Spugen mag welquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:31 schreef Repeat het volgende:
Heftige uitzending, morgen nog meer denk ik.
Maar ik begrijp Brian wel, Huub mag maar alles bij hem blijven flikken zonder dat er ingegrepen wordt en hij moet zich gigantisch inhouden. Daar ga je echt aan kapot...
Brian speelt dus niet met haar gevoelens, wat huub dus duidelijk wel doet (en dat is dan de 'bevrijding' van amanda?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:27 schreef elcastel het volgende:
[..]
Oké, Brian neukte al eerder in die (zoals jij het noemt) relatie. Brian wou géén relatie, hij was ook niet verliefd, gewoon genieten van elkaar en alle vrijheid. Hij heeft ook aangegeven dat hij het wél erg vond als hij zag of hoorde dat Amanda en Huub zoenden.
Huub weet dat ook en maakt daar gewoon handig gebruik van. Amanda mag op papier van alles van Brian, maar in feite mag hij alles en zij niets.
Tijd om in te grijpen dus, zie het als de bevrijding van Amanda.
.
Ik was er eigenlijk al over uitgesproken, maar er zal vast nog wel in de herhaling gediscussieerd worden.quote:
Samenvatting:?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:37 schreef Jappie het volgende:
Er staan nog een aantal vragen open... [afbeelding]
Ben bang van welquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:28 schreef klarelucht het volgende:
[..]
Bullll.......Brian deed helemaal niet macho...
even voor de duidelijkheid: Brian is, en ..ja..Huub moet iets doen om te zijn.....(misschien te moeilijk?)![]()
Bewijs het maar, dat gaat je niet lukkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Sorry Eend, maar jij lult ook uit je nek !![]()
meerdere keren gevraagd, door verschillende mensen, nog geen antwoord van die hard DGK kijkersquote:
ff aandacht
maaarrrr niemand heeft nog antwoord gegeven op:
- er schijnt fysiek gedaan te zijn. worden ze tegenwoordig het huis niet meer uitgezet daarom?
- als er iemand een mes oid pakt omdat ze toch te veel flippen... wadan?
kan je iig wel zeggen: expiriment geslaagd, mensen gaan flippen.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bewijs het maar, dat gaat je niet lukken![]()
Regel 1: alle regels kunnen worden gewijzigdquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:40 schreef de_priester het volgende:
DENK DAT IK MAAR FF GA SPAMMEN TOT IEMAND ANTWOORD. JEZUUUS
nogmaals dan:
[..]
meerdere keren gevraagd, door verschillende mensen, nog geen antwoord van die hard DGK kijkers
DGK elke week weer grensverleggend...quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:40 schreef de_priester het volgende:
nogmaals dan:
[..]
meerdere keren gevraagd, door verschillende mensen, nog geen antwoord van die hard DGK kijkers
Zie jij iemand het huis uit gezet worden?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:40 schreef de_priester het volgende:
nogmaals dan:
Brian speelt dus niet met haar gevoelens, wat huub dus duidelijk wel doet (en dat is dan de 'bevrijding' van amanda?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:41 schreef Cynix ® het volgende:
Afijn, bottom line van het verhaal: waar bemoeide Braaj zich eigenlijk mee?
Amanda is niet zijn bezit of zo. Laat die snol lekker zelf bepalen met wie ze neukt of door wie ze zich laat beffen.
Die crimineel is er elke keer kaar mee, maar blijft vervolgens wel doorjengelen.
Zou de redactie hem stiekem XTC geven of is het écht zijn karakter?
Zou jij het relaxt vinden als je rivaal je ex-vriendin zit te neuken in je eigen bed?? Dan ben je pas triest..quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:41 schreef Cynix ® het volgende:
Afijn, bottom line van het verhaal: waar bemoeide Braaj zich eigenlijk mee?
Amanda is niet zijn bezit of zo. Laat die snol lekker zelf bepalen met wie ze neukt of door wie ze zich laat beffen.
Die crimineel is er elke keer kaar mee, maar blijft vervolgens wel doorjengelen.
Zou de redactie hem stiekem XTC geven of is het écht zijn karakter?
Wie?? Brian met Amanda ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:44 schreef PC eend het volgende:
Overigens jengelde hij niet alleen maar door, nadat hij er klaar mee was, ze hadden gewoon weer bijna elke avond sex (met elkaar).
Het is alleen wel in zo'n haast geschreven dat het grammaticaal ook onnavolgbaar wordt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:45 schreef Sanne het volgende:
Eend, ik sta altijd weer versteld waar je het allemaal vandaan haalt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |