Volgens mij zag je gisteren een heftiger stukje, waarbij huub brian een flinke duw gaf en brian met zijn hoofd tegen de muur kwam zo leek hetquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:00 schreef Suikeroom het volgende:
nu voor het eerst de beelden vanuit het kantoor.. waarom was Natasia zo in paniektoen je alleen het geluid hoorde leek het net of iemand vermoord werd
![]()
Tuurlijk niet, Brian is gewoon eeen ontzettende wuss die zijn 'hou-me-tegen, hou-me-tegen' spelletjes goed afgekeken heeft uit zijn gangsterfilmpjes. Hij zat echt niet te wachten op een vechtpartij daar..quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dat vergt zeker de nodige zelfbeheersing. Vandaar dat hij ook zo flipt, die kookt al maanden van binnen. Die wilt echt graag winnen, het zou me niet verbazen wanneer hij buiten DGK allang had uitgehaald.
Het verdient niet de schoonheidsprijs, maar zijn doel heiligt kennelijk alle middelen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind het trouwens helemaal niks deze acties van HUUB!
Wat hij zegtquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:59 schreef APK het volgende:
Respect voor Brian.![]()
Geweldig hoe hij zich weet te beheersen tegen dat omhoog gevallen dronken boertje.![]()
Huub speelde de hele tijd een spel. Brian alles behalve. Die emoties waren heel echt (triest genoeg).quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:59 schreef elcastel het volgende:
Ik vind eigenlijk Huub de rustige van de twee.
Huub leeft nog.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:01 schreef Cynix ® het volgende:
Welke creatieve invulling geef jíj hier aan het woord "beheersen"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |