Amen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:59 schreef Cungy het volgende:
Hier hebben we al die maanden op gewachten
wat een uitzending...ik heb tranen in de ogen van het lachen
DIT IS TV
duh wat wil je met zo'n aap om je heen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Gaan ze in hun blote bast tegen over elkaar staan. Terug naar de oertijd.![]()
Hummie heeft hem nog eens persoonlijk Valium toegediend. Tenminste dat was Aldrico's versie.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:58 schreef Sanne het volgende:
[..]
Zou Aldrico net zo geflipt zijn?
Volgens mij is daar veel eerder bij ingegrepen!
De emotie aan de telefoon was zeker overdreven, dat kan je ook zien want als huub binnekomt zie je die woede ploteling verdwijnen en is hij opeens rustigquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ga jij nou even roepen dat het geacteerd was??? Dan hebben we hier de oscarwinnaar voor de komende 10 jaar te pakken.
Dat vergt zeker de nodige zelfbeheersing. Vandaar dat hij ook zo flipt, die kookt al maanden van binnen. Die wilt echt graag winnen, het zou me niet verbazen wanneer hij buiten DGK allang had uitgehaald.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:59 schreef APK het volgende:
Respect voor Brian.![]()
Geweldig hoe hij zich weet te beheersen tegen dat omhoog gevallen dronken boertje.![]()
Hoezo, Brian is origineel toch ook aap ?quote:
Ja, precies... Ik vond het eigenlijk ook vooral much ado about nothing, nu ik de beelden erbij zagquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:00 schreef Suikeroom het volgende:
nu voor het eerst de beelden vanuit het kantoor.. waarom was Natasia zo in paniektoen je alleen het geluid hoorde leek het net of iemand vermoord werd
![]()
Welke creatieve invulling geef jíj hier aan het woord "beheersen"?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:59 schreef APK het volgende:
Respect voor Brian.![]()
Geweldig hoe hij zich weet te beheersen tegen dat omhoog gevallen dronken boertje.![]()
respect voor die hulk die stoer zn shirt uitgooit,maar zich laat bewaken door een vrouw??quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:59 schreef APK het volgende:
Respect voor Brian.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |