abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48938965
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 20:12 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Heeft Huub wel eens de dekens van Brian en Amanda getrokken??
Nee dus !

Brian nu al 2x !
Eric komt wel altijd even kijken hoe het ervoor staat..... waanzinnig.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
  woensdag 2 mei 2007 @ 20:15:42 #262
16701 scanman01
Today's a good day
pi_48938971
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 20:08 schreef avonne het volgende:

[..]

eens
Al zou Brian zich niet zo moeten laten opnaaien
Hoezo eens?????? Brian is totaal doorgedraaid die nacht en niet voor niets afgescheept naar een hotel omdat ze het niet vertrouwden. Hoezo heeft hij zich dan beheerst?? Hij dreigt met zelfmoord, spuugt Amanda twee keer en schijnt haar zelfs te hebben geslagen. En dan reageert hij beheerst???
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_48938990
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 20:09 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Mag het dan ook vermeld worden dat Huub eigenlijk in eerste instantie niets gedaan heeft, maar Brian begon? Ik bedoel, Brian heeft zelf te kennen gegeven géén relatie met Amanda te hebben en dat ze dus vrij is. Vervolgens flipt hij wel volkomen als ze door Huub wordt gebeft.
AMEN!!!
  woensdag 2 mei 2007 @ 20:16:26 #264
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_48938997
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 20:15 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ik persoonlijk vind dat keihard wel meevallen maar dat is niet wezenlijk van belang....waar het omgaat is dat hij het niet DURFT.....niet dat ie niet zou winnen.....

Ik acht de kans dat Brian een robbertje vechten met Huub ,winnend zou afsluiten ook groter dan andersom ...het gaat er alleen nooit van komen...Brian is geen knokker period.
ik denk dat brian van binnen wel een leeuw heeft maar die moet eerst echt flink met een stok geprikt worden wil die echt brullen. en dan kan huub rennen.
Imperare sibi maximum imperium est
  woensdag 2 mei 2007 @ 20:16:26 #265
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_48938998
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 20:15 schreef PLAE@ het volgende:

natasia
Nasty
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  † In Memoriam † woensdag 2 mei 2007 @ 20:16:35 #266
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_48939001
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 20:08 schreef PC eend het volgende:
Ik denk wel dat ik weet wat je bedoeld, dat soort types met een grote bek die dan beginnen te schreeuwen:HOU ME TEGEN, HOU ME TEGEN.
Ze hebben pas écht een probleem als dan niemand ze tegen houdt en hun schouders ophaalt.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_48939003
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 20:10 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Hij moet met zijn poten van haar/hun dekbed blijven, klaar !
Oja, jij zou ook niet willen zien wat er in je eigen bed gebeurd, met het meisje / jongen waar je al geruime tijd sex mee hebt...........
Wat een gelul...verplaats je eens in iemands situatie....

Huub gaf zelf, zelfs aan dat hij wist dat hij Brian zou fokken met die aktie...zonder condoom...enz...
dus logisch dat hij eventjes de deken optilt.......
  woensdag 2 mei 2007 @ 20:17:19 #268
2018 PC eend
relativist
pi_48939037
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 20:09 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Mag het dan ook vermeld worden dat Huub eigenlijk in eerste instantie niets gedaan heeft, maar Brian begon? Ik bedoel, Brian heeft zelf te kennen gegeven géén relatie met Amanda te hebben en dat ze dus vrij is. Vervolgens flipt hij wel volkomen als ze door Huub wordt gebeft.
Huub begon
Ze hadden wel een (sex)relatie
Hij had al aangegeven dat hij het zoenen met huub al niks vond, dan vind hij haar in zijn eigen bed met zijn grootste rivaal, die hem dan ook nog eens. tegen de regels in, fysiek gaat uitdagen.
Tel er bij op dat er veel drank in het spel is.... ik vind het helemaal niet zo gek dat Brian flipt
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 2 mei 2007 @ 20:17:43 #269
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_48939051
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 20:16 schreef de_priester het volgende:

[..]

ik denk dat brian van binnen wel een leeuw heeft maar die moet eerst echt flink met een stok geprikt worden wil die echt brullen. en dan kan huub rennen.
En Brian zitten.

Als dat toch eens zou kunnen
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_48939062
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 20:17 schreef PC eend het volgende:

[..]

Huub begon
Ze hadden wel een (sex)relatie
Hij had al aangegevan dat hij het zoenen met huub al niks vond, dan vind hij haar in zijn eigen bed met zijn grootste rivaal, die hem dan ook nog eens. tegen de regels in, fysiek gaat uitdagen.
Tel er bij op dat er veel drank in het spel is.... ik vind het helemaal niet zo gek dat Brian flipt
Jij bent ondanks alles dan ook pro Brian.. Je had zo ze broer kunnen zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')