Huub was zeker okquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:07 schreef klarelucht het volgende:
[..]
rustig...misschien moet je de beelden nog eens rustig bekijken......
als er één zich inhoud........
Wat een belachelijk gedoe dat iemand nog kan zeggen dat Huub okay is in deze aflevering....
Ik heb het meer over het geheel ERNA.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:06 schreef PLAE@ het volgende:
hoezo niks deze actie? Het is wel een wijffie (lichamelijk gezien) dat m een keer mag hebben hoor die Amanda, dus zou neit weten waarom die Huub er niet ff overheen zou mogen.
voice over "in de sloppen van het Gooi"quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:55 schreef kissa het volgende:
En Nicolaas zit ontspannen een peuk te roken
Hoe ging dat spreekwoord ook alweer met die sloot en dat éne schaap?quote:
Mag het dan ook vermeld worden dat Huub eigenlijk in eerste instantie niets gedaan heeft, maar Brian begon? Ik bedoel, Brian heeft zelf te kennen gegeven géén relatie met Amanda te hebben en dat ze dus vrij is. Vervolgens flipt hij wel volkomen als ze door Huub wordt gebeft.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:05 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Mag ook zeker vermeld worden, helemaal mee eens.
geloof me Brian slaat Huub met 2 klappen het ziekenhuis in.. heb je 'm welles zien sparren? die gast slaat echt kk hard!quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij is niet echt bang voor Huub...het is meer een soort faalangst denk ik...hij heeft volgens mij nog nooit gevochten en is als de dood dat anderen dat merken. Tegelijkertijd leeft hij zijn leven in een machocultuur waarbij hij eik vind dat hij in actie zou moeten komen......oe wat een dilemma...gelukkig voor hem zijn er een aantal goedgelovige sullen in het huis die dusdanig in de war raken van zijn hysterie dat hij niet echt in actie hoeft te komen.......met als uiteindelijke uitkomst dat hij kan claimen dat hij wel wilde knokken maar het voor de andere bewoners en voor het spel achterwege heeft gelaten.
![]()
ach t is toch allemaal zo nep als wat. Buiten dat huis hadden ze weken terug al met elkaar lopen knokken. Dus of het zijn acteurs of iets in die richting.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik heb het meer over het geheel ERNA.
Het opfokken van Brian, het hele vervelende gedrag erna...waarom hij het allemaal doet![]()
Daar had ik 3 woorden voor nodigquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag het dan ook vermeld worden dat Huub eigenlijk in eerste instantie niets gedaan heeft, maar Brian begon? Ik bedoel, Brian heeft zelf te kennen gegeven géén relatie met Amanda te hebben en dat ze dus vrij is. Vervolgens flipt hij wel volkomen als ze door Huub wordt gebeft.
Lolquote:
En toch denk ik dat hij nog wel een keer over het randje kan worden geduwd door Huub, waarschijnlijk als Natasia een keer niet in de buurt is. Ik denk overigens wél dat, mocht Brain losgaan, hij Huub dan ook meteen helemaal tot puin slaat. 't Is gewoon een zielig, doch eng mannetje.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij is niet echt bang voor Huub...het is meer een soort faalangst denk ik...hij heeft volgens mij nog nooit gevochten en is als de dood dat anderen dat merken. Tegelijkertijd leeft hij zijn leven in een machocultuur waarbij hij eik vind dat hij in actie zou moeten komen......oe wat een dilemma...gelukkig voor hem zijn er een aantal goedgelovige sullen in het huis die dusdanig in de war raken van zijn hysterie dat hij niet echt in actie hoeft te komen.......met als uiteindelijke uitkomst dat hij kan claimen dat hij wel wilde knokken maar het voor de andere bewoners en voor het spel achterwege heeft gelaten.
![]()
Heb je net niet gekeken? Brian pakt de deken op... en ziet wat hij ziet...en vervolgens..Huub slaat Brian in zijn gezicht (jij zal het wel een aaitje noemen, maar dat doet niet ter zake)quote:
Kon ik ook niet waarderen nee, maar kon wel begrijpen dat hij deed omdat ie wou dat Brian zn zelfbeheersing verloor en m ging slaan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik heb het meer over het geheel ERNA.
Het opfokken van Brian, het hele vervelende gedrag erna...waarom hij het allemaal doet![]()
Hun dekbedquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Huub was zeker ok![]()
Brian moet met zijn poten van hun dekbed blijven![]()
Hij moet met zijn poten van haar/hun dekbed blijven, klaar !quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:10 schreef klarelucht het volgende:
[..]
Heb je net niet gekeken? Brian pakt de deken op... en ziet wat hij ziet...en vervolgens..Huub slaat Brian in zijn gezicht (jij zal het wel een aaitje noemen, maar dat doet niet ter zake)![]()
Ja, mag allemaal vermeld worden..... is óók zo.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag het dan ook vermeld worden dat Huub eigenlijk in eerste instantie niets gedaan heeft, maar Brian begon? Ik bedoel, Brian heeft zelf te kennen gegeven géén relatie met Amanda te hebben en dat ze dus vrij is. Vervolgens flipt hij wel volkomen als ze door Huub wordt gebeft.
Ze lagen toch in het bed waar Amanda en Brian meestal slapen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij moet met zijn poten van hun dekbed blijven, klaar !
Wiseguyquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hun dekbed![]()
![]()
Dat was zijn eigen bed en dekbed
Het is andersom, huub had brian niet zo moeten opfokken, ze hadden afgesproken elkaar niet meer fysiek uit te dagen, en dat bleef huub weer doen...quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:08 schreef avonne het volgende:
[..]
eens
Al zou Brian zich niet zo moeten laten opnaaien
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Je doet toch niet mee om je te diskwalificeren. Zelfbeheersing > kans op winnen van de villa en het geld.![]()
Die krielkip van een Huub heb je waarschijnlijk in 1 goede klap al neer. Het lijkt me een stuk lastiger om je tegen zo een manneke in te houden dan even goed uit te halen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:09 schreef Suikeroom het volgende:
geloof me Brian slaat Huub met 2 klappen het ziekenhuis in.. heb je 'm welles zien sparren? die gast slaat echt kk hard!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |