Kon ik ook niet waarderen nee, maar kon wel begrijpen dat hij deed omdat ie wou dat Brian zn zelfbeheersing verloor en m ging slaan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik heb het meer over het geheel ERNA.
Het opfokken van Brian, het hele vervelende gedrag erna...waarom hij het allemaal doet![]()
Hun dekbedquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Huub was zeker ok![]()
Brian moet met zijn poten van hun dekbed blijven![]()
Hij moet met zijn poten van haar/hun dekbed blijven, klaar !quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:10 schreef klarelucht het volgende:
[..]
Heb je net niet gekeken? Brian pakt de deken op... en ziet wat hij ziet...en vervolgens..Huub slaat Brian in zijn gezicht (jij zal het wel een aaitje noemen, maar dat doet niet ter zake)![]()
Ja, mag allemaal vermeld worden..... is óók zo.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag het dan ook vermeld worden dat Huub eigenlijk in eerste instantie niets gedaan heeft, maar Brian begon? Ik bedoel, Brian heeft zelf te kennen gegeven géén relatie met Amanda te hebben en dat ze dus vrij is. Vervolgens flipt hij wel volkomen als ze door Huub wordt gebeft.
Ze lagen toch in het bed waar Amanda en Brian meestal slapen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij moet met zijn poten van hun dekbed blijven, klaar !
Wiseguyquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hun dekbed![]()
![]()
Dat was zijn eigen bed en dekbed
Het is andersom, huub had brian niet zo moeten opfokken, ze hadden afgesproken elkaar niet meer fysiek uit te dagen, en dat bleef huub weer doen...quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:08 schreef avonne het volgende:
[..]
eens
Al zou Brian zich niet zo moeten laten opnaaien
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Je doet toch niet mee om je te diskwalificeren. Zelfbeheersing > kans op winnen van de villa en het geld.![]()
Die krielkip van een Huub heb je waarschijnlijk in 1 goede klap al neer. Het lijkt me een stuk lastiger om je tegen zo een manneke in te houden dan even goed uit te halen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:09 schreef Suikeroom het volgende:
geloof me Brian slaat Huub met 2 klappen het ziekenhuis in.. heb je 'm welles zien sparren? die gast slaat echt kk hard!![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:10 schreef klarelucht het volgende:
[..]
Heb je net niet gekeken? Brian pakt de deken op... en ziet wat hij ziet...en vervolgens..Huub slaat Brian in zijn gezicht (jij zal het wel een aaitje noemen, maar dat doet niet ter zake)![]()
Heeft Huub wel eens de dekens van Brian en Amanda getrokken??quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:11 schreef Ionesco het volgende:
[..]
Ze lagen toch in het bed waar Amanda en Brian meestal slapen?
Het was Brians bedquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heeft Huub wel eens de dekens van Brian en Amanda getrokken??
Nee dus !
Brian nu al 2x !
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Die krielkip van een Huub heb je waarschijnlijk in 1 goede klap al neer. Het lijkt me een stuk lastiger om je tegen zo een manneke in te houden dan even goed uit te halen.![]()
Ik persoonlijk vind dat "keihard" wel meevallen maar dat is niet wezenlijk van belang....waar het omgaat is dat hij het niet DURFT.....niet dat ie niet zou winnen.....quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:09 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
geloof me Brian slaat Huub met 2 klappen het ziekenhuis in.. heb je 'm welles zien sparren? die gast slaat echt kk hard!![]()
Volgens mij zijn die bedden van DGK !quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:14 schreef ParaBrother het volgende:
Het was Brian's bed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |