Ik wou net zeggen, ik heb toch een heel ander beeld van hem als je kijkt naar het ongemonteerd materiaal.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:43 schreef scanman01 het volgende:
Het wordt niet eens duidelijk dat Brian VOLKOMEN gestoord was en eigenlijk een gevaar is voor iedereen in de villa. Onvoorstelbaar hoe ze met dit materiaal omgaan.
Echt punten vind ik hem toch niet winnen, hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Golden Boy Brian moet koste wat het kost beschermd worden.
Waarom is een even groot raadsel als wat er in zijn hoofd omgaat.
En juist nu alle kleine meisjes kijken ...quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:43 schreef scanman01 het volgende:
Het wordt niet eens duidelijk dat Brian VOLKOMEN gestoord was en eigenlijk een gevaar is voor iedereen in de villa. Onvoorstelbaar hoe ze met dit materiaal omgaan.
Ga jij nou even roepen dat het geacteerd was??? Dan hebben we hier de oscarwinnaar voor de komende 10 jaar te pakken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Misschien hebben ze dat juist geknipt omdat het te duidelijk een schoolvoorbeeld van overacting was ?![]()
Nee, dan zouden ze hem er helemaal moeten hebben uitgeknipt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
Echt punten vind ik hem toch niet winnen, hoor.
Het is maar wat je duidelijk noemtquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanuit een dusdanige hoek dat amper te zien was hoe of wat. Daar zijn veel duidelijkere beelden van.
viel mij ook al op ja,.. net of ie hem een tik gaf met een tafelpoot ofzo.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En door de slow motion leek het wel een klap ofzo. Hier in de kamer vroegen ze al of Huub hem in zijn buik sloeg ofzo.
Ongelooflijk deze weergave.
Dat pikte ik er wel uit op. Zelfs uit dit gecensureerde stukje blijkt al dat hij voor geen meter spoort,quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:43 schreef scanman01 het volgende:
Het wordt niet eens duidelijk dat Brian VOLKOMEN gestoord was en eigenlijk een gevaar is voor iedereen in de villa.
en een rel?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ga jij nou even roepen dat het geacteerd was??? Dan hebben we hier de oscarwinnaar voor de komende 10 jaar te pakken.
Dat was het wel iddquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Misschien hebben ze dat juist geknipt omdat het te duidelijk een schoolvoorbeeld van overacting was ?![]()
Jaquote:
Dit was 100% geacteerde hysterie en agressie puur om te zorgen dat hij niet echt hoefde te vechten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ga jij nou even roepen dat het geacteerd was??? Dan hebben we hier de oscarwinnaar voor de komende 10 jaar te pakken.
teef eric heeft wel gelijk,maar daar moet je de streams voor volgen....quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:49 schreef Sanne het volgende:
Ow teef Eric moet zich er ook weer even mee bemoeien.
Conjo ?????quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:50 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Nounou beffen PIEP wat een vies woord. Maar wel FUCK uitzenden.. zielig hoor
Amenquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:50 schreef Sanne het volgende:
Brian in hongerstaking.
Woehahahaaa hahahaahaaaa
Vertel!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:50 schreef cindy10 het volgende:
[..]
teef eric heeft wel gelijk,maar daar moet je de streams voor volgen....![]()
iddquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:50 schreef Sanne het volgende:
Huub is de enige die het spelletje snapt.
Tja, hij is toch een soort modern day Mahatma Ghandi, hequote:Op woensdag 2 mei 2007 19:50 schreef Sanne het volgende:
Brian in hongerstaking.
Woehahahaaa hahahaahaaaa
ja dat bedoel ik,ze lagen wel te rotzooien,maar niet te neuken,wat nu beweerd word...quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
Vertel!!
Of bedoel je dat hij haar lag te beffen en niet te neuken?
Toch vraag ik me af waar ze dat condoom dan voor nodig hadden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:53 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik,ze lagen wel te rotzooien,maar niet te neuken,wat nu beweerd word...
neee,huub wilde een condoom pakken,maar amanda zei nee,dus heeft hij dat plan laten varen!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:54 schreef Sanne het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af waar ze dat condoom dan voor nodig hadden.
Het filmpje op Youtube was lang genoeg om én te neuken én te beffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |