quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:10 schreef klarelucht het volgende:
[..]
Heb je net niet gekeken? Brian pakt de deken op... en ziet wat hij ziet...en vervolgens..Huub slaat Brian in zijn gezicht (jij zal het wel een aaitje noemen, maar dat doet niet ter zake)![]()
Heeft Huub wel eens de dekens van Brian en Amanda getrokken??quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:11 schreef Ionesco het volgende:
[..]
Ze lagen toch in het bed waar Amanda en Brian meestal slapen?
Het was Brians bedquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heeft Huub wel eens de dekens van Brian en Amanda getrokken??
Nee dus !
Brian nu al 2x !
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Die krielkip van een Huub heb je waarschijnlijk in 1 goede klap al neer. Het lijkt me een stuk lastiger om je tegen zo een manneke in te houden dan even goed uit te halen.![]()
Ik persoonlijk vind dat "keihard" wel meevallen maar dat is niet wezenlijk van belang....waar het omgaat is dat hij het niet DURFT.....niet dat ie niet zou winnen.....quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:09 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
geloof me Brian slaat Huub met 2 klappen het ziekenhuis in.. heb je 'm welles zien sparren? die gast slaat echt kk hard!![]()
Volgens mij zijn die bedden van DGK !quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:14 schreef ParaBrother het volgende:
Het was Brian's bed...
Eric komt wel altijd even kijken hoe het ervoor staat..... waanzinnig.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heeft Huub wel eens de dekens van Brian en Amanda getrokken??
Nee dus !
Brian nu al 2x !
Hoezo eens?????? Brian is totaal doorgedraaid die nacht en niet voor niets afgescheept naar een hotel omdat ze het niet vertrouwden. Hoezo heeft hij zich dan beheerst?? Hij dreigt met zelfmoord, spuugt Amanda twee keer en schijnt haar zelfs te hebben geslagen. En dan reageert hij beheerst???quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:08 schreef avonne het volgende:
[..]
eens
Al zou Brian zich niet zo moeten laten opnaaien
AMEN!!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag het dan ook vermeld worden dat Huub eigenlijk in eerste instantie niets gedaan heeft, maar Brian begon? Ik bedoel, Brian heeft zelf te kennen gegeven géén relatie met Amanda te hebben en dat ze dus vrij is. Vervolgens flipt hij wel volkomen als ze door Huub wordt gebeft.
ik denk dat brian van binnen wel een leeuw heeft maar die moet eerst echt flink met een stok geprikt worden wil die echt brullen. en dan kan huub rennen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind dat keihard wel meevallen maar dat is niet wezenlijk van belang....waar het omgaat is dat hij het niet DURFT.....niet dat ie niet zou winnen.....
Ik acht de kans dat Brian een robbertje vechten met Huub ,winnend zou afsluiten ook groter dan andersom ...het gaat er alleen nooit van komen...Brian is geen knokker period.
Nastyquote:
Ze hebben pas écht een probleem als dan niemand ze tegen houdt en hun schouders ophaalt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:08 schreef PC eend het volgende:
Ik denk wel dat ik weet wat je bedoeld, dat soort types met een grote bek die dan beginnen te schreeuwen:HOU ME TEGEN, HOU ME TEGEN.
Oja, jij zou ook niet willen zien wat er in je eigen bed gebeurd, met het meisje / jongen waar je al geruime tijd sex mee hebt...........quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij moet met zijn poten van haar/hun dekbed blijven, klaar !
Huub begonquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag het dan ook vermeld worden dat Huub eigenlijk in eerste instantie niets gedaan heeft, maar Brian begon? Ik bedoel, Brian heeft zelf te kennen gegeven géén relatie met Amanda te hebben en dat ze dus vrij is. Vervolgens flipt hij wel volkomen als ze door Huub wordt gebeft.
En Brian zitten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:16 schreef de_priester het volgende:
[..]
ik denk dat brian van binnen wel een leeuw heeft maar die moet eerst echt flink met een stok geprikt worden wil die echt brullen. en dan kan huub rennen.
Jij bent ondanks alles dan ook pro Brian.. Je had zo ze broer kunnen zijnquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huub begon
Ze hadden wel een (sex)relatie
Hij had al aangegevan dat hij het zoenen met huub al niks vond, dan vind hij haar in zijn eigen bed met zijn grootste rivaal, die hem dan ook nog eens. tegen de regels in, fysiek gaat uitdagen.
Tel er bij op dat er veel drank in het spel is.... ik vind het helemaal niet zo gek dat Brian flipt
jij wil zeker niet met mij trouwen???quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo eens?????? Brian is totaal doorgedraaid die nacht en niet voor niets afgescheept naar een hotel omdat ze het niet vertrouwden. Hoezo heeft hij zich dan beheerst?? Hij dreigt met zelfmoord, spuugt Amanda twee keer en schijnt haar zelfs te hebben geslagen. En dan reageert hij beheerst???
Brian heeft geen recht op Amanda of ga jij ook zo met vrouwen om ??quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huub begon
Hij had al aangegeven dat hij het zoenen met huub al niks vond, dan vind hij haar in zijn eigen bed met zijn grootste rivaal, die hem dan ook nog eens. tegen de regels in, fysiek gaat uitdagen.
Tel er bij op dat er veel drank in het spel is.... ik vind het helemaal niet zo gek dat Brian flipt
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:17 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Jij bent ondanks alles dan ook pro Brian.. Je had zo ze broer kunnen zijn![]()
huub zegt ook zelf dat ie ze wil opnaaien. dus de flikkert is huub. punt.quote:Mag het dan ook vermeld worden dat Huub eigenlijk in eerste instantie niets gedaan heeft, maar Brian begon? Ik bedoel, Brian heeft zelf te kennen gegeven géén relatie met Amanda te hebben en dat ze dus vrij is. Vervolgens flipt hij wel volkomen als ze door Huub wordt gebeft.
Wat nou Huub begon?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huub begon
Hij had al aangegeven dat hij het zoenen met huub al niks vond, dan vind hij haar in zijn eigen bed met zijn grootste rivaal, die hem dan ook nog eens. tegen de regels in, fysiek gaat uitdagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |