dus vrij is. Vervolgens flipt hij wel volkomen als ze door Huub wordt gebeft.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:05 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Mag ook zeker vermeld worden, helemaal mee eens.
geloof me Brian slaat Huub met 2 klappen het ziekenhuis in.. heb je 'm welles zien sparren? die gast slaat echt kk hard!quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij is niet echt bang voor Huub...het is meer een soort faalangst denk ik...hij heeft volgens mij nog nooit gevochten en is als de dood dat anderen dat merken. Tegelijkertijd leeft hij zijn leven in een machocultuur waarbij hij eik vind dat hij in actie zou moeten komen......oe wat een dilemma...gelukkig voor hem zijn er een aantal goedgelovige sullen in het huis die dusdanig in de war raken van zijn hysterie dat hij niet echt in actie hoeft te komen.......met als uiteindelijke uitkomst dat hij kan claimen dat hij wel wilde knokken maar het voor de andere bewoners en voor het spel achterwege heeft gelaten.
![]()
ach t is toch allemaal zo nep als wat. Buiten dat huis hadden ze weken terug al met elkaar lopen knokken. Dus of het zijn acteurs of iets in die richting.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik heb het meer over het geheel ERNA.
Het opfokken van Brian, het hele vervelende gedrag erna...waarom hij het allemaal doet![]()
Daar had ik 3 woorden voor nodigquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag het dan ook vermeld worden dat Huub eigenlijk in eerste instantie niets gedaan heeft, maar Brian begon? Ik bedoel, Brian heeft zelf te kennen gegeven géén relatie met Amanda te hebben en dat ze dus vrij is. Vervolgens flipt hij wel volkomen als ze door Huub wordt gebeft.
Lolquote:
En toch denk ik dat hij nog wel een keer over het randje kan worden geduwd door Huub, waarschijnlijk als Natasia een keer niet in de buurt is. Ik denk overigens wél dat, mocht Brain losgaan, hij Huub dan ook meteen helemaal tot puin slaat. 't Is gewoon een zielig, doch eng mannetje.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij is niet echt bang voor Huub...het is meer een soort faalangst denk ik...hij heeft volgens mij nog nooit gevochten en is als de dood dat anderen dat merken. Tegelijkertijd leeft hij zijn leven in een machocultuur waarbij hij eik vind dat hij in actie zou moeten komen......oe wat een dilemma...gelukkig voor hem zijn er een aantal goedgelovige sullen in het huis die dusdanig in de war raken van zijn hysterie dat hij niet echt in actie hoeft te komen.......met als uiteindelijke uitkomst dat hij kan claimen dat hij wel wilde knokken maar het voor de andere bewoners en voor het spel achterwege heeft gelaten.
![]()
Heb je net niet gekeken? Brian pakt de deken op... en ziet wat hij ziet...en vervolgens..Huub slaat Brian in zijn gezicht (jij zal het wel een aaitje noemen, maar dat doet niet ter zake)quote:
Kon ik ook niet waarderen nee, maar kon wel begrijpen dat hij deed omdat ie wou dat Brian zn zelfbeheersing verloor en m ging slaan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik heb het meer over het geheel ERNA.
Het opfokken van Brian, het hele vervelende gedrag erna...waarom hij het allemaal doet![]()
Hun dekbedquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Huub was zeker ok![]()
Brian moet met zijn poten van hun dekbed blijven![]()
Hij moet met zijn poten van haar/hun dekbed blijven, klaar !quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:10 schreef klarelucht het volgende:
[..]
Heb je net niet gekeken? Brian pakt de deken op... en ziet wat hij ziet...en vervolgens..Huub slaat Brian in zijn gezicht (jij zal het wel een aaitje noemen, maar dat doet niet ter zake)![]()
Ja, mag allemaal vermeld worden..... is óók zo.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag het dan ook vermeld worden dat Huub eigenlijk in eerste instantie niets gedaan heeft, maar Brian begon? Ik bedoel, Brian heeft zelf te kennen gegeven géén relatie met Amanda te hebben en dat ze dus vrij is. Vervolgens flipt hij wel volkomen als ze door Huub wordt gebeft.
Ze lagen toch in het bed waar Amanda en Brian meestal slapen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij moet met zijn poten van hun dekbed blijven, klaar !
Wiseguyquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hun dekbed![]()
![]()
Dat was zijn eigen bed en dekbed
Het is andersom, huub had brian niet zo moeten opfokken, ze hadden afgesproken elkaar niet meer fysiek uit te dagen, en dat bleef huub weer doen...quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:08 schreef avonne het volgende:
[..]
eens
Al zou Brian zich niet zo moeten laten opnaaien
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Je doet toch niet mee om je te diskwalificeren. Zelfbeheersing > kans op winnen van de villa en het geld.![]()
Die krielkip van een Huub heb je waarschijnlijk in 1 goede klap al neer. Het lijkt me een stuk lastiger om je tegen zo een manneke in te houden dan even goed uit te halen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:09 schreef Suikeroom het volgende:
geloof me Brian slaat Huub met 2 klappen het ziekenhuis in.. heb je 'm welles zien sparren? die gast slaat echt kk hard!![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:10 schreef klarelucht het volgende:
[..]
Heb je net niet gekeken? Brian pakt de deken op... en ziet wat hij ziet...en vervolgens..Huub slaat Brian in zijn gezicht (jij zal het wel een aaitje noemen, maar dat doet niet ter zake)![]()
Heeft Huub wel eens de dekens van Brian en Amanda getrokken??quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:11 schreef Ionesco het volgende:
[..]
Ze lagen toch in het bed waar Amanda en Brian meestal slapen?
Het was Brians bedquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heeft Huub wel eens de dekens van Brian en Amanda getrokken??
Nee dus !
Brian nu al 2x !
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Die krielkip van een Huub heb je waarschijnlijk in 1 goede klap al neer. Het lijkt me een stuk lastiger om je tegen zo een manneke in te houden dan even goed uit te halen.![]()
Ik persoonlijk vind dat "keihard" wel meevallen maar dat is niet wezenlijk van belang....waar het omgaat is dat hij het niet DURFT.....niet dat ie niet zou winnen.....quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:09 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
geloof me Brian slaat Huub met 2 klappen het ziekenhuis in.. heb je 'm welles zien sparren? die gast slaat echt kk hard!![]()
Volgens mij zijn die bedden van DGK !quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:14 schreef ParaBrother het volgende:
Het was Brian's bed...
Eric komt wel altijd even kijken hoe het ervoor staat..... waanzinnig.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heeft Huub wel eens de dekens van Brian en Amanda getrokken??
Nee dus !
Brian nu al 2x !
Hoezo eens?????? Brian is totaal doorgedraaid die nacht en niet voor niets afgescheept naar een hotel omdat ze het niet vertrouwden. Hoezo heeft hij zich dan beheerst?? Hij dreigt met zelfmoord, spuugt Amanda twee keer en schijnt haar zelfs te hebben geslagen. En dan reageert hij beheerst???quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:08 schreef avonne het volgende:
[..]
eens
Al zou Brian zich niet zo moeten laten opnaaien
AMEN!!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ik denk dat brian van binnen wel een leeuw heeft maar die moet eerst echt flink met een stok geprikt worden wil die echt brullen. en dan kan huub rennen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind dat keihard wel meevallen maar dat is niet wezenlijk van belang....waar het omgaat is dat hij het niet DURFT.....niet dat ie niet zou winnen.....
Ik acht de kans dat Brian een robbertje vechten met Huub ,winnend zou afsluiten ook groter dan andersom ...het gaat er alleen nooit van komen...Brian is geen knokker period.
Nastyquote:
Ze hebben pas écht een probleem als dan niemand ze tegen houdt en hun schouders ophaalt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:08 schreef PC eend het volgende:
Ik denk wel dat ik weet wat je bedoeld, dat soort types met een grote bek die dan beginnen te schreeuwen:HOU ME TEGEN, HOU ME TEGEN.
Oja, jij zou ook niet willen zien wat er in je eigen bed gebeurd, met het meisje / jongen waar je al geruime tijd sex mee hebt...........quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij moet met zijn poten van haar/hun dekbed blijven, klaar !
Huub begonquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Brian zitten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:16 schreef de_priester het volgende:
[..]
ik denk dat brian van binnen wel een leeuw heeft maar die moet eerst echt flink met een stok geprikt worden wil die echt brullen. en dan kan huub rennen.
Jij bent ondanks alles dan ook pro Brian.. Je had zo ze broer kunnen zijnquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huub begon
Ze hadden wel een (sex)relatie
Hij had al aangegevan dat hij het zoenen met huub al niks vond, dan vind hij haar in zijn eigen bed met zijn grootste rivaal, die hem dan ook nog eens. tegen de regels in, fysiek gaat uitdagen.
Tel er bij op dat er veel drank in het spel is.... ik vind het helemaal niet zo gek dat Brian flipt
jij wil zeker niet met mij trouwen???quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo eens?????? Brian is totaal doorgedraaid die nacht en niet voor niets afgescheept naar een hotel omdat ze het niet vertrouwden. Hoezo heeft hij zich dan beheerst?? Hij dreigt met zelfmoord, spuugt Amanda twee keer en schijnt haar zelfs te hebben geslagen. En dan reageert hij beheerst???
Brian heeft geen recht op Amanda of ga jij ook zo met vrouwen om ??quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huub begon
Hij had al aangegeven dat hij het zoenen met huub al niks vond, dan vind hij haar in zijn eigen bed met zijn grootste rivaal, die hem dan ook nog eens. tegen de regels in, fysiek gaat uitdagen.
Tel er bij op dat er veel drank in het spel is.... ik vind het helemaal niet zo gek dat Brian flipt
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:17 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Jij bent ondanks alles dan ook pro Brian.. Je had zo ze broer kunnen zijn![]()
huub zegt ook zelf dat ie ze wil opnaaien. dus de flikkert is huub. punt.quote:Mag het dan ook vermeld worden dat Huub eigenlijk in eerste instantie niets gedaan heeft, maar Brian begon? Ik bedoel, Brian heeft zelf te kennen gegeven géén relatie met Amanda te hebben en dat ze dus vrij is. Vervolgens flipt hij wel volkomen als ze door Huub wordt gebeft.
Wat nou Huub begon?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huub begon
Hij had al aangegeven dat hij het zoenen met huub al niks vond, dan vind hij haar in zijn eigen bed met zijn grootste rivaal, die hem dan ook nog eens. tegen de regels in, fysiek gaat uitdagen.
Hoe zou jij je voelen als je non-stop op zo'n manier wordt uitgedaagd en niks kan (mag) doen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo eens?????? Brian is totaal doorgedraaid die nacht en niet voor niets afgescheept naar een hotel omdat ze het niet vertrouwden. Hoezo heeft hij zich dan beheerst?? Hij dreigt met zelfmoord, spuugt Amanda twee keer en schijnt haar zelfs te hebben geslagen. En dan reageert hij beheerst???
Dat is volgens APK inderdaad de nieuwe definitie van "beheerst".quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:15 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb er totaal geen moeite mee. Als ik daar nog eens naast hou hoe Brian over zijn (ex) neukertje praat en zelf de vrijheid wou houden, dan vind ik dat hij net zo speelt als Huub.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:07 schreef klarelucht het volgende:
rustig...misschien moet je de beelden nog eens rustig bekijken......
als er één zich inhoud........
Wat een belachelijk gedoe dat iemand nog kan zeggen dat Huub okay is in deze aflevering....
Bull.......Brian mat zichzelf de rol aan van jaloers vriendje die Huub wel even met een paar macho daden en uitspraken zou kleineren...dat Huub daar vervolgens op reageert lijkt mij niet meer dan normaal...de uitdager in deze was toch echt Brian.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is andersom, huub had brian niet zo moeten opfokken, ze hadden afgesproken elkaar niet meer fysiek uit te dagen, en dat bleef huub weer doen...
Zegt meer over APK dan over de bewoners.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:20 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat is volgens APK inderdaad de nieuwe definitie van "beheerst".
Ze hadden niks. Of ben jij er ook zo een die vindt dat een meisje eigendom is van de man die met haar neukt?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:16 schreef klarelucht het volgende:
Oja, jij zou ook niet willen zien wat er in je eigen bed gebeurd, met het meisje / jongen waar je al geruime tijd sex mee hebt...........
Op de man spelen als je geen argumenten meer hebtquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:17 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Jij bent ondanks alles dan ook pro Brian.. Je had zo ze broer kunnen zijn![]()
Blijkbaar ja, net als PC-Eendquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:23 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ze hadden niks. Of ben jij er ook zo een die vindt dat een meisje eigendom is van de man die met haar neukt?
wat geweldig voor die jongen en wat achterlijk dat jij daar van geniet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:19 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wat nou Huub begon?
Hij ligt die sloerie een beetje te beffen en wordt toch door Brian gestoord?
![]()
Huub zit helemaal in het spel. Hij krijgt ze allemaal para.
Het is ook nog de plaatsgenoot van die gast op je icoontje. Hoe frapant.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:22 schreef Mr.SubZero het volgende:
Mr-wannabee-psycholoog Jappie doe nu niet net steeds alsof je het allemaal begrjipt wat zich daar afspeelt want je begrjipt er geen flikker van.
WTF geeft huub het rechtquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Brian heeft geen recht op Amanda of ga jij ook zo met vrouwen om ??
Laat maar, ja dus![]()
Lol...leg jij het me dan even uit...ik heb begrepen dat jij best wel veel pyscho bagage bij je draagt dus doe eens een poging ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:22 schreef Mr.SubZero het volgende:
Mr-wannabee-psycholoog Jappie doe nu niet net steeds alsof je het allemaal begrjipt wat zich daar afspeelt want je begrjipt er geen flikker van.
Laten we niet persoonlijk worden, ok?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:22 schreef Mr.SubZero het volgende:
19 jaar, als ze geen sex wilt lukt dat haar prima, ik laat me ook niet door een vrouw neuken als ik dronken ben en het niet wil.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
WTF geeft huub het recht
Of voer je ook altijd jonge meisjes dronken om ze te misbruiken![]()
Oké, Brian neukte al eerder in die (zoals jij het noemt) relatie. Brian wou géén relatie, hij was ook niet verliefd, gewoon genieten van elkaar en alle vrijheid. Hij heeft ook aangegeven dat hij het wél erg vond als hij zag of hoorde dat Amanda en Huub zoenden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:23 schreef PC eend het volgende:
Op de man spelen als je geen argumenten meer hebt
Gewoon een beetje objectief kijken, dan had je het ook kunnen zien
quote:
ff aandacht
maaarrrr niemand heeft nog antwoord gegeven op:
- er schijnt fysiek gedaan te zijn. worden ze tegenwoordig het huis niet meer uitgezet daarom?
- als er iemand een mes oid pakt omdat ze toch te veel flippen... wadan?
kan je iig wel zeggen: expiriment geslaagd, mensen gaan flippen.
Kijk nog eens want je lult uit je nekquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:20 schreef Napster het volgende:
Huub begon niet, Brainless trok aan zn haren, daarop kwam die knal van Huub
Brain begon gelijk weer te janken, klein klotekind
Oeh je blijft op de man spelen, geilquote:
Sorry Eend, maar jij lult ook uit je nek !quote:
Bullll.......Brian deed helemaal niet macho...quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bull.......Brian mat zichzelf de rol aan van jaloers vriendje die Huub wel even met een paar macho daden en uitspraken zou kleineren...dat Huub daar vervolgens op reageert lijkt mij niet meer dan normaal...de uitdager in deze was toch echt Brian.
Wrom niet ? ...Ik heb voor mijn eerste avond DGK sinds tijden een behoorlijk grote muil...kan de man niet helemaal ongelijk geven...quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |