Volgens mij zag je gisteren een heftiger stukje, waarbij huub brian een flinke duw gaf en brian met zijn hoofd tegen de muur kwam zo leek hetquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:00 schreef Suikeroom het volgende:
nu voor het eerst de beelden vanuit het kantoor.. waarom was Natasia zo in paniektoen je alleen het geluid hoorde leek het net of iemand vermoord werd
![]()
Tuurlijk niet, Brian is gewoon eeen ontzettende wuss die zijn 'hou-me-tegen, hou-me-tegen' spelletjes goed afgekeken heeft uit zijn gangsterfilmpjes. Hij zat echt niet te wachten op een vechtpartij daar..quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dat vergt zeker de nodige zelfbeheersing. Vandaar dat hij ook zo flipt, die kookt al maanden van binnen. Die wilt echt graag winnen, het zou me niet verbazen wanneer hij buiten DGK allang had uitgehaald.
Het verdient niet de schoonheidsprijs, maar zijn doel heiligt kennelijk alle middelen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind het trouwens helemaal niks deze acties van HUUB!
Wat hij zegtquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:59 schreef APK het volgende:
Respect voor Brian.![]()
Geweldig hoe hij zich weet te beheersen tegen dat omhoog gevallen dronken boertje.![]()
Huub speelde de hele tijd een spel. Brian alles behalve. Die emoties waren heel echt (triest genoeg).quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:59 schreef elcastel het volgende:
Ik vind eigenlijk Huub de rustige van de twee.
Huub leeft nog.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:01 schreef Cynix ® het volgende:
Welke creatieve invulling geef jíj hier aan het woord "beheersen"?
Ja dat bedoelde ik ook.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:03 schreef avonne het volgende:
Volgens mij zaten er gisteren beelden in de preview die we vandaag niet hebben gezien.
Dat Brian 2 keer hard geduwd werd door Huub.
Hij is niet echt bang voor Huub...het is meer een soort faalangst denk ik...hij heeft volgens mij nog nooit gevochten en is als de dood dat anderen dat merken. Tegelijkertijd leeft hij zijn leven in een machocultuur waarbij hij eik vind dat hij in actie zou moeten komen......oe wat een dilemmaquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:56 schreef Sanne het volgende:
Ik lik je.
Jappie heeft gelijk, Brian schijt in zijn broek voor Huub.
Mag ook zeker vermeld worden, helemaal mee eens.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind het trouwens helemaal niks deze acties van HUUB!
Exactement.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij is niet echt bang voor Huub...het is meer een soort faalangst denk ik...hij heeft volgens mij nog nooit gevochten en is als de dood dat anderen dat merken. Tegelijkertijd leeft hij zijn leven in een machocultuur waarbij hij eik vind dat hij in actie zou moeten komen......oe wat een dilemma...gelukkig voor hem zijn er aantal goedgelovige sullen in het huis die dusdanig in de war raken van zijn hysterie dat hij niet echt in actie hoeft te komen.......met als uiteindelijke uitkomst dat hij dus kan claimen dat hij wel wilde knokken maar het voor de andere bewoners en voor het spel achterwege heeft gelaten.
![]()
Je doet toch niet mee om je te diskwalificeren. Zelfbeheersing > kans op winnen van de villa en het geld.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:03 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Brian is gewoon eeen ontzettende wuss die zijn 'hou-me-tegen, hou-me-tegen' spelletjes goed afgekeken heeft uit zijn gangsterfilmpjes. Hij zat echt niet te wachten op een vechtpartij daar..
hehe idd, je weet het werkelijk niet in DGK met zo'n figuur als Brian erin....quote:
Wie begon er?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:05 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Mag ook zeker vermeld worden, helemaal mee eens.
rustig...misschien moet je de beelden nog eens rustig bekijken......quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:59 schreef elcastel het volgende:
Ik vind eigenlijk Huub de rustige van de twee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |