Creatief knippen noemen ze dat.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:40 schreef elcastel het volgende:
Dat hele spugen was niet te zien ?
Mwoa, het blijft een hysterische grafkut eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:39 schreef Sanne het volgende:
Respect voor Natasia trouwens in dit gebeuren.
Ja die was goed!!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Natasia "Hij lag gewoon Amanda te neuken!!!!!!!"![]()
Nicolaas "Ja nou...?"![]()
Nicolaas
![]()
Van het hele gebeuren met spugen en slaan was amper iets te zien.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:40 schreef elcastel het volgende:
Ik heb ze wel vaker zien knippen, maar dit is wel erg selectief zo. Valt me echt vies tegen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:40 schreef Sanne het volgende:
Creatief knippen noemen ze dat.
tis natuurlijk ook wel heel erg, neuken...quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:41 schreef avonne het volgende:
"neuken" is vervangen door piepjes. Das wel triest, hoor.
Creatief verknipt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:40 schreef Sanne het volgende:
Creatief knippen noemen ze dat.
Ik vond het een leeuwin. Een hysterische grafleeuwin, dat wel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mwoa, het blijft een hysterische grafkut eerlijk gezegd.
Er was veel meer niet te zien... Geen zelfmoordaankondiging van Brian, geen spugen, geen "aaagrwgarwgwragagGRWRWRWRWAAAAA... Ze slaan me in m'n MOTHERFUCKING KUTGEZICHT!!!"quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:40 schreef elcastel het volgende:
eens. Ik ben anti Nat, maar in dit geval is ze slim bezig, en wanneer begrijpt Brian nou dat Amanda gewoon net zo'n sletje is als hijzelf?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:39 schreef Sanne het volgende:
Respect voor Natasia trouwens in dit gebeuren.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De enig juiste reactie.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Natasia "Hij lag gewoon Amanda te neuken!!!!!!!"![]()
Nicolaas "Ja nou...?"![]()
Na deze uitzending: opstellen in rijen van 4 AUB manietheus.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:40 schreef HiDiHo het volgende:
kandidaten ?
Niet onvoorstelbaar. In de lijn der verwachtingen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:41 schreef scanman01 het volgende:
Psycho-Brian is volkomen weggeknipt. Dat hij aan de telefoon zegt dat hij zelfmoord gaat plegen en daarna echt helemaal begint te flippen is helemaal weggelaten. Onvoostelbaar.
Zal nog wel een keer komen, denk ik.quote:
Gelukkig hebben we Youtube nog.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:42 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Er was veel meer niet te zien... Geen zelfmoordaankondiging van Brian, geen spugen, geen "aaagrwgarwgwragagGRWRWRWRWAAAAA... Ze slaan me in m'n MOTHERFUCKING KUTGEZICHT!!!"
En daar zat ik nou net op te wachten![]()
idd naaiersquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:41 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik heb ze wel vaker zien knippen, maar dit is wel erg selectief zo. Valt me echt vies tegen.
Yep...eik maakt zij het erger dan het lijkt door ertussen te gaan staan. Overigens lekker geknipt weer...quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
dat komt toch nog of niet?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:42 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Er was veel meer niet te zien... Geen zelfmoordaankondiging van Brian, geen spugen, geen "aaagrwgarwgwragagGRWRWRWRWAAAAA... Ze slaan me in m'n MOTHERFUCKING KUTGEZICHT!!!"
En daar zat ik nou net op te wachten![]()
Euh dat was wel te zien, met herhaling en alquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van het hele gebeuren met spugen en slaan was amper iets te zien.
Natuurlijk wel van de klap van Huub aan Brian in de private.
Golden Boy Brian moet koste wat het kost beschermd worden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:43 schreef scanman01 het volgende:
Het wordt niet eens duidelijk dat Brian VOLKOMEN gestoord was en eigenlijk een gevaar is voor iedereen in de villa. Onvoorstelbaar hoe ze met dit materiaal omgaan.
Okay.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:42 schreef Sanne het volgende:
Ik vond het een leeuwin. Een hysterische grafleeuwin, dat wel.![]()
Tsja, dat was te verwachten. Binnen no-time wordt er weer een discussie aangezwengeld of het wel een ethisch verwantwoorde formule is, dat DGK..quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:41 schreef scanman01 het volgende:
Psycho-Brian is volkomen weggeknipt. Dat hij aan de telefoon zegt dat hij zelfmoord gaat plegen en daarna echt helemaal begint te flippen is helemaal weggelaten. Onvoostelbaar.
Ja, naar een hotel voor 1 nacht.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:44 schreef Jaytonism het volgende:
Wordt Brian nou nie gewoon verwijderd?
Vanuit een dusdanige hoek dat amper te zien was hoe of wat. Daar zijn veel duidelijkere beelden van.quote:
Misschien hebben ze dat juist geknipt omdat het te duidelijk een schoolvoorbeeld van overacting was ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:41 schreef scanman01 het volgende:
En door de slow motion leek het wel een klap ofzo. Hier in de kamer vroegen ze al of Huub hem in zijn buik sloeg ofzo.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:42 schreef Meganog het volgende:
Het hysterische schreeuwen van Brian en het beuken van de tafel tijdens het bellen is er ook uitgeknipt volgens mij. Wel in slow motion Huub die naar binnenkomt en Brian een duw geeft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |